تلگرام

زمان فروش بلوم در صرافی‌های ایرانی و خارجی چه تاریخی است؟

زمان فروش بلوم چه تاریخی است؟ این سوالی است که برای اکثر کاربران این بازی تلگرامی پیش آمده است. Blum دارای پشتیبانی قوی بوده که نقشه راه دقیقی را برای این بازی طراحی و مشخص کرده‌اند ولی با این حال، برای لیست شدن ارز آن تاریخی را مشخص نکرده‌اند.

اما بعضی از متخصصان زمان فروش Blum را 3 ماهه سوم سال 2024 تعیین کرده‌اند. به دلیل پشتیبانی این پروژه توسط صرافی بایننس، به احتمال زیاد اولین صرافی برای لیست شدن این ارز، بایننس خواهد بود. در ادامه مقاله به بررسی تاریخ لیست شدن بلوم و عوامل تاثیرگذار بر آن می‌پردازیم.

برای خرید رفرال بلوم کلیک کنید.

عوامل تاثیرگذار بر زمان فروش ارزهای بلوم

عوامل تاثیرگذار بر زمان فروش ارزهای بلوم

همان گونه که در بالا اشاره کردیم، زمانی که برای لیست شدن توکن های بلوم مشخص شده است قطعی نیست ولی عواملی وجود دارد که می‌تواند بر زمان فروش ارز بلوم تاثیرگذار باشد. این عوامل عبارت‌اند از:

لینک ریفرال برای ورود به بازی بلوم
ورود به بازی بلوم
  •       تغییر مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال
  •       شرایط بازار ارزهای دیجیتال و نوسانات قیمت
  •       اخبارهای جهانی و اقتصادی در بازار ارزهای دیجیتال
  •       تحمل ریسک سرمایه گذاران و اهداف آن‌ها
  •       میزان پیشرفت پروژه و محقق شدن اهداف آن
  •       نظرات کاربران و جامعه درباره‌ی پروژه‌ی بلوم
  •       حجم معاملات توکن در بازار و میزان نقدینگی آن

زمان لیست شدن بلوم در صرافی‌های ایرانی

با توجه به این که کاربران ایرانی نمی‌توانند در صرافی‌های خارجی یا بین‌المللی حسابی داشته باشند بنابراین کاربران ایرانی باید تا زمان لیست شدن ارز بلوم در صرافی‌های ایرانی منتظر بمانند. بهتر است بدانید زمان لیست شدن توکن بلوم در صرافی‌های ایرانی مدتی بعد از لیست شدن آن در صرافی های خارجی انجام می‌گیرد.

زمان لیست شدن بلوم در صرافی‌های ایرانی

نحوه‌ خبردار شدن از زمان فروش بلوم

برای اینکه از زمان دقیق لیست شدن ارزهای بلوم باخبر شوید قطعا بهترین منبع، رسانه‌های اجتماعی رسمی خود پروژه است و نباید به منابع دیگر اعتماد نمایید؛ زیرا بسیاری از کانال‌های تلگرام و اینستاگرام می‌توانند به راحتی خبرهای جعلی پخش کنند و شما را دچار سردرگمی نمایند.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (بلوم، همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

آنچه درباره‌ی تاریخ لیست شدن بلوم فهمیدیم!

با توجه به این که بلوم یک انقلابی جدید در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد، احتمال لیست شدن آن در صرافی بایننس بسیار بالا است. علاوه بر این، صرافی‌های معتبر دیگری مانند بای‌بیت (Bybit)، او‌کی‌اکس (OKX) و اکوسیستم تون (TON) وجود دارند که یک انتخاب عالی برای لیست کردن ارزهای بلوم می‌باشند. تاریخ لیست شدن بلوم یکی از مواردی است که ممکن است تا دو ماه آینده در صرافی‌هایی که نام بردیم لیست شود. با توجه به این که این خبر قطعی نیست پس بهتر است منتظر خبر تیم پشتیبانی این پروژه باشید.

سوالات متداول در مورد زمان فروش بلوم

آیا برای فروش ارز بلوم باید منتظر لیست شدن توکن های بلوم بمانیم؟

بله در حال حاضر هیچ راهی برای فروش ارز بلوم قبل از لیست شدن در صرافی‌ها وجود ندارد؛ بنابراین، ممکن است بعضی از معاملات غیرقانونی ارز بلوم در پلتفرم‌های غیر متمرکز انجام گیرد.

 آیا لیست شدن ارز بلوم در صرافی‌ها بر روی قیمت آن تاثیرگذار است؟

لیست شدن ارز بلوم در یک صرافی معتبر، باعث افزایش تقاضا و حجم معاملات می‌شود؛ و در نهایت باعث افزایش قیمت آن می‌گردد؛ بنابراین، قیمت بلوم بعد از لیست شدن می‌تواند بر اثر عواملی مانند احساس سرمایه گذاران، شرایط بازار و غیره کاهش یا افزایش یابد.

 پس از دریافت ایردراپ بلوم کجا باید آن را به فروش برسانیم؟

ایردراپ‌ بلوم، پس از لیست شدن در صرافی‌های غیرمتمرکز قابل خرید و فروش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا