اینستاگرام

آموزش ساخت دو یا چند اکانت با یک ایمیل در اینستاگرام

در این مقاله ما آموزش می دهیم چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم؟ حتماً برای شما هم پیش آمده است که به دو یا چند اکانت اینستاگرام احتیاج پیدا کرده باشید. خیلی از افراد می‌خواهند که اکانت شخصی خود را با اکانت کاری و بیزینس خود جدا کنند.

اینستاگرام این آپشن را در اختیار شما قرار داده است. به گونه‌ای که شما می توانید هر تعداد اکانتی که می خواهید را همزمان اداره کنید. و هر موقع که بخواهید در آن اکانت وارد شوید.

در این مقاله می خوانیم:

• چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم؟
• آیا میتوانیم به اکانت دیگر خود سوییچ شویم؟

نوشته های مشابه

چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم(آموزش ویدیویی)

اگر دقت کرده باشید هنگام ثبت نام در سایت ها هم نمی شود از یک ایمیل دو بار استفاده کرد. ثبت نام و عضویت در اینستاگرام هم به این صورت است.

در صورتی که با ایمیلی اکانت ساخته باشید بار دیگر به شما اجازه نخواهد داد که با همان ایمیل اکانت دیگری بسازید.

اما در این مقاله قصد داریم ساده ترین راه برای ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک ایمیل به شما آموزش دهیم.

شاید این اتفاق برای شما هم رخ داده باشد. زمانی که چند اکانت داشته باشید حفظ کردن ایمیل برای هر کدام از آنها کار مشکلی باشد. یا در مواقعی فراموش کنید که کدام آدرس ایمیل را برای کدامیک اکانت قرار داده اید.

برای اینکه از این سردرگمی خلاص شوید. کافی است روش هایی که در ادامه گفته شده است را مطالعه کنید. در ادامه به آموزش تصویری چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم؟ می پردازیم.

اگر قصد تغییر ایمیل و یا شماره تماس خود را دارید با مقاله تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام همراه شوید.

If you have few shopee followers, buy shopee followers

“چگونه با یک ایمیل چند اکانت بسازیم؟”

برای ساخت دومین اکانت خود، باید بدانید که برنامه اینستاگرام ایمیل تکراری شما را قبول نمی‌کند. و پیامی به مضمون ‘کاربری با این ایمیل وجود دارد’ برای شما نمایش می دهد.

چگونه با یک ایمیل چند اکانت بسازیم

اما امروز، شما با ترفندی آشنا می شوید که می توانید به راحتی چند اکانت را با داشتن یک ایمیل بسازید. برای داشتن ایمیل از نرم افزار جیمیل استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های جیمیل، آن است که به ( . ) حساس نیست. یعنی اگر شما جیمیلی ساختید که در آن از دات استفاده نکرده باشید، حالت های زیر برای آن برقرار است:

آدرس اصلی:

  • followeran@gmail.com

آدرس های دیگر:

  • .followeran.@gmail.com
  • F.ollo.weran@gmail.com

همان طور که مشاهده می کنید دات جز کاراکتر در جیمیل حساب نمی شود. در واقع می توانید آن را نادیده بگیرد. پس تمامی ایمیل هایی که در بالا مثال زدیم یکی هستند.

همچنین هزاران ایمیل دیگری که بتوانید به این صورت و فقط با قرار دادن دات در بین حروف تولید کنید می توانند ایمیل شما باشند. همگی این ایمیل ها از طرف گوگل یکی محسوب می شوند.

چگونه با یک ایمیل چند اکانت اینستاگرام بسازیم؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که لینک فعالسازی به چه ایمیلی ارسال می شود؟ باید بگوییم که تمامی لینک های فعال سازی به همان ایمیل اصلی ارسال خواهد شد.

حال شما با یک inbox قادر به مدیریت پیام های دریافتی از چند ایمیلی که وارد کردید می باشید.

بنابراین شما به راحتی می توانید با داشتن یک آدرس جیمیل، چندین اکانت بسازید. و به راحتی در آن سوئیچ شوید. دقت داشته باشید که اینستاگرام شما آپدیت شده و به روز باشد.

ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک ایمیل

 

“مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرام”

گام اول: برای پاسخ به سوال چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم ابتدا وارد صفحه اینستاگرام خود شوید.

قدم دوم: به صفحه پروفایل خود بروید. و بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.

مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرامگام سوم: گزینه ‘setting’ که در پایین صفحه با علامت چرخ دنده نمایش داده شده است را انتخاب کنید.

مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرامقدم چهارم: در قسمت پایین صفحه بر روی گزینه ‘Add account’ کلیک کنید.

مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرامگام پنجم: در این مرحله دو گزینه برای شما نمایش داده می شود.

مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرامشما دو گزینه ‘Log into existing account’ و ‘create new account’ را مشاهده میکنید. برای ساخت یک اکانت جدید روی گزینه دوم کلیک کنید.

قدم ششم: در این مرحله صفحه ای برای شما نمایش داده می شود. که از شما می خواهد یوزرنیم خود را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن یوزرنیم، با کلیک بر روی گزینه ‘next’ به مرحله بعد می روید.

گام هفتم: در این مرحله نیز دو گزینه به شما پیشنهاد می شود. اگر شما بخواهید اکانت در حال ساخت شما، با یکی از اکانت های قبلی شما که در حال حاضر وجود دارد، ارتباط داشته باشد، آن اکانت را انتخاب کرده و بر روی گزینه next کلیک کنید.

در این حالت اکانت جدید شما در ارتباط با اکانت قبلی شما است ولی از هم جدا هستند. با انتخاب این گزینه اکانت شما ساخته می‌شود.

اما اگر می‌خواهید اکانت، به طور مستقل ساخته شود، گزینه ‘create new login’ را انتخاب کرده و بعد از آن به صفحه وارد می شوید که دو کادر در اختیار شما قرار داده است.

مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرام

قدم هشتم: در اینجا باید شماره تلفن و یا ایمیل مدنظر خود را وارد کنید و بعد از آن پیامکی از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می شود.

گام بعدی انتخاب کردن ایمیلی است که شما قبلا ساخته اید. و در ابتدای همین مقاله ما به شما ساخت جیمیل را پیشنهاد کردیم. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در این صفحه شما به مرحله بعد می روید.

گام نهم: در این مرحله درون کادر باید پسوردی را برای خود انتخاب کنید. اینستاگرام از شما میخواهد پسورد انتخاب شده، به منظور امنیت، دارای ۶ کاراکتر باشد. بعد از گذراندن مراحل بالا و چند مرحله دیگر مانند وارد کردن تاریخ تولد، اکانت شما با موفقیت ساخته می شود.

ساخت چند اکانت اینستاگرام با یک ایمیل

به همین سادگی آموختیم که چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم.

log into existing account یعنی چه؟

یکی از سوالاتی که کاربران زیادی در مورد آن از ما سوال میکنند گزینه log into existing account است. این گزینه به شما میگوید که اگر اکانت دیگری دارید به راحتی وارد آن شوید.

پس افراد در صورت داشتن یک اکانت دیگر میتوانند وارد آن شده و در مواقع نیاز بین اکانت ها سوییچ کنند.

“چگونه وارد اکانت دیگر خود شویم؟”

احال که آموختیم چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم وقت آن رسیده در مورد سوییچ کردن بین اکانت ها صحبت نماییم. گر شما هم چند اکانت مختلف دارید. می تواند شامل دو اکانت شخصی یا اکانت شخصی با اکانت بیزینسی باشد. اما نمیدانید چگونه به راحتی بین آنها جابجا شوید روش های ذیل در خصوص آموزش جابجا شدن بین اکانت ها را مطالعه بفرمایید.

در ضمن اگر این قابلیت برای شما فعال نیست. با حذف برنامه اینستاگرام و نصب آخرین ورژن آن به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

چگونه وارد اکانت دیگر اینستاگرام خود شویم؟

۱- ابتدا وارد صفحه ی پروفایل اینستاگرام خود شوید.

۲- بر روی نام کاربری خود که در بالای صفحه نوشته شده است، کلیک کنید.

۳- برای شما لیستی از اکانت هایی که دارید، نمایش داده می شود. به راحتی می توانید با یک کلیک، وارد اکانت دیگر شوید.

نکته ای که وجود دارد این است که از نظر اینستاگرام داشتن چند حساب کاربری  کار درستی نیست. به همین علت در بسیاری از مواقع به این موضوع حساسیت نشان داده و ممکن است شما را از اکانت هایتان خارج کند. پس در حالت کلی بهتر است اکانت های زیادی روی گوشی نداشته باشید.

چگونه وارد اکانت دیگر خود شویم

اگر میخواهید بدون حساب کاربری وارد اینستاگرام شوید با مقاله  ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری همراه شوید.

چند تا اکانت اینستاگرام میشود ساخت؟

چند تا اکانت اینستاگرام میشود ساخت

اینستاگرام به شما اجازه میدهد با یک ایمیل تا 4 اکانت مختلف بسازید. اما اگر میخواهید شغل ادمینی اینستاگرام را انجام دهید و همزمان از اکانت های بیشتری استفاده کنید بایدبرنامه های شبیه ساز داشته باشید.

چگونه بفهمیم با یک ایمیل چند اکانت اینستاگرام داریم

چگونه بفهمیم با یک ایمیل چند اکانت اینستاگرام داریم

بسیاری از کاربران سوال میکنند که چگونه بفهمیم با یک ایمیل چند اکانت اینستاگرام داریم. چنین سوالی باید بگوییم که اطلاعات در مورد اکانت شما داخل ایمیل فرستاده میشود و شما میتوانید با مراجعه به ایمیل خود و چک کردن پیام ها از طریق اینستاگرام اطلاعاتی از اکانت خود به دست آورید.

داخل خود اینستاگرام این قابلیت وجود ندارد که با مراجعه به آن بتوانید متوجه شوید با یک ایمیل چه اکانت هایی ساخته اید.

در انتهای مقاله میخواهیم به شما ک پیشنهاد بدهیم. پیشنهاد ما به شما خرید پنل خدمات اینستاگرام است. شما با انجام این کار میتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید، لایک بگیرید و … و خیلی زود پیشرفت چشمگیر پیج خود را مشاهده کنید.

“جمع بندی”

مقاله چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم به پایان رسید. نکته آخر این است، امروزه که اینستاگرام به یک شبکه محبوب اجتماعی تبدیل شده است. و کسب و کارهای زیادی را به خود اختصاص داده است، ممکن است کاربرها به چند اکانت نیاز داشته باشند.

اینستاگرام در یکی از آپدیت های خود، این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داد. که هر کسی بتواند بدون محدودیت، تعدادی اکانت را همزمان اداره کند. اما از نظر برخی، برای ساخت چند اکانت، چند ایمیل نیاز است.

ممنون که تا پایان مقاله با ما بودید و تمام موارد را مطالعه کردید. چنانچه تجزیه و تحلیل یا پیشنهاد و تجربه ای دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

در این مقاله آموختیم که چگونه با کمک یک ایمیل چند اکانت بسازیم. امیدواریم مفید بوده باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

30 دیدگاه

      1. سلام.اگرکسی پیج مارو مسدود کرده باشه راهی هست بتونیم اکانتشو ببینیم؟
        من چندین اکانت مستقل دیگ با یک گوشی ساختم اما همه اونها هم بلاک شدن . راهی هست؟

        1. سلام اینستاگرام لایت را بریزید سپس یک اکانت جدید با یک ایمیل جدید بسازید.

  1. ببخشید من دوتا پیج روی یک جیمیل داشتم و فراموش کردم هر دو حساب کاربری جمیلیش یکیه الان یکیسو دلیت اکانت کردم متاسفانه اون پیج هم پرید امکانش هست حساب و برگردونم

  2. سلام من رو یه جیمیلم دوتا اکانت اینستا ثبت شده چطور میتونم یکیشو پاک کنم

    1. سلام وارد اکانت اینستاگرامی که می خواین پاک کنین بشین و یا ایمیل اون رو عوض کنین یا اکانت رو حذف کنین.

  3. سلام وقتی از طریق جیمیل اکانت ساختیم کسانی که شماره تلفن ما رو دارن متوجه میشن این اکانت مال ماست یا خیر؟

    1. سلام وقت بخیر
      نخیر متوجه نمیشن. اما اینستاگرام یه سرنخ هایی میدهد. اما کامل نیست و طرف مقابل نمیتواند کامل متوجه شود.
      دلیل این کار هم اینه چون در داخل یک گوشی ساخته میشود. در قسمت Suggested for You تا حدودی اطلاعات میدهد، اما خیلی دقیق نیست.

  4. من دو تا اکانت با یه ایمیل ساختم البته ندونسته… الان میخوام اون اکانت دومش و پاک کنم نمیشه .. اکانت اصلیم خذف میشه.. ایمیلشم تغییر دادم.. چطوری اون و حذفش کنم.. هر کرای کردم نشد!!؟؟

  5. سلام
    خسته نباشید
    ببخشید من دو اکانت دارم تو اینستا که با یک جیمیل هردو رو باز کردم
    و الان با اکانت دومی دارم کار میکنم
    ولی متاسفانه رمز اکانت اولی رو فراموش کردم و برای بازیابی هم که اقدام میکنم از طریق جیمیل ، اینستاگرام پیج دوم من رو بازیابی میکنه
    حتی از پیج دومم آدرس جیمیل رو حذف کردم
    و رفتم به بازیابی پیج اول ، باز هم اینستا رمز پیج دومم رو بازیابی کرد

    1. اکانت دومتون رو برای مدت کوتاهی غیر فعال کنید از داخل خود اینستاگرام ببینید مشکل برطرف میشه!؟

  6. سلام
    من چند وقت پیش همین کارو کردم و وقتی آیدی پیج اولم رو ميزدم هر دوتا اکانتم ميومد بالا
    ولی الان وقتی روی گوشی جديدم آیدی پیجم رو میزنم فقط پیج اولم مياد بالا
    حتی وقتی آیدی پیج دومم رو میزنم پیج اولم مياد بالا

    راهی هست که این دوتا پیج رو از هم جدا کنم؟؟

  7. سلام من دوتا اکانت با یه ایمیل دارم اگر کسی یکی از اکانت های من رو بلاک کنه اون یکی اکانت هم بلاک می شه یا اینکه می تونم پیج طرف رو ببینم؟

    1. با قابلیتی که اینستاگرام جدیدا گذاشته بله امکانش هستش
      اگه بلاک بشید نمیتونید دیگه ببینید

  8. سلام ، شماره تلفن مهم نیست؟ یعنی با یک شماره تلفن میشه ۴تا اکانت ساخت مثلا؟
    ممنون میشم جواب بدین?

  9. سلام
    از یک اکانت دو نفر استفاده می‌کنیم میخواستم بدونم اکه پیامی رو پاک کنم برای نفر دوم هم پاک میشه؟

      1. سلام خسته نباشی من دوتا اکانت دارم بایه ایمیل. الان اکانت اصلیم قفل شده ولی اون یکی اکانتم که باهمون ایمیل ساختم در دسترسه میشه ایمیل رو تغییر داد و اون یکی پیجم هم ایمیلش تغییرکنه؟؟

        1. سلام دوست عزیز باید امتحان کنید چون میشه با یه ایمیل دواکانت ساخت اما بهتره فرق داشته باشه با محدودیت ها و قوانینی که اینستاگرام قرار داده بهتره هم اطلاعاتتون فرق کنه هم پیج هاتون و فعالیت داشته باشید تا ربات تشخیص نده

  10. سلام من یه اکانت دوم ساختم اما باهمون ایمیل قبلی .اگه ازپیج اولم کسی روفالو کنم اون شخص متوجه میشه اکانت دوم هم برامنه؟

  11. سلام وقت بخیر من دو تا اکانت ساختم با یه جیمیل یکی شخصی و دیگری کاری الان میخوام با اکانت شخصیم کاری رو فالو کنم ولی اسم پیج رو نمیاره اصلا چیکار میشه کرز

    1. سلام وقت بخیر. از اکانت کاری یک پست یا استوری رو به اکانت شخصیتون ارسال کنید و بعد پیج رو فالو کنید.

  12. سلام من با یک ایمیل ۲ تا اکانت رفتم وقتی اینستا رو پاک کردم و از اول ریختم الان فقط یک پیجم بالا میاد پیج دیگم بالت نمیاد ؟ چه کار کنم الان پیج اثلیم بالا نمیاد

    1. سلام چون با یه ایمیل ساختید طبیعی هستش این اتفاق بیفته بهتر بود ایمیل هارو متفاوت انتخاب میکردید و دوتا پیج میساختید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا