اینستاگرام

مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؟

مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام مشخص می‌کند کاربران از کدام محتوای شما بیشتر خوششان آمده و این امر در تولید محتوا به شما کمک می‌کند.اگر شما هم درباره مشاهده پست ‌های لایک شده در اینستاگرام کنجکاو هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

از کجا بفهمیم چه پست‌هایی را در اینستاگرام لایک کرده‌ایم؟

 

امروزه کاربران، در هر ثانیه، عکس‌های زیادی را در اینستاگرام لایک می‌کنند. پس باید بدانید، مشاهده پست ‌های لایک شده در اینستاگرام چگونه است. با دانستن قابلیت‌های مشاهده کردن پست‌های لایک شده در اینستاگرام، می‌توانید پستی را که قبلاً لایک کرده بودید، دیس‌لایک کنید یا حتی پستی را که لایک کرده‌اید و حالا دوست دارید به بقیه پست‌های آن پیج دسترسی داشته باشید، اما نام پیج را فراموش کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

مشاهده لایک پست‌های اینستاگرام

در این قسمت به طور کامل درباره مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام توضیح می‌دهیم. قبل از هر چیزی باید آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید. برای این کار خیلی راحت با مراجعه به گوگل پلی استور می‌توانید آخرین نسخه اندروید و هم چنین از اپل استور آخرین نسخه آی او اس را دانلود کنید.

  • وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به صفحه فید بروید.

چگونه پستهایی که لایک کردیم را ببینیم مرحله 1

 

  • از بالای صفحه، سمت راست، روی علامت سه خط کلیک کنید تا گزینه‌ها و تنظیمات اینستاگرام را ببینید.

 

چگونه پستهایی که لایک کردیم را ببینیم مرحله 2

  • سپس گزینه‌ی your activity را انتخاب کنید.

چگونه پستهایی که لایک کردیم را ببینیم مرحله 3

  • شما با انتخاب گزینه‌ی your activity قابلیت مدیریت فعالیت‌های انجام شده‌تان را در بخش interactions دارید. بخش interactions به شما امکان دسترسی به آمار و کنترل likes، comments، tags، sticker responses و reviews را می‌دهد.

چگونه پستهایی که لایک کردیم را ببینیم مرحله 4

 

دیسلایک کردن پست‌‌های اینستاگرام

حتما برایتان پیش امده که در صفحه‌ی اکسپلور با پست‌هایی روبه رو می‌شوید و تمایل به دیدنشان ندارید. یکی از دلایلی که این پست‌ها را می‌بینید این است که، قبلا یکی از آن ها را لایک کرده‌اید. الگوریتم اینستاگرام طبق علاقمندی شما پست‌های مرتبط دیگری را به شما نشان می‌دهد. برای دیس لایک کردن این پست‌ها باید مراحل زیر را انجام دهید:

آیا می‌خواهید بدانید چگونه مخاطبین اینستاگرام را ببینیم؟

  • به قسمت your activity بروید و از بخش interaction گزینه‌ی likes را انتخاب کنید.

آنلایک کردن پست‌‌های اینستاگرام - مرحله 1

  • در بالای صفحه سمت راست گزینه‌ی select را کلیک کنید.
  • پست‌هایی که قصد unlike آن را دارید، انتخاب کنید.
  • در پایین صفحه بر گزینه‌ی unlike کلیک کنید.

دیسلایک کردن پست‌‌های اینستاگرام - مرحله 2

علت عدم نمایش پست‌ های لایک شده در اینستاگرام

بعضی اوقات پست‌هایی که در اینستاگرام لایک کردیم را نمی‌توانیم مجدد ببینیم و اینستاگرام به ما نمایش نمی‌دهد. اگر نسخه‌ی قدیمی اینستاگرام را دارید، برای دیدن پست‌ های لایک شده در اینستاگرام باید دنبال گزینه‌ی «Posts you’ve Liked» بگردید، این گزینه در بخش Setting زمانیکه بر گزینه‌ی Account کلیک می‌کنید، قابل نمایش است.

اگر به هر دلیلی موفق به مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام نشدید، اینستاگرام را بروزرسانی و طبق آموزش ابتدای مقاله عمل کنید. همچنین سعی کنید برای استفاده از برنامه، از اینترنت پرسرعت استفاده نمایید.

اطلاع از نمایش پست‌های جدید دیگران در اینستاگرام

گاهی یک پست موردنظر که مرتبط با علاقمندی و نیازمان است را لایک می‌کنیم، کامنت میزاریم و پیج منتشر کننده را در نهایت دنبال می‌کنیم. در حال حاضر الگوریتم اینستاگرام به صورت هوشمند در صفحه‌ی اکسپلور، پست‌های مشابه را برای شما نمایش میدهد، اما اگر می‌خواهید از گذاشتن پست‌های جدید پیج‌های موردعلاقتان مطلع باشید، روش‌های زیر به شما کمک می‌کند:

  • روش اول: از قابلیت Notification یا همان اعلان‌ها در اینستاگرام استفاده کنید. برای هر پستی که از آن اطمینان دارید و می‌خواهید همیشه آخرین اخبار و پست‌های جدید آن را ببینید، می‌توانید نوتیفیکیشن آن را فعال کنید. این باعث می‌شود که هر زمان که پست‌های جدید گذاشتند، به شما اطلاع رسانی شود.

اطلاع از پست های جدید در اینستاگرام

  • روش دوم: اگر بیشتر از یک نوع پست مورد علاقه را دنبال می‌کنید و نمی‌توانید، همه‌ی آن‌ها در نوتیفیکیشن قرار دهید، می‌توانید از ابزار جستجو و فیلترینگ پست‌ها در اینستاگرام مانند جستجوی هشتگ یا اسم پیج مورد نظر استفاده کنید. همچنین اپلیکیشن‌های مخصوص مدیریت اینستاگرام مانند Hootsuite یا Buffer به شما کمک می‌کند تا بتوانید پست‌های مورد علاقه‌تان را به‌صورت زمان‌بندی‌شده و منظم مشاهده کنید.

 

 

آیا می‌توانم پست‌هایی که قبلاً دوست داشتم را از رایانه مشاهده کنم؟

یکی از موضوعاتی که در مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام هم اهمیت دارد، بررسی اینستاگرام در کامپیوتر است که مزیت‌های مختلفی دارد. گاهی ممکن است نتوانید عکس‌ها، ویدئوها و استوری‌ها را پست نمایید، اما می‌توانید با مطالبی که افراد دنبال می‌کنند، پست می‌نمایند مطلع شوید.

با این حال، محدودیت‌های دیگری نیز وجود دارد. حتی اگر می‌توانید پست‌های اینستاگرام را در وب سایت لایک نمایید، نمی‌توانید پست‌هایی را که در گذشته لایک کرده‌اید بررسی کنید. اگر از اینستاگرام از طریق مرورگر استفاده می‌کنید، این ویژگی وجود ندارد.

سؤالات متداول مشاهده پست‌ لایک شده در اینستاگرام

آیا لایک کردن پست‌ها در الگوریتم اینستا تأثیر دارد؟

بله، اگر لایک با تعداد بالا را داشته باشید می‌تواند به راحتی پست شما را به اکسپلور ببرد، تعامل را بالا ببرد، استوری‌های شما را در اولین‌ها قرار دهد و شما را جلوی چشم بینندگان اکسپلور بگذارد.

برای مشاهده پست افرادی که اکانتشان خصوصی است باید چه کار کرد؟

باید آنها را فالو کنید اگر جزو فالوورهای آنها نباشید پست‌ها را مشاهده نخواهید کرد .

آیا کسی متوجه می شود که ما یک تصویر را لایک کرده‌ایم؟

بله، قابلیت مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام وجود دارد و هرکسی به راحتی تعداد لایک‌های مطالب را می‌بیند. البته امکانات اینستاگرام هر روز در حال تغییر است. می‌توان گفت که آپدیت‌های جدید به سمت بهبود سوق پیدا می‌کنند. البته شاید در نسخه‌های جدید این قابلیت وجود نداشته باشد.

آنچه در مشاهده پست‌ لایک شده در اینستاگرام بررسی کردیم

در دنیای امروز که استفاده از اینستاگرام یک مزیت رقابتی برای کسب و کارها محسوب می‌شود. قابلیت مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام به رونق پیج‌های کاری و درک نیاز کاربران و سلیقه‌ی آنها کمک می‌کند. در این مقاله تلاش کردیم آموزش پیدا کردن پست‌ لایک شده در اینستا را به شما آموزش دهیم. امید است که از این ویژگی در جهت ارتقای پیج خود، استفاده‌ کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۹ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

11 دیدگاه

  1. من کلا این قسمت یعنی پست های لایک شده رو ندارم یعنی داشتم همیشه میرفتم توش ی مدت حذف شده بروزم ک کردمش چی کار کنم دوباره برگرده؟؟؟

  2. سلام دراپديت جديد قسمت پستهاي لايك شده ديگرنيست.باعبارت manage like ميتوان پستهاي لايك شده راديد ولي راهي نداره مثل قبل نمايش داده بشه ؟يعني آيكوني نداره ديگه ؟

    1. سلام وقت بخیر. در اپدیت جدید اینستاگرام یکم تنظیمات تغییر کردن.
      شدن وارد بهخش تنظیمات بشید و در قسمت بالا account history رو سرچ کنید. بعد واردش بشید و مشخصات اکانت رو ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا