اینستاگرام

چگونه بهترین نام کاربری برای اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام یکی از کارهای مهم در زمان ساخت پروفایل می‌باشد. همچنین نام کاربری مناسب تاثیر زیادی در اینستاگرام شما دارد. چون اولین چیزی که دیگران از شما می‌بینند نام کاربری شماست. در این مطلب می‌خواهیم روش‌ها و ایده‌هایی را که به شما کمک می‌کند بهترین Username را برای اینستاگرام خود انتخاب کنید، آموزش دهیم.

 

نام کاربری یا username در اینستاگرام چیست؟

یوزرنیم نباید با نام نمایشی شما اشتباه گرفته شود، نام کاربری اینستاگرام (یا Handle) شما، یک شناسه منحصر به فرد است که کمک می‌کند حساب شما در پلتفرم قابل شناسایی‌تر باشد. قبل از Username یک علامت «@» وجود دارد و می‌تواند حداکثر ۳۰ کاراکتر داشته باشد. نام کاربری فقط شامل حروف، اعداد نقطه و زیرخط (Underline) است. نمادها و سایر علائم نگارشی را به عنوان بخشی از نام کاربری‌تان وارد نمایید.

در حالی‌که انتخاب نام کاربری اینستاگرام ممکن است تصمیم کوچکی به نظر برسد، اما برگزیدن Username مناسب می‌تواند هویت برند و قابلیت سرچ شما را از همان ابتدا مشخص کند.

نام کاربری یا username در اینستاگرام چیست؟

 

چرا انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام مهم است؟

Username اینستاگرام شما باید مانند خودتان منحصر به فرد باشد. این یک فرصت عالی برای نشان دادن شخصیت و برجسته شدن است. یک نام کاربری خلاقانه و به یاد ماندنی می‌تواند به افراد کمک کند تا شما را راحت‌تر در اینستاگرام بیابند و آنها را تشویق کند که شما را فالو نمایند. همچنین می‌تواند به تقویت شناخت برند شما، بهبود استراتژی‌های کسب درآمد و ایجاد یک هویت ثابت در چندین پلتفرم کمک کند.

 

استراتژی انتخاب بهترین نام کاربری برای اکانت اینستاگرام

استراتژی انتخاب بهترین یوزرنیم اکانت اینستاگرام از دو مرحله اصلی تشکیل شده است:

  • تجزیه و تحلیل عمیق ایده حساب شما. اولین قدم تجزیه و تحلیل عمیق ایده شما و یافتن کلمات ایده آل برای توصیف آن به گونه‌ای است که کاربران آن را جستجو نمایند. به این شیوه، ایده اصلی نام اینستاگرام خودتان را ایجاد کنند.
  • تحقیق در مورد رقبا. بخش دوم این است که رقبای خود را برای بهترین ایده‌ها و مفاهیم نامگذاری در صنعت خود تحقیق کنید. موفق‌ترین و محبوب‌ترین نام‌های کاربری را در اینستاگرام بیایید که بهتر از سایرین برای صاحبانشان کار می‌کنند.

استراتژی انتخاب بهترین نام کاربری برای اکانت اینستاگرام

 

روش‌های انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام

هنگام انتخاب بهترین نام کاربری اینستا مخصوصا افرادی که می‌خواهند پیج تجاری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، باید به یک سری نکات توجه کنند. از جمله اینکه نام کاربری باید مرتبط با شخصیت یا حرفه شما باشد. چون نام کاربری مناسب کاربر، افراد را ترغیب می کند تا پیج شما را ببینند. یک نام کاربری باید تمامی موارد و قوانین اینستاگرام را رعایت کند و بتواند افراد را جذب پیج کند.

ولی اگر پیج شما نام مناسب و جذابی نداشته باشد، ممکن است کاربر رغبت پیدا نکند از پیج شما دیدن کند. نام کاربری جدید امروزه توسط صاحبان پیج و بلاگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانند بهترین نام کاربری اینستا را برای خود انتخاب نمایند.

روش‌های انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام

مثلا خودم جدیدا یک نام کاربری میخوام که ویژگی و قابلیت‌های برند خودم را داشته باشد و در این زمینه در پیج‌های مختلف جستجو کرده‌ام، تا بتوانم بهترین نام کاربری برای اینستاگرام را انتخاب کنم. همچنین اگر پست و مطالب خوبی هم داخل پیج خود داشته باشید به کمک نام کاربری اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران شما را دنبال کنند (پیج‌تان را فالوو کنند). پس اولین نکته برای اینکه فالوورهای زیادی در پیج خود داشته باشید، نام کاربری اینستاگرام است. پس بیایید راه‌ها و نکات برگزیدن بهترین Username برای اینستاگرام را ببینیم.

پیشنهاد می شود مقاله ترتیب فالوور ها در اینستاگرام و نحوه مرتب سازی ان ها را دنبال کنید.

 

۱. هدف از ساخت پیج اینستاگرام

برای اینکه بتوانید نام مناسبی برای پیج خود انتخاب کنید، باید هدفتان از ساخت اکانت اینستاگرام را مشخص کنید. تعیین اهداف شما، کمک زیادی می کند تا نام کاربری اینستاگرام شایسته و جذابی را انتخاب کنید. مثلا شما از ساخت این پیج می خواهید فروش محصول یا خدماتی را انجام دهید یا قرار است در آن پست آموزشی قرار دهید.

تعیین هدف از ساخت پیج اینستاگرام برای انتخاب بهترین نام کاربری

بسته به چهار نوع اصلی اکانت اینستاگرام هدفتان را تعیین نمایید:

  • شخصی (Personal):

اگر حساب اینستاگرام خود را برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده یا به عنوان یک مجله آنلاین ایجاد می‌کنید، این یک حساب شخصی خواهد بود.

اگر اینطور است، از هر نامی که دوست دارید استفاده کنید. به طور معمول، استفاده از چیزی با نام خودتان، مانند @SarahSmith پیدا کردن شما را برای دوستان و خانواده آسان‌تر می‌کند.

  • کسب و کار (Business):

هدف اکانت بیزینس اینستاگرام شما باید تبلیغ کسب و کار شما و ایجاد آگاهی از برند باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نام کاربری اینستاگرام عالی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

نام حساب اینستاگرام شما باید تا حد امکان با نام تجاری شما یکی باشد. اگر این امکان وجود ندارد (به دلیل اینکه قبلا گرفته شده، یا خیلی طولانی است یا خیلی گیج‌کننده است)، سعی کنید نام کاربری نزدیک باشد یا حداقل محصول یا خدمات شما را توصیف کنید.

  • اینفلوئنسر (Influencer):

پروفایل اینفلوئنسر اینستاگرام به نوعی ترکیبی بین پروفایل شخصی و تجاری است. به عنوان یک اینفلوئنسر که از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنید، برند خود هستید، اما می‌خواهید ذهنیت تجاری نیز داشته باشید.

چند راه متفاوت برای انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام اینفلوئنسرها عبارتند از:

  • نام کاربری که ترکیبی از بخشی از نام شما و توضیح واضحی از حوزه شما باشد، یا
  • یک عبارت محبوب مرتبط با نیچه (حوزه) شما.

برای آشنایی با راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام به صورت تضمینی از این مقاله در سایت غافل نشوید.

  • کریتور (Creator):

اکانت کریتور اینستاگرام، حسابی است که به نوع خاصی از محتوا اختصاص داده شده است. این می‌تواند تمام محتوای اصلی یا مجموعه‌ای از محتوای سایر کاربران باشد (البته با اجازه یا اعتبار مناسب آنها).

برخی از نمونه‌ها ممکن است حساب کاربری باشد که دارای گربه‌های خنده‌دار، میم‌های عجیب و غریب، یا عکس‌های کوهستانی منظره است.

نام‌های کاربری اینستاگرام برای این حساب‌ها زمانی بهترین هستند که بسیار خاص و دقیق باشند و به راحتی به خاطر بسپارند. به عنوان مثال، هیچ ابهامی در مورد نوع محتوایی که در زیر هندل @thecuddlycats پیدا خواهید کرد وجود ندارد.

برای اینکه پروفایل کامل‌تری داشته باشید، لازم است بیو مناسبی هم داشته باشید. برای چگونگی انجام این کار می‌توانید مطلب بیو اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

۲. منحصر به فرد باشید

اینستاگرام دریایی از محتوا است، بنابراین شما باید متمایز شوید! هنگام انتخاب یک نام کاربری، ممکن است وسوسه‌برانگیز باشد که چیزی نزدیک به یک رقیب به امید سرقت بخشی از اعتبار آنها انتخاب کنید. با این حال، انجام این کار می‌تواند مشکلاتی را در مسیر نقض حق کپی رایت ایجاد کند.

علاوه‌بر این، شما نمی‌خواهید تصادفا با نام کاربری مشابهی مرتبط شوید که به تصویر شما آسیب می‌رساند. یک جستجوی سریع در اینستاگرام انجام دهید و گزینه‌های خودتان را برای انتخاب بهترین نام کاربری بررسی نمایید. اینگونه می‌توانید مسیری را که می‌خواهید بروید تعیین کنید.

برای انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام منحصر به فرد باشید

 

۳. برای بهترین نام کاربری در اینستاگرام، خلاق باشید

در کنار منحصر به فرد بودن، خلاق بودن نیز بخش ارزشمندی از انتخاب نام کاربری ایده آل اینستاگرام است. همانطور که ذکر کردیم، اگر بتوانید از نام تجاری دقیق خود استفاده کنید، بهترین کار است. اما اگر آن نام گرفته شده باشد چی؟

در حالی‌که علائم نگارشی مانند آپستروف و خط فاصله برای استفاده در یوزرنیم اینستاگرام در دسترس نیستند، می‌توانید از نقطه و آندرلاین استفاده کنید. گاهی اوقات، قرار دادن راهبردی نقطه یا آندرلاین بین کلمات می‌تواند دستیابی به نام مورد نظر را ممکن کند یا نام کاربری را خواناتر نماید. برای مثال @the.holistic.psychologist از این روش عاقلانه استفاده می‌کند.

برای انتخاب بهترین نام کاربری در اینستاگرام، خلاق باشید

 

۴. انتخاب نام کاربری مرتبط

هنگام در نظر گرفتن گزینه‌های نام کاربری، مهم است که از مخاطبان هدف و استراتژی محتوای خود آگاه باشید. شما می‌خواهید یوزرنیم شما با محتوایی که پست می‌کنید و اینکه چه کسی را می‌خواهید جذب کنید مرتبط باشد. هنگامی که کاربر در حال جستجوی موضوع یا موردی است که به آن علاقه دارد، در صورت استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، احتمال اینکه حساب شما را پیدا کند، بیشتر خواهد بود.

۵. نام کاربری را ساده نگه دارید

مثل همیشه، یکی از نکات مهم در انتخاب نام کاربری اینستاگرام این است که همه چیز را ساده نگه دارید. برای اینکه هندل اینستاگرام شما به یاد ماندنی باشد، نمی‌توان آن را بیش از حد پیچیده کرد. اینستاگرام حداکثر 30 کاراکتر را برای نام کاربری مجاز می‌داند. با این حال، عاقلانه است که در صورت امکان، موارد را مختصر نگه دارید تا چیزها را به یاد ماندنی و به راحتی قابل درک نگه دارید.

یکی از راه‌های انجام این کار این است که نام کاربری خود را طوری بنویسید که در اینستاگرام ظاهر می‌شود. همه کلمات را با حروف کوچک و بدون علامت گذاری کنار هم قرار دهید.

نام کاربری ساده برای انتخاب بهترین نusername در اینستاگرام

 

۶. تایپ و تلفظ نام کاربری اینستاگرام

نام کاربری اینستاگرام باید تایپ و تلفظ درست داشته باشد. نکته دیگری که در زمان انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام باید در نظر داشته باشید تلفظ راحت آن است. چون باید به صورتی باشد که کاربر به آسانی بتواند آن را تلفظ کند.

همچنین تایپ نام کاربری شما برای کاربران نباید سخت نباشد تا بتوانند بدون مشکلی جستجو و تایپ کنند. مثلا استفاده زیاد و پشت هم از اعلام ( ـ و . و -) ممکن است کاربران را گیج کند و نتوانند به درستی نام کاربری شما را بنویسند.

 

۷. استفاده از کلمات خاص در کنار نام کاربری اینستاگرام

هنگام انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام خود می‌توانید در کنارش از کلمات خاص و جذاب مانند (official – original و …) استفاده کنید. این کلمات به معنی واقعی، اصلی و … می باشند. اینها کلماتی هستند که باعث رسمی بودن نام کاربری اینستاگرام شما می شود. همچنین افراد معروف و به نام هم از این کلمات در کنار نام کاربری خود استفاده می کنند.

استفاده از کلمات خاص برای انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام

 

۸. استفاده از پسوند دامین وب‌سایت خود در نام کاربری مانند ir و com

این ایده می تواند برای افرادی که می خواهند اکانت اینستاگرام برای وب‌سایت خود ایجاد کنند مناسب باشد. با استفاده از این روش، کاربران شما به راحتی می توانند شما را در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام پیدا کنند. از طرفی این نام برایشان جا افتاده می‌شود که تنها با شنیدن آن نام کاربری، به یاد برند شما می‌افتند. برای استفاده از این ایده باید در ابتدا نام برند خود و بعد از قرار دادن دات یا آندرلاین از پسوند دامین وب سایت خود استفاده کنید.

قطعا شما هم با دیجی کالا آشنایی دارید. اگر توجه کرده باشید متوجه استفاده کردن از این ایده در نام کاربری اینستاگرام شان شده اید. نام کاربری صفحه اینستاگرام دیجی کالا digikalacom است. قرار دادن نقطه یا دات و آندرلاین کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. امکان نوشتن و انتخاب نام کاربری بدون هیچ علامتی نیز وجود دارد. عالی‌ترین نام کاربری اینستاگرام نام‌هایی است که بسیار ساده و پرمحتوا هستند.

استفاده از پسوند دامین وب‌سایت خود در نام کاربری برای انتخاب بهترین یوردنیم اینستاگرام

 

۹. از عبارت I am استفاده کنید

اگر در اینستاگرام فعالیت داشته باشید به احتمال زیاد با این نوع نام کاربری روبه‌رو شده‌اید و افرادی را دیده‌اید که از I am در انتخاب نام کاربری خود استفاده کرده اند. عبارت I am به معنای “من … هستم” می باشد. این روش یکی از شیوه‌های متداول در انتخاب نام کاربری است که افراد معروف زیادی از این روش برای انتخاب نام کاربری خود استفاده کرده اند. (برای برخی از افراد این روش می‌تواند بهترین نام کاربری برای اینستاگرام باشد).

برخی افراد هم در انتهای نام کاربری خود از am استفاده می کنند. در واقع بیشتر فارسی زبان‌ها از این روش استفاده می‌کنند. زیرا ابداع خودشان بوده است و در زبان‌های دیگر معنای خاصی ندارد. به طور مثال minasamadiam یکی از نمونه های استفاده از am در انتهای نام کاربری است یا سردار آزمون از کلمه Imsardar در اینستاگرام خودش استفاده نموده است.

استفاده از عبارت I am برای انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام

 

۱۰. افزودن موضوع مورد علاقه خود به اسم پیج

یکی دیگر از راه‌های انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام، استفاده کردن از نام موضوع مورد علاقه می باشد. چنین انتخابی مخصوصا برای افرادی که پرسونال برندینگ برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است، می تواند مناسب باشد. با گذاشتن موضوع مورد علاقه خود در کنار اسم اکانت، صمیمت بیشتری با مخاطب پیدا می کنید. بدین صورت شانس بیشتری برای بدست آوردن مخاطبان هم سلیقه پیدا خواهید کرد.

اگر دقت کرده باشید در اینستاگرام پیچ هایی که از صمیمت بیشتری برخوردار هستند مخاطب های بیشتری می‌توانند جذب کنند. به طور مثال اگر به آشپزی علاقه دارید می توانید نام food lover یا اگر به هنر علاقه دارید art lover را انتخاب کنید. شما با توجه به سلیقه و خلاقیت خود می‌توانید نام های مختلفی را انتخاب کنید. پس خودتان را به محدود به نمونه هایی که ما مثال می زنیم نکنید. برای داشتن یک نام کاربری جذاب باید خلاقیت داشته باشید تا نامی را انتخاب کنید که زیاد تکراری نباشد و برای مخاطب جذاب جلوه داده شود.

افزودن موضوع مورد علاقه خود برای انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام

 

۱۱. استفاده از this is در نام کاربری اینستاگرام

استفاده از this is هم یکی دیگر از روش‌های متداول برای انتخاب نام کاربری است. اگر اصطلاح های دیگر را برای انتخاب در نام کاربری خود نمی‌خواهید این مورد می‌تواند گزینه‌ای جدید برای شما باشد. درضمن اینفلوئنسرهای موفق زیادی از این اصطلاح استفاده کرده‌اند. همان طور که گفته شد به کار بردن خلاقیت در انتخاب نام کاربری یکی از عوامل موفق در این حیطه می‌باشد. پس عجله زیادی در انتخاب نام کاربری‌تان نداشته باشید.

استفاده از this is یکی از روش‌های متداول برای انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام

برای اینکه بدانید چرا با ارور User Not Found در اینستاگرام مواجه می‌شوید مقاله ما را در سایت مطالعه نمایید.

 

بهترین نام کاربری اینستاگرام برای کسب و کارها

معمولا اشخاص برای انتخاب نام کاربری جدید در اینستاگرام عجله می‌کنند یا برای آن وقت کمی می‌گذارند. شاید امروزه بسیاری از صفحات اینستاگرامی به دلیل انتخاب اسم بد دچار شکست شده باشند یا حتی برندها و استارت‌آپ‌های نوپایی که به اسم خود هیچ اهمیتی نمی‌دهند و فقط به فکر زدن یک پیج و فعالیت در آن می‌افتند که این کار بسیار غلطی است.

دقت داشته باشید که اگر صاحب یک کسب و کار نوپا هستید و می‌خواهید در اینستاگرام نیز یک پیج خوب داشته باشید، باید از نام کاربری مناسب برخوردار باشد. اسم فروشگاه‌تان باید با نام پیج‌تان یکی باشد تا به اصل بودن آن توسط مشتری اطمینان حاصل شود.

یوزر نیم باید در ذهن افراد به خوبی جای بگیرد و برای آنها جذابیت داشته باشد. جذابیت نام کاربری برای اینستاگرام و همچنین معنا و مفهوم آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین نام کاربری در اینستا قطعا تاثیرات زیادی در هدایت مشتری‌ها به سمت خدمات و محصولاتتان دارد و البته اینستاگرام امروزه اجازه استفاده از اسم فارسی برای نام کاربری را نمی‌دهد و باید از حروف انگلیسی بهره ببرید.

بهترین نام کاربری اینستاگرام برای کسب و کارها

 

تغییر نام کاربری اینستا

برخلاف اکثر پلتفرم‌های رسانه های اجتماعی، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد نام کاربری خود را تغییر دهید. چه در واقع نام خود را تغییر داده باشید یا برای مدتی چیز متفاوتی را مد نظر داشته باشید، تغییر نام کاربری اینستاگرام‌تان هم در نسخه دسکتاپ و هم اینستاگرام و هم در برنامه‌های تلفن همراه سریع و کاملا آسان است. برای تغییر نام خود به مقاله تغییر نام کاربری در اینستاگرام مراجعه نمایید.

 

نام کاربری جدید

در زمان ایجاد نام کاربری جدید اینستاگرام باید یک یوزرنیم انتخاب کنید. نام کاربری شما، روش شناسایی اکانت‌تان در اینستا است. تمامی فعالیت‌ها از محتوایی که پست می‌کنید تا تحوه تعامل شما با دیگران، با نام کاربری‌تان مرتبط است و نام کاربری در پروفایل در بخش بالا قرار می‌گیرد.

نام کاربری همچنین جزو آدرس اینترنتی حساب اینستاگرام شما نیز می‌شود که اگر نام کاربری شما باید mohammad_followeran در واقع آدرس اینترنتی اینستای شما به صورت https://instagram.com/mohammad_followeran می‌شود. همچنین وقتی می‌خواهید به کاربری در اینستا اشاره کنید می‌توانید از علامت @ استفاده کنید.

نام کاربری جدید اینستاگرام

 

تولید کننده نام کاربری اینستاگرام

اگر خیلی فکر کرده‌اید و هنوز نمی‌دانید چه اسمی بهترین نام کاربری برای اکانت اینستاگرام شماست می‌توانید از سایت‌های تولیدکننده username الهام بگیرید. برای استفاده از این وب‌سایت‌های تولید کننده نام کاربری اینستاگرام کافیست چند فیلد را پر کنید و ژنراتور لیستی را برای شما ایجاد می‌کند تا آن را بررسی کنید.

برخی از تولیدکنندگان نام کاربری خوب عبارتند از:

 

نام کاربری اینستاگرام و افزایش ترافیک

نام کاربری اینستاگرام شما می‌تواند بیش از یک هدف را دنبال کند. به طور بالقوه، یک نام کاربری مناسب می‌تواند به افزایش ترافیک به حساب شما کمک کند. اگر یکی از اهداف شما جذب فالوور بسیار زیاد است، مهم است که در مورد نام کاربری انتخابی خود به دقت فکر کنید.

این غیرمعمول نیست که افراد فکر می‌کنند که اگر از نام خود استفاده کنند و محتوای خوبی ارائه دهند، فالوورها جذب می‌شوند. در حالی‌که این امر ممکن است در برخی موارد درست باشد، اماا بسیاری از مواقع، افراد محتوای شما را با نام شما جستجو نمی‌کنند. آنها به دنبال چیزی هستند که شما می‌فروشید.

به عنوان مثال، فرض کنید شخصی در حال جستجو در اینستاگرام برای نکات اکسل خوب است، که اتفاقا شما ارائه می‌دهید. کاربران احتمالا نام شخص خاصی را جستجو نمی‌کنند، بلکه کلمه «اکسل» را جستجو می‌کنند.

اگر در بخش جستجوی افراد عبارت «excel» را جستجو کنید، می‌توانید ببینید که بسیاری از حساب‌های برتر که ظاهر می‌شوند کلمه اکسل را در خود دارند. اگر می‌خواهید مردم شما را پیدا کنند، حتما آنچه را که برای ارائه دارید در نام کاربری خود بگنجانید و بازدیدهای بیشتری دریافت خواهید کرد.

بهترین نام کاربری برای اینستاگرام و افزایش ترافیک

 

آنچه در مقاله بهترین نام کاربری برای اینستا خواندیم

انتخاب یک نام کاربری موثر و مناسب برای اینستاگر یک قدم مهم برای تبدیل شدن به یک استاد اینستاگرام است. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این مقاله، می‌توانید تصویر واضحی از آنچه می‌خواهید از طریق حساب خود انجام دهید و نحوه دریافت نام کاربری که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند، دریافت نمایید.

شما در این مقاله آموختید که چگونه بهترین نام کاربری برای اینستاگرام را برگزینید. برای انتخاب Username اینستاگرام موارد زیادی باید مورد بررسی قرار بگیرد که چند مورد مهم آن را برای شما عزیزان در این مطلب توضیح دادیم.

در آخر بهتر است یادآوری کنیم که نام کاربری شما باید در ذهن افراد نقش ببندد و به نوعی تبدیل به یک برند شود، مخصوصا اگر اکانت شما خدمات ارائه میدهد و یا محصولاتی را در آن به فروش می رسانید.

 

سوالات متداول در رابطه با بهترین نام کاربری اینستاگرام

  • چند بار می‌توانم نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهم؟

شما فقط ۲ بار می‌توانید نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید اما قبل از آن باید 14 روز منتظر بمانید تا بتوانید دوباره این کار را انجام دهید. اما در صورتی‌که به اشتباه نام جدیدی را انتخاب کرده باشید، همیشه می‌توانید آن را به نام کاربری قبلی تغییر دهید بدون اینکه 14 روز منتظر بمانید.

 

  • چگونه می‌توان username اینستاگرام که قبلا گرفته شده را دریافت کرد؟

مگر اینکه بخواهید احتمالا دلار خرج کنید و وارد مکالمه با اینستاگرام شوید، بهترین راه این است که نام کاربری دیگری برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید. یا آن اسم را با یک عدد یا نماد اضافی امتحان نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا