تلگرام

آموزش ساخت پروفایل متحرک تلگرام

با آموزش ساخت پروفایل متحرک تلگرام با شما عزیزان هستیم. همانطور که میدانید، فایل GIF در واقع نوعی فرمت، مانند JPEG، PNG  و…میباشد که برای تصاویر متحرک استفاده میشود.

این تصاویر واقعی نیستند و همچنین هیچ صدایی ندارند. اما از آنجایی که جلوه بسیار زیبایی به تصاویر میبخشند، مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. همچنین اگر دقت کرده باشید تصویر به طور مداوم تکرار میشود و مانند ویدیو، تمام نخواهد شد. همچنین گیف ها محبوب هستند به این دلیل که بسیار ساده تر میتوانند احساسات، طنز و … را بیان کنند و به دلیل کوتاه بودن در کمترین زمان منظور را به بیننده منتقل میکنند.

در پیام رسان تلگرام نیز بسیار زیاد از انواع گیف ها استفاده میشود و در اپدیت های جدید تلگرام، امکان استفاده از GIF ها درون پروفایل فراهم شده است.

به همین دلیل ما قصد داریم نحوه ساخت پروفایل متحرک تلگرام یا همان گذاشتن گیف در پروفایل را آموزش دهیم.

ساخت پروفایل متحرک تلگرام ( آموزش ویدیویی )

آموزش ساخت پروفایل متحرک تلگرام

در ابتدا باید تلگرام خود بروزرسانی کنید تا مطمئن شوید پیام رسان شما آخرین نسخه را دریافت کرده است. سپس برنامه را باز کرده و از منوی سمت چپ، وارد بخش setting شوید.

در ابن قسمت بر روی آیکون دوربین کلیک کرده و  ویدیو یا گیف مورد نظر خود را انتخاب کنید و برروی تیک آبی ضربه بزنید.

ساخت گیف در پروفایل تلگرام

اگر فایل گیف در گوشی خود ندارید و یا نمیدانید چگونه باید فایل های گیف را دانلود و از آنها استفاده نمایید، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

ذخیره گیف در اندروید

ذخیره گیف برای پروفایل تلگرام

برای دانلود گیف در گوشی اندرویدی خود کافیست وارد سایت های مخصوص گیف، مانند GIPHY یا Tumblr شوید و دسته بندی خود را انتخاب نمایید.(شما میتوانید گیف های مربوط به حیوانات، ورزشی و… را برگزینید)

سپس انگشت خود را روی گیف مورد نظر نگه داشته و گیف خود را save کنید. به همین سادگی یک فایل گیف در گوشی شما ذخیره شد و اکنون میتوانید از آن برای ساخت پروفایل متحرک تلگرام استفاده نمایید.

نکته: سایت های دیگری نیز برای این کار وجود دارند که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید. اما ما پرطرفدارترین سایت های گیف را به شما معرفی نمودیم.

do you ever
Have you bought buy telegram votes? This purchase can show you the best way

ساخت گیف در اندروید

از آنجایی که کار با برنامه های ساخت گیف در گوشی اندروید بسیار ساده است ما تنها آن برنامه ها را نام خواهیم برد تا شما بتوانید ویدیوها و تصاویر دلخواه خود را به گیف تبدیل نمایید.

اپلیکشن هایی مانند Gifboom، Gifantor و Vine از اپلیکیشن هایی هستند که برای ساخت گیف استفاه میشوند.

پیشنهاد ما: آموزش قفل تلگرام

ذخیره  گیف در ios

ذخیره گیف برای پروفایل تلگرام

در  آی او اس 11، امکان ذخیره فایل‌های GIF فراهم شده است. پس اگر نسخه ios شما اپدیت نیست حتما آن را آپدیت نمایید.

سپس مانند مراحل بالا وارد سایت GIPHY یا Tumblr شوید و گیف مورد نظر را انتخاب نموده و انگشت خود را روی آن نگه دارید و اکنون فایل مورد نظر خود را ذخیره کنید.

اگر قصد دارید گیف مورد نظر خود را بسازید و از آن در پروفایل تلگرام استفاده نمایید، مراحل زیر را دنبال کنید.

معرفی ویژگی ها و امکانات استوری تلگرام

ساخت گیف در گوشی آیفون

ساخت گیف در گوشی آیفون

برای این منظور در ابتدا از طریق اپ استور، اپلیکیشن  GIF Toaster را دانلود و نصب کنید. این برنامه محیطی بسیار ساده دارد که به راحتی میتوانید برای ساخت پروفایل متحرک تلگرام از آن کمک بگیرید.

فقط کافیست در بخش Make GIF، عکس و یا فیلم مورد نظر خود را از طریق آیکون پوشه بالای صفحه انتخاب نمایید.( اگر از ویدیو برای این کار استفاده نمایید فایل گیف شما بسیار جذاب تر خواهد شد)

نکته: در قسمت بالای صفحه با زدن گزینه ها میتوانید فایل ویدیویی، عکس، فایل های Burst گوشی آیفون، Live Photo و تصاویر پاناروما را به گیف تبدیل نمایید.

پس از بارگذاری ویدیو و یا عکس شما در قست پایینی صفحه بخش های preview، range، 10 fps و… را مشاهده میکنید

preview: با کلبک برروی این گزینه فایل گیف شما پخش میشود.

range: شما میتوانید قسمت مورد نظر خود را از درون فایل گیف جدا کنید.

10 fps: این قسمت میزان نمایش فریم ها، در ثانیه را مشخص میکند که به طور پیش فرض برروی 10 قرار دارد.

1.0x: سرعت نمایش گیف را در این حالت میتوانید کم و زیاد کنید.

direction: با ضربه زدن روی این گزینه میتوانید ابتدا و انتهای ویدیو خود را مشاهده نمایید.

filter: با انتخاب این گزینه میتوانید فیلترهای رنگی را به گیف خود اعمال کنید.

BANNER: در این قسمت میتوانید برروی گیف خود عکس، متن و… قرار دهید.

CROP: در این قسمت میتوانید سایز گیف خود را عوض کنید.

با سایر گزینه ها مانند CW، CCW نیز میتوانید گیف خود را عمودی و افقی کنید.

در انتها نیز برروی فلش آبی رنگ کلیک کرده و فایل خود را با کیفیت و سایز مورد نظر ذخیره کنید.

ساخت گیف در سایت GIPHY

اگر نمیخواهید برای ساخت گیف اپلیکیشنی نصب نمایید، میتوانید در سایت GIPHY نیز نسبت به ساخت استیکر اقدام کنید. فقط فراموش نکنید که این سایت فیلتر میباشد و باید از فیلترشکن برای باز کردن آن کمک بگیرید.

نتیجه گیری

حال که مراحل کار با برنامه  GIF Toaster  را آموختید میتوانید نسبت به ساخت پروفایل متحرک تلگرام از طریق این برنامه اقدام نمایید.

ما سعی نمودیم برنامه های ساخت گیف و همچنین قرار دادن گیف به منظور ساخت پروفایل متحرک تلگرام را به شما آموزش دهیم تا در پیام رسان تلگرام به سادگی بتوانید تصاویر متحرک جذابی را به عنوان پروفایل استفاده نمایید.

فراموش نکنید که اگر صاحب کسب و کارخاصی در تلگرام هستید میتوانید با گذاشتن نام برند و یا محصولات خود به صورت گیف برای پروفایل به رشد کسب و کار خود کمک کنید. زیرا هرچه میزان خلاقیت شما در مورد پروفایل، کانال،گروه و… بیشتر باشد، افراد بیشتر به کسب و کار شما علاقه نشان میدهند.

اکنون مقاله ساخت پروفایل متحرک تلگرام به پایان رسید و امیدوار هستیم به کمک روش های بالا بتوانید بهترین GIF ها را برای پروفایل خود انتخاب نمایید.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا