اینستاگرام

پاك كردن چت هاي اينستاگرام در چند گام ساده

یکی از مشکلات متداول کاربران در اینستاگرام، پاک کردن چت هاست. امروز قصد داریم درباره حذف تمامی دایرکت ها در اینستاگرام صحبت کنیم. اگر تعداد زیادی دایرکت و پیام در اینستاگرام شما وجود دارد و بخواهید در بین آن‌ها جستجو کنید، کار بسیار سختی است. اما نگران نباشید، در این مقاله به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه چت ها را در این پلتفرم حذف کنید. با چند حرکت ساده می‌توانید به راحتی از تمامی این پیام‌ها خلاص شوید.

ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به سادگی چت ها را در اینستاگرام پاک کنید و از سرچ کردن در میان دایرکت های مختلف آسوده شوید. بخش دایرکت اینستاگرام یکی از قسمت‌های ضروری آن است، اما به دلیل اشغال ذهنی وقتی برای پاک کردن پیام های قدیمی نیاز دارید، ممکن است نمی‌دانید چگونه این کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که چگونه این کار را به راحتی و سریع انجام دهید.

حذف چت

حذف همه پیام‌های دایرکت اینستاگرم دو طرفه

در ویدئوی بالا، آموزش حذف چت در اینستاگرام را به شما ارائه می‌دهیم. این آموزش به شما نشان می‌دهد که چگونه دایرکت اینستاگرام را پاک کنید. وقتی اپلیکیشن اینستاگرام برای همه افراد قابل دسترسی است، علاوه بر اشتراک‌گذاری پست‌ها، کامنت‌ها و لایک‌ها، قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با دیگران در چت خصوصی نیز باید فراهم باشد. گاهی به دلیل حجم بزرگ پیام‌ها، دایرکت‌هایی که دریافت می‌کنید، در میان سایر پیام‌های شما گم می‌شوند، بنابراین بهتر است پیش از اینکه پیام‌های قدیمی را از دست بدهید، آنها را حذف کنید.

دایرکت اینستاگرام یکی از قابلیت‌های جدید این پلتفرم است و امروزه کاربران می‌توانند در دایرکت به راحتی با دوستان خود چت کنند، تماس تصویری برقرار کنند و حتی گروه‌ها را تشکیل دهند. حذف چت در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد و گاهی لازم است پیام‌ها را پاک کنید.

دلایل استفاده از دایرکت اینستاگرام

 

در عصر حاضر، شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار مهم در زندگی افراد ایفا می‌کنند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. در سال 2013، بخش پیام‌رسان اپلیکیشن اینستاگرام با نام “Direct” به وجود آمد. این ویژگی جذاب، سه سال پس از ایجاد اینستاگرام معرفی شد و توجه همه کاربران را به خود جلب کرد.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت شخصی یا گروهی با یکدیگر صحبت و تعامل کنند. اینستاگرام برای دایرکت خصوصیت‌های متعددی دارد. دانستن اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت می‌تواند به شما در استفاده صحیح از آن کمک بسیاری کند. از طریق دایرکت اینستاگرام، می‌توانید عکس، ویدئو، پروفایل، مکان و سایر موارد را به اشتراک بگذارید.

مهم نیست که این قابلیت را در کدام حوزه استفاده کنید، زیرا دایرکت اینستاگرام برای بازاریابی، حساب‌های شخصی و سایر استفاده‌ها نکات مهمی را در بر دارد. شما به راحتی می‌توانید متن و صدا را ارسال کنید و تماس تصویری برقرار کنید. از زمان اضافه شدن این قابلیت، اینستاگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف و پرکاربر تبدیل شده است.

چگونه تمام چت‌های اینستاگرام را پاک کنم؟

حذف چت در اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که بین تمام افراد جامعه وجود دارد و یکی از نگرانی‌های افراد این است که تمامی پیام‌های قدیمی در دایرکت جمع آوری می‌شوند. اینستاگرام هنوز امکان حذف دسته جمعی دایرکت را در آپدیت خود فراهم نکرده است، اما شما می‌توانید پیام‌ها را یک به یک حذف کنید. همچنین، اگر به طور اشتباه یک پیام را در دایرکت ارسال کرده‌اید، نگران نباشید، زیرا با یادگیری روش‌های پاک کردن چت در اینستاگرام، می‌توانید به راحتی پیام‌ها را حذف کنید.

در ادامه مقاله، آموزش پاک کردن چت در اینستاگرام با فالووران را دنبال کنید تا به موارد زیر آشنا شوید:

  1.  حذف دو طرفه دایرکت اینستاگرام
  2.  حذف یک طرفه دایرکت اینستاگرام

حذف دو طرفه دایرکت اینستاگرام چگونه است؟

به طور قطع مایلید که تمامی چت‌های اینستاگرام را به صورت دو طرفه پاک کنید. در ادامه، با یک آموزش تصویری کامل، شما قادر خواهید بود تمامی چت‌های اینستاگرام را برای خود و طرف مقابلتان به صورت کامل حذف کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزش حذف دو طرفه دایرکت آشنا شوید.

1- حذف دو طرفه دایرکت اینستاگرام 

چگونگی حذف دو طرفه دایرکت در اینستاگرام چگونه است؟ بعضی مواقع، شاید بخواهید تمامی پیام‌های خود را در اینستاگرام به صورت کامل حذف کنید تا دیگر هیچ پیامی بین شما و طرف مقابل باقی نماند. شاید برای شما سوال باشد که چگونه می‌توان پیام‌ها را به طور کامل در اینستاگرام پاک کرد؟

در این بخش از مقاله، قصد داریم درباره حذف دو طرفه دایرکت در اینستاگرام به طور کامل صحبت کنیم. همچنین، روش‌های صحیح و با اطلاعات دقیقی را برای شما توضیح دهیم. یکی از راه‌های حذف همه دایرکت‌ها در اینستاگرام، حذف دو طرفه پیام‌ها است. با استفاده از این روش، می‌توانید پیام‌های ارسال شده خود را حذف کنید به گونه‌ای که برای شما و طرف مقابلتان نیز حذف شوند.

پاك كردن چت اينستاگرام برای طرف مقابل

برای حذف دو طرفه دایرکت اینستاگرام و پاک کردن پیام‌های دریافتی در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: به صفحه “خانه” یا “Home” اکانت اینستاگرام خود بروید.

حذف چت

 

گام دوم: در گوشه بالا، سمت راست، بر روی فلش کلیک کنید و به قسمت دایرکت بروید.

قدم سوم: صفحه چت مورد نظر خود را باز کنید.

حذف چت

گام چهارم: پیام مورد نظر خود را که می‌خواهید آن را حذف کنید، لمس کرده و چند لحظه نگه دارید.

قدم پنجم: پیامی برای شما نمایش داده می‌شود که نوشته شده است  «unsend massage» بر روی آن کلیک کنید.

حذف چت

 

پس از مرحله بالا، مسیجتان از صفحه چت طرف مقابل پاک می‌شود. اما گاهی شما می‌خواهید همه چت‌های خود را حذف کنید.

آیا حذف دوطرفه دایرکت به طور همزمان امکان‌پذیر است؟

لطفا توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید تمامی پیام‌های خود را به صورت همزمان برای طرف مقابل نیز حذف کنید، یک گزینه خاص برای این منظور در اینستاگرام وجود ندارد. تاکنون، اینستاگرام قابلیت حذف همه پیام‌ها را به صورت یکجا فراهم نکرده است. در حال حاضر، پاک کردن چت اینستاگرام برای طرف مقابل فقط به صورت تک به تک قابل انجام است. لذا، در این زمینه دقت کنید و از حذف ناخواسته پیام‌های دیگری جلوگیری کنید.

 

هم‌اکنون شما مجبور هستید همانند توضیحات بالا، این کار را انجام دهید. اگر در جایی خوانده‌اید که با نصب اپلیکیشن یا ورود به سایتی می‌توانید آموزش‌های حذف چت اینستاگرام را به طور کامل یاد بگیرید، به این موضوع دقت کنید که ممکن است تله یا فریب باشد. تا به امروز، چنین گزینه یا آپشنی در اینستاگرام برای حذف چت به صورت کلی وجود ندارد.

هیچ گزینه خاصی برای حذف چت به صورت یکجا در اینستاگرام وجود ندارد و شما تنها قادر خواهید بود پیام‌ها را یک به یک حذف کنید. این روش به طور قطع زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود. اما متأسفانه اینستاگرام هنوز تلاشی برای افزودن این قابلیت نکرده است.

امیدواریم در آینده اینستاگرام قابلیت پاک کردن چت را فعال کند تا شما بتوانید تمامی چت‌های موجود در دایرکت را به صورت یکجا حذف کنید. این امکان می‌تواند به صرفه جویی در وقت و زمان شما کمک کند. با فعال شدن این قابلیت، شما قادر خواهید بود به راحتی تمامی پیام‌ها را با یک کلیک حذف کنید و نیازی به حذف آنها به صورت تک تک نخواهید داشت. امیدواریم که این امکان به زودی برای کاربران اینستاگرام فراهم شود.

2- پاك كردن چت اينستاگرام به صورت یک طرفه 

 

اگر می‌خواهید تمامی پیام‌ها فقط برای شما حذف شوند، می‌توانید با یک کلیک ساده این کار را به راحتی انجام دهید. با فعال بودن این قابلیت، شما قادر خواهید بود با یک کلیک پیام‌های دایرکت را به صورت کامل حذف کنید و تنها خود شما قادر به دیدن آنها خواهید بود. این روش ساده و آسان، شما را قادر می‌سازد تمامی پیام‌ها را به صورت صرفاً خصوصی برای خودتان حفظ کنید.

 

مراحل پاك كردن چت اينستاگرام به صورت یک طرفه

گام اول: حذف چت در اینستاگرام برای خود شما امکان‌پذیر است. ابتدا باید همانند دو گام قبل، وارد دایرکت خود شوید.

گام دوم: این بار دایرکت را باز نمی‌کنید و تنها چتی که می‌خواهید پاک کنید را لمس و نگه دارید.

گام سوم: یک پیام نمایش داده می‌شود که در آن به شما هشدار داده می‌شود که این حذف فقط برای شماست و پیام‌ها برای طرف مقابل حذف نمی‌شود. حالا بر روی گزینه “حذف” یا “پاک کردن” کلیک کنید.

 

حذف چت

در اینجا نیز شما قادر به پاک کردن چت اینستاگرام به صورت همزمان نخواهید بود و باید برای هر چت به صورت جداگانه این کار را انجام دهید. این بدان معنی است که شما برای حذف هر چت باید به صورت جداگانه و مستقل آن را پاک کنید، و نمی‌توانید تمامی چت‌ها را با یک کلیک یا به طور همزمان حذف کنید. لذا، شما مجبور هستید برای هر چت به صورت جداگانه عمل کنید و آن را حذف نمایید.

 

برنامه پاك كردن چت اينستاگرام به صورت دسته جمعی

برنامه‌ای برای حذف دسته جمعی دایرکت در اینستاگرام وجود ندارد و در صورت وجود همچین برنامه‌ای، توصیه می‌شود از آن استفاده نکنید؛ زیرا برنامه‌های مکمل ممکن است به اکانت شما آسیب برسانند. متأسفانه، باید بگوییم که تا به این لحظه که ما در حال نگارش این مقاله هستیم، هیچ اپلیکیشن یا برنامه‌ای برای حذف دسته جمعی چت در اینستاگرام در اینترنت وجود ندارد. لذا شما باید خودتان دست به کار شده و این کار را به صورت دستی انجام دهید.

مهم‌ترین سؤالات درباره پاك كردن چت اينستاگرام 

  • آیا اگر پیام دایرکت یک فرد خاص را در اینستاگرام خود پاک کنم، این پیام برای آن شخص مورد نظر نیز پاک می‌شود؟

خیر، قطعاً پیام‌ها در دایرکت وقتی حذف شوند، فقط در گوشی طرف پاک می‌شوند و طرف مقابل در واقع آن پیام را در گوشی خودش دارد.

  • امکان پاک‌سازی تصاویر در دایرکت وجود دارد؟

شما با قابلیت Unsend نمودن تصاویر، همانند پاک کردن یک متن در دایرکت اینستاگرام می‌توانید از ارسال آن پیام به شخص جلوگیری نمایید.

  • آیا با پاک کردن سریع یک پیام، امکان مشاهده برای آن شخص وجود دارد؟

اگر آن شخص پیام را در نوتیفیکیشن گوشی مشاهده نکند، با حذف سریع پیام می‌توانید از مشاهده شدن آن جلوگیری نمایید.

  • آیا حذف پیام دایرکت در اندروید با گوشی آیفون متفاوت است؟

شما همانند گوشی‌های اندروید، در آیفون نیز می‌توانید پیام‌های دایرکت را حذف کنید.

 دلیل پاک شدن چت‌های اینستاگرام

تصور کنید که شما با یک کاربر در اینستاگرام چت کرده و برای مدتی از چت خارج می‌شوید. اما وقتی برنامه را دوباره باز می‌کنید تا ببینید آیا پیام جدیدی دارید یا نه، متوجه می‌شوید که پیام‌های قبلی ناپدید شده‌اند. این ممکن است برای تمامی کاربران اینستاگرام اتفاق بیفتد. اما سؤال اینجاست که چرا پیام دایرکت اینستاگرام ناپدید شده است؟ به طور کلی، این مسئله می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

1. کاربر مقابل شما شما را مسدود کرده است: این یکی از سیاست‌های حفظ حریم خصوصی اینستاگرام است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر زمان که بخواهند از حریم خصوصی خود محافظت کنند و شما را مسدود کنند.

2. پیام به دست مخاطب نرسیده است: اگر متوجه شدید که برخی از پیام‌هایی که دریافت کرده‌اید (و ارسال نکرده‌اید) ناپدید شده‌اند، این احتمال وجود دارد که فرستنده پیام‌ها را ارسال نکرده باشد.

3. شما یک پیام مخفی دریافت کرده‌اید: یکی از ویژگی‌های جالب اینستاگرام، ناپدید شدن پیام‌ها است؛ به عبارت دیگر، وقتی این پیام‌ها ناپدید می‌شوند، منقضی شده‌اند و دیگر نمی‌توانید تصویر یا ویدئو را باز کنید. اما باید به یاد داشته باشید که می‌توانید ببینید که قبلاً یکی از آنها را دریافت کرده‌اید.

4. اکانت کاربر غیرفعال شده است: دلیل دیگری برای ناپدید شدن پیام دایرکت اینستاگرام این است که شخصی که با او چت کرده‌اید، حساب کاربری خود را برای همیشه غیرفعال کرده است. هنگامی که اکانت اینستاگرام خود را حذف می‌کنید، تمام داده‌ها در حساب شما ذخیره می‌شوند. اما برای سایر کاربران برای همیشه حذف خواهند شد. با غیرفعال کردن اکانت، افراد نمی‌توانند اکانت شما را ببینند، شما را فالو یا آن فالو کنند و برای شما پیام ارسال کنند.

 We will help you to buy LinkedIn connections at an affordable price

پاک کردن چت در اینستاگرام

اگرچه اینستاگرام در اصل یک پلتفرم برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و استوری‌های تصاویر و ویدئوها است، اما امروزه سیستم پیام‌رسانی چت خصوصی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. به عنوان یکی از سرویس‌های پیام‌رسان، اینستاگرام به شما امکان کنترل کامل بر روی پیام‌هایی که ذخیره می‌شوند و یا حذف می‌شوند، را می‌دهد. به عنوان مثال، اگر صندوق ورودی شما پر است، می‌توانید تمام مکالمات را حذف کنید و همچنین می‌توانید پیام‌هایی را که ارسال کرده‌اید را نیز حذف کنید. پاک کردن چت اینستاگرام در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

حذف چت

نحوه حذف همه دایرکت‌ها در اینستاگرام

برای پاک کردن چت در اینستاگرام بر روی هر دو برنامه اینستاگرام برای آیفون و اندروید، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

حذف تمام مکالمات:

1. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون پیام‌ها در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید، که شبیه یک هواپیمای کاغذی است.

2. در صفحه پیام‌ها، روی آیکون سه نقطه در بالا سمت راست که شبیه یک لیست گلوله‌ای است ضربه بزنید.

3. حالا می‌توانید بر روی هر مکالمه که می‌خواهید حذف کنید، ضربه بزنید و سپس روی گزینه “حذف” یا “Delete” در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

دقت کنید که این عملیات به طور دائمی و برای شما و طرف مقابلتان اعمال می‌شود و پیام‌ها قابل بازیابی نخواهند بود.

4. تأیید کنید که می‌خواهید مکالمات را حذف کنید.

به یاد داشته باشید که شخص دیگر (افراد) در مکالمه همچنان می‌توانند پیام‌ها را ببینند، مگر اینکه خودشان آن را حذف کنند.

سؤالات متداول

  • چرا پیام‌های دایرکت در اینستاگرام حذف نمی‌شوند؟

پاک کردن چت در اینستاگرام به صورت دوطرفه امکان‌پذیر نیست. شما تنها با استفاده از روش‌هایی که در این مقاله اشاره شده، می‌توانید فقط پیام‌ها را برای خودتان پاک کنید.

  • ایا با بلاک در اینستاگرام پیام ها حذف میشود؟

خیر، بلاک کردن کاربر در اینستاگرام باعث حذف پیام‌ها نمی‌شود. اگر شخصی را بلاک کنید، پیام‌هایی که قبلاً با او رد و بدل کرده‌اید، همچنان در حساب کاربری شما قابل مشاهده خواهند بود، اما دیگر نمی‌توانید برای آن شخص پیامی ارسال کنید.

  •  آیا با حذف پیام‌های یک شخص در دایرکت، برای طرف مقابل آن قابل مشاهده است؟

خیر، با حذف پیام‌های دایرکت، آن پیام‌ها فقط برای شما پاک می‌شوند و برای طرف مقابل همچنان قابل مشاهده خواهند بود. پاک کردن پیام‌ها تنها در حساب کاربری خودتان تأثیر دارد و در حساب کاربری طرف مقابل قابل رویت خواهند بود.

نکات پایانی

مقاله پاک کردن چت در اینستاگرام به پایان رسید. اینستاگرام همچنان در حال پیشرفت است و روز به روز بهبودهای بیشتری را ارائه می‌دهد. بخش دایرکت نیز قطعاً در آینده با اضافه شدن قابلیت‌های جدید، بهبود خواهد یافت.

گاهی اوقات اشتباهاً پیامی به شخص نادرستی ارسال می‌شود، اما شما می‌توانید به سادگی با استفاده از روش‌هایی که توضیح داده شد، آن را برای خود و طرف مقابل حذف کنید. شما با یادگیری روش‌های پاک کردن چت در اینستاگرام، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در این بخش، روش‌های حذف تمامی دایرکت‌ها در اینستاگرام و حذف دسته جمعی پیام‌ها را توضیح دادیم تا بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

127 دیدگاه

    1. بله، در دایرکت اینستاگرام امکان به اشتراک گذاری لوکیشن، ویدئو، عکس، متن، پیام صوتی و … وجود داره

    2. پیامی را برای اولین بار به دایرکت شخصی که حتی فالو نداشتم ارسال کردم اما می خواهم اقدام به حذف کنم اما گزینه unsend ندارد. کاری هست انجام دهم که قبل از مشاهده توسط طرف مقابل بتوانم پاک کنم؟

      1. سلام دوست عزیز. وارد دایرکت شخص مورد نظر شوید انگشت خود را بر روی پیامی که می‌خواهید پاک کنید نگه دارید سپس صفخه کوچکی نمایش داده می‌شود و بر روی گزینه unsend message کلیک کنید.

    1. بله؛ با لمس آیکن میکروفن در کادر مخصوص نوشتن پیام می تونید برای شخص مورد نظر پیام صوتی بفرستید.

    1. سلام. بله، با لمس آیکن دوربین در صفحه دایرکت می تونید با فرد مورد نظر تماس تصویری بگیرید.

    1. خیر؛ امکان پاک کردن پیام ها به صورت یک جا وجود نداره. باید تک تک پیام ها رو Unsend massage کنید

    1. وارد بخش دایرکت ها بشید. انگشتتون رو روی چت مورد نظر نگه دارید و از منوی باز شده گزینه Delete رو انتخاب کنید. به این صورت می تونید پیام هاتون رو به صورت یک جا حذف کنید.

        1. اگر مشکل حل نمیشه یکبار کش اینستاگرام رو خالی کنید ببینید مشکل حل میشه

    1. راهی برای حذف همه پیام ها به صورت یک جا وجود نداره. می تونید پیام ها رو تک تک Unsend کنید.

    1. نمی تونید پیام ها رو به صورت یک جا هم برای خودتون و هم شخص مقابل پاک کنید. فقط با روش گفته شده می تونید پیام ها رو به صورت تک تک پاک کنید.

  1. تعداد دایرکت هام خیلی زیاده و بعضی وقتا نمی رسم تمام دایرکت ها رو جواب بدم. راهی برای سریع تر کردن روند پاسخ گویی وجود داره؟

  2. سلام ببخشید چطور میشه ویدیوچت رو از دایرکت پاک کرد من اشتباهی در دایرکت یک نفر ویدئویی زدم حالا میخوام‌پاک کنم نبینه ویدیوچت زدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر. در حال حاضر راهی برای پاک کردن ویدیو چت وجود نداره

  3. سلام
    چطوری میتونیم تاریخچه تماس هارو در اینستاگرام حذف کنیم؟ آیا بعد یک مدت خودشون پاک میشن؟

    1. سلم دوست عزیز اگر منظور شما تماس تصویری و صوتی اینستاگرام هستش نمیشه برای طرف مقابل پاکشون کنید. برای خودتون رو هم باید کل چت رو پاک کنید

  4. آيا امكان حذف دائم پيامها در دايركت وجود دارد؟ كه نتوان بعد از پاك كردن آنها را بازيابي كرد؟

    1. سلام. اگه بکاپ داشته باشین برمیگرده. البته به داریکت برنمیگرده فقط به صورت فایل باقی میمونه

  5. سلام

    من برای یک هایلایت ناخواسته reaction فرستادم.

    الآن در گول کا وارد حسابم میشم اثری نیست که فکر میکنم همین درسته ولی در دایرکت app اینستاگرام reaction که فرستادم نه پاک میشه نه unsend

    چون اون استوری را مینویسه unavailable .

    1. من برای یک هایلایت ناخواسته reaction فرستادم.

      الآن در google که وارد حسابم میشم

      اثری از پیامی که فرستادم نیست که فکر میکنم همین درسته
      ولی در دایرکت app اینستاگرام
      reaction که فرستادم نه پاک میشه نه unsend

      چون اون استوری را مینویسه unavailable .

    2. سلام چون حالت unavailable هستشنمیتونید کاری انجام بدید و قابل پاک شدن نیست

  6. آیا مراحلی که در فیلم توضیح داده شده را انجام بدهیم پیامی که طرف مقابل به ما فرستاده به خوده طرف هم حذف خواهد شد ؟

      1. سلام آیا امکان پاک کردن کل دایرکتها هست ؟
        مقلا با چندنفر چت کردیم ومیخوایم همشونو باهم پاک کنیم

        1. سلام بله برنامه هایی وجود دارند که میتونید کل دایرکت هارو حذف کنید یا به تعدادی که خودتون در نظر دارید

  7. سلام. چند بار شده کل پیام های من با یه نفر به کل حذف شده و اصلا انگار پیامی رد و بدل نشده. میشه یعنی!؟

  8. سلام.آیا امکان مخفی کردن یک دایرکت در اینستا وجود داره؟یعنی چت مورد نظر وجود داشته باشه ولی مخفی باشه و قابل رویت نباشه.

    1. سلام، وقت بخیر
      شما می تونید با استفاده از برنامه های مختلفی مثل: برنامه Applock، برنامه CM Locker، برنامه Secret folder applock برای رمزگذاری دایرکت استفاده کنید. خود برنامه این امکان رو قرار نداده.

    1. سلام ممکن هست یک باگ باشه و یا اینستاگرام موقتا قابلیت پاک کردن را برای ان اکانت شما پاک کرده است.
      اینستاگرام خود را به اخرین اپدیت بروزرسانی کنید.

  9. سلام و عرض ادب می‌توان پیام‌ها رو به صورت دائم پاک کرد که قابل ردیابی نباشد ممنون میشم جواب بدید تشکر

  10. سلام وقت بخیر
    چطوری میشه که یک عدد پیامی که فرستادیم رو فقط برای خودمون پاک کنیم(به صورت یکطرفه) و روی صفحه چت مقابل بمونه؟
    فقط یک پیام نه حذف کلی پیام ها به اون شخص

    1. سلام می‌تونید همه پیام‌ها را همزمان پاک کنید ولی متاسفانه امکان پاک کردن چند تا پیام به طوری‌که برای طرف مقابل هم پاک شود وجود ندارد.

  11. سلام چطور ميشه بعد از پاك كردن پيام از دايركت جلوي بازيابي كردن آنرا به صورت فايل گرفت
    يعني روي سرور هم باقي نماند

  12. پیامی را برای اولین بار به دایرکت شخصی که حتی فالو نداشتم ارسال کردم اما می خواهم اقدام به حذف کنم اما گزینه unsend ندارد. کاری هست انجام دهم که قبل از مشاهده توسط طرف مقابل بتوانم پاک کنم؟2153

    1. سلام شاید قابلیت پاک کردن برای مدت کوتاهی غیر فعال شده بود. انکشت خود را بر روی پیام نگه دارید و سپس unsend را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا