اینستاگرام

همه چیز درباره محدودیت سنی اینستاگرام

با موضوع محدودیت سنی اینستاگرام با شما هستیم. آیا می توان محدودیتی برای استفاده از اینستاگرام اعمال کرد؟ از زمانی که اینستاگرام تاسیس شده با مشکل عضویت کاربران نوجوان روبرو شده است.

اینستا برای جلوگیری از این مشکل، تنظیماتش را تغییر داده است. اما هیچ یک از روش های قبلی کاملاً موثر نبوده است. به همین دلیل قابلیت رفع مشکل سن افراد در اینستاگرام معرفی شد. در این مقاله سعی کرده ایم حل مشکل سن در اینستاگرام را به آسانی رفع نماییم. همانطور که می دانید امروزه استفاده از اینستاگرام برای برخی افراد محدودیت سنی دارد.

تنظیمات محدودیت سنی اینستاگرام (آموزش ویدیویی)

 

در ویدیو بالا به صورت جامع درباره محدودیت سن اشخاص در اپلیکیشن اینستاگرام توضیح داده ایم. به راحتی با مشاهده ویدیو می توانید مشکلات تان را برطرف نمایید.

محدودیت سنی اینستاگرام

کاربران زیر سن قانونی در اینستاگرام می توانند با محتوای نامناسب روبرو شوند و این امر می تواند بر آنها تأثیر منفی بگذارد (به همین دلیل مشکل سن در اینستاگرام ایجاد شده است)

با توجه به حساسیت موضوع محافظت آنلاین کودکان، اپلیکیشن های محبوب مانند اینستاگرام  برای اکانت های بیزنسی و صاحبان آن یک راه حل معتبر ارائه کرده اند.

همانطور که مشاور مشهور رسانه های اجتماعی مت ناوارا در حساب توئیتر خود فاش کرد. اینستاگرام اکنون به حساب های creator و بیزنس اجازه می دهد حداقل سن را برای کاربرانی که می توانند آنها را دنبال کنند تعیین کند.

گزینه “حداقل سن” به تنظیمات کسب و کار اضافه شده است. با دسترسی به آن، مدیران می توانند حداقل سن پیش فرض خود را برای دنبال کنندگان خود در سراسر جهان تعیین کنند. یا حداقل سن را برای افراد متعلق به کشورهای دیگر تعیین کنند.

قبل از انتشار عمومی، این ویژگی اولین بار توسط Jane Manchun Wong در ماه اکتبر مشاهده شد.

جالب خواهد بود که ببینیم آیا این روش جدید می تواند تغییر مثبتی ایجاد کند یا خیر.

به گفته برخی از کاربران، افراد به راحتی می توانند سن خود را در اینستاگرام جعل کنند. و زمان آن فرا رسیده است که سرویس رسانه های اجتماعی ابزاری قانونی برای تأیید سن ارائه می دهند.

همانطور که توسط ناوارا فاش شد، گزینه جدید حداقل سن اکنون در دسترس است. و اگر یک حساب کاربری بیزنس و یا creator در اینستاگرام دارید، می توانید از آن استفاده کنید!

بنابراین بیایید با تنظیمات محدودیت سنی در پیج اینستاگرام آشنا شویم.

 

 تعیین سن فالوورهای یک پیج اینستاگرام چه کارایی دارد ؟

اگر حساب بیزینس یا Creator داشته باشید این امکان برای شما موجود است.

این قابلیت به شما اجازه می دهد حداقل سن افراد را برای دیدن حساب خود تعیین کنید. این ویژگی age gate نام دارد.

برای این منظور، اینستاگرام اقدام به درخواست تاریخ تولد از کاربران جدید کرد. هر کسی که می خواهد به اینستاگرام بپیوندد باید حداقل 13 سال داشته باشد.

شرکت اینستا امیدوار است که از عضویت کاربران زیر سن قانونی جلوگیری نماید. اینستاگرام تلاش می کند محدودیت های سنی خود را بیشتر اعمال کند.

اکنون، اینستاگرام از ویژگی جدید “gate age” استفاده کرده است. که به دارندگان حساب حرفه ای اجازه می دهد با تعیین حداقل محدودیت سنی برای حساب خود، افرادی را که می توانند مشخصات و محتوای آنها را ببینند، کنترل کنند.

 

ویژگی جدید به مشاغل یا سازندگان اجازه می دهد تا حداقل سن را در سطح جهانی تعیین کنند. یا حداقل سن قانونی خاص یک کشور را برای افرادی که می خواهند آنها را فالو کنند اعمال کنند.

این ویژگی برای مشاغلی مانند کلوپ های شبانه یا هنرمندانی که می خواهند مطمئن شوند افراد زیر 21 سال نمی توانند محتوای آنها را ببینند، مناسب است.

حتی می توانید بر اساس کشور محدودیت سنی داشته باشید. به عنوان مثال، شما می توانید این محدودیت را در ایالات متحده 21، اما در مکان هایی مانند کانادا یا انگلستان 18 سال تعیین کنید.

 

میخواهیم به شما پیشنهاد ویژه بدهیم تا با افزایش فالوور اینستاگرام خود، بازدید پیج خود را افزایش بدهید. 

 

نحوه اعمال محدودیت سنی در حساب تجاری اینستاگرام

  • برای دیدن محدودیتهای سن در اینستاگرام در برنامه اینستا، به پروفایل خود بروید.
  • برای باز کردن منو، روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. و “تنظیمات” را انتخاب کنید
  • در منوی تنظیمات، روی “Business” یا “Creator” ضربه بزنید.
  • از فهرست تنظیمات اکانت اینستاگرام خود، گزینه ای با عنوان Minimum Age یا “حداقل سن” را انتخاب کنید.

محدودیت سنی اینستاگرام

  • در اینجا، شما دو گزینه دارید. می توانید حداقل سن پیش فرض کلی را اضافه کنید. یا اینکه محدودیت age اینستاگرام را بر اساس کشور یا موقعیت اشخاص تنظیم کنید.
  •  برای افزودن یک سن پیش فرض تنها کافیست جلوی Default (پیش فرض) روی دکمه Add “افزودن” ضربه بزنید.
  • سپس حداقل سن مورد نظر را وارد کنید.
  • برای تعیین محدودیت سنی بر اساس کشور جلوی By Country، روی دکمه Add کلیک کنید. سپس کشور مدنظر خود را انتخاب کنید.
  • بعد از اتمام کار، روی «Done» (فلش شماره 3) در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

محدودیت سنی اینستاگرام

اگر پیج اینستاگرام خود را از دست داده اید برای برگرداندن آن با مقاله نحوه برگرداندن پیج اینستاگرام همراه شوید.

چگونه محدودیت سنی در نرم افزار اینستاگرام را برداریم؟

 

محدودیت سنی اینستاگرام

بسیاری از کاربران سوال میکنند چگونه محدودیت سن در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برداریم؟ ممکن است پس از مدتی از گذشت اعمال محدودیت سنی در پیج اینستاگرام به هر دلیلی بخواهید این محدودیت را بردارید.

برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

در این قسمت به شما خواهیم گفت که چگونه سن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم و شما باید از طریق موارد زیر حل مشکل سن اینستاگرام را به خوبی انجام دهید.

  •  برای اعمال محدودیت به بخش پروفایل تان رفته و روی گزینه تنظیمات Setting سپس برروی Business بزنید.
  • سپس بر Minimum Age کلیک کنید.
  • حالا باید جلوی محدودیت سنی اعمال شده روی گزینه Remove بزنید و محدودیت سنی را بردارید.
  • سپس بر روی گزینه تایید بر بالا سمت راست پروفایل کلیک کنید.

محدودیت سنی اینستاگرام

 

چرا محدودیت سنی در اینستاگرام وجود دارد؟

شاید از خودتان بپرسید که چرا محدودیتهای سنی در این  شبکه اجتماعی وجود دارند؟ چه کسی آن را ایجاد کرده است؟

قانون حمایت از حریم شخصی کودکان تعیین کرده است که حداقل سنی که افراد می توانند در شبکه های اجتماعی فعال باشند سن 13 سالگی می باشد.

محدودیت سنی اینستاگرام

 

که البته امروزه این سن در افراد و شبکه های اجتماعی مختلف می تواند متفاوت باشد.

طبق آمارها استفاده بسیار زود برای کودکان از شبکه های اجتماعی می تواند صدمه های زیادی به آنها وارد نماید.

بنابراین خانواده ها باید بر روی کودکان تسلط داشته باشند.

امروزه کودکان تنها در دنیای واقعی در خطر نیستند، آنها حتی در فعالیت اینترنتی و شبکه های مجازی نیز مورد تهدید قرار می گیرند.

از همین رو شبکه اجتماعی اینستاگرام این قابلیت جالب را برای کاربران خود قرار داد. به این صورت که کودکان نمی توانند در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند.

جالب است بدانید که در سال 2019، اپلیکشن تیک تاک به دلیل نقض این قانون و اتفاقات ناشی از آن تقریبا 7/5 میلیون دلار جریمه شد.

همین موارد باعث شد که شبکه های اجتماعی فیلترهایی را برای کاربرانشان قرار دهند.

اگر میخواهید به طور کلی محدویت ها را در این شبکه اجتماعی بشناسید با مقاله محدودیت های اینستاگرام همراه شوید.

 

تغییر سن در اینستاگرام

برای تغییر سن در پلتفرم اینستاگرام روی Edit Profile ضربه بزنید،سپس Personal Information را انتخاب کرده و در انتها Birthday را بزنید تا بتوانید تاریخ تولد را وارد کرده یا آن را تغییر دهید.

تنظیمات اینستاگرام برای کودکان

اگر می خواهید فرزندان شما از اینستاگرام استفاده نکنند حتما در قسمت تنظیمات محدودیت را اعمال کنید تا اینستاگرام پیج مورد نظر را مسدود سازد (البته اگر فرزند شما کمتر از 12 سال سن دارد تنظیمات اینستاگرام برای کودکان می تواند مفید باشد)

Be sure to find the buy Telegram votes

چگونه محدودیت سنی اینستاگرام را فعال کنیم؟

شما می توانید محدودیت سنی در اکانت اینستاگرام تان را تعیین نمایید تا فقط کاربران بالای یک سن خاص بتوانند شما را فالو کنند. برای تعیین محدودیت سنی باید یک حساب کاربران اینستاگرام داشته باشید. می توانید برای هر کشوری که کاربران ممکن است از آنجا به شما مراجعه بکنند، محودیت های سنی فردی یا یک محدودیت سنی برای همه افراد تعیین نمایید.

برای عضویت در اینستاگرام باید 13 سال یا بیشتر داشته باشید. با این حال مواردی در اینستاگرام وجود دارد که ممکن است برای نوجوانان نیز مناسب نباشد. اینجاست که محدودیت های سنی وارد می شوند. اگر حساب کاربری اینستاگرام یا Creator دارید، ویژگی‌ای در منوی تنظیمات شما وجود دارد که به شما امکان می‌دهد حداقل سن را برای افراد تعیین کنید تا حساب شما را ببینند. که شما در مقاله بالا می توانید روش ها را انجام دهید.

محدودیت سنی اینستاگرام

 

سوالات متداول :

  1. آیا امکان بازیابی و برگرداندن پیج هایی که دچار محدودیت سنی شده اند وجود دارد ؟  بله، شما در صورتی که طبق چارچوب خود اینستاگرام اقدام به ارسال مدارک کنید امکان بازیابی پیچ شما هست، اما در صورتی که به اشتباه مدارک خود را ارسال کنید، شانس بازگرداندن پیچ شما کمتر می شود

2. محدودیت سنی اینستاگرام چیست؟  اگر در هنگام ساخت حساب کاربری خود در اینستاگرام، تاریخ تولد خود را به اشتباه وارد کنید، اینستاگرام تا مدتی برای شما پیام هشدار می فرستد. اگر پیام های هشدار اینستاگرام را پیگیری نکنید، در نهایت پیج شما بسته خواهد شد؛ بنابراین در صورت اشتباه زدن سن در اینستاگرام، باید اقدام به تغییر سن در اینستاگرام کنید.

کلام آخر

مقاله محدودیت سن در اینستا به پایان رسید. بنابراین گاهی نیاز است که این ویژگی را برای پیج های خود تعیین نمایید، امروزه شبکه های اجتماعی با موارد آسیب پذیر کودکان و نوجوانان نظیر تصاویر خشن، آزار دهنده و نامعتارف جلوگیری می کند. نکته آخر این است که اکنون پیج اینستاگرام شما دارای محدودیت سنی برای ورود و فالو می باشد. آیا شما قابلیت اعمال محدودیت سنی اینستاگرام خود را لازم می دانید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

40 دیدگاه

    1. تا حدی.اگر کاربران سن خود را جعل نکرده باشند.به هر حال شروع خوبی است

  1. در صورت عدم استفاده از این قابلیت ممکن است قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته باشیم؟

    1. چون بیشتر بیزنس ها هستند که ممکن است محتوایی داشته باشند که برای کودکان نامناسب اند تا اکانت های شخصی

      1. سلام من بخاطر اشتباه زدن پیجم قفل شد براشون اطلاعات دادم عکس از پاسپورتم فرستادم ایا جواب میدن ایاپیحم برمیگرده شدنی هست؟

  2. قبول که این رو اعمال کردیم ولی از کجا طرف سنشو درست زده باشه مثلا من سنمو بزارم 70 ساله کسی ازم شناسنامه میخواد؟

    اگر اطلاعات غیر واقعی باشند نوعی دروغ محصوب میشه

    1. سلام دوست عزیز، بله اگر سن واقعی رو تو پیجشون نزده باشن، دیگه کاریش نمیشه کرد

  3. سلام من پیجم بخاطر سنمو اشتباه زدم قفل شده 25سالمه. درخواست تجدید نظر هم میکنم ارسال نمیشه چرا

      1. باید به پشتیبانی پیام بدید که در بیشتر مواقع موثر نیست و اکانت برای همیشه بسته میمونه!

  4. سلام من اصن ۱۳ سالم‌نیست محدودیت سنی ۱۳ سال اورده عکس شنسنانه همچی هم براش فرستادم فقط اسمیل از فیسبوک میاد باز مسرم همونو میارم میشه کاریش کرد؟

    1. سلام. حتما محدودیت سنی رو فعال کرده بودین. اگه پیغام تاییدی نیومده و بهتون پاسخ داده نمیشه راهی وجود نداره

  5. اخه چرا من بخاطر ک سنم ب اشتباه کم زدم پیجن رو بستن هر کاری هم میکنم باز نمی کنن؟؟؟

    1. دوست عزیز شما تا یک مدت کوتاهی میتونید نسبت به تغییر سن اقدام کنید اگر انجام ندید طبق قوانین اینستاگرام کلا پیج بسته میشه

  6. ینده الان پیجم در حال بسته شدن هستش اما هر چقدر مدارک ارسال میکنم میگه بعدا امتحان کنید ,میتونید کمکم کنید؟

  7. ببخشید من پیجم اینجوری نمیارع
    اصلا توش نمیره سنشو کم زدم الآنم نوشته مسدود شده درست میشه لطفا جواب بدید

  8. سلام من دو روز هستش که پیجم این مشکلو داره و به پشتیبانی هم پیام دادم ولی هنوز خبری از برگشتن پیجم نیست لطفا بگید چیکار کنم

    1. سلام ب دلیل اشتباهی وارد کردن سنم پیجم بسته شد و برش گردوندم میتونم کمکتون کنم ایدی تلگرامم
      @mmd_mrd168

      1. سلام عزیزم باید از کسانی کمک بگیرید که میتونن اکانتتون رو برگردونن میونی سرچ کنید و به راحتی پیدا کنید

  9. سلام دوستان خدا رو شکر پیجم برگشت من پاسپورت نداشتم با شناسنامه بعد یه هفته برگشت من هم عکس شناسنامه فرستادم هم رو یه کاغذ اسم پیج ،سن و دیگر مشخصات نوشتم سلفی گرفتم فرستادم سنم تایید شد.امیدوارم مشکل شما هم حل بشه

    1. سلام دوست عزیز خرسندیم از بابت حل شدن مشکل شما امیدواریم مشکل باقی دوستان هم برطرف بشه

  10. سلام پیج من به دلیل محدودیت سنی بسته شده چند با ی مدارک ارسال کردم قبول نکردن چند روز پیش مدارک ارسال کردم پامی مبنی بر اینکه تاریخ تولید شما را دریافت کردیم و ان را ثبت خواهیم کرد میاد و مینویسه بقیه سوالاتتونو اینجا نمیتونیم جواب بدین و وارد سایت شوید
    ۴ روزی شده ولی هنوز پیجم بر نگشته چقد زمان میبره شما در جریانین میتونین کمکم کنین ؟

    1. سلام محمد عزیز معمولا دریافت پاسخ از طرف پشتیبانی اینستاگرام نیازمند زمان است اما حتما ایمیل خود را چک کنید تا سریعا بتونید پیامی که براتون ارسال کردند را ببینید
      می تونید در صورتی که پاسخی دریافت نکردید مجدد براشون پیام ارسال کنید

  11. دوستان گرامی: عزیزان همون موقع که این عالبوم خانوادگیو راه اندختن چرا همون وقت این داستان باز نکردن که زیر سن اجازه زیارت اینستاگرام را ندارد عزیزان من 7 ساله اینستاگرام دارم خوب اگه من یه کودکم بودم، حداقل ده یا دوازده سال داشتم که گوشی دست گرفتم، خوب حالا هم هفت ساله اینستاگرام دارم که کلا میشه 19سال حالا اینستاگرام منو زیر 13 خونده حالا 10روزه پیج این حقیر باز نمیشه، لطفا راهنمایی کنید دوستان ممنونم از برادران و خواهران گرامی ?

    1. محسن عزیز اینستاگرام طبق اطلاعاتی که در حین ثبت نام در ان ثبت کردید عمل میکنه لطفا با دقت این مقاله را مطالعه کنید و اگر موفق به حل مشکل خود نشدید برای پشتیبانی اینستاگرام پیام ارسال کنید

    1. 1- با برنامه تغییر آی پی وارد لینک https://help.instagram.com/contact/730583250290732 شوید.
      2- در قسمت full name نام نام خانوادگی وارد نمایید.
      3- در کادر email address ایمیلی که موقع ثبت نام در اینستاگرام ثبت کردید را وارد نمایید.
      4- در قسمت instagram username نام کاربری اینستاگرام را وارد کنید.
      5- در قسمت Data of brith تاریخ تولد میلادی خود را وارد نمایید.
      6- زیر قسمت Your ID گزینه Choose File را بزنید و یک عکس از خود آپلود نمایید.
      7- در کادر any additional info هم می توانید توضیحات خود را کوتاه و به صورت لاتین وارد نمایید.
      8- روی گزینه Send ضربه بزنید.
      این مراحل رو انجام بدید حتما مشکلتون برطرف میشه و ما در مقاله هم نکاتی رو اشاره کردیم د رابطه با این قضیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا