اینستاگرام

مشکل ساخت اکانت اینستاگرام و چگونگی رفع آن

با مقاله مشکل ساخت اکانت اینستاگرام با شما هستیم. امروز در این مقاله به حل مشکل در ساخت اکانت جدید اینستاگرام می‌پردازیم. بر کسی پوشیده نیست که امروزه اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است. اینستاگرام با بیش از 100 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان یکی از بهترین فضاهای مجازی برای فعالیت کسب‌وکارها است.

متأسفانه یا خوشبختانه با افزایش تعداد کاربران اینستاگرام، این اپلیکیشن محدودیت‌هایی را اعمال کرده است. اینستاگرام با ایجاد این محدودیت‌ها سعی بر جلوگیری از وجود اکانت‌های فیک در این فضا را دارد و برای پیشگیری از مشکل ساخت اکانت اینستاگرام به صورت فیک، اقداماتی انجام داده است. فراموش نکنید که این مشکل ممکن است برای همه اتفاق بیفتد و جای نگرانی نیست زیرا با راهکارهایی که بیان می‌شود می‌توانید به سادگی مشکل ساخت اکانت اینستاگرام رفع نمایید.

مشکل ساخت اکانت اینستاگرام و چگونگی رفع آن

مشکل ساخت اکانت اینستاگرام

یکی از مشکلات متعددی که کاربران اینستاگرام با آن روبرو می‌شوند، مشکل ساخت اکانت اینستاگرام است. کاربران ممکن است با مشکل ایجاد اکانت جدید روبرو شوند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید، بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با چگونگی رفع این خطا و ارورهای آن آشنا شوید. در این مقاله دلایل مختلف مشکل در ساخت اکانت جدید اینستاگرام را با هم بررسی می‌کنیم. بررسی مشکل ساختن اکانت در اینستاگرام در این مقاله به طور کامل پرداخته شده است.

امروزه با گسترش استفاده از اینستاگرام افراد استفاده‌های مختلفی از این فضای مجازی می‌کنند. برای سرگرمی، بیزینس، تبلیغات، ارتباط با مشتری و غیره. به این منظور افراد مجبورند چندین اکانت اینستاگرام بر روی دستگاه خود داشته باشند. امروزه به دلایلی که گفته شد اینستاگرام در همه زمینه‌ها محدودیت‌هایی را برای کاربران ایجاد نموده است. یکی از این محدودیت‌ها مشکل ساخت اکانت اینستاگرام است.

معمولاً زمانی که اقدام به ساخت چندین اکانت بر روی دستگاه خود می‌کنید با اروری مشابه عکس زیر مواجه می‌شوید. این ارور too many users have been registered on this device است که به معنی این است که اکانت‌های زیادی بر روی این دستگاه ساخته شده است! مشکل ساخت اکانت اینستاگرام گاهی مواقع برای کاربران مشکلاتی را به وجود می‌آورد که شما می‌توانید به آسانی این خطا را نیز رفع نمایید.

ارور ایجاد اکانت اینستاگرام

رفع مشکل signup error در اینستاگرام

یکی از ارورهای دیگری که هنگام ساخت اکانت اینستاگرام با آن مواجه می‌شوید، ارور sign up blocked است. دلیل این مشکل ساخت اکانت اینستاگرام این است که اینستاگرام احساس کرده که شما اقدامات اسپم انجام می‌دهید. اسپم به معنای انتشار محتوای کپی و تکراری و بدون کاربرد است. یا اینکه شما بر خلاف یکی از قوانین اینستاگرام عمل کرده‌اید. هر یک از موارد می‌تواند دلیلی باشد که شما با مشکل ساخت اکانت اینستاگرام مواجه شده باشید.

مشکل ایجاد اکانت اینستاگرام

تشخیص این موارد معمولاً بر عهده ربات‌هایی است که پست‌ها و استوری و به طور کلی عملکرد کاربران در اینستاگرام را بررسی می‌کنند. گاهی ممکن است در بین چندین مورد یک مورد نیز اشتباه تشخیص داده شود و دردسر ساز شود. امروزه رفع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام به یک مشکل بسیار بزرگ برای همه افراد تبدیل شده است. اما نگران نباشید.

ما در این مقاله آموزش کامل رفع مشکل signup error در اینستاگرام و بقیه موارد را بیان می‌کنیم. این آموزش‌ها در اغلب موارد مشکلات ساخت اکانت را برطرف می‌کنند.

When you buy Telegram Views from Followeran, you’re playing a numbers game, and you can win

مشکل ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

گاهی دلیل اصلی مشکل signup error در اینستاگرام، ساخت تعداد بیش از حد مجاز اکانت بر روی شماره تلفن یا ایمیل مورد نظرتان است. اگر تعداد زیادی از اکانت‌ها را با یک ایمیل یا شماره موبایل بسازید با خطای Too Many Users Have Been Registered on This Device روبرو خواهید شد و پیشنهاد می‌کنیم که از ایمیل یا شماره موبایل دیگری بهره ببرید.

همچنین رفع مشکل signup error در اینستاگرام گاهی به دلیل مشکل گوشی تلفن همراهتان است که به راحتی با ری استارت کردن و حذف و نصب مجدد اینستاگرام، این مشکل را حل می‌نمایید. به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم مشکل ساخت اکانت اینستاگرام را به خوبی در این مقاله پوشش دهیم.

ساخت اکانت اینستاگرام بدون محدودیت

آیا می‌دانید ساخت اکانت اینستاگرام بدون محدودیت چگونه است؟ همان‌طور که ذکر شد شما ممکن است با دو خطا هنگام ایجاد حساب کاربری روبه‌رو شوید؛ این دو ارور دلایل مشابهی دارند. در نتیجه از راه‌حل‌های مشابهی برای حل این مشکلات می‌توان بهره برد. در ادامه رفع محدودیت ساخت اکانت اینستاگرام را به طور کامل خدمتتان توضیح داده‌ایم که می‌توانید به راحتی چنین مشکلاتی را با روش‌های زیر حل نمایید.

مشکلات ساخت اکانت اینستاگرام

راه‌حل‌های مشکلات ساخت اکانت اینستاگرام در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام، چهار راه حل پیش روی شماست.

 

  1. ساخت اکانت از طریق وب‌سایت اینستاگرام

معمولاً مشکل ساخت اکانت اینستاگرام وقتی پدیدار می‌شود که شما چندین اکانت را با یک دستگاه ساخته باشید. برای حل این موضوع با مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام و ساخت اکانت در آن به احتمال زیاد دیگر با این پیغام مواجه نمی‌شوید. ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از وب‌سایت اینستاگرام فرایند ساده‌ای دارد.

شما با مراجعه به وبسایت رسمی اینستاگرام  و دنبال کردن روند ساخت اکانت همانند روش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل می‌توانید حساب کاربری جدیدی را در اینستاگرام ایجاد کنید.

 

باگ ساخت اکانت اینستاگرام

در صفحه اصلی با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه و نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانید. حساب جدیدی در اینستاگرام ایجاد نمایید.

 

  1. استفاده از نرم افزار Parallel Space-Multi Account

این نرم افزار را می‌توانید از گوگل پلی دانلود نمایید. شما به راحتی و با استفاده از Parallel برای ساخت اکانت اینستاگرام می‌توانید اقدام نمایید. این نرم افزار دو مشکل دارد. اول اینکه تنها برای کاربران اندرویدی در دسترس است. دوم اینکه تنها در صورتی اجرا می‌شود که دستگاه شما روت شده باشد. این کار پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است از روش‌های دیگر برای رفع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام استفاده نمایید.

  1. استفاده از ایمیل جدید

گاهی اوقات این مشکلات به این دلیل است که شما می‌خواهید با یک ایمیل چند اکانت بسازید. حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از ایمیل بسیار ساده است. در این مواقع اینستاگرام در بخش احراز ایمیل شما با مشکل مواجه می‌شود. پس بهتر است از ایمیل‌های مختلفی برای اکانت‌های جدید استفاده نمایید.

مشکل ایجاد اکانت در اینستاگرام

 

  1. استفاده از چندین موبایل

اگر با هیچ یک از روش‌های بالا مشکلات ساخت اکانت اینستاگرام شما برطرف نشد، راه حل نهایی تنها استفاده از چندین دستگاه برای ساخت اکانت است.

 

  1. آپدیت برنامه اینستاگرام

بهتر است این روش را در همان اولین مورد قرار دهید. در واقع پیش از انجام هر گزینه‌ای اینستاگرام خود را آپدیت کنید. زیرا در خیلی از موارد مشکل از برنامه و نصب آن است. با آپدیت کردن و نصب آخرین نسخه اینستاگرام تمام باگ‌ها و مشکلات نسخه قدیمی برطرف می‌شود. البته فراموش نکنید که اینستاگرام را از سایت‌های معتبر دانلود کنید.

 

  1. شماره تلفن ساخت حساب

یکی از نکات کلیدی و اصلی در حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام این مورد است. چرا که هر شماره و ایمیل تنها مختص یک حساب کاربری است. شما نمی‌توانید با یک شماره موبایل، چند حساب کاربری ایجاد کنید؛ بنابراین به همین دلیل است که با خطای ساخت اکانت روبرو می‌شوید.

 

  1. تغییر اینترنت مورد استفاده

شاید شما هم همانند کاربران دیگر تمام راه‌حل‌های موجود را امتحان کرده باشید و به نتیجه‌ای نرسیده باشید. همچنین با خود فکر کرده باشید که مشکل از گوشی یا خود برنامه اینستاگرام است. اگر از این دسته افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که اینترنت گوشی خود را تغییر دهید.

پس توصیه ما این است که از اینترنت خود مطمئن شوید و بررسی کنید که مشکل از اینترنت نباشد. بهتر است در صورت امکان گوشی خود را به یک اینترنت پرسرعت دیگری متصل کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید؛ بنابراین برای اینکه از اینترنت گوشی خود مطمئن شوید می‌توانید در شرایط مساوی با گوشی‌های دیگر هم امتحان کنید.

مشکل ایجاد اکانت در اینستاگرام

 

    1. استفاده از help center

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانیم پیش روی شما قرار دهیم، استفاده کردن از help center است. شاید شما هم اطلاع داشته باشید که اینستاگرام نه تنها برای این مشکل بلکه برای تمام ارورها و خطاهای موجود در این برنامه پرسش و پاسخ‌هایی را طراحی کرده است. پس اگر به زبان انگلیسی تسلط کامل دارید، این روش هم می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

 

  1. آدرس آی پی خودتان را تغییر دهید

اگر یک آدرس IP برای ایجاد یک حساب مسدود است، هر کاری که انجام می‌دهید و نمی‌توانید یک حساب اینستاگرام دیگری را بسازید، تغییر دادن آدرس آی پی می‌تواند گاهی مشکلتان را حل نماید. فقط باید از یک وی‌پی‌ان استفاده کنید یا از برنامه‌های تغییردهنده آی پی استفاده نمایید و با آدرس آی پی جدیدی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، اقدام به ساخت اکانت و رفع مشکل در ساخت اکانت جدید نمایید.

  1. از فیس‌بوک برای ثبت نام استفاده نمایید

همان‌طور که می‌دانید فیس‌بوک شرکت مالک اینستاگرام است و می‌توانید در بعضی موارد از طریق فیس‌بوک برای ورود به اینستاگرام استفاده نمایید. شما باید در این‌گونه موارد یک حساب کاربری جدید در فیس‌بوک ایجاد نموده و سپس با جزئیات ورود برای دسترسی به اینستاگرام استفاده کنید.

مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل

بسیاری از کاربران در مورد مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل با ما صحبت می‌کنند. باید بگوییم که برای بعضی از مشکل در ساخت اکانت جدید با ایمیل اتفاق نمی‌افتد. در این مواقع به خاطر داشته باشید که شما با یک ایمیل تنها می‌توانید تا 5 اکانت بسازید. اگر چند اکانت با ایمیل خود نساخته‌اید، احتمالاً دلیل آن باگ اینستاگرام است و به صورت موقتی باید با شما همراه خود اکانت بسازید و مشکل در ساخت اکانت جدید خود را رفع کنید.

بسیاری از کاربران در مورد مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل با ما صحبت میکنند. باید بگوییم که برای بعضی از افراد این مشکل پیش می آید و اینستاگرام اجازه ساخت اکانت جدید با ایمیل را نمیدهد. در این مواقع به خاطر داشته باشید که شما با یک ایمیل تنها میتوانید تا 5 اکانت بسازید. اگر چند اکانت با ایمیل خود نساخته اید، احتمالا دلیل آن باگ اینستاگرام میباشد و به صورت موقتی باید با شما همراه خود اکانت جدید بسازید.

چرا نمی‌توانم اکانت دوم اینستا بسازم؟

اگر شما تلاش می‌کنید که ساخت اکانت اینستاگرام جدید را در دستگاه تلفن همراه اندروید و آیفون خود انجام دهید، ولی در زمان ورود به صفحه ساخت نام کاربری جدید، با خطایی روبرو می‌شوید که از ثبت یک حساب جدید جلوگیری می‌کند. به همین خاطر در این بخش به شما خواهیم گفت که چرا نمی‌توان اکانت دوم اینستا ساخت!

ممکن است شما خطایی دریافت کنید که به شما خواهد گفت، «به تلاش خود ادامه دهید» گاهی این جمله بسیار خسته کننده خواهد بود و به هیچ وجه کمکی به شما نخواهد کرد، زیرا این خطا معمولاً ادامه خواهد داشت. اگر با استفاده از یک دستگاه حساب‌های زیادی ایجاد کرده باشید یا با همان برنامه حساب کاربری‌های بیشتری اضافه نمایید، اینستاگرام این خطا را به شما نشان می‌دهد.

 

مشکل ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

 

رفع محدودیت ساخت اکانت اینستاگرام

در این مرحله به صورت خلاصه خدمتتان عرض می‌کنیم که چرا ممکن است ثبت نام اینستاگرام شما مسدود شود. دلایلی که نمی‌توانید یک حساب کاربری جدید اینستاگرام اضافه کنید یا آن را بسازید می‌تواند شامل:

– مشکلات اتصال شبکه
– اینستاگرام دستگاه را مسدود کرده است
– آدرس ایمیل مسدود است
– شماره تلفن مسدود است
– نام کاربری در دسترس نیست، یا در حال حاضر در لیست مسدود است
– باگ‌های اینستاگرام

سؤالات متداول

سؤال اول: چگونه با نام کاربری وارد اینستاگرام شویم؟

پاسخ سؤال اول: این روش، ساده‌ترین راه برای ورود به اینستاگرام است. کافی است در صفحه ورود، ابتدا نام کاربری و بعد از آن، رمز عبور حساب خود را تایپ کنید. بعد از آن، ب روی Log in ضربع بزنید و وارد پروفایل خود شوید.

سؤال دوم: اگر با خطای ورود به اینستاگرام به دلیل تنظیم نبودن ساعت و تاریخ مواجه شدیم چه کنیم؟

پاسخ سؤال دوم: بهتر است وارد تنظیمات شده و بعد در قسمت date & time تیک Automatic date & time را بزنید تا به صورت اتوماتیک ساعت و تاریخ تنظیم شود .

سخن پایانی

با هم مشکل ساخت اکانت اینستاگرام را مرور کردیم و روش‌های حل آن را نیز به طور کامل شرح دادیم. محدودیت‌هایی که اینستاگرام اضافه می‌کند هم خوب هستند هم بد! چرا خوب؟ چون برخی افراد با ساخت اکانت‌های فیک به طور زیاد در این فضا محتوای اسپم و بدون کاربرد تولید می‌کنند.

چرا بد؟ چون برخی افراد برای بیزینس خود، کارهای شخصی و … نیاز به استفاده از چندین اکانت اینستاگرام دارند و اعمال این محدودیت‌ها موجب دردسر برای این افراد خواهد شد. به هر حال این محدودیت‌ها وجود دارد. خوشبختانه راه‌هایی که ذکر کردیم برای رفع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام مفید هستند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

57 دیدگاه

  1. سلام من از روش ثبت نام با وبسایت استفاده کردم اما باز هم ارور میده مشکل چیه؟

    1. سلام وقت شما بخیر باشه احتمالا از یک IP استفاده کردید از اینترنت دیگه ای استفاده کنید.

    1. برای استفاده از این نرم افزار باید گوشیتون روت باشه که اصلا پیشنهاد نمیشه . بهتره از روش های دیگه استفاده کنید.

    1. به احتمال زیاد imei گوشیتون بلاک شده از یک دستگاه دیگه استفاده کنید.

  2. سلام من زمانی که اکانت جدید اینستاگرام با جیمیل یا هر شماره ای بسازم یه ارور برام میاد که نوشته نمیتونیم درخواست شمارو ثبت کنیم چند دقیقه بعد امتحان کنید.و همش همین ارور نمایش داده میشه میده و کد ارسال نمیشه راه حل چیه؟

    1. به احتمال زیاد با بروزرسانی دستگاه مشکل حل می شه ولی توجه داشته باشید که VPN خاموش باشه حتما

  3. من قبلا اکانت اینستاگرام داشتم، خساب کاربری من به دلیل نقۻ شرایط اینستاگرام مسدود شده الان حتی با شماره جدید یا ایمل جدید نمیتوانم حساب کاربری ایجاد کنم لطفا راهنمایم کنید.

    1. احتمال کد imei گوشی شما بلاک شده است از یک موبایل دیگه برای ساخت اکانت استفاده کنید.

  4. من با برنامه نمیتونم ارور لوگ اوت میده وسطای کار..سایتم وسطای کار ارور خروج از صفحه میده چکنم فیلترشکنم میرم باهر مرورگری ک میرم نمیشه

      1. دوست عزیز بستگی داره. اگر بار اولتون باشه ک بلاک میشید نهایتا تا 15 روز بعدش ازاد میشه

        1. با سلام
          یه سوال از خدمتتون داشتم و اینکه من تو یروز و تو یساعت پشت هم اکانت یا پیج باز کردم و حذفش کردم و الان چند روز نمیتونم اکانت باز کنم و بعد از نصب اپ اینستا و وارد کردن تنها شماره ام برای درست کردن اکانت جدید ، بالای صفحه جمله (( لطفا چند دقیقه صبر کنید و سپس دوباره امتحان کنید )) با نوار قرمز رنگ ظاهر میش؟؟
          میشه لطفا راهنمایی کنید ؟

          1. سلام دوست عزیز. بهتره با یک ایمیل دیگه اکانت بسازید به احتمال زیاد از طرف اینستاگرام شماره شما مسدود شده. پس یا باید صبر کنید یا با شماره و یا اکانت دیگه اقدام به ساخت اکانت کنید

        2. سلام وقت بخیر چرا من هر چی کانت میزنم بعد دوهفته خودش الکی الکی دلت زده میشه اکانت میپره حذف میشه دلیلش چیه ک اینجوری میشه

          1. اولین کاری که باید انجام بدید اپدیت کردن برنامه اینستاگرامتون هستش و با یه شماره تماس و ایمیل نمیتونید چنتا اکانت داشته باشید یا اگه به زبان انگلیسی تسلط دارید از برنامه هلپ سنتر استفاده کنید برای پاسخ دهی به مشکلات شما طراحی شده

  5. سلام.من همه اینکارارو انجام دادم اما بازم نمیتونم اکانت بسازم،با کلی ایمیل جدید و شماره جدید امتحان کردم درست نشد،فقط میگه برای حفاظت از انجمن برخی فعالیت هارادمحدود کرده ایم.چیکار باید کنم؟

    1. سلام. با وی پی ان امتحان کنید. اگر نشد با یک گوشی دیگه تست کنید ببینید امکانش هست؟

    2. سلام من میخوام یه پیج جدید بزنم هم شمارم جدیده هم ایمیلم
      ایجاد حساب جدید رو میزنم نام کاربری میخواد و برا اونم هر چی مینویسم عرور میده و (لطفا چند دقیقه صبر کنید وسپس دوباره امتحان کنید)
      اینو برام میاره??
      چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

      1. با سلام اول لول چک کنید که ایا از مدل اخر اینستاگرام استفاده میکنید سپس از خوب بودن سرعت اینترنت خود مطمعن شوید. فولدر اسپم جیمیل خود را چک کنید. در ضمن اگر فیسبوک دارید و اکانت های اینستاگرام و فیسبوکتون به هم لینک شدن میتونید رمزتونو از طریق تاییدی فیسبوک تغییر بدهید. با ارایه دهنده خدمات ایمیل خود تماس برقرار کنید و مطمعن شوید که از @instagram.com ایمیل دریافت میتونید بکنید.

    3. منم همین مشکل دارم حتی گوشی دیگری ساختم داخل گوشی من میخوام باز کنم ارور میده

      1. سلام شاید خود اپ اینستاگرام برای شما مشکل داشته باشد
        که در این صورت پیشنهاد میکنم که اینستاگرام لایت را دانلود کنید و از آن استفاده بکنید.

  6. سلام من از همه این روشا استفاده کردم ولی درست نشد و فقط ارور میده و اگه آی پی گوشی مسدود شده باشه برای بار 3 چند روز طول میکشه تا درست شه

    1. سلام وقت بخیر. چه مدت هست که این مشکل رو دارید؟ با همون ایمیل و شماره روی یه گوشی موبایل دیگه امتحان کردین؟

  7. سلام
    من یه ایمیل جدید ساختم که یه اکانت فیک درست کنم اما هرکاری میکنم موقع ساخت اکانت توی اینستاگرام ارور میده
    با ایمیل جدید میخواستم بسازمش
    از سایت اینستاهم استفاده کردم
    اما اونم ارور میده
    توی برنامه میگه ما شمارو نمیدونم چی کردیم اگه موافق نیستید تا سی روز مخالفت کنید
    و امنیت ما به شما اجازه نمیده

    1. سلام ما همه راه کارهارو خدمتتون عرض کردیم و نمیدونیم مشکل اصلی این ارور از چی هستش بهتره بازهم امتحان کنید یا در مورد ش تحقیق کنید ما خرکاری نیاز بود رو در مقاله گفتیم

    1. سلام دوست عزیز ما راهنمایی های لازم رو داشتیم باید با سایت ها ی دیگری هماهنگ کنید

  8. سلام
    اگه چند اکانت رو با ی شماره داشته باشیم ولی بعدش همشو بطور دائم از اینستا پاک کنیم ایا بازم توی روند ساخت اکانت جدید تاثیر میزاره؟
    میتونیم بازم با همون شماره اکانت بسازیم؟

    1. سلام، وقت بخیر
      به طور کلی با هر شماره میشه 5 تا حساب کاربری ایجاد کرد.
      ولی اگر حساب رو به صورت دائم پاک کنید، شاید بتونید اکانت جدید بسازید.

  9. سلام من چندین اکانت با یه شماره‌ساختم ولی خودشون دیلیت اکانت شدن
    الان دگ نمینونم ن پیج بسازم دگ و نه دیگ اون ادمایی ک بلاکم کردن میتونم با پیج اصلیم پیدا کنم چرا ؟

    1. سلام، وقت بخیر
      در ساخت اکانت با یک شماره توسط اینستاگرام یکسری محدودیت ها ایجاد شده، به همین دلیل خودشون دیلیت اکانت شدن. برای پیدا کردن افراد هم حتما باید نام های کاربری رو بدونید و و توسط اون ها اکانت اصلیتون بلاک نشده باشه.

  10. سلام چرا وقتی میخوام که حساب کاربری درست کنم میزنم رو دکمه تکمیل حساب اما نمیاره بالا

    1. سلام
      احتمال داره که باگ موقت باشه
      مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کرده‌اید و از سرعت اینترنت خوبی برخوردارید
      همچنین اگر باز هم کار نکرد میتونید کش اینستاگرام خود را پاک کنید و یا گوشی خود را خاموش روشن کنید

    1. سلام
      وقتی می‌خواهید یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید و کد تأیید پیامکی به تلفن شما ارسال نمی‌کند، چند مرحله وجود دارد که می توانید برای عیب یابی این مشکل امتحان کنید: 1. شماره تلفن خود را بررسی کنید: دوبار بررسی کنید که شماره تلفن خود را به همراه کد کشور به درستی وارد کرده باشید. مطمئن شوید که تلفن شما از شماره های دیگر پیامک دریافت می کند. سعی کنید یک پیام آزمایشی از تلفن دیگری برای خود ارسال کنید. مطمئن شوید که طرح تلفن شما می‌تواند پیامک دریافت کند و به محدودیت‌های تعیین‌شده توسط شرکت مخابراتی‌تان نرسیده‌اید. 2. دوباره کد را درخواست کنید: گاهی اوقات، ممکن است تاخیرهای موقتی در شبکه یا مشکلاتی در سرورهای اینستاگرام وجود داشته باشد. بعد از چند دقیقه دوباره کد را درخواست کنید. به دنبال گزینه درخواست کد از طریق تماس صوتی به جای پیامک باشید. این ممکن است برای برخی کشورها یا شماره تلفن ها در دسترس باشد. 3. از یک شماره تلفن متفاوت استفاده کنید: در صورت امکان، از شماره تلفن دیگری برای دریافت کد استفاده کنید. این می تواند شماره یکی از دوستان یا اعضای خانواده یا یک شماره موقت از سرویسی مانند Google Voice باشد. 4. به‌روزرسانی‌های برنامه را بررسی کنید: مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه اینستاگرام استفاده می کنید. نسخه‌های قدیمی ممکن است اشکالاتی داشته باشند که از تأیید پیامک جلوگیری می‌کند. برنامه را در App Store یا Google Play Store خود به روز کنید. 5. کش برنامه و داده ها را پاک کنید: در دستگاه‌های Android، حافظه پنهان برنامه و داده‌های اینستاگرام را پاک کنید. به Settings > Apps > Instagram > Storage > Clear Cache and Clear Data بروید. توجه داشته باشید که با این کار شما از برنامه خارج می شوید و باید دوباره وارد شوید. 6. برنامه را دوباره نصب کنید: به عنوان آخرین راه حل، حذف نصب و سپس نصب مجدد برنامه اینستاگرام را امتحان کنید. این کار به شما اطمینان می دهد که نصب تمیزی دارید و مشکلات احتمالی مرتبط با برنامه را از بین می برد. 7. با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید: اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، مستقیماً با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. آنها ممکن است بتوانند موضوع را بیشتر بررسی کنند و کمک بیشتری ارائه دهند. با رفتن به نمایه > تنظیمات > راهنما > گزارش مشکل می توانید از طریق برنامه با آنها تماس بگیرید

  11. سلام من اکانتم فیلتر شد و نتونستم درستش کنم برای همین اکانت جدید زدم ولی زود فیلتر شد تا الان هزار بار امتحان کردم اکانت جدید با ایمیل های جدید میزنم ولی وقتی وارد میشه تعلیق میشه حسابم.
    چیکار کنم ممنون میشم بگید

    1. سلام با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و با آنها این موضوع را درمیون بگذارید.

    1. سلام با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
      مدت تعلیق و یا دائمی بودن تعلیق بستگی به فعالیتهایی که کرده‌اید داره.

  12. سلام وقت بخیر
    من از طریق سایت اینستاگرام میخوام یه اکانت بسازم ولی تو صفحه زادروز گزینه next رو که میزنم تو همون حالت و صفحه میمونه. کسی میدونه دلیلش چیه؟

    1. سلام ممکن هست یک باگ موقت باشه همچنین شما میتونید با اپلیکیشن اینستاگرام داخل گوشی اکانت خود را بسازید و سپس درون کامپیوتر از ان استفاده بکنید.
      همچنین مشکل میتواند از جاهای دیگری همانند مرورگرتان باشد.

  13. سلام روز بخیر من برای گوشی قدیمیم سامسونگ j7اینستا نصب کردم ولی قسمت موافقت با شرایط و خط مشی …اخرش انجام نمیشه و میگه مشکلی پیش اومده به نظرتون چه کار کنم

    1. سلام پیشنهاد میکنیم یک دور اینستاگرام را دوباره بریزید. ممکن هم هست اینستاگرام یکم سنگین باشه برای بعضی از گوشی های قدیمی که در این صورت پیشنهاد میشه اینستاگرام لایت رو بریزید.

  14. سلام من هرچقدر نام کاربری میزنم ارور میده حتی متفاوت امتحان میکنم بازم ارور میده.ممنون میشم یه راحل بدید

    1. سلام احتمال داره که اسامی آیدی هایی که وارد میکنید غیر فعال باشند و یا بن شده باشند، میتونید به آیدی مورد نظر خود اعداد، نقطه، زیرخط و … اضافه کنید.

  15. سلام من میخوام پیج کاری بزنم بعد آیدی که تو اینستاگرام وجود نداره میزنم میگه این نام کاربری وجود دارد

    1. سلام احتمال داره که اسامی آیدی هایی که وارد میکنید غیر فعال باشند و یا بن شده باشند، میتونید به آیدی مورد نظر خود اعداد، نقطه، زیرخط و … اضافه کنید.

      1. سلام خسته نباشید ببخشید من چندتا پیج با یک شماره و یک ایمل زدم و بعد که خواستم دوباره پیج کاری بزنم اول زدم و بعد یک روز پرید دوباره زدم دوباره پرید بعد که خواستم بزنم کلا نشد نمیدونم بعد رفتم با یک شماره دیگه انجام دادم بازم نشد میدونید چرا؟

        1. سلام سلامت باشید
          هفت دلیل میتونم نام ببرم که میتوانند مشکل شما باشند:
          1.در صورت درست نشدن اکانت مشکل شما میتواند از سرعت پایین اینترنت باشد.
          2.ممکن هست اینستاگرام شما باگ خورده باشد.
          3.شما به تعداد نهایی ازاکانت های اینستاگرام با استفاده از یک ایمیل (که پنج است) رسیده اید و باید یکی از انها را پاک کنید.
          4.اینستاگرام ادرس IP شما را بلاک کرده است.
          5.اینستاگرام ادرس ایمیل شما را بلاک کرده است.
          6.سرور های اینستاگرام با مشکل مواجه شده اند.
          7.ممکن است شما از یک مدل قدیمی اینستاگرام استفاده میکنید که میتواند هنگام ساخت اکانت جدید مشکل ساز باشد.

  16. با درود من با سیستم و قند شکن ک میخوام اکانت بسازم همش ارور ای پی میده فرق هم نمیکنه وی پی انو کدوم کشور بزارم

  17. سلام
    من مشکل ورود به اکانت اینستا رو دارم
    وقتی ک نتم کاربری رو وارد میکنم سریع اون جمیلی ک باهاش اکانتمو ساختم رو نشون میده و وقتی روی ایمیل کلیک میکنم وارد اکانت اینستام میشم بدون اینکه پسورد و ادامه نام کاربری رو وارد کنم
    لطفا راهنمایی کنید ک این مشکل برطرف بشه چون نمیخوام جیمیلم نشون داده بشه

    1. سلام اکانت خود را احتمالا روی دستگاهی که در آن از اینستاگرام استفاده میکنید سیو کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا