اینستاگرام

ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام

ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام چگونه انجام میشود؟ موزیک جزو چیزهایی است که همه افراد به آن علاقه‌مند هستند و خیلی‌ها دوست دارند با نرم‌افزار در آهنگ‌ها خلاقیت ایجاد کنند. چیزی که این روزها زیاد به چشم می‌خورد ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام است. که افراد زیادی مشتاق به انجام آن هستند. اما اکولایزر چیست؟

اکولایزر برای کلیپ درواقع این امکان را به شما می‌دهند آهنگ‌ها را همان‌طور که دوست دارید بشنوید. اگر دنبال صدای زیرتر یا بم‌تر هستید اکولایز کردن به شما کمک می‌کند این کار را انجام دهید.

ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام (آموزش ویدیویی)

در ویدیوی بالا در مورد ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام به طور کامل توضیح داده شده است. در ادامه نیز به طور کاملا مفصل در مورد این موضوع صحبت خواهیم نمود.

قبل از اینکه موضوع اصلی را شروع کنیم، باید بگوییم که در ادامه روش های مختلفی را مشاهده خواهید نمود. شما با توجه به نیازهای خود میتوانید آنها را انتخاب و اجرا نمایید.

اکولایزر موزیک چیست؟

اکولایزر موسیقی برای اینستاگرام که در واقع یک فیلتر صوتی است که فرکانس های خاصی را نشان می دهد و یا آنها را تقویت می کند. اکولایزرها در واقع مجموعه وسیعی از حرکات متحرکی هستند که در انواع سیستم های استریو خانگی، سیستم های صوتی ماشین، برنامه های دیجیتالی روی کامپیوتر، موبایل و تبلت، تقویت کننده های ساز مشاهده می شوند. در این مطلب سعی کرده ایم به طور کامل روش ساخت اکولایزر در برنامه اینستاگرام را توضیح دهیم.

اکولایزرها فیلترهای نرم افزاری یا سخت افزاری هستند که بلندی فرکانس های خاص را تنظیم می کنند. همانطور که در زندگی روزمره خودمان در زمان استفاده از موزیک در ماشین ها، پلیرها و بلندگوهای بزرگ در اندازه های مختلف مشاهده می کنیم که در زمان پخش آهنگ، یک رقص نور نیز با صدا بالا و پایین می پرد که به آن اصطلاحا اکولایزر می گویند و امروزه استفاده از آن در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام بسیار مرسوم شده است.

 

اکولایزر موزیک چیست؟

 

ساخت اکولایزر موسیقی برای اینستاگرام:

امروزه استفاده از اکولایزر در پست ها و استوری های اینستاگرام بسیار محبوب شده است، اگر شما صاحب یک پیج موسیقی همانند رادیو جوان و یا نکست وان موزیک باشید، مشاهده کرده اید که آنها در زمان قرار دادن فایل موسیقی در پست های اینستاگرامی خود، از یک حالت تیزر آهنگ با تم اکولایزر در صفحات خود بهره میبرند.

در این گونه موارد به راحتی می توانید برای ساخت اکولایز با خطوط و اشکال دو بعدی و هندسی همراه با صداها و تغییر شکل آنها اقدام نمایید. اگر می خواهید پست های موزیکی شما جذاب تر و پربازدیدتر شوند، ما در این بخش به شما با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های حرفه ای آموزش می دهیم که چگونه می توانید اکولایزر را برای موزیک های تان بسازید. همچنین در این مقاله سعی کرده ایم دانلود برنامه اکولایزر ویدیو را نیز خدمتتان توضیح دهیم که به راحتی آهنگ صوتی تان را به شکل ویدیو در پست های تان با اکولایزر یا رقص نور در بیاورید.

برنامه کاور متحرک آهنگ (اکولایزر)

شما برای ساخت کاور موزیک، پادکست ها و مداحی ها و فایل های مختلف صوتی در اینستاگرام نیاز به برنامه کاور متحرک آهنگ دارید که به راحتی با استفاده از قالب های فوق العاده جذاب و عالی آن را ساخته و در پیج اینستاگرام خود به صورت یک ویدیو منتشر نمایید. در ادامه به معرفی برترین نرم افزارهای کاور متحرک موزیک اکولایزر خواهیم پرداخت که در آنها امکاناتی نظیر قابلیت برش موزیک، انتخاب عکس خواننده و موزیسین، امکان تعیین ابعاد خروجی ویدیوها، تغییر نام خواننده بر روی کاور، قابلیت تغییر رنگ قالب، کیفیت فوق العاده ویدیو و صدای شخص و … دارید. البته اگر یک سری به کافه بازار بزنید می توانید از برنامه معروف کاور متحرک آهنگ (اکولایزر) نیز استفاده نمایید که در این زمینه به شما امکانات فوق العاده ای می دهد.

 

برنامه کاور متحرک آهنگ (اکولایزر)

اکولایزر برای کلیپ

اکولایزر برای کلیپ

یکی از راه های جذابتر کردن ویدئوهای اینستاگرام، اضافه کردن اکولایزر برای کلیپ می باشد.

اکولایزرها، ویدیو هایی هستند که یک دایره در وسط آنها دیده می شود. که افکت های انتخابی شما به صورت اکولایزر اطراف این دایره، هماهنگ با ریتم آهنگ حرکت می کنند. در ویدئوی بالا شما نحوه ساخت اکولایزر موزیک را با برنامه Avee مشاهده می کنید.

اگر  بخواهید از برنامه های ایجاد اکولایزر موسیقی برای اینستاگرام در گوشی تان استفاده نمایید، میتوانید KX پخش کننده موسیقی Pro‏ و ویدئو اکولایزر را در گوگل پلی سرچ نمایید، تا برنامه های مختلفی را در این زمینه مشاهده کنید.

اکولایزر برای کلیپ

در ادامه مقاله به توضیح ساخت اکولایزر یا کاور متحرک آهنگ می پردازیم. همچنین آموزش تصویری نحوه ساخت موزیک پلیر اینستاگرام را با روش های مختلف ارائه می دهیم. با فالووران همراه باشید.

 

مزایای استفاده از اکولایزر برای اینستاگرام

مزایای استفاده از اکولایزر برای اینستاگرام

شاید اینطور به نظر نرسد اما در واقع اکولایزرها به نوعی جنبه تبلیغاتی بالایی دارند. زیرا با شکل و سبک خاصی که دارند باعث شناسایی آهنگ ها به افراد دیگر میشوند. مخصوصا در عرصه موسیقی که آنقدر رقابت زیاد است که باید کارهای خلاقانه ای انجام داد. تا آهنگ مورد نظر دیده شود.

علاوه بر آن با ساخت اکولایزر شما در هزینه های تبلیغات نیز صرفه جویی کرده اید. به چه شکل؟ اگر شما خودتان بتوانید یک اکولایزر موزیک بسازید دیگر لازم نیست این را به یک طراح بسپارید و در مقابل آن پول پرداخت کنید.

مزایای استفاده از اکولایزر برای اپلیکیشن اینستاگرام

پس شما با کمی حوصله و دقت میتوانید نیمی از هزینه ها را کاهش دهید. به هر حال شما باید برای قرار دادن موسیقی از شیوه های مختلف و جذاب استفاده کنید. پس بهتر است این کار را به فرد دیگری نسپارید.

از دیگر مزایای اکولایزرها میتوان به جذب مخاطب اشاره نمود. خود شما هم همیشه دوست دارید کاورهای متفاوت و جذاب را ببینید تا یک صفحه ساده. برای دیگران نیز به همین شکل است و اگر شما یک کاور حرفه ای به کمک اکولایزها بسازید میتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

این کار باعث میشود افراد موزیک ها را برای یکدیگر نیز ارسال کنند و به این طریق بازدید شما چندین برابر می گردد.

استفاده از یک اکولایزر به شما کمک میکند تا با تغییر آهنگ ها بتوانید افراد زیادی را در صفحات مجازی خود جذب نمایید. پس اگر بتوانید طوری یک موزیک را تغییر دهید که از نظر مخاطبان جذاب به نظر برسد، مسلما طرفداران زیادی پیدا خواهید کرد.

اکولایزر برای کلیپ

 

نکاتی کلیدی که در ساخت اکولایزر مطرح می شود

قبل از اینکه مراحل ایجاد اکولایزر موسیقی اینستاگرام را بیان کنم بهتر است با یکسری از اصطلاحات آشنا شوید.

شکل موج در اکولایزر چیست؟

شکل موج یک تصویر است که بیانگر سیگنال ‌های ضبط است که تغییرات دامنه را نمایش می‌دهد و باعث جذابیت در دید کاربر می‌شود، اکثر برنامه‌های ضبط صدا برای نمایش دادن تغییرات صدا آن را نشان می‌دهند.

چگونه یک اکولایزر متحرک گرافیکی ایجاد کنیم؟

چگونه یک اکولایزر متحرک گرافیکی ایجاد کنیم

برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

ساخت اکولایزر برای کلیپ در اینستاگرام به چه شکل است؟

ازآنجایی ‌که شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار محبوب است. هرچقدر شما در آن ‌کار ها را حرفه‌ای‌ تر و خلاقانه ‌تر انجام دهید، مسلماً بر روی محبوبیت پیج خود نیز تأثیر خواهید گذاشت.

شاید بارها دیده باشید افراد و خواننده‌ها موزیک‌هایی را با افکت‌های جذابی منتشر می‌کنند. افکت‌هایی مانند رقص نور، موج‌های رنگی و … که با کم و زیادشدن آهنگ تغییر می‌کنند. این افکت ها حالت ‌های گوناگونی دارند که بسیار جذاب هستند.

در بعضی از موزیک ها حس میکنیم اگر صدا کمی بلند تر بود، جذابیت بیشتری داشت. برای مثال در موزیک مربوط به یک قطعه از پیانو دوست داریم برخی از نت ها را شفاف تر و قوی تر بشنویم. در این مواقع است که اکولایزر به کمک شما آمده و اجازه میدهد یک موسیقی را متفاوت بشنوید.

ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام

 

دسته بندی فرکانس های اکولایزر

فرکانس ها دسته بندی های مختلفی دارند که ما به مهم ترین آنها اشاره میکنم.

  • نام Sub Bass را احتمالا بسیاری از شما شنیده اید، ساب بیس ها در اصل بم ترین سیگنال فرکانسی قابل شنیدن هستند
  • در محدوده فرکانسی Bass صداها تا حدی بم شنیده میشوند
  • و در Low MID بسیار فرکانس پایین بوده و صداهای خیلی ملایمی را می شنوید

پس اگر شما نوازنده یا خواننده هستید و یا حتی کار شما در حوزه موزیک است، بهتر است روش ساخت اکولایزر موزیک اینستاگرام را بیاموزید. چون این افکت‌ ها جذابیت موزیک را افزایش می‌دهند و باعث می‌شود افراد زیادی از پیج شما بازدید کنند.

دسته بندی فرکانس های اکولایزر

افرادی که در زمینه نرم‌افزارها اطلاعات دارند، می‌دانند که کار با نرم‌افزارهای گرافیکی مانند edius، افتر افکت و … بسیار تخصصی است. و اگر تخصص نداشته باشید باید هزینه‌های زیادی برای این کار پرداخت نمایید.

در این مقاله قصد داریم راه‌های ساخت اکولایزر موزیک را به شما آموزش دهیم. برای این کار می‌توان از نرم‌افزارهای مختلفی استفاده کرد. اولین آموزشی که می‌خواهیم بدهیم با نرم‌افزار افتر افکت است.

برنامه ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با افتر افکت:

برنامه ساخت اکولایزر برای اینستاگرام با افتر افکت

شما از دو طریق می‌توانید کاور موزیک خود را بسازید. معمولا ساخت اکولایزر در اپلیکیشن اینستاگرام با این روش بسیار آسان است.

راه اول: قبل از شروع کار با نرم‌افزار افتر افکت با استفاده از فتوشاپ کاور خود را بسازید. (این کار برای این است که کاور شما کمی منحصر به‌ فرد تر باشد.)

ساخت کاور موزیک در فتوشاپ

در ابتدا فتوشاپ را باز کنید.

از منوی فایل new را انتخاب کنید. اندازه‌ها در حد 500 در 500 پیکسل کافی است.

حال یک تصویر خواننده از داخل کامپیوتر خود انتخاب کنید. آن را بکشید و داخل صفحه سفیدی که ساختید قرار دهید. اکنون از قسمت لایه‌ها علامت چشم لایه اصلی را بردارید.

آموزش ساخت اکولايزر موزيک براي اينستاگرام در فتوشاپ

ابزار دایره را انتخاب نموده و در حالی که دکمه shift را نگه داشته اید دایره ای روی تصویر خواننده بکشید. (وقتی شیفت را نگه میدارید باعث میشود دایره ای یکدست تولید شود.)

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام

در این مرحله باید قسمت های اضافی را پاک نمایید.

برای این کار روی منوی select کلیک کرده و گزینه inverse را بزنید.

حالا که کل عکس انتخاب شد دکمه delete صفحه کلید را بفشارید تا قسمت های اضافی حذف شوند. اگر میخواهید تصویر شما منحصر به فرد بشود میتوانید نور و رنگ آن را نیز کم و زیاد کنید.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام و مراحل ساخت کاور در فتوشاپ

مراحل ساخت کاور به پایان رسید. عکس را با فرمت png ذخیره کنید.

روش دوم که به‌صورت عمومی‌تر است در داخل افتر افکت توضیح داده خواهد شد.

برنامه های ساخت اکولایزر

برنامه های ساخت اکولایزر

برای این کار برنامه های مختلفی وجود دارد که در ادامه باهم بررسی خواهیم نمود.

آموزش ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با اپلیکیشن Avee Player:

این روزها اکثر افراد با گوشی های اندرویدی آشنایی دارند. اندروید سیستم عاملی است که بین همه قشرهای جامعه محبوبیت زیادی دارد و کار با آن آسان است.

روشی که می خواهیم آن را آموزش دهیم یک اپلیکیشن اندرویدی است. که با آن میتوانید اکولایزری گرافیکی با قابلیت های مناسبی تولید کنید. حتی از آنها میتوانید در پست ها و استوری های خود استفاده نمایید.

با این اپلیکیشن شما در چند دقیقه می‌توانید اکولایزر موردنظر خود را در گوشی بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Avee Player که در آن افکت های پیش‌ ساخته‌ای وجود دارد، می‌توانید کاور مورد نظر را دیزاین کرده و به‌راحتی از آن استفاده نمایید.

ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با Avee

تا حالا به این فکر کردید که چگونه یک پیج عالی اینستاگرام داشته باشم؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل اینستاگرام فالووران است 

 

دانلود برنامه اکولایزر موزیک Avee Player

این برنامه امکانات زیادی دارد و به خاطر حجم کم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما میتوانید در این برنامه انواع فرمت های صوتی را قرار داده، به تمام قسمت ها به سادگی دسترسی داشته باشید، لیست های پخش مورد علاقه تان را بسازید، موزیک ها را کنترل و مدیریت نمایید و … .

همچنین از ویژگی های دیگر این برنامه ساخت اکولایزر برای کلیپ با کیفیت HD می باشد. اگر بخواهید تغییرات اساسی نیز اعمال کنید میتوانید شکل، واکنش، اندازه، رنگ و… را در اکولایزر تغییر دهید.

‏در حالی که همه ویژوالایزر ها به طور گسترده قابل تنظیم هستند، واکنش رنگ/ شکل/ اندازه/ صدا/ تصویر خود و ترفندهای بیشتر.

حال کافیست برنامه Avee Player  را دانلود نمایید تا بتوانید از امکانات این برنامه استفاده کنید.

برای این کار کافی است اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده و بعد از باز کردن اپلیکیشن روی منوی سه خطی کلیک کنید. در قسمت library می‌توانید لیست یکسری از آهنگ‌ها را ببینید. برای افکت گذاری روی بخش visualizer کلیک نمایید.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام و اموزش کار با Avee player

در این بخش میتوانید طرح مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام و اموزش مرحله به مرحله کار با Avee player

حال وقت آن رسیده طرح مورد نظر خود را ذخیره کنید. در این قسمت یکسری نکات وجود دارد که توضیحات آن را قرار داده ایم. در همان قسمت که هستید گوشه سمت راست شما آیکون دانلود وجود دارد آن را لمس نمایید.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام

ابتدا در قسمت distination ادرس جایی که میخواهید ذخیره کنید را وارد کرده و در باکس file name نامی برای فایل خود برگزینید.

در بخش preset میتوانید کیفیت را مشخص کنید. video codec نیز برای آن است که شما بتوانید فرمت فایل خود را عوض نمایید. بقیه قسمت ها را دستکاری نکنید.

مطابق تصویر دکمه export را لمس نمایید.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام و نحوه کار با اپلیکیشن Avee player

فایل شما ذخیره شد. می‌توانید آن را در اینستاگرام خود مورد استفاده قرار دهید. تا اینجا دو روش ایجاد اکولایزر موزیک در اینستاگرام را آموزش دادیم.

اگر علاوه بر ساخت اکولایزر به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نیز علاقه مند هستید حتما مقاله مربوطه را مشاهده کنید.

 

دانلود برنامه اکولایزر کلیپ boom برای کاربران آیفون

این اپلیکیشن را برای کاربران سیستم عامل ios معرفی میکنیم، تا بتوانند به سادگی در تلفن همراه خود یک اکولایزر بسازند. این برنامه کاملا ساده و فوق العاده است و علاوه بر اینکه یک برنامه کامل برای ساخت اکولایزر است، دارای ویژگی های زیادی نیز است و به به آسانی امکان ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام را خواهید داشت.

دانلود اکولایزر موزیک اینستاگرام با برنامه boom

قابلیت اضافه کردن افکت ها به صدا، بهبود کیفیت، 3 بعدی سازی موزیک، شخصی سازی پلی لیست ها، افکت های جادویی و پشتیبانی از اکولایزر 16 باند از امکانات این برنامه است. پس شما میتوانید با این برنامه یک اکولایزر فوق العاده حرفه ای و جذاب بسازید.

اکنون کافیست اپلیکیشن boom را دانلود نمایید تا بتوانید از این برنامه جذاب و زیبا استفاده کنید.

 

دانلود اکولایزر موزیک با اپلیکیشن Equalizer music player booster

این برنامه 8 اکولایزر تنظیم شده را در خود جای داده است و شما با استفاده از آن قادر هستید صداها و موسیقی را کنترل نمایید.

Bass Boost قابلیتی است که در این برنامه وجود دارد و به مخاطب کمک میکند تا صداها را افزایش داده و یا صداهای متفاوتی را تولید نمایند.

قابلیت Visualizer نیز با نمایش دادن طیف موزیک در حال پخش، کنترل را توسط کاربر ساده تر میکند. همچنین قابلیت DJ Mode این امکان را به کاربران می دهد تا تغییرات اعمال شده را ویرایش و حذف نمایند. ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با این برنامه به آسانی در اندروید قابل انجام است.

دانلود اکولایزر موزیک با اپلیکیشن Equalizer music player booster

در برنامه +Equalizer در حالی که یک موزیک را بهینه می کند، از کیفیت آن کم نکرده و خروجی هایی بسیار عالی به کاربران ارائه می دهد. این برنامه همچنین رابط کاربری بسیار جذاب و زیبایی دارد و یکی از پرمخاطب ترین پلتفرم ها برای ساخت اکولایزر است.

اکنون کافیست اپلیکیشن Equalizer music player booster را دانلود نمایید و از امکانت این برنامه لذت ببرید.

 

ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با سایت renderforest

شما بعد از ثبت نام در سایت renderforest  میتوانید یک اکولایزر بسازید. این سایت امکانات دیگری نیز دارد که میتوانید از آنها نیز کمک بگیرید.

ساخت اکولایزر اینستاگرام با سایت renderforest

حتما باید بعد از نام نویسی در این سایت روی گزینه Create now کلیک نمایید تا بتوانید کار خود را شروع کنید.

حال در این قسمت از شما پرسیده میشود میخواهید چه چیزی درست کنید. کافیست Equalizer را سرچ کرده و یکی از حالت های آن را انتخاب کنید. این بستگی به سلیقه شما دارد که کدام مدل را میپسندید.

بعد از آن چند تب را مشاهده میکنید که تب اول edit است. در این قسمت نام خواننده و نام موزیک را نوشته، در تب color رنگ اکولایزر مشخص میشود.

و در تب سوم music باید یک آهنگ را انتخاب نمایید. در قسمت آخر یا همان preview پیش نمایش را مشاهده می نمایید.

پس اگر میخواهید در عرض چند دقیقه بتوانید یک اکولایزر بسازید، این سایت نیز مناسب خواهد بود. اما اگر میخواهید اکولایزر شما بسیار حرفه ای و جذاب باشد بهتر است از اپلیکیشن ها استفاده کنید.

ساخت اکولایزر با سایت renderforest

زیرا در سایت ها زیاد به جزئیات توجه نمی شود و هدف سرعت بالا در ساخت یک اکولایزر می باشد. اما در اپلیکیشن ها میتوانید بسیاری از موارد را تغییر دهید و یک کار ایده آل به مخاطبان خود تحویل دهید.

کاور متحرک آهنگ

برخی از کاربران کاور متحرک آهنگ را جستجو میکنند که همان مفهوم ساخت اکولایزر را دارد، زیرا تنها اکولایزرها میتوانند کاورهای متحرک برای آهنگ ها باشند. پس شما میتوانید به کمک اپلیکیشن های بالا و یا سایتی که در ادامه معرفی میشود، تا کاورهای بسیار جذابی برای آهنگ های خود بسازید. در ادامه دانلود برنامه اکولایزر ویدیو را خدمتتان با چندین نرم افزار عالی معرفی می کنیم که به راحتی می توانید آهنگ های تان را با اکولایزر به شکل ویدیو در بیاورید و در اینستای خود منتشر نمایید.

ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با سایت wavve.co

راه دیگری که برای این کار پیشنهاد می‌کنیم نیاز به اپلیکیشن و نرم‌افزار خاصی ندارد و تنها با یک سایت می‌توانید آن را انجام دهید.

این سایت wavve.co نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید اکولایزر موزیک و یا اکولایزر را برای کلیپ خود بسازید.

wavve یک ابزار آنلاین است که در همه مرورگرها قابل‌استفاده است. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید یک عکس برای کاور و یک موزیک است که در تمامی روش‌ها لازم است.

در ابتدا سایت wavve.co را در مرورگر خود بازکنید. از شما می‌خواهد یک حساب کاربری با استفاده از نام و ایمیل خود ایجاد نمایید. بعد از اینکه حساب کاربری ایجاد شد شما چنین محیطی را مشاهده خواهید نمود.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام و اموزش سایت wavve.co

این تصویر آخرین ورژن سایت است و فقط در سایت فالووران آموزش داده شده است.

شما با زدن دکمه create می توانید وارد پنل طراحی شوید.

در قسمت باز شده، choose a template را انتخاب کنید، پنجره کوچکی که ایجاد شده را ببندید.

اکولايزر موزيک اينستاگرام

با توجه به تصویر برای انتخاب کردن کاور روی بخش یک کلیک نمایید. حالا تصویر خود را اپلود کنید. دکمه backe (فلش) را بزنید سپس وارد بخش دو شوید.

در این قسمت افکت های مختلفی وجود دارد که می توانید یکی از آن ها برگزینید.

آموزش اکولايزر موزيک براي اينستاگرام سایت wavve.co

ما برای نمونه از این افکت استفاده کردیم. اگر می‌خواهید خیلی زیباتر شود می‌توانید از آن کاوری که در فتوشاپ ساختید استفاده کنید.

بعد از اینکه طرح موردنظر خود را انتخاب نمودید وقت آن رسیده تصویر را از بالای صفحه سمت راست ذخیره نمایید.

بعدازاینکه تصویر را save کردید، وارد مراحلِ بعدی خواهید شد. در اینجا باید موزیک موردنظر خود را بارگذاری و سپس گزینه generate را بزنید.

ساخت اکولايزر موزيک براي اينستاگرام

کار شما به پایان رسید و یک روش دیگر از ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام را نیز آموختید.

Buy YouTube Subscribers is only for your progress

مقایسه و نتیجه گیری:

اگر بخواهیم مقایسه ای بین این روش ها انجام دهیم بهتر است در ابتدا چند مزیت از هرکدام را بیام کنیم

مزیت های استفاده از نرم افزار افتر افکت برای ساخت اکولایزر:

  • طراحی اکولایزر به صورت کامل و حرفه ای
  • ایجاد زیر نویس یرای نوشتن اسم و مشخصات اهنگ و …
  • دارا بودن امکان ضرب آهنگ
  • ایجاد تایمر
  • تغییر زمان در موزیک پلیر
  • قابلیت چرخش اتوماتیک

مزیت های استفاده از اپلیکیشن Avee Player برای ساخت اکولایزر:

  • پشتیبانی از محبوب ترین فرمت های صوتی
  • format خروجی با کیفیت بالا
  • کاربری ساده و آسان
  • عدم نیاز به کامپیوتر
  • دارای سیستم پوشه سازی برای دسترسی آسان به موزیک
  • ساخت ویژالایزر های صوتی قابل تغییر
  • پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی
  • ذخیره ویژالایزر با بالاترین کیفیت
  • قفل صفحه نمایش
  • پشتیبانی از انواع کنترل ها
  • دارا بودن تایمر خواب
  • دارای گزینه هایی برای سفارشی سازی جدید و حرفه ای
  • UI کاربر پسند

مقایسه میان روش های ساخت اکولایزر موسیقی اینستا

مزیت های استفاده از سایت renderforest برای ساخت اکولایزر برای اینستاگرام: 

شما میتوانید در این سایت کارهای متفاوتی انجام دهید که در زیر به آنها اشاره شده است

  • ساخت ویدیوهای انیمیشنی
  • داشتن قالب های آماده اسلایدری
  • داشتن قالب های آماده موزیک
  • دارا بودن قالب های سمیناری و کنفرانسی
  • دارا بودن امکان قرار دادن لوگو در ویدیوها

پس اگر میخواهید از یک سایت چند منظوره استفاده کنید و قابلیت های مختلف را همزمان مشاهده نمایید، ما سایت renderforest را به شما پیشنهاد می دهیم.

مزیت های استفاده از  سایت wavve.co برای ساخت اکولایزر:

  • عدم نیاز به اپلیکیشن و نرم افزار
  • تنوع بالا در شکل موج و افکت ها
  • استفاده آنلاین از صدای خود و ساخت افکت روی آن
  • پشتیبانی از بیشتر فایل های صوتی

به طور کلی اگر بخواهیم از لحاظ حرفه ای این روش ها را مقایسه کنیم. باید بگوییم که نرم افزار افتر افکت چون یک نرم افزار بسیار تخصصی با قابلیت های بالاست و ویژگی های بیشتری دارد و همچنین افراد اگر میخواهند اکولایزر موزیک حرفه ای بسازند بهتر است از آن استفاده نمایند.

اکولايزر موزيک براي اينستاگرام

پس اگر شما میخواهید ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام را به صورت حرفه ای انجام دهید از افتر افکت برا این کار استفاده کنید. اما اگر میخواهید سریعتر یک اکولایزر برای اینستاگرام بسازید و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید، از سایت wavve.co و یا اپلیکیشن Avee Player استفاده نمایید.

شما همچنین میتوانید از سایت renderforest نیز برای ساخت اکولایزر استفاده نمایید. بعد از ورود به سایت حتما باید داخل آن ثبت نام کنید و برای ثبت نام روی Login to create کلیک نمایید.

سپس لازم است اطلاعات را تکمیل نمایید و ثبت نام را انجام دهید. حال شما مشاهده می کنید که گزینه Create now ظاهر شده است.

اکنون اطلاعات مربوط به موزیک را تکمیل کرده و ویدیو را به داخل قسمت مشخص شده بکشید و یک تصویر برای پس زمینه انتخاب کنید و بقیه موارد را نیز می توانید بسته به سلیقه خود تنظیم نمایید.

به همین سادگی کار به پایان رسید و شما امکان ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام را خواهید داشت.

اگر می خواهید کار جذاب دیگری انجام دهید برای صفحه اینستاگرام خود از قابلیت پازلی کردن عکس ها بهره مند شوید.

اکولایزر برای اینشات

ساخت اکولایزر در برنامه اینستاگرام با اینشات

بسیاری از افراد اکولایزر برای اینشات را درخواست داده اند. این برنامه که برنامه ویرایشگر حرفه ای فیلم است و در آن امکان ساخت اکولایزر وجود ندارد. اما شما میتوانید با ساخت اکولایزر در برنامه های دیگر و ذخیره آن با پسوند مناسب از اکولایزر مورد نظر در این برنامه نیز استفاده نمایید.

قبل از به پایان رساندن مقاله باید این را بگوییم که خرید کامنت اینستاگرام را میتوانید با قیمتی مناسب از طریق سایت ما انجام دهید.

برنامه اکولایزر روی عکس

اگر قصد گذاشتن آهنگ روی عکس دارید و به دنبال برنامه اکولایزر روی عکس هستید، باید بگوییم که میتوانید عکس مورد نظر را مانند کاور اکولایزر طراحی کرده و سپس درون اینستاگرام قرار دهید. البته این را نیز بگوییم که شما میتوانید علاوه بر این مورد، روی عکس های خود آهنگ بگذارید. (از اپلیکیشن هایی مانند Pic Music برای این کار استفاده نمایید)

سوالات متداول :

سوال اول : چگونه یک اکولایزر گرافیکی تنظیم کنیم ؟

پاسخ سوال اول: برای استفاده از یک اکولایزر گرافیکی، نوار لغزنده ها را به بالای خط افقی فشار دهید تا صداها در آن محدوده فرکانس تقویت شوند. به همین ترتیب ، نوار لغزنده ها را زیر خط افقی فشار دهید تا صداها در آن محدوده فرکانس کاهش یابد.

سوال دوم: بهترین تنظیم اکولایزر برای موسیقی چیست ؟

پاسخ سوال دوم:

  • 32 هرتز: این پایین ترین انتخاب فرکانس در EQ است.
  • 64 هرتز: این فرکانس باس ثانویه در بلندگوهای یا ساب ووفرها با کیفیت بالا است.
  • 125 هرتز: بسیاری از بلندگوهای کوچک، مانند بلندگوهای لپ تاپ، می توانند نقص فرکانس برای داشتن صدای باس را برطرف کنند.

سوال سوم: آیا اکولایزر میتواند بلندگوها را خراب کند ؟

پاسخ سوال سوم: اکولایزرها به خودی خود نمی توانند به بلندگوها صدمه وارد کنند، تنها کاری که می کنند که فشار روی آنها را زیاد می کنند.

جمع بندی

هدف ما از معرفی نرم افزارها و سایت های مختلف این است که به شما حق انتخاب بدهیم. و یا درصورتیکه از یک برنامه به هر دلیلی نتوانستید استفاده کنید برنامه دیگر را جایگزین کنید. ایجاد اکولایزر موزیک برای اینستاگرام با برنامه های مختلفی که معرفی شده است به راحتی امکان پذیر است.

بنابراین می توانید به ساخت اکولایزر موسیقی برای اینستاگرام خود با توجه به نیاز و سلیقه خود بپردازید.

حتما از اکولایزرها استفاده نمایید و سعی کنید آنها را به دیگران نشان دهید. هرچقدر در این کار بیشتر تلاش کنید موزیک شما بیشتر دیده می شود و بسیار به نفع شما خواهد بود.

فراموش نکنید که در اینستاگرام رقیبان زیادی دارید و باید در کار خود بهترین باشید تا از آنها پیشی بگیرید.

توجه کنید که برای موفقیت حتما باید به آنالیز رقیبان در اینستاگرام بپردازید.

حال امیدواریم شما بتوانید با هرکدام از برنامه ها یا سایت ها که راحت هستید. یک اکولایزر برای کلیپ ساخته و بازدید پست خود را بالا ببرید.

ما نیز سعی میکنیم هر زمان که برنامه کامل تر و بهتری پیدا نمودیم با شما به اشتراک بگذریم، تا شما در کار خود موفق تر شوید. امیدواریم بهترین افکت ها را انتخاب کنید و اکولایزر موزیک خود را بسازید. امید داریم که این مقاله مورد توجه شما واقع شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

30 دیدگاه

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      در ابتدا پلیر گوشی خود را غیر فعال کنید و اهنگ های پیش فرض را هم غیر فعال نمایید. حالا اهنگ مورد نظر را از داخل برنامه سرچ کنید.

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      اپ های دیگری برای این کار وجود دارند.این اپلیکیشن فقط قابلیت اکولایز کردن روی عکس را دارد.

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      نسخه جدیدش یکم مشکل داره،بهتره از نسخه های قبلی استفاده کنید.

  1. با سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.میخواستم بپرسم که لوگویی که اپلیکیشن نشون میده رو چطور میشه حذف کرد؟

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      اکثر اپ های ساخت اکولایز لوگوی خود را قرا میدهند و فقط باید برای این کار قسمت لوگو رو برش دهید.

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      بله قبل از شروع کار میتونید تایم را کم و یا زیاد کنید.

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      در ساخت اکولایزر با نرم افزار افتر افکت این امکان وجود دارد اما در اپلیکیشن Avee Player خیر

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      اگر اندروید شما زیر 6 باشد، خیلی از قسمت های برنامه درست کار نخواهد کرد

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      میشود این کار رو کرد اموزش های جامع هم وجود داره اما چون در فتوشاپ این کار راحتتر بود ما با آن برنامه آموزش دادیم.

  2. اتفاقا من با چند تا نرم افزار داخل گوشی اکولایزر با تلیمر و خط موج درست کردم و کاور همراه زیرنوس خیلیم حرفه ای شد

      1. سلام وقت بخیر. اگه میتونید با افترافکت کار کنید بسیار تنوع درساخت اکولایزر وجود داره که میتونید در این برنامه هر نوع اکولایزری رو بسازید.

  3. برای ساخت اکولایزر در اندرید و آیفون
    کافیه در گوگل پلی یا اپ استور
    سرچ کنید اکولایزر
    و برنامه های ساده و روان را براش شما پیشنهاد میدهد.

  4. سلام وقت بخیر اگر بخوام اکولایزر رو بصورت دستی به حالت کنسرت هال برسونم چجوری فرکانس هارو تنظیم کنم؟

  5. سلام من دنبال یه برنامه هستم که مدل موزیک پلیر گوشی میشه ولی میشه پس زمینه ویدیو گذاشت و متنم اضافه کرد … تو اینستا دیدم ولی از صاحب پیج ها که میپرسم جواب نمیدن اصا … اگه میدونین خواهش میکنم کمک کنین خیلی وقته دنبالشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا