اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

آیا تا به حال به دنبال دانلود عکس پروفایل یک شخص خاص در اینستاگرام بوده‌اید؟ شاید بخواهید عکس پروفایل یک شخص خاص را ذخیره کنید، از آن برای پروفایل خودتان استفاده کنید، یا به عنوان یک یادگاری از آن شخص نگه دارید. متاسفانه اینستاگرام به طور پیش‌فرض امکان دانلود پروفایل، استوری، ریلز و سایر محتواها را به کاربران نمی‌دهد.
راه‌های مختلفی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب به بررسی راه‌های سریع و آسان دانلود پروفایل اینستا با کیفیت اصلی می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.Downloader for Instagram: Photo & Video Saver

InstaDp؛ برترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

وب‌سایت InstaDp با آدرس (https://instadp.io)، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وب‌سایت‌های دانلود عکس پروفایل است. با مراجعه به این وب‌سایت، به راحتی می‌توانید عکس پروفایل فرد مورد نظر را دانلود کنید. طراحی ساده و کاربرپسند این وب‌سایت، یکی از دلایل مهم محبوبیت آن در بین کاربران است. امکانات این وب‌سایت برای دانلود عکس پروفایل، استوری و پست‌ها بسیار کامل است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای برنامه‌های دانلود فایل اینستاگرامی باشد. برای استفاده از خدمات این وب‌سایت، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
  • اولین قدم، باز کردن وب‌سایت است.
  • پس از ورود به صفحه اصلی، می‌توانید امکانات مختلف وب‌سایت را مشاهده کنید، از جمله دانلود عکس پروفایل، استوری، ریلز، هایلایت و پست‌های اینستاگرام.
  • برای دانلود عکس پروفایل، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل فرد مورد نظر بروید.
  • سپس URL عکس پروفایل را کپی کنید.
  • در وب‌سایت InstaDp، Instagram Profile Picture Downloader را انتخاب کنید.
  • سپس URL کپی شده را در کادر مشخص شده وارد و بر روی دکمه Get کلیک کنید.

دانلود عکس پروفایل برای اینستاگرام

✅ نکته: در صورت علاقه به دانلود هایلایت، استوری، ریلز و سایر محتواهای اینستاگرام، می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه کنید و با وارد کردن آدرس URL در جعبه مشخص شده، آنها را دانلود کنید.
✅ نکته :یکی از وب‌سایت‌های معتبر و کاربردی برای دانلود عکس پروفایل، IgDownloader با آدرس https://igdownloader.com/ می‌باشد.

5 اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای اندروید

برای ذخیره عکس پروفایل، ویدیو، استوری و حتی ریلز فرد دیگری در پست‌های اینستاگرام، می‌توانید از چندین گزینه استفاده کنید. بعضی از افراد از اسکرین‌شات برای ذخیره عکس‌ها و استوری‌ها استفاده می‌کنند، اما این روش برای ویدئوها و عکس‌های پروفایل با اندازه اصلی مناسب نیست. برای دانلود انواع محتوای اینستاگرامی، می‌توانید از طریق مرورگر و یا اپلیکیشن اندروید اقدام کنید. برنامه‌های فراوانی برای دانلود عکس پروفایل وجود دارد. به زودی به برترین و محبوب ترین برنامه‌های دانلود محتوای اینستاگرام برای اندروید خواهیم پرداخت.

1. InsTake Downloader

با استفاده از این برنامه اندرویدی، می‌توان به سادگی عکس‌ها، ویدئوها، استوری و IGTV اینستاگرام را دانلود کرد. با این برنامه، دسترسی به محتوای سیور اینستاگرامی آسان شده و این امکان را به شما می‌دهد تا تگ‌ها را به راحتی کپی کنید.
✅ امتیاز پلی استور: 4.5
دانلود InsTake Downloader

2. Downloader for Instagram

برنامه Downloader for Instagram، یکی از بهترین برنامه‌های دانلود عکس و فیلم اینستاگرام می‌باشد که با استفاده از آن، می‌توانید محتوای مورد نظر خود را به سادگی دانلود کنید و با یک گوشی، به چندین حساب کاربری اینستاگرام وارد شوید. این برنامه برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و همچنین دانلود سایر محتواها، بسیار مناسب است و یکی از بهترین دانلودرهای اینستاگرامی برای سیستم عامل اندروید می‌باشد.
✅ امتیاز پلی استور: 4.5

3. Regrann

برای بازنشر عکس‌ها و ویدئوها به صورت رایگان، Regrann بهترین برنامه را در میان سایر برنامه‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. دانلود عکس و فیلم اینستاگرام بدون واترمارک با استفاده از این اپلیکیشن موبایل اندرویدی امکان‌پذیر است. تمام تصاویر در یک پوشه به نام “پوستر اینستاگرام” ذخیره می‌شوند. Regrann علاوه بر قابلیت‌های دیگر، به شما این اجازه را می‌دهد تا محتوای مورد علاقه خود از اینستاگرام را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
✅ امتیاز پلی استور: 4.7
لینک دانلود Regrann
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

4. Downloader for Instagram: Photo & Video Saver

با استفاده از این اپلیکیشن موبایل اندرویدی، می‌توانید ویدئوها و تصاویر را با دانلود لینک‌ها بدون نیاز به نصب برنامه اضافی دریافت کنید. فقط کافیست لینک تصویر یا ویدئوی مورد نظر خود در اینستاگرام را کپی کنید و در این اپلیکیشن قرار دهید. دانلودهای شما به صورت خودکار در دستگاه شما ذخیره خواهند شد.
✅ امتیاز پلی استور: 4.7

5. FastSave For Instagram

این اپلیکیشن موبایل به شما کمک می‌کند تا با سرعت بالا عکس‌ها و ویدئوهای مورد نظر خود را در دستگاه خود ذخیره کنید. پس از دانلود، عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام به صورت آفلاین در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن برای دانلود عکس و ویدئوهای اینستاگرام بسیار مناسب است و کار با آن بسیار آسان است. به همین دلیل، این اپلیکیشن به عنوان بهترین برنامه برای دانلود عکس و ویدئوهای اینستاگرام شناخته شده است.
✅ امتیاز پلی استور: 4.0

 

برترین اپلیکیشن های دانلود اینستاگرام

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام سایت دانلود پروفایل اینستاگرام
1 InsTake Downloader www.instadp.io
2 Downloader for Instagram www.igdownloader.com
3 Regrann www.byclickdownloader.com
4 Downloader for Instagram: Photo & Video Saver
5 FastSave For Instagram

ربات تلگرام برای دانلود پروفایل اینستاگرام

به عنوان راه‌حل دیگری برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بدون برنامه، ربات‌های تلگرامی مرتبط را معرفی می‌کنیم. اگر به تعداد زیادی عکس پروفایل اینستاگرام نیاز دارید و می‌خواهید همه آن‌ها را با سایز اصلی روی گوشی خود ببینید و ذخیره کنید، استفاده از ربات‌های تلگرام برای دانلود عکس پروفایل بهترین راهکار محسوب می‌شود. دو ربات تلگرام فوق‌العاده و کاربردی برای این کار وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها عکس پروفایل‌ اینستاگرام را دانلود کنید:

 

  • ربات تلگرام flwdlbot@
  • ربات تلگرام InstaSave@
برای استفاده از این ربات‌ها، کافیست وارد آیدی مربوط به آن‌ها در اپلیکیشن تلگرام شوید. پس از ورود، ربات را راه‌اندازی کنید (معمولا با فرستادن دستور /start). حالا نام کاربری پروفایل اینستاگرامی که می‌خواهید عکس آن را دانلود کنید، برای ربات ارسال کنید. بعد از ارسال نام کاربری، ربات به طور خودکار عکس را برای شما ارسال می‌کند و می‌توانید آن را دانلود کنید.

آنچه در دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بررسی کردیم

در این مقاله به تمامی روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی پرداخت شده است. با استفاده از این روش‌ها، دیدن عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی برای همه کاربران فراهم می‌شود. برای سهولت در دانلود عکس پروفایل ، می‌توانید از اپلیکیشن‌های دانلود استفاده کنید. در صورتی که فضای کافی برای نصب برنامه روی گوشی خود ندارید، می‌توانید به صورت آنلاین از سایت‌های دانلود استفاده کنید و عکس‌ها را به راحتی دانلود کنید.
در کل، استفاده از سایت‌ها و ربات‌ها کار ساده‌تری به نظر می‌رسد چرا که نیاز به دانلود و نصب برنامه‌های حجیم نمی‌باشد. با این حال، اگر برنامه‌ای را از قبل دارید، می‌توانید از آن هم استفاده کنید. در نهایت، بستگی به نیاز و عملکرد شما دارد که از چه روشی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

327 دیدگاه

    1. با استفاده از ربات Regram علاوه بر عکس های پروفایل می تونید استوری ها، پست ها و لایو هارو هم ببینید و دانلود کنید.

    1. بله؛ سایت Ingramer غیر از دانلود عکس پروفایل قابلیت های دیگه هم در اختیار کاربرها قرار میده

    1. بله؛ با استفاده از سایت های Izuum و Instadp بدون نیاز به عضویت می تونید عکس پروفایل رو دانلود کنید.

    1. وارد پروفایل شخص مورد نظر بشید و سه نقطه رو لمس کنید. گزینه Copy Profile URL رو انتخاب کنید. حالا آدرس کپی شده رو تو صفحه ربات پیست کنید

  1. رباتی وجود داره که غیر از دانلود عکس پروفایل، قابلیت هایی مثل دانلود استوری رو هم داشته باشه؟

    1. بله؛ شما می تونید از سایت Ingramer استفاده کنید. این سایت علاوه بر دانلود عکس پروفایل قابلیت های دیگه هم داره

    1. سایت Instadp.com یکی از معروف ترین و بهترین سایت ها برای دانلود عکس پروفایل هست. برای استفاده از این سایت نیازی به عضویت و ثبت نام در اون نیست

  2. با سلام
    به نظر من بهترین سایت و نرم‌افزار برای دانلود عکس پروفایل و سایر عکس ها …
    پینترست هستش که میتونید هر چی دوست دارید دان کنید.

  3. یعنی بهتر از این و راحت تر از این نمیشدش توضیح داد
    همراه با ویدئو و عکس
    یک دنیا ممنون از راهنماییتون

  4. عالی بود تونستم عکس پروفایل ها رو دانلود کنم تازه قابلیت های دیگه هم داشت ممنون از راهنماییتون

  5. هر بار که وارد سایتتون میشم یه نکته جدید میبینم و یاد میگیرم مثل همین دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

  6. با سلام ممنون از مطلب مفیدتون. من سایت هایی که معرفی کردین رو بررسی کردم. متوجه شدم که آدرس یکی از آن ها اشتباه نوشته شده است آدرس ingramer.com در واقع ingramer.io می باشد.

    1. سلام، وقت بخیر
      ممنونیم بابت به اشتراک گذاری وب سایت کاربردی برای دانلود عکس پروفایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا