اینستاگرام

نحوه مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام

امروز با شما هستیم تا مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام را به عنوان یکی از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام به شما آموزش دهیم. حتماً زمانی که با پلتفرم اینستاگرام کار می‌کنید با واژه تگ و منشن آشنا هستید. در واقع این دو کار یکی از بهترین ویژگی‌های این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود و افراد زیادی از آن بهره می‌برند.

از طرف دیگر، مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی در بین خیلی از کاربران این اپلیکیشن برخوردار است. اگر می‌خواهید روش‌های تگ کردن مخفیانه را یاد بگیرید در این آموزش با ما همراه باشید تا نحوه مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید.

نحوه مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام (آموزش ویدئویی)

 

معمولاً کاربرانی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند، به راحتی افراد دیگر را در پست، استوری و … تگ می‌کنند. وقتی که افراد نمی‌توانند شما را تگ کنند، در واقع زمانی است که شما پیج آنها را بلاک کرده‌اید. در غیر این صورت افراد دیگر شما را تگ یا منشن می‌کنند. همه این‌ها قابلیت‌های پنهان اینستاگرام هستند.

نوشته های مشابه

در نهایت تمامی عکس‌ها و پست‌هایی که در داخل آنها تگ می‌شوید، در بخشی از پیج شما قرار می‌گیرد. نه تنها شما بلکه تمامی مخاطبانتان نیز می‌توانند از آن دیدن کنند. ولی خوشبختانه امروزه روش‌های نشان ندادن تگ در اینستاگرام وجود دارد و می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در ادامه به صورت قدم به قدم به شما خواهیم گفت که روش مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام به چه صورت است.

 

مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام

وقتی کاربری داخل پست خود، شما را تگ می‌کند به صورت خودکار در صفحه شما ذخیره خواهد شد و در قسمت photos of you  به شما نمایش خواهد داد. این کار می‌تواند مفید باشد. زیرا مانند آرشیو استوری اینستاگرام تمام پست‌هایی که در آن تگ شده‌اید را می‌توانید به راحتی ببینید.

اگر در داخل پستی تگ بشوید، افراد می‌توانند نام کاربری اکانت شما را مشاهده کنند. البته این برای صفحات خصوصی صدق نمی‌کند؛ بنابراین نگران دیدن شدن توسط دیگران در صفحات شخصی و خصوصیتان نباشید و از این مورد از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام استفاده کنید.

شما امکان مخفی کردن عکس‌های تگ شده را در پروفایلتان دارید، هر تصویر قابلیت رویت شدن یا غیر قابل رویت دارند که با مدیریت تگ‌ها این کار به آسانی قابل انجام است. حتی می‌توانید این قابلیت را به طور کل غیرفعال کنید و کار ذخیره کردن تگ‌ها را به صورت دستی انجام دهید.

مخفی نمودن تگ ها در اینستاگرام

مشکل تگ شدن در استوری اینستاگرام

وقتی با مشکل تگ شدن در اینستاگرام مواجه می‌شوید، ممکن است ناامیدکننده باشد، اما نگران آن نباشید.  اینستاگرام یک پلتفرم عالی است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. این کمک می‌کند تا زمانی که مردم عکس‌های تعطیلات و سایر تصاویر به یاد ماندنی خود را به اشتراک می ‌ذارند، هیجانات و ارتباط بسیار خوبی ایجاد کنید.

بنابراین فرصتی عالی برای تگ کردن افراد در پست‌های شما باشد. مشکلات اینستاگرام زمانی آزاردهنده هستند که بخواهید حساب خود را تقویت کنید یا فالوورهای بیشتری داشته باشید که به نفع شما عمل کند. اگر از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنید یا کسب و کار شماست یا حتی دوستان و طرف‌داران زیادی در آنجا دارید، دانستن چگونگی رفع مشکلات اینستاگرام ضروری است.

مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام

در ابتدا می‌خواهیم نحوه مخفی کردن تگ را به عنوان یکی از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام بیان نماییم؛ سپس بگوییم مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟ برای تگ مخفیانه به قسمت پروفایل اکانت اینستاگرام خود بروید.

پنهان سازی تگ در اینستاگرام

حالا روی سه نقطه در بالا سمت راست صفحه بزنید و Photo Options را انتخاب کنید.

پنهان سازی تگ اینستاگرام

سپس روی گزینه Hide from my profile ضریه بزنید.

مخفی سازی تگ در اینستاگرام

کار تمام است و اکنون به راحتی هر تگی را در تصاویر مخفی می‌کنید. شاید شما نیز مانند خیلی از کاربران اینستاگرام علاقه داشته باشید در مورد بهترین هشتگ‌ها اطلاعات داشته باشید. اگر می‌خواهید از نشان دادن تصاویر تگ شده در اینستا جلوگیری کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

Buy SoundCloud followers is a great way to get your music heard by more people, get your name out there, and build a loyal fan base

ذخیره نشدن عکس‌های تگ شده در اینستاگرام

در ابتدا تنظیمات سه خطی بالای پروفایل خود را لمس کنید.

مخفی کردن تگ در اینستاگرام

بر Setting ضربه بزنید.

مخفی کردن تگ های اینستاگرام

به بخش Privacy بروید.

پنهان کردن تگ ها در اینستاگرام

اکنون بر روی گزینه Tags کلیک کنید.

چنهان کردن تگ اینستاگرام

حالا برای ذخیره نشدن تصاویر تگ شده در اینستاگرام باید به بخش Tagged Posts بروید.

پنهان کردن تگ های اینستاگرام

در این قسمت دو گزینه قرار گرفته که به صورت پیش فرض روی گزینه خودکار است. حالا شما تعیین می‌کنید که تنظیمات دستی انجام شود یا اتوماتیک! با انتخاب حالت دستی، دیگر تصاویر در بخش photos of you نمایش داده نمی‌شود. برای این کار روی Manually Approve Tags بزنید. اکنون در صفحه Tagged Posts گزینه Manually Approve Tags را فعال کنید.

مخفی کردن تگ در اینستاگرام

از این پس اگر کسی شما را در پست‌های خود تگ کند، پیغامی دریافت خواهید کرد. برای تأیید کردن آن و نمایش در صفحه‌تان باید طبق آموزش‌ها عمل کنید. مراحل مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام که یکی از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام است، به همین سادگی به پایان رسید. این را به خاطر داشته باشید که تگ مخفی در استوری و در پست امکان‌پذیر نمی‌باشد.

در آپدیت‌های جدید اینستاگرام گزینه حذف تگ نیز وجود دارد و شما می‌توانید به طور کامل تگ را از صفحه خود پاک نمایید. اگر تصویرها برای شما مهم است، آن را پاک نکنید. ولی اگر دوست دارید روی عکسی نام کاربری شما نمایش داده نشود، حذف تگ‌ بهترین گزینه است. چون ممکن است دوست نداشته باشید از طریق پیجی، دیگران شما را پیدا کرده و فالو کنند.

حتی گاهی شما در عکس‌های غیر اخلاقی تگ می‌شوید که این موضوع نیز بسیار آزار دهنده است و برای اکانت شما وجه خوبی ندارد! چنین تصاویری را بهتر است از تگ‌ها حذف کنید.

اگر نمی‌خواهید دیگران شما را تگ کنند، حتماً با مقاله جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام همراه باشید.

بازگشت تصویر تگ شده به حالت اول

ممکن است به دلایل مختلفی بخواهید تگ مخفی را برگردانید. به همین منظور وارد بخش Setting شوید و سپس بر روی آرشیو کلیک نمایید و از بخش بالا Post را انتخاب کنید. حالا عکس مد نظر خود را پیدا کنید و با کلیک بر روی گزینه show on profile، آن را به حالت قبل بازگردانید. پست‌ها در حالت آرشیو همیشه باقی می‌مانند. پس نگران حذف آن‌ها نباشید. اگر شما بخواهید فردی را درون پست خود تگ کنید باید مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه تگ کردن افراد روی تصاویر

مخفی کردن تگ های اینستاگرام

برای اینکه فردی را تگ کنید باید عکس خود را آپلود کرده و تا مرحله آخر پیش بروید. در آخرین مرحله گزینه tag people را لمس و روی عکس‌ها ضربه بزنید و شخص را جستجو کنید. سپس از میان لیست او را انتخاب نمایید. سپس عکس را منتشر کنید. با این کار عملیات تگ کردن در قسمت photos of you پروفایل فرد مقابل قرار می‌گیرد.

برای دیدن آموزش تگ کردن افراد حتماً با مقاله نحوه تگ کردن در اینستاگرام و تنظیمات آن همراه شوید.

چگونه در اینستاگرام تگ را مخفی کنیم؟

بسیاری از کاربران از ما سؤال می‌کنند که آیا می‌شود افراد را به صورت مخفی تگ کرد؟ باید بگوییم خیر. زیرا زمانی که فردی را تگ می‌کنید برای او پیامی ارسال می‌شود و فرد تگ را خواهد دید. پس نمی‌توانیم بدون اینکه فرد متوجه شود او را تگ کنیم.

چگونه در استوری تگ را مخفی کنیم؟

مخفی نمودن تگ ها در اینستاگرام

 

شما در استوری با علامت @ یا با استیکر منشن(Mention@)  به راحتی دیگران را تگ کنید. اما در این حالت مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام ممکن نیست. پس در پاسخ به سؤال چگونگی مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام در استوری متوجه شدید که این امکان وجود ندارد. پس این مورد از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام را نمی‌شود استفاده کرد.

چگونه تگ های مخفی را ببینیم؟

برای دیدن تگ‌های شخصی در اینستاگرام، باید پروفایل او را باز کنید و سپس روی تب Tags کلیک کنید. با این کار تمام هشتگ‌هایی که شخص در پست‌های خود استفاده کرده است را به شما نشان می‌دهد. به طور کلی در اینستا شما امکان مشاهده تگ‌های مخفی را ندارید و این قابلیت از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام به شمار نمی‌رود و زمانی که شخصی را در این پلتفرم تگ کنید، آن شخص در پروفایل خودش از این کار مطلع شوید و امکان تگ مخفی در اینستا وجود ندارد.

چگونه در استوری اینستاگرام مخفی تگ کنیم؟

همان‌طور که خدمتتان عرض کردیم، زمانی که شما یک شخصی را در استوری اینستاگرام بر روی تصویر یا فیلم تگ نمایید، استوری به طور اتوماتیک در قالب یک پیام به شخص مورد نظر ارسال خواهد شد و بنابراین امکان تگ مخفی اشخاص وجود ندارد.

اگر می‌خواهید منشن و تگ نمودن افراد را در استوری خود از دید دیگر فالوورها مخفی کنید، فقط می‌توانید اندازه آن متن تگ را کوچک کنید یا در یک مکانی از عکستان آن را مخفی نمایید تا دیگران آن را مشاهده نکنند ولی شخصی را که تگ کرده‌اید را نمی‌توانید به طور مخفیانه تگ نمایید.

نحوه تگ کردن در استوری

همان‌طور که می‌دانید مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام و در استوری امکان‌پذیر نیست ولی شما در این بخش به راحتی می‌توانید روش تگ کردن ساده را در استوری اینستا یاد بگیرید پس در ادامه با ما همراه باشید.

1. بر روی نماد دوربین در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید یا در زمان مشاهده فید، انگشتتان را به سمت راست بکشید.

2. برای ایجاد استوری خود یک عکس یا ویدئو بگیرید (یا با ضربه زدن روی تصویر کوچک آخرین عکس خود در گوشه سمت چپ پایین صفحه، یکی را انتخاب کنید)، سپس روی گزینه «Aa» در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

پنهان نمودن تگ ها در اینستاگرام

 

  1. علامت «@» را تایپ کنید و سپس شروع به وارد کردن نام کاربری شخص مورد نظری که می‌خواهید تگ کنید، نمایید و با ضربه زدن روی نام کاربری او وقتی ظاهر شد، شخصی را که می‌خواهید تگ کنید را انتخاب نمایید.

مخفی کردن تگ اینستاگرام

وقتی شخصی را در استوری‌تان تگ نمایید، برای آن فرد مورد نظر یک لینک استوری ارسال می‌شود و آن شخص مورد نظر می‌تواند استوری تگ شده را در دایرکت خودش مشاهده کنید و حتی در صورت دلخواه می‌تواند با زدن بر رویadd story، آن را در بخش استوری‌های خودش قرار دهد.

مخفی کردن پست‌ها در اینستاگرام برای یک نفر

امکان ندارد که بتوانید پست‌های خود را از کسی که شما را دنبال می‌کند، پنهان کنید. اما با قابلیت‌های پنهان اینستاگرام می‌توانید حساب کاربری خود را ایمن کنید. اول از همه، شما باید حساب خود را خصوصی کنید تا فقط افرادی که اجازه می‌دهید بتوانند شما را دنبال کنند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. به حساب کاربری خود بروید.
  3. روی سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. روی «تنظیمات» ضربه بزنید.
  5. «Privacy» را انتخاب کنید.
  6. گزینه «Private Account» را تغییر دهید.

سؤالات متداول

سؤال اول: چگونه در استوری اینستاگرام مخفی تگ کنیم؟

پاسخ سؤال اول: پس از نوشتن یوزر نیم پیج مورد نظر سایز آن را بسیار کوچک کرده و رنگ نوشته را با رنگ پس زمینه یکسان کنید.

سؤال دوم: چگونه می‌توانم پست‌های اینستاگرام را برای عده‌ای مخفی کنیم؟

پاسخ سؤال دوم: اگر قصد عدم نمایش پستی را دارید آن را آرشیو کنید و هر زمان که مایل بودید مجدد به پست‌های خود اضافه کنید. متأسفانه امکان مخفی کردن پست در اینستاگرام وجود ندارد.

کلام آخر

حالا آموزش مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام که یکی از قابلیت‌های پنهان اینستاگرام است، به پایان رسید. ما تلاش کرده‌ایم در این مقاله تمام نکات حذف تگ‌ها را خدمتتان بیان کنیم. در این مطلب به شما نحوه تگ مخفی در استوری در جملات را بیان کرده‌ایم. به خوبی مخفی کردن تگ ها در اینستاگرام در استوری را یاد گرفتید.

پس سعی کنید روش تگ کردن مخفی در استوری اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید. درست است که انجام این کار بسیار آسان بوده و در عرض چند دقیقه قابل انجام است، اما در بعضی از مواقع بسیار کاربردی است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

29 دیدگاه

  1. خیلی آموزنده بود من هیچ جا همچین مطالبی رو ندیدم و یاد نگرفتم تا حالا ممنون فالوران

  2. چجوری تو استوری دوستانم رو بصورتی که آدرس پیج نشان داده نشه میتونم تگ کنم
    ممنون تز جواب تون

    1. سلام، وقت بخیر
      اگر کاربر مورد نظر شما رو بلاک کرده باشه نمی تونید اون رو تگ کنید.

    1. سلام، وقت بخیر
      خیر؛ اگر کاربر ها وارد پروفایل شما بشوند می تونند به پست هایی که شما در اون تگ شدید دسترسی پیدا کنند.

    1. سلام، وقت بخیر
      پروفایلتون رو باز کنید. پست مورد نظر که در آن ن تگ شده اید رو باز کنید. آیکن سه نقطه در بالای صفحه سمت راست رو لمس کنید و از منوی باز شده گزینه Photo Options رو انتخاب کنید. در نهایت گزینه Hide From My Profile رو لمس کنید. به این صورت می تونید تصاویری که در اون تگ شده اید رو مخفی کنید.

        1. مراحل مختلفی داره که باید در موردش تحقیق کنید و اون مراحل رو یکی یکی طی کنید اگه توی مقاله توضیحاتی در این رابطه دادیم از همون روش ها استفاده کنید چون مطالب طولانی هستش و نمیتونیم ارسال کنیم و یا راهنمایی بیشتر کنیم

  3. سلام چجوری پست هایی رو که تگ کردم پیدا کنم؟ و اینکه آی جی تی وی هایی که لایک کردم تو محلی که پستای لایک شده ذخیره میشن نیست اینا کجا ذخیره میشن که بتونم دوباره بهشون دسترسی پیدا کنم؟

    1. سلام وقت بخیر. راهی برای نشون دادن پستهایی که تگ کرده اید نیست. میتوانید پست هایی که درون اون ها تگ شده اید در بخش تنظیمات، privacy قسمت posts را بزنید و Manually Approve Tags رو کلیک کنید.

  4. چجوری استوری یکی از دوستام که یکیو تگ کرده اما یه جایی از صفحه گذاشته شده و بی‌رنگش کرده که دیده نشه رو پیدا کنم؟

    1. دوست عزیز اگه فردی که تگ شده مشخص نباشه نمیتونید دسترسی داشته باشید و فقط اون استوری برای فردی که تگ شده فرستاده میشه و از اینجا میشه فهمید که فرد تگ شده

  5. سلام چطور کسی را تک کنم روی پستم ولی علامت تگ اون پایین تو پروفایلم دیده نشه؟

    1. سلام اگه فرد رو هیدن کنید کل استری هاتون بهش نشون داده نمیشه. برای تک استوری نیستش

  6. سلام خسته نباشید،آیا راهی وجود داره که اگر من پستی یا عکسی رو لایک کرده باشم برای فالورم نشان داده نشه

  7. سلام وقتی یه نفر منو توی استوری تگ میکنه و اد استوری میزنم خودم میخوام یه نفر دیگه رو تگ کنم براش اد استوری نمیره مشکل از چیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا