اینستاگرام

آموزش تغییر زبان اینستاگرام

در یک روز پاییزی، دختری به نام سارا تصمیم می‌گیرد به دنیای متنوع اینستاگرام پا بگذارد. اما او با چالش زبان روبرو می‌شود. سارا تصمیم می‌گیرد زبان انگلیسی را یاد بگیرید اما پس از مدتی متوجه می‌شود این کار بسیار زمانبر است. پس وی تصمیم می‌گیرد با گام‌های کوچک به راحتی زبان اینستاگرام را به زبان موردعلاقه‌اش تغییر دهد. اگر شما هم چنین مشکلی را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. این مقاله به شما نشان خواهد داد چگونه به تنظیمات زبان دسترسی پیدا کرده و زبان را به فارسی تغییر دهید.

تغییر زبان اینستاگرام (آموزش ویدیویی تغییر به زبان فارسی)

امیدواریم که در این ویدیو به طور کامل یاد گرفته باشید که چگونه زبان انگلیسی را به زبان مادری خود فارسی تغییر دهید.

 

مراحل تغییر زبان اینستاگرام

بهتر است اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید.

نوشته های مشابه

برای تغییر دادن زبان اپلیکیشن اینستاگرام، نیاز به نصب برنامه‌ای نیست. و می‌توان از قسمت تنظیمات اینستاگرام به راحتی زبان مورد نظر را فعال نمود.(اگر قصد انجام تنظیمات را دارید با مقاله تنظیمات اینستاگرام همراه شوید.)

کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. در پروفایل خود روی آیکون بالای صفحه که به‌صورت سه خط روی یکدیگر است، بزنید.

تغییر زبان در اینستاگرام

  1. وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید.

تغییر زبان اینستاگرامی

  1. سپس روی گزینه حساب (Account) کلیک کنید.

تغییر زبان اپلیکیشن اینستاگرام

  1. گزینه زبان (Language) را انتخاب کنید.

تغییر زبان اپلیکیشن اینستاگرام

  1. در این بخش می‌توانید از لیست، زبان موردنظر خود را انتخاب کنید.

تغییر دادن زبان اپلیکیشن اینستاگرام

 

قبل از اینکه مقاله را به پایان برسانیم باید بگوییم که میتوانید به سادگی اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام از طریق سایت ما دریافت نمایید.

 

چگونه زبان اینستاگرام را فارسی کنیم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. بنابراین به راحتی میتوانیم به سوال چگونه زبان اینستا را فارسی کنیم پاسخ دهیم.

بنابراین می توانید زبان فارسی را انتخاب کنید. (در لیست بالا کافیست Persian را سرچ کرده تا زبان برنامه فارسی شود)

در واقع تنها کافیست مراحل فوق را دوباره تکرار کنید و حال گزینه Persian را ببینید.

تفاوت اینستاگرام فارسی با انگلیسی

تفاوت‌های قابل توجهی بین نسخه‌های اینستاگرام به زبان فارسی و انگلیسی وجود دارد:

1. رابط کاربری:در اینستاگرام فارسی، رابط کاربری به زبان فارسی ترجمه شده است که برای کاربران ایرانی و فارسی‌زبانان بهترین تجربه کاربری را ایجاد می‌کند. در حالی که نسخه انگلیسی از اینستاگرام در زبان اصلی خود، یعنی انگلیسی، عرضه می‌شود.

2. فهرست و عناصر منو: فهرست‌ها و منوها در اینستاگرام فارسی برای تطابق با سلیقه و نیازهای مخاطبان فارسی‌زبان بهینه‌سازی شده است. در همین حال، نسخه انگلیسی دارای منوها و عناصر ناوبری با تمرکز بر بازارهای انگلیسی‌زبان است.

به طور کلی، اینستاگرام فارسی با توجه به نیازها و تمایلات کاربران فارسی‌زبان، تغییراتی در رابط کاربری، محتوا و تجربه کاربری ایجاد می‌کند.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم اینستاگرام

در دوران اخیر، برخی از کاربران اینستاگرام با خطای “لطفاً کمی صبر کنید، مشکلی به وجود آمده است” در هنگام استفاده از برنامه مواجه شده‌اند. این خطا از کاربران خواسته می‌شود تا با صبر، راه‌اندازی زبان فارسی را انجام دهند. برای حل این مشکل یک راهکار ساده وجود دارد که در ادامه  به آن پرداخته‌ایم.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم اینستاگرام

 

قبل از هر کار اگر از نسخه‌های غیررسمی اینستاگرام استفاده می‌کنید، آن‌ها را حذف کرده و از نسخه رسمی در گوگل پلی بهره‌برداری کنید. اطمینان حاصل کنید که نسخه رسمی اینستاگرام به‌روز شده است.

اگر با زبان فارسی در اینستاگرام مشکل دارید، امتحان کنید زبان را به انگلیسی (آمریکایی) تغییر داده و سپس موبایل خود را ریست کرده، زبان را دوباره به فارسی تنظیم و صبر کنید تا خطا رفع شود. سپس به صفحه پروفایل بروید و سه خط بالا را لمس کنید. در قسمت پروفایل و اکانت و تنظیمات، زبان را به انگلیسی تغییر دهید.

مشکل تغییر زبان فارسی در اینستاگرام

برای حل این مشکل ابتدا آدرس IP خود را با استفاده از نرم‌افزار VPN تغییر داده و سپس مراحل فوق‌الذکر را دوباره اجرا کنید. در این مرحله زبان اپلیکیشن را به فارسی تغییر داده و بدون هیچ مشکلی از اینستاگرام استفاده نمایید. در بعضی موارد با خروج از حساب کاربری و ورود مجدد، این مشکل حل می‌شود. همچنین پاکسازی حافظه‌ی کش نیز می‌تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

سوالات متداول:

چرا نمی توانم زبان اینستاگرام را تغییر دهم؟

اینستاگرام یک پلتفرم جهانی است و به همین دلیل، طیف وسیعی از زبان ها را به کاربران خود ارائه می دهد. می‌توانید با رفتن به پروفایل خود، انتخاب «تنظیمات» و سپس انتخاب زبان مورد نظر خود از لیست، زبان اینستاگرام را تغییر دهید.

چرا اینستاگرام من به زبان دیگری نمایش داده می شود؟

اگر برنامه را بر روی زبانی غیر از انگلیسی تنظیم کرده باشید، ممکن است اینستاگرام به زبان دیگری ظاهر شود. برای تغییر تنظیمات زبان، اینستاگرام را باز نمایید و به بخش پروفایل تان بروید. روی منوی گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی زبان ضربه بزنید، سپس زبانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب نمایید. اگر می خواهید بدانید که چگونه زبان اینستا را فارسی کنیم با ما همراه باشید.

 

زبان اینستاگرام کجاست؟

 

چگونه فقط زبان انگلیسی را در اینستاگرام ببینم؟

برای تغییر تنظیمات زبان خود در اینستاگرام، برنامه را باز کنید و به پروفایل خود بروید. روی سه خط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی زبان ضربه بزنید، سپس انگلیسی را از لیست انتخاب کنید.

چگونه زبان اینستاگرام را به انگلیسی برگردانید؟

برای بازگرداندن زبان به انگلیسی در آیفون، به تنظیمات > عمومی > زبان و منطقه > زبان آیفون بروید.

چگونه در اینستاگرام از ترجمه جلوگیری کنم؟

اگر نمی‌خواهید اینستاگرام پست‌های شما را به‌طور خودکار به زبان‌های دیگر ترجمه کند، می‌توانید این ویژگی را در تنظیمات خود غیرفعال کنید. فقط برنامه را باز کنید و به تنظیمات > زبان بروید و «ترجمه خودکار» را خاموش کنید.

نکات پایانی

در این مقاله روش‌های تغییر زبان اینستاگرام به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت. اگر زبان تلفن همراه شما فارسی باشد، اپلیکیشن اینستاگرام نیز به طور پیش‌فرض به زبان فارسی تغییر می‌یابد. اما اگر زبان اپلیکیشن را به زبان‌هایی که از سمت راست نوشته می‌شوند تغییر دهید، ممکن است مشکلاتی از جمله نمایش نادرست گزینه‌های نظرسنجی‌ها پیش آید.

از این پس با اطلاعات ارائه شده در این مقاله می‌توانید به راحتی زبان اینستاگرام خود را تغییر دهید و در صورت بروز مشکلات می‌توانید با تیم فالووران ارتباط برقرار کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

16 دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر؛
      در اینصورت یکبار به طور کامل از برنامه خارج شده و دوباره وارد شوید. مشکل رفع خواهد شد.

  1. من تمام مراحل رو کامل انجام دادم و روی زبان فارسی هم تیک هست اما همچنان انگلیسیه برنامه. میشه راهنمایی کنید؟

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      بعضی اوقات به دلیل وجود اختلال در سیستم اینستاگرام یا مشکلات اینترنت این مشکل رخ می‌دهد. در زمان دیگری دوباره اقدام به تغییر زبان اپلیکیشن اینستاگرام نمایید.

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      از آنجایی که زبان فارسی در آپدیت‌های اخیر اینستاگرام به لیست زبان‌ها اضافه شده است، برای استفاده از نسخه فارسی اپلیکیشن اینستاگرام، باید گوشی و برنامه را به آخرین نسخه موجود، ارتقا دهید تا زبان فارسی به لیست زبان‌های برنامه اضافه شود.

  2. برای تغییر زبان اینستاگرام آخرین آپدیت برنامه نیازه، از کجا میتونم اون رو ارتقا بدم؟

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      با توجه به سیستم عامل گوشی خود می‌توانید از اپ‌استور (برای سیستم عامل ios) یا پلی‌استور (برای سیستم عامل Android) استفاده نمایید.

  3. سلام. تو مقاله ذکر شده بود با تغییر زبان گوشی زبان اینستا هم فارسی خواهد شد. اگه ممکنه این روش رو هم بگید.

    1. سلام، وقت‌بخیر؛
      ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید. گزینه Language and input را انتخاب کنید. در قسمت Language زبان فارسی را انتخاب نمایید. با انجام این مراحل، تلفن‌همراه شما فارسی می‌شود و ضمنا برنامه اینستاگرام هم فارسی خواهد شد.

  4. سلام
    ممنون از مطالب مفیدی که انتشار میدهید
    من زبان اینستاگرام رو به فارسی تغییر میدم
    وقتی در گوشی میخوام به اینستا وارد بشم خیلی وقتها نمیتونم وارد بشم و باید به اینگلیسی سوئیچ کنم
    بنظرتون مشکل رو چجوری میشه حل کرد
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا