تلگرام

حذف تیک دوم در تلگرام _ عدم نمایش تیک دوم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقتا مایل به خواندن پیام های تلگرام خود نباشید. حذف تیک دوم تلگرام و عدم نمایش آن برای فرستنده پیام، می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. با من همراه باشید تا ترفند این مطلب را به شما نشان دهیم.

آموزش ویدیویی حذف تیک دوم تلگرام

حذف تیک دوم در تلگرام

 حذف تیک دوم تلگرام رسمی

حذف تیک دوم در تلگرام رسمی قبلا با استفاده از روش پاپ آپ امکان پذیر بود. بعد از چندین آپدیت، تلگرام این قابلیت را برداشته و اکنون تنها می توان از نسخه های غیر رسمی برای عدم نمایش تیک دوم در پیام های تلگرامی استفاده کرد.

برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

برای دریافت پیام از  پیام رسان تلگرام باید اینترنت گوشی شما متصل باشد. اگر می خواهید بدون این که کسی متوجه شود در تلگرام فعالیت دارید پیامش را بخوانید پس باید از راهکارهای زیر استفاده کنید.

 

 

1: در صورت متصل بودن اینترنت گوشی شما، اعلانی مبنی بر دریافت پیام بر روی گوشی شما ظاهر می شود؛ اعلان را از روی نوتیفیکیشن بار حذف کنید.

2: اتصال به اینترنت تلفن همراه خود را قطع کنید.

3: تمامی برنامه هایی که در بکگراوند باز هستند را ببندید.

4: وارد اپ تلگرام شده و پیام دریافتی را بخوانید.

5: اکنون دوباره ابتدا تلگرام را ببندید.

6: تمامی اپ های باز در بکگراوند را بار دیگر ببندید.

7: اکنون اینترنت تلفن همراه خود را وصل کنید.

با این روش می توانید بدون این که طرف مقابل شما متوجه شود؛ پیام هایش را بخوانید.

روش های دیگر حذف تیک دوم تلگرام

 

برای حذف تیک دوم تلگرام روش های دیگری نیز وجود دارد. شما می توانید با این روش ها ساده تر به هدف خود برسید.

1: از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده کنید

همان طور که می‌ دانید تلگرام یک پیام رسان متن باز یا اپن سورس است. این یعنی کد های آن در اختیار عموم بوده و می توانند به دلخواه آن را دوباره کدنویسی کنند.

همین سبب شده تا نسخه های غیر رسمی از این اپ با نام های مختلفی مانند هات گرام، تلگرام طلایی، موبوگرام، تلگرام ایکس و… عرضه شود.

با استفاده از نسخه غیر رسمی در تلگرام ایکس و موبوگرام می توانید با استفاده از حالت روح یا گوست مود، تیک دوم تلگرام خود در پیام ها را حذف کنید.

 

2: استفاده از اپلیکیشن های مرتبط

شاید جزو کسانی باشید که زیاد به استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام علاقه مند نباشید. پس می توانید علاوه بر ترفندی که در ابتدا معرفی کردیم از اپلیکیشن های مخصوص این کار استفاده کنید.

 حذف تیک دوم تلگرام با اپ 1

  • نرم افزار Hide Blue ticks, last seen & read deleted messages نرم افزار معروف و کاربردی است. که به کمک آن می توانید تیک دوم تلگرام و پیام رسان های دیگر مانند واتس اپ را حذف کنید.

حذف تیک دوم تلگرام با اپ 2

 

  • نرم افزار Unseen No Last Seen این نرم افزار نیز مانند مورد اولی به شما امکان می دهد به سادگی حذف تیک دوم تلگرام را انجام دهید. و پیام ها را بدون خوردن دو تیک، مشاهده کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: راه اندازی سکرت چت تلگرام 

برداشتن تیک دوم در تلگرام ایکس

مراحل برداشتن تیک دوم در تلگرام ایکس را در اداامه مشاهده نمایید.

  • روی چت دلخواه دست خود را نگه دارید
  • در پنجره ای که به شکل (پاپ آپ) باز میشود میتوانید با پایین و بالا رفتن تمامی پیام های کاربر مورد نظر را بخوانید
  • همچنین با انتخاب آیکون زنگ میتوانید چت مورد نظر را بدون وارد شدن به آن بی صدا نمایید

اگر ممبر رایگان برای کانال و یا گروه خود میخواهید حتما به صفحه ممبر رایگان تلگرام مراجعه نمایید.

سخن آخر

مقاله حذف تیک دوم در تلگرام به پایان رسید. در نظر داشته باشید که تلگرام برای احترام به کسب و کارها و مشتریان آنها هنوز برنامه ای برای امکان حذف تیک دوم تلگرام در نسخه رسمی ندارد. می توانید از نسخه های غیر رسمی استفاده کنید.

اما این مورد را هم در نظر بگیرید که اگر از این روش در کسب و کار خود استفاده کنید. ممکن است یک حس بی اعتمادی بین خود و مشتریانتان به وجود بیاید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر در مورد غیر فعال کردن تیک دوم تلگرام سوالی داشتید. زیر همین پست آن را با من در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا