اینستاگرام

آموزش تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام

با مقاله تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام در خدمت شما هستیم. گاهی اوقات پیش می‌آید که نیاز به تغییر ایمیل و شماره تلفن خود در اینستاگرام را داریم. خوشبختانه این امکان به آسانی برای کاربران از سوی اینستاگرام فراهم شده است.

در آموزش تغییر ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام، سعی شده است با بیانی روان و با استفاده از تصاویر تک به تک مراحل توضیح داده شود.

تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام (آموزش ویدیویی)

دو راه برای کاربران اینستاگرام در هنگام تغییر ایمیل و شماره تماس وجود دارد.

در واقع کاربر می تواند هم از طریق اپلیکیشن و یا حتی نسخه تحت وب اقدام به چنین کاری کند.

دلایل مختلفی پیش می آید که لازم می شود شماره یا ایمیل اینستاگرام خود را تغییر بدهید. و علاوه بر این اگر شما برای دو اکانت یک شماره و ایمیل را قرار دادید. لازم است که حتما آنها را عوض کنید. و تنها برای یک اکانت یک ایمیل را اختصاص دهید.

تا انتهای مقاله با ما باشید تا با دو روش مختلف چگونه ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام را عوض کنیم آشنا شوید.

اگر میخواهید با یک ایمیل دو اکانت بسازید با مقاله چگونه با یک ایمیل دو اکانت اینستاگرام بسازیم همراه شوید.

 تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام

 

مراحل تغییر شماره تلفن و ایمیل اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در ادامه مقاله مراحل ثبت ایمیل و شماره تلفن جدید را هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق مرورگر اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام

تغییر ایمیل اینستاگرام

تغییر ایمیل اینستاگرام یکی از اقدامات مهمی است که باید توسط افراد همیشه انجام بگیرد تا بتوانید ایمیل خودتان را به ایمیل جدیدتر تغییر نمایید.

  1. برای تغییر ایمیل اینستاگرام در ابتدا وارد پروفایل خود شوید.

عوض کردن ایمیل در اینستاگرام

2. روی گزینه Edit Profile کلیک کرده تا به صفحه تغییر پروفایل خود وارد شوید.

عوض کردن ایمیل در اینستاگرام

3. حال در این مرحله بر روی گزینه Personal Information Settings کلیک می‌کنیم.

عوض کردن ایمیل در اینستاگرام

4. سپس بر روی بخش E-mail Address کلیک می‌کنیم.

عوض کردن ایمیل در اینستاگرام

5. در صفحه‌ای که باز شده است می‌توانیم ایمیلی که قبلا برای ثبت نام وارد کرده بودیم را ببینیم. حال می‌توانیم ایمیل جدید را جایگزین کنیم. (حتما توجه داشته باشید که بعد از وارد کردن ایمیل جدید تیک آبی بالا را کلیک کرده تا تنظیمات جدید ذخیره شود.)

عوض کردن ایمیل در اینستاگرام

6. حال به صندوق پیام‌های ایمیل جدید خود مراجعه کرده و منتظر ایمیل ارسالی از طرف اینستاگرام باشید. این ایمیل حاوی لینکی خواهد بود که باید روی لینک کلیک کرده تا عملیات احراز هویت به درستی انجام شود. و پس از این کار ایمیل جدید شما به درستی ثبت خواهد شد.(مراحل تغییر ایمیل اینستاگرام به همین سادگی به پایان رسید)

تغییر شماره اینستاگرام

 

 میخواهیم به شما پیشنهاد دهیم با خرید لایک ایرانی اینستاگرام بازدید پیج خود بالا ببرید. تمامی خدمات با قیمتی عالی در سایت ما عرضه میشوند.

 

در این بخش می خواهیم به شما آموزش دهیم که تغییر شماره در اینستاگرام چگونه است. شما به آسانی در این مرحله می توانید تغییر شماره در اینستاگرام را انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکنون میخواهیم بگوییم چگونه شماره اینستاگرام را عوض کنیم ؟ برای تغییر شماره تلفن نیز تا مرحله سوم (تب Personal Information Settings) همانند مراحل بالا پیش روید. ولی در این مرحله بخش Phone number را انتخاب می‌کنیم.

در صفحه باز شده شماره تلفن (با پیش شماره 98+ برای ایران) مورد نظر خود را در بخش مشخص شده وارد می کنیم. سپس گزینه Next را می‌زنیم.

پیشنهاد می شود مقاله شادوبن چیست و دلایل به وجود آمدن آن چیست را بخوانید.

عوض کردن شماره تلفن در اینستاگرام

در مرحله آخر برای احراز هویت از سوی اینستاگرام پیامکی حاوی کد شش رقمی برای شما ارسال می‌شود. که باید در بخش مشخص شده وارد کنید. سپس گزینه Next را برای اتمام کار فشار دهید.

علاوه بر تغییر ایمیل شاید نیاز داشته باشید چند اکانت اینستاگرام بسازید برای این کار با مقاله ساختن چند اکانت اینستاگرام همراه شوید.

 

مراحل تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام از طریق مرورگر

در این روش شما بدون نیاز به اپلیکیشن و صرفا از طریق مرورگر و سایت اینستاگرام نیز می‌توانید به راحتی اقدام به تغییر ایمیل یا شماره تلفن خود کنید:

  1. در ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. روی گزینه Edit Profile کلیک کرده تا به صفحه تغییر پروفایل خود وارد شوید.

عوض کردن ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام

  1. حال می‌توان بخش مربوط به ایمیل و شماره تلفن را دید که به آسانی قابل تغییر می‌باشند. می توانید در قسمت های مورد نظر ایمیل و شماره موبایل جدید خود را قرار دهید و بر روی Submit بزنید.
  2. در آخر برای احراز هویت از دکمه‌های آبی رنگ (Confirm) استفاده می‌کنیم.

عوض کردن ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام

اگر میخواهید شماره تماس دیگران را نیز در اینستاگرام پیدا کنید حتما با مقاله نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام همراه باشید.

چگونه ایمیل اینستا را عوض کنیم

بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال روش هایی برای تغییر ایمیل اینستاگرام هستند. همچنین ممکن است بخواهید آدرس ایمیل تان را به دلایل مختلف تغییر دهید. بنا به هر دلیلی با اینستای خود مشکل دارید و اگر می خواهید پروفایل خود را از دست ندهید، آدرس ایمیل تان را تغییر دهید. گاهی هک شدن یا رمز عبور خودتان را فراموش نمایید می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد که اگر ایمیل اینستا را عوض کنید این مشکل رفع خواهد شد.

تغییر ایمیل اینستاگرام بسیار آسان است و اگر یک حساب ایمیل جدیدی ایجاد کرده اید، یا ایمیل دیگری دارید که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، ممکن است بخواهید آدرس ایمیل خود را در حساب اینستاگرام تان تغییر دهید. ما در این بخش به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را روی دسکتاپ و موبایل انجام دهید. اگر شما ایمیل خودتان را تغییر داده یا به آن ایمیل دسترسی ندارید، نباید نگران باشید چون ما روش تغییر ایمیل اینستاگرام در موبایل (iOS و اندروید) را خدمتتان توضیح می دهیم. همچنین اگر از ایمیل قبلی یا نادرست استفاده کرده اید، این مراحل را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه ایمیل خود را در اینستاگرام تغییر دهید.

تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام

برای به‌روزرسانی اطلاعات نمایه‌تان، از جمله نام، نام کاربری و آدرس ایمیل مرتبط با حسابتان:
به پروفایل خود بروید
روی Edit Profile ضربه بزنید.
اطلاعات خود را تایپ کنید و روی ارسال ضربه بزنید.

 

چگونه ایمیل اینستاگرام را در آیفون و اندروید تغییر دهیم؟

اگر از جمله کاربران اینستاگرامی هستید که ترجیح می دهید از این برنامه در گوشی خود استفاده کنید، ممکن است دوست داشته باشید نحوه تغییر ایمیل اینستاگرام آیفون و اندروید را بدانید. چه از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده کنید، همانطور که قبلاً توضیح دادم، می توانید ایمیل اینستاگرام خود را تغییر دهید.

چگونه ایمیل اینستاگرام را در آیفون و اندروید تغییر دهیم؟

روی نماد اینستاگرام ضربه بزنید و برنامه را در گوشی خود باز کنید.
عکس نمایه خود را در گوشه سمت راست پایین صفحه های منو انتخاب کنید.
گزینه Edit Profile را انتخاب کرده و به صفحه Edit Profile بروید.
ایمیل را در قسمت اطلاعات خصوصی انتخاب کنید.
آدرس ایمیل جدید خود را به فیلد اضافه کنید.
Done را انتخاب کنید و آدرس ایمیل خود را به روز کنید.

 

چگونه آدرس ایمیل کسب و کار خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

اگر از یک اکانت تجاری و بیزینسی برای اینستاگرام بهره می برید، اما نمی دانید که چگونه ایمیل را در حساب تجاری اینستاگرام تغییر دهید، در این بخش به شما توضیح می دهیم. به راحتی می توانید وارد برنامه اینستا شوید و اطلاعات تماس حساب حرفه ای و دسته بندی و موضوع کسب و کارتان را آپدیت نمایید.

در اکانت حرفه ای خود وارد بخش Edit Profile شوید و اطلاعات شماره موبایل و ایمیل تان را به راحتی تغییر دهید و در بخش ایمیل می توانید یک آدرس جدید قرار دهید.

چگونه آدرس ایمیل کسب و کار خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

شما از این طریق می توانید دکمه تماس call و ایمیل را به اکانت خود اضافه نمایید.

تغییر آدرس ایمیل اینستاگرام کسب و کار

بسیار عالی است که علاوه بر اموزش هایی که در این مقاله اموخته اید شما را با یکی از بهترین سرویس های سایت فالووران آشنا کنیم سرویس خرید ویو IGTV برای بالا بردن بازدید در اینستاگرام شما بسیار مفید خواهد بود 

تغییر شماره در اینستاگرام :

در بخش بالاتر روش عوض کردن شماره موبایل در اینستاگرام را آموزش داده ایم. تغییر شماره همانند ایمیل بسیار آسان می باشد و به راحتی وارد تنظیمات پروفایل تان شوید و در بخش Phone شماره موبایل جدیدتان را قرار دهید و در پایان بر روی گزینه Done بزنید. به راحتی می توانید تغییر شماره در اینستاگرام را انجام دهید.

 

چگونه شماره اینستا را عوض کنیم

فیسبوک و اینستاگرام برای افزایش امنیت حساب کاربری خود به افراد توصیه می کنند که شماره تلفن خود را اضافه کنند. به طور خاص برای استفاده از احراز هویت دو مرحله ای، باید شماره تلفن خودتان را ارائه دهید. اما اگر شماره تلفن قدیمی دارید و می خواهید آن را با شماره موبایل جدید تعویض نمایید باید اقدام به عوض كردن شماره تلفن اينستا نمایید.

You don’t know how to Buy Twitter Followers, so don’t miss the opportunity

تغییر شماره اینستاگرام شامل مراحل زیر می باشد:

  • وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
  • روی آواتار خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا بخش پروفایل باز شود.
  • روی «ویرایش پروفایل» ضربه بزنید.
  • به سمت پایین به کادر ورودی شماره تلفن بروید.
  • به حذف شماره فعلی خود و جایگزینی آن با شماره جدید ادامه دهید و سپس روی “next” ضربه بزنید. در این مرحله اینستاگرام یک کد تایید به شماره قدیمی شما ارسال می کند.
  • کد تایید را وارد کنید.
  • حالا کد مورد نظر قبول شده است و باید بر روی علامت تیک تایید نمایید.
  • خب حالا شماره تلفن خود را تغییر دادید

حالا شما به آسانی توانسته اید تغییر شماره اینستا را انجام دهید.

 

چگونه ایمیل اینستا را عوض کنیم

سوالات متداول

سوال اول : آیا میتوانیم ایمیل اینستاگرام را عوض کنیم ؟

پاسخ سوال اول : بله ، به وسیله اپلیکیشن یا از طریق وب میتوانید ایمیل خود را عوض کنید

سوال دوم: ایا تغییر ایمیل اینستاگرام بدون ورود به اکانت امکان پذیر است ؟

پاسخ سوال دوم: خیر ، انجام این کار بدون ورود به حساب کاربری امکان پذیر نیست

سخن آخر

مقاله تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام به پایان رسید. سعی کنید همیشه ایمیل و شماره تلفن خود را بروز نگه دارید. در این صورت در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کردید؛ از طریق ایمیل و یا شماره تلفن می توانید اقدام به بازگردانی اکانت خود کنید.

این را نیز فراموش نکنید که اگر شماره تماس و یا ایمیل خود را در دسترس ندارید حتما آن را در اینستاگرام تغییر دهید تا اگر به صورت ناخودآگاه و به دلایل مختلف از اکانت خود خارج شدید بتوانید مجدد به اکانت خود بازگردید.

همچنین این را نیز بگوییم که شما از طریق نسخه وب اینستاگرام نیز میتوانید ایمیل خود را تغییر دهید. بنابراین به آسانی تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام را انجام خواهید داد.

اگر با روش تغییر ایمیل در اینستاگرام آشنایی ندارید، در بخش بالا به طور کامل آن را یاد خواهید گرفت. تغییر ایمیل اینستا از هر دو جهت با ورود و بدون ورود به اکانت قابل انجام است. به پروفایل بروید و ایمیل را تغییر دهید. اگر نمی توانید اکانت را باز کنید، باید یاد بگیرید که چگونه ایمیل اینستاگرام را بدون ورود به سیستم تغییر دهید. در بخش بالا به خوبی تمامی این موارد را می توانید یاد بگیرید. اگر به توضیحات و یا اطلاعات بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

نوشته های مشابه

35 دیدگاه

  1. سلام دوست عزیز. من برای اینستام از ابمیل استفاده کردم و الان ایمیلمو فراموش کردم، اما رمز پیجمو یادمه.میشه راهنمایی کنی که چجوری وارد پیجم بشم؟

    1. شما باید با نام کاربری و رمز وارد حساب بشید. اگر نام کاربریتونمن فراموش کردین از دوستانتون که اکانت شما رو دارند بخواهید نام کاربری را برای شما ارسال کنند.
      بعد از ورود به پیج ایمیل رو عوض کنید که مشکل دیگه پیش نیاد

      1. سلام من وقتی میخوام وارد پیجم بشم سیکیورتی کد میخواد و میفرسته برای ایمیلم و من ایمیلم رو یادم نیست و نمیدونم چکارکنم

        1. سلام دوست عزیز برای ورود باید ایمیل یا شماره تماس(در صورت وارد شدن) رو وارد کنید.
          اگه هیچ اطلاعاتی از اکانتتون ندارید باید به افرادی که بازیابی پیج انجام میدن پیام بدید

    2. سلام. من یک پیج اینستا خریدم که الان شماره و ایمیل رو عوض کردم.ولی بعد نیم ساعت از طرف اینستا به ایمیلم پیام اومد که شما درخواست فراموشی گذر واژه رو دادین وقتی رفتم روی پیج اینستام دیگه بالا نیاورد الانم هر کاری میکنم نمیتونم بازیابی رمزو انجام بدم و ب پیجم دسترسی داشته باشم . به نطرتون علتش چیه ؟ ممکنه طرف که پیجو ازش خریدم خودش تغییر داده باشه ؟

      1. سلام ممکن هست.
        شاید بتوانید از طریق پشتیبانی اینستاگرام این مسئله را درست کنید.

    1. حتما از فیلتر شکن استفاده کنید. اگر نتونستین ایمیل یا شماره تلفنتون رو عوض کنید. هر ارورری نشون میده اینجا برامون بفرستین تا کامل راهنمایی انجام شود.

        1. باید به فردی که اکانت رو خریدین بگین عوض کنند اگر خودتون میزنید و نمیشه
          اما در حالت کلی ایمیل رو به راحتی میشه تغییر داد

  2. سلام وقت بخیر .من دو اکانت با یک ایمیل ساختم .الان وقتی میخوام رمز اکانت جدید تر رو بازیابی کنم‌، متاسفانه وقتی برام لینک میفرسته فقط اکانت قدیمی رو بازیابی میکنه‌.
    آیا اگر ایمیل اکانت قدیمی رو تغییر بدهم ،امکان داره پیج جدیدم بازیابی بشه؟

  3. سلام خسته نباشید من رمز اینستارو فراموش کردم و اون شماره قبلیم گم کردم ندارمش الان چیکا کنم تا بازیابی کنم رمز اینستارو فقط بگم ک جمیلشو دارم

  4. سلام
    من اینستام پاک شده بود دوباره نصب کردم همون اکانت رو وارد کردم رمز رو فراموش کردم از طریق ایمیل هم اون ایمیل رو در دسترس ندارم میتونین راهنماییم کنین

    1. سلام وقت بخیر.
      اگر شماره تماس موقع ثبت نام وارد کرده باشید میتونید از طریق اون اقدام کنید.
      یا اگر حساب فیس بوک متصلی دارید از اون برای ورود کمک بگیرید.

  5. سلام. من یک پیج قدیمی دارم که پسورد هم یادمه ولی شماره که باهاش وارد شدم اصلا ندارمش دیگه. برای ورود کد 6 رقمی رو به اون میفرسته. چطور میتونم وارد اکانتم شم بعد شمارمو تغییر بدم. ایمیل هم ندارم

    1. سلام وقت بخیر. اگر یوزر نیم و پسورد رو درست وارد کنید و ورودتون مشکوک شناسایی نشه وارد اکانت خواهید شد. با یک گوشی دیگه ورود رو امتحان کنید و قبلش حتما کش اینستا رو پاک کنید

  6. سلام حساب اینستاگرامم قفل شده و باید کد شش رقمی که به ادرس ایمیلم میره رو وارد کنم اما ایمیلم قدیمیه و کلا دیسیبل شده رمزش رو هم فراموش کردم ،شماره تلفن هم به پیجم وصل نیست ،ولی اکانت فیس بوکم به پیجم وصله ، میتونیم از طریق وارد شدن ب اکانت فیس بوک ایمیل و شماره تلفن اکانت اینستاگزامم رو عوض کنم؟؟

    1. سلام، وقت بخیر
      اگر حساب فیسبوک رو به پیج اینستاگرامتون وصل کرده باشید، می تونید با استفاده از اون وارد صفحه اینستاگرامتون بشید و ایمیل و شماره تلفن رو تغییر بدید. ولی با وارد شدن به حساب فیسبوک نمی تونید اطلاعات حساب اینستاگرامتون رو تغییر بدید.

  7. سلام دوست عزیز، من دوتا پیج دارم که رو یه شماره ثبت شده و میخوام الان شماره یه پیجم رو تغییر بدم. امکان پاک شدن پیج وجود نداره؟یا از دست دادن فالورام؟

    1. سلام، وقت بخیر
      عدم ارسال کد دلایل مختلفی مثل: عدم تایید ایمیل یا Confirmation دریافتی توسط شما، وارد کردن ایمیل به صورت اشتباه، مسدود شدن توسط اینستاگرام به دلیل استفاده از نسخه های غیر رسمی، ساخت دو حساب کاربری اینستاکرام با یک ایمیل دارد. قطعا با بررسی این موارد می تونید مشکل رو برطرف کنید.

  8. سلام
    بنده میخام یه ادمین دیگه به پیجم اضافه کنم
    ایا میتونه شماره موبایل و ایمیل را تغییر بده و پیج را تصاحب کنه؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام بستگی به این دارد که چگونه ادمین جدید را اضافه کنید و چه مجوزهایی به آنها می دهید. برخی از خطرات و راهکارهایی که برای این کار وجود دارد عبارتند از: اضافه کردن ادمین از طریق اینستاگرام: اگر شخصی را از طریق ویژگی بومی اینستاگرام به عنوان ادمین اضافه کنید، مانند شما به صفحه شما دسترسی خواهند داشت. این بدان معنی است که آنها می توانند رمز عبور و آدرس ایمیل شما را تغییر دهند، تمام پیام های خصوصی و پیام های مستقیم شما را مشاهده کنند. شما را از مدیرین پیج حذف کنند و کنترل کامل صفحه را در دست بگیرند. افزودن ادمین از طریق مدیر کسب و کار فیس بوک: اگر صفحه اینستاگرام خود را به Facebook Business Manager متصل کنید و شخصی را به عنوان Admin در آنجا اضافه کنید، می توانید دسترسی او را با دقت بیشتری کنترل کنید. می توانید به آنها مجوزهای خاصی بدهید، مانند: ارسال محتوا اما عدم توانایی حذف آن، به پیام‌ها پاسخ می‌دهد اما اطلاعات خصوصی را نمی‌بیند، مشاهده اطلاعات آماری اما عدم توانایی تغییر تنظیمات. به حداقل رساندن خطر: فقط فردی را اضافه کنید که به صراحت و به طور کامل به او اعتماد دارید. این بسیار مهم است، زیرا آنها کنترل قابل توجهی بر صفحه شما خواهند داشت. مجوزهایی را که به آنها می دهید دوباره بررسی کنید. Facebook Business Manager، به شما امکان می دهد دسترسی آنها را محدود کنید و از کنترل کامل آنها جلوگیری کنید. برای جلوگیری از اتکا به یک شخص، چندین ادمین اضافه کنید. این می تواند مسئولیت را تقسیم کند و از سوء استفاده جلوگیری کند. مجوزها را به طور مرتب بررسی کنید و آنها را بر اساس نیازهای خود و رابطه خود با مدیران تنظیم کنید. به یاد داشته باشید: هنگامی که به شخصی اجازه دسترسی به سرپرستی دادید، بازپس گیری کنترل کامل دشوار است، به خصوص اگر رمز عبور یا آدرس ایمیل شما را تغییر دهد. بنابراین، با احتیاط و فقط در صورت لزوم اقدام کنید. گزینه های جایگزین برای دسترسی به مدیر: برای همکاری ساده: از ویژگی «کاربر مهمان» اینستاگرام استفاده کنید تا به کسی اجازه دهید بدون دادن امتیازات مدیریت کامل به او محتوا ارسال کند. برای مدیریت نظرات و پیام‌ها: از ابزار تعدیل استفاده کنید که دسترسی محدودی به وظایف خاص را فراهم می‌کند. در نهایت، انتخاب با شماست. اما به یاد داشته باشید، اشتراک‌گذاری دسترسی ادمین یک تصمیم بزرگ است، بنابراین قبل از ادامه، خطرات و مزایای آن را به دقت بسنجید.

  9. سلام یهویی از پیجم خارج شد الان میخوام وارد بشم شماره تلفن و ایمیل قدیمی رو میده کد براشون میفرستم شماره تلفن و پسورد ایمیل رو ندارم راهی دارین واسش ممنون میشم

    1. سلام اگه میتونید رمز ایمیل قبلیتون رو به دست بیارید.
      در غیر این صورت بدون ایمیل و شماره تلفن همراه و رمز خود آیدی نمی‌تونید وارد حساب خود شوید.
      میتونید همچنین با پشتیبانی اینستاگرام تماس برقرار کنید.

  10. چطور از طریق اینستا گرام شماره و ایمیل فیسبوک رو میتونم عوض کنم؟
    فیسبوک ام ایمیل و شماره قدیمی داشته و الان در دسترس نیست

    1. متأسفانه، شما نمی توانید مستقیماً ایمیل و شماره تلفن فیس بوک خود را از طریق اینستاگرام تغییر دهید. در حالی که هر دو پلتفرم متعلق به متا هستند، در مدیریت اطلاعات حساب به طور مستقل عمل می کنند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:
      برای فیس بوک:

      می توانید آدرس ایمیل خود را مستقیماً در وب سایت یا برنامه فیس بوک تغییر دهید. به تنظیمات و حریم خصوصی > تنظیمات > ویرایش اطلاعات تماس > ایمیل بروید. شما باید با پیوندی که به آدرس ایمیل قدیمی شما ارسال شده است، تغییر را تأیید کنید.
      تغییر شماره تلفن خود در فیس بوک نیاز به دسترسی به بخش امنیت و ورود به سیستم دارد. می‌توانید شماره قدیمی خود را حذف کرده و شماره جدیدی اضافه کنید، یا از افزودن شماره دیگری برای فعال نگه داشتن هر دو برای تلاش برای ورود استفاده کنید.

      برای اینستاگرام:

      مشابه فیس بوک، می توانید آدرس ایمیل خود را در اپلیکیشن اینستاگرام به روز کنید. به نمایه خود > ویرایش نمایه > تنظیمات اطلاعات شخصی > ایمیل بروید. تغییر را با یک پیوند تأیید ارسال شده به آدرس جدید خود تأیید کنید.
      به روز رسانی شماره تلفن خود در اینستاگرام نیز روند مشابهی را دنبال می کند. به نمایه خود > ویرایش نمایه > تنظیمات اطلاعات شخصی > شماره تلفن دسترسی پیدا کنید. شماره جدید خود را وارد کنید و با یک کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک تأیید کنید.

      یاد آوردن:

      هنگام انجام این تغییرات، دسترسی به آدرس ایمیل و شماره تلفن قدیمی خود بسیار مهم است، زیرا تأیید لازم است.
      در حالی که اینستاگرام مستقیماً اطلاعات فیس بوک شما را به روز نمی کند، هر دو پلتفرم تحت مالکیت Meta مشترک هستند، به این معنی که هرگونه اقدامات امنیتی انجام شده روی یکی ممکن است به نفع دیگری باشد (به عنوان مثال، احراز هویت دو مرحله ای).

      اگر در طول فرآیند با مشکلی مواجه شدید، برای کمک بیشتر با کانال های پشتیبانی اختصاصی فیس بوک یا اینستاگرام تماس بگیرید.

  11. سلام من پیج اینستام با فیس بوکم به هم وصلن. با تغییر نام کاربریم چه اتفاقی برای فیس بوکم میوفته؟

    1. سلام تغییر نام خود در اینستاگرام به این بستگی دارد که کدام قسمت از نام خود را ویرایش کنید: نمایش نام: این نامی است که در نمایه شما ظاهر می شود. تغییر نام نمایشی خود در اینستاگرام به هیچ وجه بر نام فیس بوک شما تأثیر نمی گذارد. آنها مستقل هستند. نام کاربری: این دسته منحصر به فردی است که افراد برای پیدا کردن شما در اینستاگرام از آن استفاده می کنند. اینجاست که همه چیز کمی پیچیده تر می شود: به‌طور پیش‌فرض، اینستاگرام سعی می‌کند نام‌های کاربری را بین حساب‌های مرتبط شما همگام‌سازی کند. بنابراین، اگر سعی کنید نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهید، احتمالاً از شما خواسته می شود که نام کاربری فیس بوک خود را نیز تغییر دهید تا مطابقت داشته باشد. در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید: هر دو نام کاربری را تغییر دهید (اگر می خواهید آنها یکسان باشند): اگر می خواهید نام کاربری شما در هر دو پلتفرم یکسان باشد، به سادگی با درخواست اینستاگرام، تغییر را در فیس بوک انجام دهید. لغو پیوند اکانت‌ها و تغییر نام کاربری اینستاگرام (برای نام‌های کاربری مختلف): اگر نام‌های کاربری متفاوتی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید ابتدا پیوند حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک خود را در تنظیمات برنامه اینستاگرام لغو کنید. سپس، پیش بروید و نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید. یاد آوری: فیس بوک تغییر نام را به دو بار در 60 روز محدود می کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا نام‌های شما پس از لغو پیوند حساب‌هایتان در هر دو پلتفرم متفاوت ظاهر شود.

  12. سلام برای تغییر ایمیل میگه که کد تایید یا لینک تایید را برای ایمیل ثبت شده فرستاده

  13. سلام
    برای تغییر ایمیل اول ازم میخواد که کد تاییدی که به ایمیل قدیمی فرستاده را وارد کنم که اجازه بده ایمیل جدید وارد کنم
    من به ایمیل قدیمیم دسترسی ندارم
    یعنی روی گوشی قدیمی لاگین نیست و رمزش را یادم نمیاد و امکان ریست کردن رمز هم موجود نیست چون دستگاه اولیه که روش جیمیل را ساختم را ندارم و جدیدا گوگل نسبت به آی پی دستگاهی که رمز را بخوای ریست کنی حساس شده
    الان که گوشی عوض شده نمیتونم به حساب اینستاگرامم دسترسی داشته باشم
    باید چکار کنم؟ راهی داره؟

    1. سلام متأسفانه تغییر آدرس ایمیل اینستاگرام بدون دسترسی به آدرس قدیمی جیمیل دشوارتر است. اینستاگرام به دلایل امنیتی به تأیید تغییرات از طریق ایمیل موجود متکی است. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید بررسی کنید: بازیابی حساب: اگر نمی توانید به ایمیل قدیمی خود دسترسی پیدا کنید، اینستاگرام یک فرآیند بازیابی حساب را ارائه می دهد. این روش شامل اثبات مالکیت حساب شما از طریق روش های دیگر است. این جریان کلی است: به صفحه ورود به اینستاگرام بروید و روی «دریافت کمک برای ورود به سیستم» کلیک کنید. نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کرده و ادامه دهید. “به کمک بیشتری نیاز دارید؟” را انتخاب کنید. در پایین «نمی‌توان به این ایمیل یا شماره تلفن دسترسی پیدا کرد» را انتخاب کنید و دلیلی برای از دست دادن دسترسی ارائه کنید. اگر عکس‌هایی از شما در نمایه وجود دارد، به «بله» پاسخ دهید و ادامه دهید. از شما خواسته می شود که یک آدرس ایمیل جدید وارد کنید. تماس با پشتیبانی اینستاگرام: اگر بازیابی حساب کار نمی کند، می توانید مستقیماً با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. وضعیت خود را توضیح دهید و اینکه نمی توانید به آدرس ایمیل قدیمی دسترسی پیدا کنید. آماده باشید تا اطلاعات بیشتری را برای تأیید مالکیت حساب خود ارائه دهید، مانند نام کاربری، شماره تلفن مرتبط به حساب (در صورت وجود)، و شرح حساب خود. در حالی که تماس با پشتیبانی ممکن است بیشتر طول بکشد، اگر بازیابی ناموفق باشد، ممکن است یک گزینه باشد. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: میزان موفقیت بازیابی حساب بدون آدرس ایمیل قدیمی می تواند بسته به اطلاعاتی که می توانید برای تأیید مالکیت ارائه دهید متفاوت باشد. ممکن است پس از ارسال درخواست پشتیبانی یک دوره انتظار وجود داشته باشد. من امیدوارم این اطلاعات به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا