تلگرام

کارت های امروز همستر کامبت برای دریافت 5 میلیون سکه رایگان

برای دریافت کارت های امروز همستر کامبت و پاسخ به سوال “دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت چیست؟” باید بگوییم که این کارت‌ها مانند کلیدهای گنج عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا با یافتن و فعال کردنشان، به طور روزانه 5 میلیون سکه همستر را به دست آورید.
در ادامه به طور کامل کارت های کمبو همستر کامبت را بررسی می‌کنیم.

دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت چیست؟

کارت‌های کمبو در بازی همستر کامبت (Hamster Combat) یکی از اجزای مهم برای پیشرفت و دریافت سکه بیشتر در این بازی هستند. این کارت‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند که میزان سکه خود را افزایش دهند و از آن در جهت پیشرفت در بازی استفاده کنند.

برای این که راحت تر بتوانید کارت های امروز همستر کامبت را وارد کنید، در کانال تلگرامی ما عضو شوید. ما در کانال هر روز عکس سه کارت کمبو را قرار میدهیم.

برای دریافت کارت های امروز همستر کامبت، همین حالا به کانال تلگرامی فالووران بپیوندید!
ورود به کانال

چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را دریافت کنیم؟

در ادامه شما را با مراحل استفاده از دیلی کمبو همبستر کمبت به طور کامل آشنا می‌کنیم:

  1. به ربات همستر کامبت در تلگرام بروید.
  2. تب کومبو روزانه (Daily Combo) را باز کنید.
    کارت های همستر
  3. به بخش استخراج (Mine) بروید.
    کارت های کمبو همستر کامبت
  4. سه کارت مشخص شده برای آن روز را پیدا کنید.
    دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت چیست؟

 

چطور قفل کارت های همستر کمبت را باز کنیم؟

برخی از کارت‌ها برای استفاده نیاز به باز کردن قفل دارند. برای این کار، باید شرایط خاصی را که در توضیحات هر کارت ذکر شده است، برآورده کنید. این شرایط ممکن است شامل موارد زیر باشد.

  • ارتقای کارت‌های دیگر: برای فعال کردن برخی از کارت‌ها، باید سطح کارت‌های دیگر را ارتقا دهید.
  • انجام فعالیت‌های خاص: برای فعال کردن برخی از کارت‌ها، باید در بازی با دعوت از دوستان یا استخراج مقدار مشخصی سکه را انجام دهید. برای دعوت از دوستان می‌توانید از فالوران شماره مجازی تلگرام خریداری نمایید و سریع‌تر کارت‌های خود را فعال کنید.
خرید شماره مجازی تلگرام برای بازی های تپ تو ارن
خرید شماره مجازی تلگرام
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

نحوه فعالسازی کارت های همستر

به عکس زیر توجه کنید در قسمت از نیاز است که شما کارتی به نام sec transparency را تا لول 10 ارتقا دهید تا کارت قفل شده برای شما باز شود. یا اینکه ممکن است برای استفاده از یک کارت لازم باشد یک نفر را به بازی همستر دعوت نمایید.

به این صورت زیر هر کارت شرایط خرید و فعال سازی آن نوشته میشود.

چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را دریافت کنیم

 

آنچه درباره کارت های همستر کامبت فهمیدیم!

به طور کلی میتوانیم بگوییم که با استفاده از مراحل گفته شده در این مقاله میتوانید به راحتی هر روز کارت های امروز همستر کامبت را پیدا و 5 میلیون سکه رایگان دریافت نمایید. با افزایش تعداد سکه ها شما میتوانید لول خود را در بازی افزایش دهید و کارت های بیشتری را خریداری کنید. برای استفاده از هر کارت باید چالش نوشته شده در زیر آن را انجام دهید.

خرید رفرال همستر کامبت به ساده‌ترین شکل با کمترین قیمت
خرید رفرال همستر
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

سوالات متداول در مورد کارت کمبو همستر کامبت

کارت دیلی کمبو همستر کمبت چیست؟

کارت کمبو همستر کامبت مجموعه ای از سه کارت است که با فعال کردن آنها، می توانید سود ساعتی خود را در بازی به طور قابل توجهی افزایش دهید. هر روز سه کارت جدید به عنوان کارت کمبو معرفی می شوند و شما با پیدا کردن و فعال کردن آنها می توانید 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

چگونه می توانیم کارت های کمبو را پیدا کنیم؟

کارت های کمبو در بخش “Mine ” بازی، در قسمت ” “Daily Combo پنهان شده اند. این بخش هر 24 ساعت یکبار به روز می شود و کارت های جدید جایگزین کارت های قبلی می شوند.

چگونه می توانیم کارت های کمبو را فعال کنیم؟

برای فعال کردن کارت های کمبو، باید به اندازه کافی سکه داشته باشید. هزینه فعال کردن هر کارت در زیر آن درج شده است. برای فعال کردن کارت، کافی است روی آن کلیک نمایید و سپس دکمه “فعال کردن” را فشار دهید.

چه زمانی باید کارت های کمبو را فعال کنیم؟

بهترین زمان برای فعال کردن کارت های کمبو، زمانی است که می خواهید برای مدت طولانی بازی کنید. به این ترتیب، می توانید از حداکثر سود آنها بهره مند شوید.

آیا می توانیم چندین بار از کارت های کمبو استفاده کنیم؟

خیر، شما فقط می توانید یک بار در روز از هر کارت کمبو استفاده کنید.

اگر کارت های کمبو را فعال نکنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر کارت های کمبو را فعال نکنید، آنها به سادگی در بخش “Daily Combo ” باقی می مانند و شما می توانید آنها را در روز بعد فعال نمایید. با این حال، به یاد داشته باشید که هر روز کارت های جدیدی جایگزین کارت های قبلی می شوند؛ بنابراین اگر امروز آنها را فعال نکنید، فردا فرصت خود را برای دریافت 5 میلیون سکه رایگان از دست خواهید داد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

فرزانه یوسفی

فرزانه یوسفی کارشناس و متخصص تولید محتوا، با بیش از 5 سال تجربه در زمینه توسعه شبکه های اجتماعی و افزایش تعامل با مشتریان هستم. مسیر خودم را در بهبود و ارتقای محتوای با کیفیت در این حوزه جستجو میکنم. در دنیای کلمات شما را به همسفری دعوت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا