اینستاگرام

فوت و فن‌های اینفلوئنسر شدن: راهنمای جامع برای مبتدیان

امروزه استفاده روزافزون از شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا influencer ها جایگاه بهتری در فضای مجازی داشته باشند. شغلی که به نظر می‌رسد با ساعت‌های آزاد و انعطاف‌پذیر همراه باشد و محدود به مکان خاصی نباشد. اگر می‌خواهید وارد بازار اینفلوئنسر ها شوید، احتمالا از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانیم یک اینفلوئنسر شویم.

برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق باشیم، ابتدا باید مهارت‌های خود را افزایش دهیم. سپس راه‌هایی که در این زمینه وجود دارند را یاد بگیریم تا بتوانیم شروع قدرتمندی را داشته باشیم. برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های قدرتمند صنعت کاری و موفق بودن در این مسیر، راه‌هایی را برای شما روشن کردیم که با توجه به آنها می‌توانید به یکی از بزرگ‌ترین افراد صنعت خود تبدیل شوید.

در این مقاله، ما قصد داریم به آنچه برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر نیاز است و مراحلی که برای رسیدن به موفقیت باید بردارید، بپردازیم.

 

اینفلوئنسر یا influencer کیست؟

اینفلوئنسر که به آن اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی نیز گفته می‌شود، کسی است که از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید فالووران استفاده می‌کند.

اینفلوئنسرهای موفق معمولا با محتوای باکیفیت که دانش تخصصی، سرگرمی یا بینش در مورد یک موضوع خاص را به اشتراک می‌گذارد، ارزشی در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند. اینفلوئنسرها همچنین به دلیل توانایی خود در ایجاد روابط با مخاطبان برای ایجاد پایگاه فالوور متعهد و وفادار شناخته می‌شوند.

تعریف اینفلوئنسر و معنای اینفلوئنسر بودن، دائماً در حال تغییر است با توجه به اینکه influencer ها چه نوع محتوایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و چگونه آن را پست می‌کنند. اینفلوئنسرها می‌توانند از رقصندگان TikTok گرفته تا افرادی که ویدیوهای آموزشی در اینستاگرام ارسال می‌کنند، متغیر باشند.

اینفلوئنسرها برای موفقیت لازم نیست که افراد مشهور باشند؛ اما پتانسیل رشد کسب و کار را دارند. اینفلوئنسر می‌تواند توجه کاربران و برندهای رسانه‌های اجتماعی را جلب کند که برای تبلیغ محصولاتشان در کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ به شما پول می‌دهند.

برای یادگیری روش‌های درآمدزایی از اینستاگرام مقاله ۹ ایده طلایی برای کسب درآمد مستقیم و غیرمستقیم از اینستاگرام را بخوانید. در ادامه با هم می‌بینیم که چگونه یک اینفلوئنسر محبوب شویم؟

چگونه یک اینفلوئنسر شویم

 

انواع مختلف اینفلوئنسر ها

قبل از اینکه بدانیم چگونه یک اینفلوئنسر موفق شویم باید انواع آن را بشناسیم. اینفلوئنسرها معمولا بر اساس تعداد فالوورها به پنج سطح مختلف تقسیم می‌شوند:

  • نانو اینفلوئنسرها: 0 تا 10 هزار فالوور
  • میکرو اینفلوئنسرها: 10 تا 100 هزار دنبال کننده
  • اینفلوئنسرهای میانی: 100 تا 500 هزار فالوور
  • ماکرو اینفلوئنسرها: 500 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده
  • مگا ماکرو اینفلوئنسرها: بیش از 1 میلیون فالوور

اینفلوئنسرهای ماکرو و مگا ماکرو، مخاطبان غول‌پیکری دارند که آنها را به انتخابی عالی برای کمپین‌هایی تبدیل می‌کند که در آن آگاهی جمعی بالا، کلیدی است.

از طرف دیگر، اینفلوئنسرهای نانو و میکرو مخاطبان بسیار کمتر، اما اغلب تعامل بیشتری دارند، که آنها را به انتخابی عالی برای برندهایی تبدیل می‌کند که به دنبال استفاده از این جوامع هدف هستند.

برای اینکه با مفهوم اینفوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام آشنا شوید این مقاله را در سایت مطالعه نمایید.

 

چگونه یک اینفلوئنسر موفق برای یک برند شویم؟

اگر می‌خواهید به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید که با برندها کار می‌کند، راه‌های زیر را انجام دهید تا به هدف خود برسید.

 

۱. جایگاه و حوزه کاری خود را مشخص کنید

در ابتدا کاری که باید انجام دهید، مشخص کردن صنعت کاری مورد نظر می‌باشد. اول بفهمید که به چه چیزی علاقه دارید: مد، فناوری، سرگرمی، سلامتی یا چیز دیگری. از آنجا، در درون اشتیاق خود جایگاهی ایجاد کنید تا خود را از سایر اینفلوئنسرها متمایز کنید.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر مد باشید، باید تصمیم بگیرید که جایگاه (niche) شما، مد فروشگاه ارزان، مد DIY یا لباس‌های شیک بر اساس بودجه است. اگر برای یافتن جایگاه خود به کمک نیاز دارید، ابتدا مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند.

برای تعیین مخاطب هدف خود، خواسته‌ها، نیازها، چالش‌ها و اهداف مصرف‌کننده ایده‌آل خود را در نظر بگیرید. سپس از آن اطلاعات برای ایجاد پرسونای خریدار و تولید محتوای هدفمند و جذاب استفاده کنید تا جایگاه مناسبی را برای دسترسی به مخاطبان هدف خود پیدا کنید.

ویژگی که یک کاربر معمولی را از حرفه‌ای متمایز می‌کند، مشخص کردن گروهی از مخاطبانش است که هدفش جلب توجه آنها است. می‌توانید نوع فعالیت و حوزه کاری خود را به عنوان یک کاربر محبوب به صورت حرفه‌ای در بیو خود مطرح کنید. بنابراین نوشتن بیو حرفه‌ای هم می‌تواند مهم باشد.

چگونه با انتخاب حوزه کاری اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۲. شبکه اجتماعی متناسب با محتوای خود را انتخاب کنید

هنگامی که مخاطبان هدف خود را شناختید، باید یک پلتفرم (یا پلتفرم‌هایی) را برای دسترسی به آنها انتخاب کنید. مهم‌ترین پارامتر برای منتشر کردن محتوا، انتخاب شبکه اجتماعی مناسب است. باید شبکه اجتماعی را انتخاب کنید که علاوه بر نوع محتوای شما، مخاطبان هدفتان هم در آن حضور داشته باشند که بتوانید با آنها تعامل ایجاد کنید.

طبق نظرسنجی‌های صورت‌گرفته، شبکه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای اینفلوئنسرها و برندها است. اکثر بازاریابان گفتند که اینستاگرام پلتفرمی است که هنگام کار با اینفلوئنسرها و کریتورها، بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را دریافت می‌کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که اینستاگرام برای همه انتخاب مناسبی است، خصوصا اگر مخاطب ایده‌آل شما زمان زیادی را در آن پلتفرم صرف نکند.

به عنوان مثال، اگر شما یک اینفلوئنسر هستید که حوزه شما با بازی‌های ویدیویی مرتبط است، Twitch ممکن است پلتفرم بهتری باشد. طرفداران بازی‌های ویدیویی اغلب با توییچ هماهنگ می‌شوند تا سازندگان محتوا بازی‌های مورد علاقه‌شان را تماشا کنند یا بازی‌های خود را پخش کنند.

پیشنهاد می‌کنم مقاله چگونه با بازی کردن در توییچ کسب درآمد کنیم را نیز مطالعه کنید.

اگر مخاطبان شما بیشتر Gen Z هستند، احتمالاً می‌خواهید تیک تاک را به عنوان پلتفرم انتخابی خود در نظر بگیرید.

همچنین باید در مورد سایر اینفلوئنسرها در حوزه خود تحقیق کنید تا ببینید از چه پلتفرم‌هایی بیشتر استفاده می کنند. به عنوان مثال، اینفلوئنسرهای استایل و فشن در درجه اول در اینستاگرام یا پینترست هستند. اینفلوئنسرهای سرگرمی ممکن است بیشتر در TikTok یا YouTube باشند.

هنگامی که بدانید مخاطبان و سایر اینفلوئنسرهای شما بیشتر به کدام پلتفرم مراجعه می‌کنند، می‌توانید پلتفرم رسانه اجتماعی مناسب را برای ارسال محتوای خود انتخاب نمایید.

چگونه با انتخاب شبکه اجتماعی، اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۳. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

فرمت و کیفیت محتوا، در اینکه چگونه یک اینفلوئنسر موفق یا ناموفق شویم تاثیر به‌سزایی دارد. در مورد قالبی که هنگام ایجاد محتوای خود استفاده می‌کنید، تصمیم بگیرید.

این قالب باید در پلتفرمی که انتخاب می‌کنید قابل اجرا باشد، و باید قالبی باشد که به شما امکان می‌دهد اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهید و در عین حال شخصیت منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید.

یک استراتژی محتوای موثر به مخاطب شما تعادل مناسبی بین محتوای آموزنده و محتوای شخصی می‌دهد. به یاد داشته باشید، اعتبار و قابل اطمینان بودن دلایلی است که مردم به اینفلوئنسرها اعتماد می‌کنند.

برای یافتن تعادل کامل محتوا برای استراتژی خود، از اصل 5-3-2 استفاده کنید. با اصل 5-3-2، از هر ده پست، 5 پست از منبعی مرتبط با مخاطبان شما انتخاب می شود. سه پست باید محتوایی باشد که شما ایجاد کرده‌اید و برای مخاطبانتان ایجاد کرده‌اید و دو پست نیز پست‌های شخصی درباره خودتان هستند تا حضور آنلاین شما را انسانی‌تر کنند.

به اشتراک گذاری محتوای منتشر شده توسط سایر اینفلوئنسرها در حوزه شما کمک می‌کند تا به آرامی توجه آنها را جلب کنید. در نتیجه، تماس با آنها و درخواست از آنها برای انجام همین کار برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود.

وقتی نوبت به کیفیت محتوای شما می‌رسد، باید روی تجهیزاتی مانند میکروفون، دوربین و نور سرمایه‌گذاری کنید تا به مخاطبان خود محتوای فوق‌العاده‌ای بدهید که باعث می‌شود آن‌ها برای دریافت آنها به پیج شما بازگردند.

نکته حرفه‌ای: این روزها گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های عالی هستند، بنابراین اگر آمادگی سرمایه‌گذاری روی یک دوربین گران‌قیمت را ندارید، می‌توانید از موبایل خود برای ضبط محتوای خود استفاده کنید.

اگر اینستاگرام را نمی‌شناسید و می‌خواهید با آن و نحوه استفاده از آن آشنا شوید پس مقاله آموزش اینستاگرام را بخوانید.

چگونه با ایجاد استراتژی محتوا، اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۴. برای توزیع و پست محتوای خود برنامه‌ریزی کنید

مهم نیست که محتوای شما چقدر عالی باشد، اگر مردم را ترغیب به دیدن آن و تعامل با آن نکنید، محتوای شما کاربردی نیست. با این اوصاف، ضروری است که زمانی که محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی منتشر و توزیع می‌کنید، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

اگر نتوانید محتواهایتان را در معرض دید و تعامل مخاطب قرار دهید، امکان دیده شدن شما کم است. بهترین زمان برای ارسال محتوا در رسانه‌های اجتماعی به شدت به این بستگی دارد که کدام کانال رسانه اجتماعی را انتخاب می‌کنید.

اگر اینفلوئنسر اینستاگرام هستید پس باید بهترین برنامه‌های زمان بندی پست اینستاگرام بشناسید.

به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید. بنابراین باید با نحوه درست پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مختلف آشنا باشید تا بتوانید پیجی با تعامل خوب و مناسب داشته باشید.

چگونه با توزیع پست، اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۵. چگونه با راه‌اندازی وب‌سایت، یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

چه از یوتیوب، تیک تاک، پینترست یا سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی استفاده کنید؛ همیشه باید وب‌سایت خود را به عنوان یک اینفلوئنسر داشته باشید.

وب‌سایت‌ها برای سئو عالی هستند زیرا به شما فضایی برای ایجاد محتوای همیشه سبز ارائه می‌دهند که با کلمات کلیدی بهینه‌شده شما را در صدر صفحه جستجوی گوگل قرار می‌دهند.

شما می‌توانید محتوایی پیرامون مضامین و کلمات کلیدی ایجاد کنید که مخاطبان شما به دنبال آن هستند و آنها را هدایت کنید تا به سایت شما سرازیر شوند.

علاوه‌بر این، یک وب‌سایت یک راه عالی برای مصرف‌کنندگان است تا مستقیما با شما ارتباط برقرار کنند و محصولات را از شما خریداری کنند. همچنین به برندها و تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که درباره شما و محتوای شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و برای فرصت‌ها با شما تماس بگیرند.

در نهایت، ایمن‌سازی یک پایگاه خانگی طولانی مدت مهم‌ترین دلیل برای داشتن یک وب‌سایت است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به طور مداوم تغییر می‌کنند. برنامه‌ای که امروز محبوب است ممکن است فردا کاربران خود را از دست بدهد. حتی بدتر از آن، یک پلتفرم می‌تواند به طور کامل تعطیل شود و تمام محتوای شما را با آن از بین برود.

وب‌سایتی که اطلاعات کسب‌وکار، محتوا، لینک‌ها و شماره‌های تماس شما را در خود جای دهد، به شما کمک می‌کند تا سال‌ها بمانید و به‌عنوان یک اینفلوئنسر رشد کنید.

چگونه با راه‌اندازی وب‌سایت، یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۶. به روز باشید

به عنوان یک influencer، باید در جریان آخرین ترندها و موضوعات پر سر و صدا باشید. بنابراین، سایر سازندگان در حوزه خود را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید، مراقب هشتگ‌ها و چالش‌های پرطرفدار باشید و بدانید مخاطبان شما چه کلمات کلیدی را آنلاین جستجو می‌کنند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اغلب خط‌مشی‌ها، الگوریتم‌ها و شرایط ارسال خود را تغییر می‌دهند؛ بنابراین به‌روز باشید تا حسابتان نامربوط یا بدتر از آن حذف نشود.

آگاه بودن از شرایط و قوانین مختلف بیزینسی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا شما قصد دارید در آینده با برندهای مختلف همکاری داشته باشید.

چگونه به‌روز بودن باعث می‌شود اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۷. چگونه با خود واقعی بودن، اینفلوئنسر شویم؟

به یاد داشته باشید، اصالت کلید اصلی اینفلوئنسر موفق بودن است. ۶۱٪ از مصرف‌کنندگان اینفلوئنسرهایی را ترجیح می‌دهند که محتوای معتبر و جذاب ایجاد می‌کنند.

بهترین راه برای واقعی بودن این است که خودتان باشید. در حالی که محتوای شما باید باکیفیت باشد، خود شما مجبور نیستید بی‌عیب و نقص باشید تا یک اینفلوئنسر باشید.

اگر گربه خانگی شما وارد عکس شما می‌شود، یا در حین ضبط کردن، اتفاقی میفتد که می‌خندید، اشکالی ندارد. از احمق بودن در مقابل دوربین یا نشان دادن حس شوخ طبعی خود نترسید. مصرف کنندگان، اینفلوئنسرها را دوست دارند زیرا آنها نسبت به افراد مشهور یا شرکت‌ها قابل ارتباط‌تر و «واقعی» هستند.

چگونه اصالت باعث می‌شود اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۸. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

هنگامی که فالوورهای شما در مورد پست‌های شما سوالی می‌نویسند یا نظر می‌دهند، زمانی را برای تایید و پاسخ به آنها اختصاص دهید. این امر می‌تواند باعث شود آنها احساس ارزشمندی کنند و نشان دهد صادقانه می‌خواهید به آنها کمک کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا با آنها رابطه برقرار کنید.

البته همه نظرات و سوالات مثبت نخواهند بود. به عنوان یک اینفلوئنسر، انتظار داشته باشید که نظرات و انتقادات منفی دریافت کنید. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و حرفه‌ای به آنها رسیدگی نمایید.

چگونه با تعامل با مخاطب، یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۹. چگونه با شبکه‌سازی با سایر اینفلوئنسرها موفق شویم؟

با اینفلوئنسرهای دیگر در حوزه خود همکاری کنید تا مخاطبان خود را گسترش دهید و شبکه خود را توسعه دهید. می‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی، جوامع آنلاین یا با شرکت در همایش‌ها و مجالس، همکاران بالقوه را پیدا کنید.

داشتن کارت ویزیت برای ارسال به همکاران احتمالی نیز ضرری ندارد.

چگونه با شبکه‌سازی با سایر اینفلوئنسرها، اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۱۰. ایجاد کیت رسانه‌ای و معرفی خودتان به برندها

کیت رسانه یک نسخه اینفلوئنسر از یک رزومه یا نمونه کار است. کیت رسانه influencer حاوی اطلاعاتی در مورد کار، موفقیت‌ها، اندازه مخاطبان و اینکه چرا برندها باید با شما کار کنند، است.

هر اینفلوئنسر باید یک کیت رسانه‌ای برای ایمیل کردن به متخصصان بازاریابی، نمایندگان برندها و آژانس‌ها برای یافتن کار داشته باشد.

طراحی کیت به اندازه محتوای آن مهم است، زیرا شما می‌خواهید طرحی که شخصیت شما را به نمایش بگذارد، زیرا شخصیت کلیدی است.

کیت‌های مدیا نیز باعث می‌شود حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. بسیاری از افراد به عنوان یک سرگرمی وارد اینفلوئنسری و تولید محتوا می‌شوند. داشتن یک کیت رسانه‌ای به شرکت‌ها نشان می‌دهد که شما در کار خود جدی هستید.

کیت شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • عکس شما
  • یک بیوی کوتاه
  • کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما، همراه با فالوورهای شما در هر پلتفرم
  • نرخ تعامل
  • جمعیت‌شناسی مخاطب
  • لینک وب‌سایت
  • اطلاعات در مورد کارهای گذشته و همکاری

چگونه با ایجاد کیت رسانه‌ای، یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

۱۱. مداومت داشته باشید

فالوورهای شما باید بتوانند به طور مداوم برای ارائه محتوای با کیفیت، روی شما حساب کنند. اگر این کار را نکنید، آنها در نهایت شما را فالو نمی‌کنند یا حداقل به شما توجه نمی‌کنند.

برنامه‌ریزی پست‌های خود با استفاده از ابزار اتوماسیون اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا در پست کردن مداومت داشته باشید. این ابزارها به‌جای انتشار دستی در هر یک از پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی، به شما امکان ایجاد، آپلود و زمان‌بندی پست‌ها را به صورت دسته‌ای می‌دهند.

۱۲. پیشرفت خود را پیگیری کنید

این مرحله بسیار مهم است، به‌ویژه اگر به دنبال همکاری با برندها برای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ آن‌ها هستید، زیرا این یکی از چیزهایی است که برندها در یک اینفلوئنسر برای مشارکت به دنبال آن هستند.

بیشتر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بینش و تحلیل‌هایی را برای نظارت بر پیشرفت‌تان به شما می‌دهند، مواردی مانند آمار جمعیتی، میزان دسترسی و میزان تعامل که نشان می‌دهد با چه سرعتی (یا کندی) مخاطبان خود را افزایش می‌دهید.

همچنین نشان می‌دهد که کدام فرمت‌های محتوا بالاترین نرخ تعامل را دارند تا بتوانید محتوای بیشتر ایجاد کنید.

چگونه با پیگیری پیشرفت خود، یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

 

چگونه در رسانه‌های اجتماعی یک اینفلوئنسر شویم؟

همه مراحل بالا برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی قابل اجرا هستند. برخی از نکات اضافی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

 

۱. یک جامعه آنلاین پیرامون محتوای خود بسازید.

ایجاد اعتماد با مخاطبان برای موفقیت شما به عنوان یک اینفلوئنسر بسیار مهم است. یکی از راه‌های ایجاد اعتماد، ایجاد یک جامعه پیرامون محتوای خود است. اما چگونه با ساخت جامعه یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

فضایی ایجاد کنید که مخاطبان شما بتوانند سؤال بپرسند، با محتوای شما درگیر شوند و دیگرانی را بیابند که از کار یا جایگاه شما لذت می‌برند.

برخی از اینفلوئنسرها جوامعی را در Discord، Reddit یا دیگر پلتفرم‌ها راه‌اندازی می‌کنند تا با فالوورهای خود صادقانه صحبت کنند. همچنین می‌توانید پرسش و پاسخ‌های زنده را میزبانی کنید یا هشتگ خود را راه‌اندازی کنید تا فالوورهایتان از آن برای اتصال استفاده کنند.

 

چگونه با ساخت جامعه آنلاین در رسانه‌های اجتماعی یک اینفلوئنسر شویم؟

 

۲. در صورت لزوم محتوا را تغییر کاربری دهید.

محتوای تازه و جالب همیشه باید در اولویت اینفلوئنسری باشد، اما گاهی اوقات پست کردن همان محتوا در رسانه‌های دیگر کمک می‌کند.

استفاده مجدد از محتوا مخصوصا زمانی مفید است که وقت شما کم است، ایده‌های تازه‌ای ندارید، یا فقط نیاز دارید چیزی پست کنید تا برنامه خود را حفظ کنید.

همچنین می‌توانید محتوا را تغییر دهید تا به پست‌های خود در پلتفرم‌های دیگر جانی دوباره ببخشید. اگر ریل اینستاگرامی دارید که عملکرد خوبی داشت اما می‌توانست بیشتر دیده شود، آن را دوباره در تیک تاک یا یوتیوب ارسال کنید.

برای آموزش جامع تیک تاک و نحوه استفاده از آن، این مقاله را در سایت بخوانید.

چگونه با ارسال محتوا در پلتفرم‌های دیگر یک اینفلوئنسر شویم؟

 

۳. همیشه برای یادگیری و پلتفرم‌های جدید آماده باشید.

همانطور که قبلا اشاره کردم، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اغلب به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند و با همان سرعت از بین می‌روند، بنابراین همیشه آماده باشید تا زمانی که یک پلتفرم در حال از دست دادن قدرت خود است، به بعدی بروید.

حواستان به کانال‌های اجتماعی جدید باشد و همیشه در مکان‌هایی که مخاطبان شما در حال انس گرفتن با آن هستند حضور بیابید.

در نهایت، برای اینکه یک اینفلوئنسر موفق باشید، باید معتبر، سازماندهی‌شده، انعطاف‌پذیر و مایل به تطبیق با روندهای در حال تحول باشید.

اکنون مراحل چگونه یک ایتفلوئنسر موفق شویم را می‌دانید، پس آماده هستید تا وارد بازار اینفلوئنسرها شوید.

در ضمن اگر برای ارتقا پیج خود نیاز به پشتیبانی داشتید یا برای بهتر دیده شدن صفحه خودتان در شبکه‌های اجتماعی نیاز به کمک داشتید از خدمات و سرویس‌های فالووران غافل نشوید.

چگونه با آمادگی برای پلتفرم‌های جدید، یک اینفلوئنسر شویم؟

 

فرق بلاگر و اینفلوئنسر

حالا که روش‌های چگونه یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی شویم را می‌دانید بیایید با تفاوت‌های بلاگر و اینفلوئنسر نیز آشنا شویم.

مردم اغلب می‌پرسند که آیا یک بلاگر همان اینفلوئنسر است یا خیر. پاسخ نه است.

اگرچه ممکن است این دو عنوان به جای یکدیگر استفاده شوند، اما تفاوت زیادی بین این دو نقش وجود دارد. بلاگر (Blogger) کسی است که در مورد افکار یا تجربیات شخصی خود در یک سایت وبلاگ می‌نویسد. اما، یک influencer می‌تواند دیگران را متقاعد کند که دست به اقدامی بزنند یا نظراتشان را به دلیل تاثیر آنها تغییر دهند.

 

اینفلوئنسر های معروف خارجی

از معروف‌ترین اینفلوئنسر های خارجی در حوزه‌های مختلف عبارتند از:

حوزه نام اینفلوئنسر تعداد فالوور
زیبایی Huda Kattan ۵۰.۷ میلیون
زیبایی James Charles ۲۲.۸ میلیون
زیبایی Manny Gutierrez ۴.۰ میلیون
زیبایی Jeffree Star ۱۳.۸ میلیون
مد و استایل Chiara Ferragni ۲۷.۵ میلیون
مد و استایل Alexa Chung ۵.۳ میلیون
مد و استایل Mariano di Vaio ۶.۸ میلیون
مد و استایل Julia Berolzheimer ۱.۳ میلیون
مد و استایل Aimee Song ۶.۶ میلیون
مد و استایل Gigi Hadid ۷۴.۹ میلیون
غذایی Jamie Oliver ۹.۱ میلیون
غذایی David Chang ۱.۷ میلیون
غذایی Salt Bae ۴۳.۳ میلیون
سبک زندگی Joanna Gaines ۱۳.۵ میلیون
سبک زندگی Rosanna Pansino ۴.۳ میلیون
سبک زندگی Lilly Singh ۱۱.۱ میلیون
سبک زندگی Carlinhos Maia ۲۴.۷ میلیون
عکاسی Murad Osmann ۳.۶ میلیون
تناسب اندام Kayla Itsines ۱۴.۸ میلیون
تناسب اندام Simeon Panda ۸.۱ میلیون
تناسب اندام Emily Skye ۲.۷ میلیون
سفر Jack Morris ۲.۵ میلیون
تیک تاکر Addison Rae ۴۰.۳ میلیون
تیک تاکر Charli d’Amelio ۴۷.۷ میلیون
یوتیوبر Zach King ۲۴.۶ میلیون
یوتیوبر Pewdiepie ۲۱.۸ میلیون
یوتیوبر David Dobrik ۱۲.۳ میلیون
یوتیوبر AuronPlay ۱۷.۵ میلیون
یوتیوبر Ajey Nagar ۱۴.۹ میلیون
یوتیوبر Cameron Dallas ۲۳.۸ میلیون

 

اینفلوئنسر های ایرانی

از جمله برترین اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه‌های متفاوت شامل افراد زیر می‌شوند:

حوزه نام اینفلوئنسر تعداد فالوور
طنز و سرگرمی حسن ریوندی ۱۹.۳ میلیون
طنز و سرگرمی سرنا امینی ۱۰ میلیون
طنز و سرگرمی میلاد قاسمی‌خواه ۶.۵ میلیون
طنز و سرگرمی عرفان علیرضایی ۶.۱ میلیون
طنز و سرگرمی کامیار۶۹۶ ۵.۲ میلیون
طنز و سرگرمی محمد امین کریم پور ۵ میلیون
آشپزی و غذا نواب ابراهیمی ۲.۸ میلیون
آشپزی و غذا امیر فود ۱.۹میلیون
آشپزی و غذا میلاد تستر ۱.۶ میلیون
آشپزی و غذا فرهادپز ۲ میلیون
آشپزی و غذا عمو روحی ۱.۴ میلیون
بیوتی بلاگر صدف بیوتی ۴.۰ میلیون
بیوتی بلاگر الناز گلرخ ۴.۸ میلیون
بیوتی بلاگر شل بیوتی ۲.۲ میلیون
ورزش آرات حسینی ۶.۰ میلیون
ورزش شبنم شاهرخی ۱.۰ میلیون
تکنولوژی موبونیوز ۱.۴ میلیون
تیستر و معرفی رستوران امیر جابری ۱.۹ میلیون
تیستر و معرفی رستوران میلاد تیستر ۱.۵ میلیون
مد و فشن نهال سلطانی ۱.۴ میلیون
مد و فشن پارمیدا ممقانی ۱.۲ میلیون
مسئولیت اجتماعی و خیریه شاهین صمدپور ۴.۵ میلیون
تیک تاکر نیکا فلاحی ۴.۲ میلیون
تیک تاکر نگین فضلی ۲.۳ میلیون
تیک تاکر دیانا رحیمی ۱.۶ میلیون
تیک تاکر متین امینی ۲.۴ میلیون
یوتیوبر پوتک ۲.۱ میلیون
یوتیوبر سوگنگ ۱.۸میلیون
یوتیوبر فرشاد سایلنت ۱.۷ میلیون
یوتیوبر میا ۱.۲ میلیون
یوتیوبر کئوکسر ۱.۱ میلیون

 

اگر به دنبال راهی آسان برای پیدا کردن influencer هستید پس ابزار های یافتن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی را از دست ندهید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به راه‌های چگونه یک اینفلوئنسر موفق شویم پرداختیم و مهم‌ترین موارد در مسیر influencer شدن را به شما معرفی کنیم.

به یاد داشته باشید که این فرآیندی است که برای کسب نتیجه، به زمان و تلاش نیاز دارد. بنابراین، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک شبه یک اینفلوئنسر شوید. با این حال، با دنبال کردن این نکات دیگر می‌دانیم چطور یک اینفلوئنسر شویم و شروع به کسب درآمد آنلاین کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا