اینستاگرام

چگونگی اضافه کردن فونت به اینستاگرام

در این مقاله با شما هستیم تا درباره اضافه کردن فونت به اینستاگرام صحبت نماییم. همانطور که میدانید بیش از 70 درصد کاربرانی که قصد دارند پیج خود را گسترش دهند به دنبال راه هایی هستند که در اینستاگرام متفاوت ظاهر شوند.  آنها از چالش ها، موضوعات ترند، اخبار روز و… استفاده میکنند تا بتوانند فالووران خود را افزایش دهند. در کنار این نوع تولید محتوا افراد از تم ها، فونت ها و جلوه های مختلف استفاده میکنند تا پست ها و استوری های جذابتری ارائه دهند.

به همین علت ما نیز قصد داریم با آموزش فونت های سفارشی به شما کمک کنیم تا بیو، پست ها و استوری های خود را مهیج تر کنید. فرقی ندارد که شما یک پیج تجاری دارید یا یک پیج شخصی. در هر دو صورت اضافه کردن فونت به اینستاگرام به شما کمک زیادی خواهد کرد.

در ادامه، ما چگونگی افزودن فونت های سفارشی اینستاگرام را به کپشن های اینستاگرام، بیو، توضیحات IGTV و استوری ها توضیح خواهیم داد.

تغییر فونت اینستاگرام( ویدیوی آموزشی)

به شما پیشنهاد میکنیم حتما از فونت های سفارشی در بیو، استوری و … استفاده نمایید زیرا کاربران متوجه این خلاقیت و تفاوت پیج شما خواهند شد و مطمئن میشوند شما به پیج خود اهمیت میدهید.

ما قصد داریم ابزارها و اپلیکیشن هایی در زمینه ساخت فونت سفارشی را معرفی نماییم. شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب و در اینستاگرام خود استفاده نمایید.

 

ژنراتورهای رایگان تغییر و اضافه کردن فونت به اینستاگرام

 

معرفی برنامه های ساخت و اضافه کردن فونت به اینستاگرام

ابزارها و برنامه هایی که در ادامه معرفی نموده ایم کاملا معتبر هستند هر کدام از آنها تعدادی قابلیت و فونت مختلف دارند که ممکن است با برنامه دیگر متفاوت باشد.

برنامه تغییر فونت Text Font Generator

شما 30 فونت متفاوت و جذاب را میتوانید در این برنامه مشاهده کنید. علاوه بر این مورد میتوانید کاراکترهای بسیار جذاب و متفاوتی را به ابتدا و یا انتهای متن خود اضاقه نمایید. همچنین این را نیز بگوییم که از کاربرد های دیگر این برنامه رمزگذاری روی متون است.

کار با این برنامه بسیار ساده است و نیاز نیست مراحل سختی را طی کنید. فقط متن مورد نظر را بنویسید و فونت را انتخاب کنید. سپس می توانید متن آماده خود را با فونت مورد نظر مشاهده کرده و با یک کپی و چسباندن ساده در اینستاگرام خود داشته باشید.

 

برنامه تغییر فونت و اضافه کردن فونت به اینستاگرام Text Font Generator

 

برنامه تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text

این برنامه 130 مدل فونت به شما ارائه میدهد. زمانی که این برنامه طراحی شد افراد زیادی از آن استقبال کردند و فونت های این برنامه بسیار مورد استفاده قرار گرفت.  با کمک Stylish Text امکان سفارشی سازی و ویرایش فونت ها را نیز خواهید داشت. تعدادی از ویزگی های این برنامه به شرح زیر است.

– فعال شدن گزینه منوی انتخاب متن در تمامی برنامه ها
– بسرعت بالا و سهولت در استفاده
– قابلیت ترکیب سبک های مختلف
– امکان استفاده از متن در تمام بخش های اینستاگرام مانند بیو و کپشن

برنامه تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text

برای ایجاد فاصله در بیو حتما با مقاله نحوه ایجاد فاصله در بیو و کپشن اینستاگرام همراه شوید.

برنامه تغییر فونت اینستاگرام Fonts for Instagram

برنامه تغییر فونت اینستاگرام Fonts for Instagram

این برنامه سبک های جذابی با فونت های مختلف ارائه می دهد و با زیباسازی صفحه اینستاگرام شما ، آن را سفارشی می کند.(امکان اضافه کردن فونت به اینستاگرام با این برنامه یبسیار ساده میباشد) همچنین به شما امکان می دهد فونت ها را پیش نمایش کرده و فونت ها را به سرعت تغییر دهید.

روش کار این برنامه مانند برنامه های دیگر این است که شما متن را پس از انتخاب نوع فونت ، رنگ و … در برنامه وارد کرده،  کپی میکنید و در اینستاگرام قرار می دهید.

حال اگر نمیخواهید یک برنامه اضافه روی گوشی همراه خود نصب کنید میتوانید از ابزارها برای این کار استفاده نمایید.

معرفی ابزار های ساخت فونت اینستاگرام

هزاران ابزار رایگان و آسان برای استفاده به منظور تولید فونت های اینستاگرام وجود دارند و برای اضافه کردن فونت سفارشی به بیو ایتفاده میشوند.

 

تغییر فونت های اینستاگرام با CoolFont.org

Cool Fonts یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ایجاد فونت های دلخواه است. که دارای رابط کاربرپسند و انواع گزینه های سرگرم کننده برای تایپ کردن است.

 

فونت سفارشی اینستاگرام با CoolFonts

علاوه بر این، Cool Fonts همچنین یک تولید کننده سمبل های (symbol generator) یکپارچه نیز دارد.

بنابراین اگر به دنبال ترفندهای دلخواه دیگری هستید، می توانید با استفاده از سمبل ها نیز خلاقیت به خرج دهید!

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی یکی از صدها گزینه سمبل کلیک کنید. تا آن را کپی کرده و از آن در اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

تغییر فونت بیو اینستاگرام با LingoJam

این سایت  از ابزارهای ایجاد و اضافه کردن فونت به اینستاگرام دسکتاپ است که هزاران فونت متنوع ایجاد می کند. هم میتوانید از فونت های آن برای زیباسازی بیو استفاده نمایید هم برای زیباسازی کپشن ها.

 

اضافه کردن فونت به اینستاگرام با LingoJam

ایموجی ها و فونت های بسیار جذابی را در اختیار شما قرار میدهد و فقط کافیست فونت مورد نظر خود را کپی پیست کنید.

تغییر فونت های اینستاگرام با igfonts

این وب سایت دارای تعداد زیادی فونت است که می تواند در اینستاگرام پشتیبانی شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
از فونت های این سرویس می توان برای نوشتن زیرنویس های پست ، بیوگرافی صفحات و داستان ها استفاده کرد. لطفاً توجه داشته باشید که این وب سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و برای تغییر فونت باید از حروف لاتین استفاده کنید.

در ادامه نیز توضیح داده ایم که چگونه فونت ها را به برنامه و در قسمت بیو اضافه نمایید.

پیشنهاد ما:گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

 

اضافه کردن فونت به اینستاگرام با igfonts

به سادگی متن را کپی کنید. برنامه اینستاگرام را باز کنید و هر جا که دوست دارید، آن را پیست کنید.

اضافه کردن فونت به اینستاگرام

برای اضافه کردن فونت به اینستا، بر روی دکمه ویرایش پروفایل (Edit Profile) در صفحه پروفایل خود ضربه بزنید. و فونت دلخواه را پیست کنید.

 

مراحل اضافه کردن فونت به اینستاگرام

برای اضافه کردن فونت به اینستاگرام در یک کپشن در اینستاگرام، کافی است قبل از انتشار، متن فونت سفارشی را در ویرایشگر کپشن قرار دهید.

 

مرحله اخر اضافه کردن فونت به اینستاگرام

 

شما می توانید فقط در یک جلسه تمام کپشن های تصاویر را برای یک هفته را بنویسید. این بهترین راه برای متمرکز شدن و تولید محتوای بیشتر است.

Are you looking for growth, then definitely try buy shopee followers

فونت فارسی برای کپشن اینستاگرام

اینستاگرام یک برنامه جهانی است به همین خاطر از زبان هایی که بیشتر مردم استفاده میکنند حمایت میکند. اما ابزار igfonts که در بالا معرفی شد تعدادی فونت فارسی نیز دارد که میتوانید از آنها به راحتی استفاده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله آموختید اضافه کردن فونت به اینستاگرام چگونه است و چطور باید  پست های جذابی بسازید. شبکه اجتماعی اینستاگرام ممکن است یک پلتفرم دیداری سنگین باشد. اما می توانید با ارائه توضیحات هوشمندانه، روشنگرانه یا آموزنده، پست های خود را جذاب و مخاطب پسند کنید.

انتخاب فونت های مختلف بیشتر می تواند شرکت و یا پیج شخصی شما را برجسته کند و سبب برقرار ارتباط با مخاطبی که می خواهید جذب کنید شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

7 دیدگاه

  1. سلام
    یک روشی هم برای اضافه کردن 2 فونت است

    با استفاده از apk cloner میشه فونت استوری رو از اینستا عوض کرد و نیازی به برنامه های گرافیکی نیست

    با تشکر

    1. سلام میتونید از اپلیکیشن های شخص سوم برای استفاده از فونت های مختلف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا