توییتر

ایجاد گروه در توییتر چگونه امکان پذیر است؟

در این مقاله به آموزش ساخت گروه در توییتر می پردازیم.

شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که توانسته اند محبوبیت زیادی به دست بیاوردند. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی، بر پایه محتوای خاصی به شهرت و محبوبیت رسیده اند.

به طور مثال یوتیوب به واسطه محتوای ویدیویی خود به محبوبیت رسیده است. اما توییتر چگونه محبوبیت کسب کرده است؟

توییتر توانسته است به واسطه محتوای متنی خود، کاربران زیادی را از نقاط مختلف چهان جذب خود کند.

توییت ها و حتی توییت های دیگران در توییتر، به نظم در فعالیت شما قطعا کمک خواهد کرد. این نظم و سازماندهی را چیزی برای شما برآورده نمی کند، جز قابلیت گروه یا همان لیست ها در توییتر.

تفاوتی ندارد شما یک کاربر حرفه ای در توییتر باشید، یا یک کاربر عادی. طبیعتا شما هر نوع فعالیتی در توییتر داشته باشید، نیاز است که، به سازماندهی توییت ها و تمامی محتوای دیگر خود بپردازید.

چگونه در توییتر گروه بسازیم

در شبکه های مجازی دیگر هم، از قابلیت های شبیه به قابلیت گروه بندی توییتر، جهت سازماندهی محتوا استفاده می شود.

به طور مثال در پلتفرم فیسبوک از ویژگی لیست استفاده می کنند و در لینکدین از قابلیت برچسب استفاده می کنند. اما ما در این مقاله تمرکزمان، بر روی ایجاد گروه در توییتر است.

در ادامه بیشتر به بررسی و آموزش قابلیت گروه بندی توییتر می پردازیم.

در مقاله ای دیگر، موضوع شادوبن توییتر را مورد بررسی قرار داده ایم. پیشنهاد می کنیم به آن مقاله هم نگاهی داشته باشید. همراه ما باشید.

آموزش ساخت گروه در توییتر

 

چگونه از قابلیت گروه بندی توییتر استفاده کنیم؟

با استفاده از قابلیت گروه بندی توییتر یا همان لیست ها، شما می توانید که، کاربرانی را به گروه های خود اضافه کنید و فقط توییت های آن ها را ببینید.

بدون شک قابلیت گروه بندی در توییتر می تواند برای تمامی اعضای توییتر بسیار جذاب باشد. و نظم خاصی را برای آن ها به ایجاد کند.

If you want to buy Twitter impressions, visit this page

ساخت گروه در توییتر

تنظیم و استفاده و ساخت گروه در توییتر اصلا کار دشواری نیست. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا در بالای صفحه و بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید. سپس گزینه هایی در زیر تصویر پروفایل خود مشاهده خواهید کرد.

چگونگی ایجاد گروه در توییتر

  • سپس زمانی که بر روی گزینه لیست کلیک می کنید، از شما خواسته می شود تا اطلاعات گروه جدید خود یا همان لیست مدنظر را وارد کنید.
  • در کادری که به شما نشان داده می شود، شما قادر هستید یک نام و یک سری توضیحات برای گروه جدید خود خود در نظر بگیرید.
  • همچنین در پایین کادر و در قسمت (Privacy) شما قادر هستید انتخاب کنید که گروهتان عمومی باشد (Public) یا خصوصی باشد (Private). چنانچه عمومی را انتخاب کنید کاربران دیگر قادر هستند گروه شما و محتوای آن را دنبال کنند. اما اگر خصوصی را انتخاب کنید، گروه مختص خود شما قرار می گیرد.

چگونگی ایجاد گروه در توییتر

  • در مرحله آخر از شما خواسته می شود تا کاربران گروه یا همان لیست خود را با وارد کردن نام کاربری آن ها، مشخص کنید.

در این جا شما توانستید گروه خود را در توییتر ایجاد کنید. از این به بعد شما می توانید به گروه خود در همان قسمت پروفایل توییتر خود دسترسی داشته باشید.

چگونه به گروه های خود نظم بدهیم؟

در توییتر برای برقراری نظم، فقط ایجاد گروه کافی نیست. بعد از ساخت گروه در توییتر باید بدانید که چگونه در آن ها نظم ایجاد کنید.

همان طور که می دانید شما می توانید در توییتر، چندین گروه برای خود ایجاد کنید. حالا اگر شما به طور مثال، چندین گروه در توییتر ایجاد کرده باشید، نیاز به برقراری نظم بین آن ها ندارید؟

ایجاد نظم بین گروه های ایجاد شده در توییتر، به شما در دسترسی به آن ها کمک خواهد کرد. برقراری نظم بین گروه های توییتر، کاملا به خود شما بستگی دارد.

همان طور که در اول مقاله گفتیم، شما قادر هستید در زمان ایجاد گروه در توییتر برای آن، نام در نظر بگیرید.

نظم دادن به گروه های ساخته شده در توییتر

نباید برای تمامی گروه ها، یک نوع نام در نظر بگیرید. بایستی باتوجه به حوزه فعالیت کاربران درون گروه ها، نام گروه توییتر خود را انتخاب کنید.

در کل سه دسته حساب توییتر می تواند وجود داشته باشد و شما طبق آن ها می توانید نام گروه را انتخاب کنید.

  • حساب های فعال در توییتر به عنوان یک برند
  • حساب های فعال در توییتر به عنوان یک حرفه خاص
  • حساب های فعال در توییتر به عنوان یک کاربر عادی

ببینید کاربران قرار گرفته در گروه های، جزو کدام یک از این دسته ها هستند. سپس طبق آن ها نام گروه های خود را انتخاب کنید.

چگونگی ایجاد گروه در توییتر

 

استفاده از قابلیت لیست به عنوان یک کسب و کار

همان طور که می دانید، در حال حاضر کسب و کار های زیادی در توییتر فعالیت می کنند. به عنوان یک برند یا مارکتر در توییتر، خیلی مهم است که حتما به سمت ایجاد گروه در توییتر بروید.

در واقع شما حتما باید به حساب های توییتر مشابه خود به راحتی دسترسی داشته باشید. منظور از مشابه این است که، در حوزه کاری شما فعالیت داشته باشند.

دسترسی داشتن به حساب های مشابه از طریق قابلیت گروه بندی توییتر، خیلی می تواند به پیشرفت برند شما کمک کند.

به طور مثال شما با استفاده از قابلیت گروه بندی می‌توانید به برندهایی که در حوزه شما فعالیت دارند و گاهی اوقات چت‌های عمومی ایجاد می‌کنند به راحتی دسترسی پیدا کنید.

در این صورت به راحتی می توانید به چت های عمومی برگزار شده در حوزه کاری تان دسترسی داشته باشید.

چگونگی ایجاد گروه در توییتر

همچنین اگر به عنوان یک برند در توییتر فعالیت دارید، گروه بندی در توییتر این امکان را به شما می دهد که، به راحتی و سرعت بیشتری با صاحبان تجارت ها و برندهای دیگر در ارتباط باشید.

همچنین شما به عنوان یک برند در توییتر، می توانید گروهی از مشتریان را برای خود ایجاد کنید.

همان طور که در اول مقاله گفتیم، شما می توانید، از دو حالت خصوصی و عمومی، در زمان ساخت گروه در توییتر استفاده کنید.

دقت داشته باشید که اگر یک برند فعال در توییتر هستید و جهت دسترسی به مشتریان خود گروه ایجاد کرده‌اید، حتما گروه خود را به حالت خصوصی در بیاورید.

اگر گروه های شما به صورت عمومی باشند، دیگر کاربران قادر هستند گروه های شما را دنبال کنند. به طور مثال گروه یا همان لیست مشتریان شما را فالو می کنند و از ارتباطات شما باخبر شوند.

استفاده از قابلیت ساخت گروه در توییتر برای کسب و کار

 

به عنوان یک کاربر حرفه ای از قابلیت گروه بندی استفاده کنید

همان طور که در اول مقاله گفتیم، اصلا مهم نیست که یک کاربر حرفه ای هستید یا یک کاربر معمولی. ساخت گروه در توییتر به شما کمک می کند، تا بتوانید به طور حرفه ای در توییتر فعالیت داشته باشید.

تعدادی از کاربران توییتر، در طول روز زمان کافی را ندارند که به جستجوی اکانت های مورد نظر خود بپردازند. اگر زمان کافی را برای جستجوی کاربران مدنظر خود در توییتر ندارید، می‌توانید برای یک فعالیت راحت‌تر، از قابلیت گروه‌ها استفاده کنید.

چنانچه در حین انجام فعالیت های روزمره خود از توییتر استفاده می‌کنید، با ساخت گروه در توییتر می‌توانید، به سرعت بیشتری به مطالب مرتبط به خود دسترسی داشته باشید.

آموزش ساخت گروه در توییتر

 

به عنوان یک کسب و کار در توییتر، توییت‌های مرتبط با برند خود را در گروه خود قرار دهید. این کار باعث می شود در طول روز با آن ها تعامل داشته باشید.

در کل قابلیت گروه بندی توییتر به تمامی کاربران در توییتر، کمک می‌کند تا فعالیتی حرفه‌ای داشته باشند. اما چطور یک فرد معمولی می تواند با استفاده از قابلیت گروه بندی، فعالیتی حرفه ای در توییتر داشته باشد؟

فرض کنید کاربری عادی در توییتر هستید، که فقط می‌خواهید از اخبارهای حوزه مورد علاقه خود باخبر شوید.

با استفاده از قابلیت گروه بندی، دیگر نیازی نیست زمان خود را برای جستجوی اکانت‌های خبری در توییتر حدر بدهید. فقط کافی است گروهی در توییتر ایجاد کنید. و اکانت‌های خبری مورد هدف خود را در آن گروه قرار دهید.

در مقاله ای جدا، به نحوه ساخت گروه در اینستاگرام نیز پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم به آن مقاله هم نگاهی داشته باشید.

استفاده از قابلیت ساخت گروه در توییتر مانند یک حرفه ای

 

کلام آخر

اگر برای استفاده از گروه های توییتر وقت بگذارید، می‌توانید به یک کاربر حرفه ای در توییتر تبدیل شوید.

در کل قابلیت گروه بندی توییتر می تواند ابزاری بسیار قدرتمند و فوق العاده برای کاربران توییتر محسوب شود. تمرکز فعالیت شما با استفاده از قابلیت گروه بندی در توییتر بسیار بالا می رود.

در این مقاله به آموزش ساخت گروه در توییتر پرداخیتم. همچنین گفتیم که استفاده از لیست‌ها در توییتر، می‌تواند چه فوایدی داشته باشد. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کافی را کرده باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

2 دیدگاه

    1. سلام اگه منظورتون ساختن گروه هست توییتر قابلیت ایجاد گروه‌های سنتی را ندارد که ممکن است در فیس‌بوک یا لینکدین پیدا کنید. با این حال، بسته به آنچه می خواهید، دو گزینه وجود دارد که می‌توانید برای دستیابی به نتیجه مشابه استفاده کنید: 1. یک گروه پیام مستقیم (DM) ایجاد کنید: این نزدیکترین معادل یک گروه در توییتر است. که برای ایجاد آن: برنامه توییتر خود را باز کنید یا به twitter.com بروید. روی نماد پاکت نامه (نماد DM) در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. روی دکمه آبی با پاکت و علامت مثبت ضربه بزنید. نام کاربری افرادی را که می‌خواهید به چت گروهی اضافه کنید جستجو کنید و آنها را انتخاب کنید. روی «بعدی» کلیک کنید و سپس پیامی برای شروع مکالمه گروهی ارسال کنید. 2. از لیست های توییتر استفاده کنید: اگر می‌خواهید موضوع یا گروه خاصی از افراد را بدون ارسال مستقیم پیام به آنها دنبال کنید، این گزینه بهتر است. برای این کار: برنامه توییتر خود را باز کنید یا به twitter.com بروید. روی عکس پروفایل خود و سپس “Lists” کلیک کنید. روی “ایجاد لیست” کلیک کنید و به لیست خود یک نام و توضیحات بدهید. با جستجوی نام کاربری، افراد را به لیست اضافه کنید. هر زمان که توییت می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که آن را فقط با افراد موجود در لیست خود به اشتراک بگذارید. موارد اضافی که باید در نظر داشته باشید: گروه های DM حداکثر می توانند 50 عضو داشته باشند. هر کسی در گروه DM می تواند اعضای دیگر را اضافه یا حذف کند. لیست ها به طور پیش فرض عمومی هستند، اما می‌توانید آنها را خصوصی کنید. مردم نمی‌توانند مستقیماً به یک لیست پیام ارسال کنند، اما می‌توانند تمام توییت های به اشتراک گذاشته شده با لیست را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا