اینستاگرام

نحوه پیدا کردن لینک اینستاگرام در سریع ترین زمان ممکن

با موضوع پیدا کردن لینک اینستاگرام با شما هستیم. اگر نمیدانید با کدام قابلیت اینستاگرام میتوانید به این هدف برسید. با ما در این آموزش قدم به قدم و تصویری همراه باشید.

حتما دوست دارید بدانید که لینک اینستاگرام من کجاست ؟ پیدا کردن یک لینک در اینستا به راحتی قابل انجام است و شما به راحتی می توانید URL پروفایل خود را کپی و استفاده نمایید. قابلیت پیدا نمودن لینک اینستا را برای هر حساب کاربری خود و دوستان تان توضیح می دهیم، اینستاگرام امروزه یکی از برترین شبکه های اجتماعی است که گاهی نیاز دارید تا پست ها و استوری ها را دانلود نمایید، برای دانلود این موارد باید لینک مورد نظر را کپی نمایید و درون یک ابزار حرفه ای پیست نمایید.

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با پیدا کردن لینک در حساب اینستای کامپیوتر و اپلیکیشن موبایل آشنا کنیم و به راحتی از آن لینک ها کپی بگیرید و در جایی که می خواهید استفاده نمایید.

 

پیدا کردن لینک اینستاگرام(آموزش ویدیویی)

لینک پست در موارد مختلف استفاده های گوناگونی دارد. یکی از کاربردهای اصلی لینک پست این است که می توانید با کیفیت اصلی آن را دانلود نمایید.

برای دانلود و ذخیره ویدئوها و عکس های اینستاگرام به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

یا لینک را در سایر شبکه های اجتماعی قرار دهید تا افراد دیگر بتوانند با کلیک کردن بر روی لینک به راحتی تصویر مدنظر شما را ببینند.

در این بخش به شما نحوه یادگیری کپی کردن لینک پستهای اینستاگرام را آموزش می دهیم.

 

نحوه پیدا کردن لینک اینستاگرام

پیدا کردن لینک اینستاگرام

 

گاهی پست های جذابی در اینستا می بینید که می خواهید آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی دیگر یا مسنجرهایی نظیر واتس آپ به اشتراک بگذارید، ولی دقیقا نمی دانید که چگونه اینکار را انجام دهید؟

شما اگر بتوانید لینک پست های اینستا را کپی کنید، به راحتی می توانید ویدیوها را دانلود نموده یا حتی همان لینک را برای دیگران بفرستید. پس ما میخواهیم به شما بگوییم پیدا نمودن لینک اینستاگرام چگونه است؟

چگونه لینک پست اینستاگرام را کپی کنیم

اکنون می خواهیم درباره اینکه چگونه می توانیم لینک پست اینستاگرام را کپی نماییم، صحبت کنیم. این روش میتواند برای کسانی که میخواهند اکانتشان را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنند؛ مفید باشد.

 

به دست آوردن لینک پست اینستاگرام

 

در انتهای مقاله باید بگوییم که ارزانترین پنل خدمات اینستاگرام را به راحتی میتوانید از طریق سایت ما دریافت کنید.

 

ما این آموزش را برای دو پلتفرم یعنی برای اندروید و همچنین برای اینستاگرام تحت وب یعنی برای کامپیوتر ارائه میدهیم.با توجه به نوع پلتفرم خود می توانید روش ها را دنبال نمایید. آموزش کپی نمودن لینک در پلتفرم آی او اس بسیار شبیه به دیگر آموزش ها در این مطلب است. شما باید با توجه به نوع سیستم تان باید یکی از روش ها را ادامه دهید. کپی کردن لینک بهترین روش برای پیدا کردن url پست ها در اینستا است.

 

لینک پیج اینستاگرام

روش به دست آوردن لینک پست در سیستم عامل اندروید

برای اینکه لینک پستی را با دستگاه اندرویدی خود به دست آورید. ایتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام میشویم. سپس روش های زیر را دنبال میکنیم:

۱. روی پست مورد نظر کلیک میکنیم.

۲. روی علامت سه نقطه بالای پست که در زیر داخل یک مستطیل نارنجی رنگ نمایش داده شده کلیک میکنیم.

گام اول به دست اوردن لینک پست در اینستاگرام

 

۳. سپس از بین گزینه هایی که داریم گزینه کپی لینک را انتخاب میکنیم. که در زیر درون یک مستطیل نارنجی رنگ قرار دارد.

گام دوم از به دست اوردن لینک پست اینستاگرام

۴. در این صورت لینک پیج تان در دستگاه اندرویدی شما کپی میشود و با توجه به اینکه چه گوشی دارید میتوانید آن را در مکان های مختلف paste کنید.

روش paste کردن برای گوشی های مختلف متفاوت است. بنابر این در این مقاله به آن نمیپردازیم. و شما میتوانید روش آن را در اینترنت برای دستگاه خودتان به دست آورید.

اگر به دنبال راهی برای کپی کردن کپشن ها هستید حتما با مقاله کپی کردن کپشن اینستاگرام همراه شوید.

بهتر است مقاله آموزش شات کردن در استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

به دست آوردن لینک پست های اینستاگرام در دسکتاپ (کامپیوتر)

به دست آوردن لینک پست های اینستاگرام در نسخه دسکتاپ

سرچ لینک اینستاگرام (لینک پست) در کامپیوتر نیز کاملا ساده است. این کار بسیار شبیه به این است که شما بخواهید لینک پست ها را در دستگاه اندرویدی تان به دست آورید. برای این کار ابتدا وارد سایت اینستاگرام میشویم.

سپس با کلیک بر روی login با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد حساب کاربری تان شوید.

از آنجا پست مورد نظر را انتخاب کرده و مطابق شکل زیر روی سه نقطه بالای پست کلیک کنید. (سه نقطه داخل مستطیل نارنجی رنگ قرار دارد.)

بدست آوردن لینک پست اینستاگرام با استفاده از نسخه دسکتاپ

در گام بعدی کافیست روی عبارت copy link کلیک کنید.

بدست آوردن لینک پست اینستاگرام با استفاده از نسخه دسکتاپ

در صورتی که بخواهیم مستقیما پست را در پلتفرم دیگری اشتراک گذاری نماییم چه کنیم؟

در این صورت بعد از انتخاب همان سه نقطه مشابه قسمت های قبلی باید روی عبارت share to کلیک نماییم که در زیر با یک مستطیل نارنجی مشخص شده است.

بارگذاری مستقیم پست اینستاگرام در جای دیگر سپس گزینه های زیر بسته به این که چه اپلیکیشن هایی روی گوشی تان نصب است برایتان نمایش داده میشود. به این ترتیب پست شما با لینک در جاهای دیگر مثل تلگرام و واتساپ اشتراک گذاری میشود.

بارگذاری مستقیم پست اینستاگرام در جای دیگر و پیدا کردن لینک اینستاگرام

 

چگونه لینک استوری اینستاگرام را کپی کنیم

جستجوی لینک اینستاگرام در بخش استوری از اهمیت زیادی برخوردار است. اشتراک گذاری در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از بخش هایی که جدیدا زیاد کاربرد دارد، بخش استوری اینستا است. امروزه اینستاگرام به شما قابلیت می دهد تا لینک های بخش استوری یا کل استوری تان را در هر جایی اشتراک بگذارید یا حتی اگر پیج مقابل شخصی نباشد، بتوانید ویدیوهای استوری را دانلود نمایید.

قابلیت اشتراک گذاری لینک در بخش استوری کاملا ساده نیست. مثلا وقتی می خواهید لینکی از محل استوی را کپی یا اشتراک گذاری نمایید، باید از همان ابتدای استوری لینک را کپی بزنید و هرکس آن را باز کند از ابتدا شروع می شود. اما اگر لینک را از وسط استوری به اشتراک بگذارید، اشخاص دیگر دقیقا استوری را در وسط آن مشاهده می کنند. (البته، اگر بخواهند محتوای قبلی را مشاهده کنند، همیشه می‌توانند به عقب برگردند).

همچنین وقتی که می خواهید استوری تان را با دوستان نزدیک تان اشتراک بگذارید، گزینه کپی لینک را در منو بزنید و پیوند به استوری شما باز نمی شود، زیرا استوری عمومی نیست و اگر یک استوری عموم باشید، دوستای را که انتخاب می کنید به راحتی می توانند استوری تان را با لینک تان مشاهده نمایند.

حالا برای اشتراک گذاری لینک استوری تان، بخش استوری را باز کنید. در iOS، می‌توانید گزینه جدید «Copy Link» را در انتهای بخش استوری بزنید. اگر آن را نمی‌بینید، روی “More,” سپس «اشتراک‌گذاری در» و «کپی پیوند» ضربه بزنید. در اندروید، باید روی More و سپس Copy Link ضربه بزنید. هنگامی که “Copy Link” را انتخاب کردید، یک پیوند به استوری تان در کلیپ بورد کپی می شود، سپس می توانید آن را در هر جایی که می خواهید جای گذاری کنید.

 

کپی کردن لینک استوری اینستاگرام چگونه لینک استوری اینستاگرام را کپی کنیم

buy YouTube likes shows you how to improve on YouTube

لینک اینستاگرام من

کپی لینک اینستاگرام من

شاید برای شما سوال پیش بیاید که دقیقا لینک اینستاگرام من کجاست؟ برای اینکه لینک و آدرس صفحه پروفایل کاربری اینستاگرام خود را پیدا کنید، کافیست همانند instagram.com/username (به جای یوزر نیم نام کاربری خود را وارد نمایید) در مرورگر باز کنید. سپس وارد صفحه شوید. آدرسی که در بالای صفحه مشاهده میکنید آدرس صفحه شما میباشد. حال به هر پستی که میخواهید بروید و آدرس آن را کپی نمایید.

نکات پایانی:

شما در پایان مقاله یاد گرفته اید که لینک اینستاگرام من کجاست و چگونه می توانید یک لینک را به آسانی در بخش استوری و پست اینستاگرام کپی نمایید. امروزه کپی و اشتراک گذاری لینک ها و دانلود پست ها در این شبکه اجتماعی به طور زیادی انجام می شود. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد، در پایان اگر هر سوال و مشکلی در این زمینه داشتید می توانید در بخش کامنت ها با ما مطرح سازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا