اینستاگرام

لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند را چگونه پیدا کنیم؟

در این مقاله میخواهیم در مورد لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند صحبت نماییم. حال میخواهیم بدانیم چه راهی برای فهمیدن بلاک اکانت اینستاگرام توسط دیگران وجود دارد. زیرا ممکن است افراد به دلایل خاصی بخواهند بدانند که آیا از پیج شخصی بلاک شده اند یا خیر!

مثلا خود شما ممکن است نام کاربری فردی را سرچ کنید. و در صفحه جستجو اکانت شخص مورد نظر را نبینید. در این حالت قطعا کنجکاو خواهید شد که شاید فرد شما را بلاک کرده است!

حتی شاید همیشه عکس ها و استوری های فردی را مشاهده میکردید. اما مدتی است که خبری از هیچ عکس و مطلبی نیست.

پس دانستن این موضوع به شما کمک میکند جواب سوالات خود را بگیرید. و اگر بلاک شده بودید دلیل را بررسی کنید.

 

آموزش ویدیویی پیدا کردن لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند

در ویدیوی بالا به طور کامل در مورد نحوه فهمیدن بلاک توسط دیگران صحبت شده است. شما میتوانید با دیدن ویدیو و خواندن نکات زیر اطلاعات زیادی در این زمینه به در آوردید. پس حتما با ادامه مقاله لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند همراه باشید.

فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

قبل از اینکه راه های لیست کردن نام کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند  را مطرح کنیم. بهتر است این نکته را به شما بگوییم که همیشه سعی کنید کارهایی انجام ندهید که افراد شما را بلاک کنند.

زیرا این موضوع اصلا برای اکانت شما خوب نیست و اینستاگرام در صورت زیاد شدن تعداد بلاک ها عکس العمل نشان خواهد داد.

علاوه بر بلاک شدن توسط افراد شما ممکن است توسط اینستاگرام نیز بلاک شوید. برای جلوگیری از این مشکل حتما مقاله محدودیت های اینستاگرام را دنبال کنید.

لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند

پس همیشه سعی کنید بسیار با دقت در اینستاگرام کاری را انجام دهید. مخصوصا اگر اکانت شما تجاری است. و نمیخواهید هیچگاه مشکلی برای کسب و کار شما ایجاد شود.

در این صورت مشکلی برای اکانت ما پیش نخواهد آمد و افراد شما را بلاک نمیکنند. پس به خاطر حفظ پیج در انجام کارهای خود کاملا محتاطانه عمل کنید.

اکنون بیایید ببینیم که از کجا بدانیم که چه کسانی در اینستاگرام ما را بلاک کرده اند؟

فهمیدن این قضیه از طریق خود اینستاگرام امکان پذیر نیست. پس باید از روش های دیگری استفاده نمایید. چند راه برای فهمیدن این موضوع وجود دارد.

طریقه پیدا کردن لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند

لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند

برخی از ما میخواهیم لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند را پیدا کنیم. اما متاسفانه چنین لیستی در هیچ برنامه ای نیز وجود ندارد و شما باید تک تک بررسی نمایید که آیا افرادی شما را بلاک کرده اند یا خیر؟

چگونه بفهمیم چه کسانی ما را بلاک کرده اند

چگونه بفهمیم چه کسانی ما را بلاک کرده اند

1- در لیست دنبال کنندگان خود اسم فرد مورد نظر را سرچ کنید. اگر از لیست شما حذف شده، احتمالا شما را بلاک کرده است.

2- اگر از اینکه نام کاربری شخص مورد نظر کاملا درست وارد کرده اید مطمئن هستید. ولی پروفایل او را در صفحه سرچ مشاهده نمیکنید احتمالا بلاک شده اید.

اما بهتر است روش های دیگر را نیز امتحان کنید. (چون ممکن است فرد مورد نظر شما، نام کاربری خود را تغییر داده باشد.)

 

فهمیدن بلاک اکانت اینستاگرام توسط دیگران با جستجوی نام کاربری

 

 

چرا باید فالوور ایرانی اینستاگرام خریداری کنید؟

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می تواند باعث افزایش تعامل با کاربران شده و به رشد پیج شما کمک کند.

3- با اکانتی دیگر فرد مورد نظر را جستجو کنید. اگر نام او را یافتید پس حتما شخص اکانت اصلی شما را بلاک کرده است.

برای این کار نیز میتوانید از دوستان خود نیز کمک بگیرید و دیگر اکانت جدید نسازید.

4- اگر قبلا با فرد مورد نظر گفتگو داشته اید پس حتما به قسمت دایرکت سر بزنید. اگر چت شما ناپدید شده بود شما بلاک شده اید.

5- حتی اگر پروفایل فرد قابل دیدن بود. و با وجود اینکه تعداد پست ها درج شده اما پستی را نمایش نمیدهد و شما علامت no posts yet را مشاهده میکنید قطعا شما بلاک شده اید.

فهمیدن بلاک اکانت اینستاگرام توسط دیگران با استفاده از پست های فرد مورد نظر

(اکانت های که عمومی هستند نام کاربری آنها در سرچ نمایش داده میشود حتی اگر بلاک کرده باشند.)

6- راه دیگری که برای این کار وجود دارد این است از اپلیکیشن های بلاک یاب استفاده کنید. اگر برنامه مناسبی پیدا نکردید ما راه دیگری پیشنهاد میدهیم،

از آنجایی که افرادی که شما را بلاک میکنند قطعا از لیست آنها نیز آنفالو میشوید با نصب یک برنامه آنفالو یاب میتوانید متوجه شوید چه کسانی شما را آنفالو کرده اند. و با بررسی از طریق روش های بالا دریابید که چه تعداد از آنها شما را بلاک نموده اند.

یافتن لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند

 

نکته مهم در استفاده از اپلیکیشن های بلاک یاب

نکته: بهتر است از اپلیکیشن های آنفالویاب برای پیدا کردن لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند استفاده نکنید.

زیرا دو سه نمونه ای که از این اپلیکیشن وجود دارد، آمارهای دقیقی ارائه نداده اند. و ممکن است نصب آن ها برای شما مشکل ساز شود. زیرا اینگونه برنامه ها از طریق اینستاگرام تایید نشده هستند.

نکته مهم در استفاده از اپلیکیشن های بلاک یاب

اگر بلاک شده اید اما میخواهید صفحه فرد مورد نظر و پروفایل او را ببینید میتوانید از طریق سایت اینستاگرام اقدام کنید.

به این شکل که www.instagram.com را درون مرورگر وارد کرده و بعد از زدن اسلش (/) نام فرد مورد نظر را وارد میکنید. (توجه داشته باشید که در داخل سایت نیز باید به اکانت خود لاگین کنید.)

در سایت حتی اگر بلاک هم باشید پیجی را که دنبال او بوده اید نمایش خواهد داد.

نکته مهم در استفاده از اپلیکیشن های بلاک یاب و پیدا کردن لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند با بلاک یاب

 

ارتباط با فرد بلاک کننده اکانت اینستاگرام

از آنجایی که شما نمیتوانید به طور مستقیم با فرد مورد نظر صحبت کنید. اما راهی برای برقراری ارتباط وجود دارد.

شما باید در زیر یک پست عمومی نام فرد مورد نظر را منشن کرده (نام کاربری فرد@) و پیام خود را برای او بنویسید.

افراد تمامی پیام هایی که آیدی آن ها منشن شده اند را میبینند حتی اگر بلاک کرده باشند. پس  شما میتوانید به راحتی ارتباط برقرار کنید.

لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند با روش منشن کردن

نکته: اگر بلاک نشده بودید و فقط مطمئن نیستید که فرد مورد نظر استوری نمیگذارد و یا اکانت شما را پنهان نموده، میتوانید از دوستان و یا آشنایان مشترک خود بخواهید استوری آن فرد را بررسی کنند. تا شما مطمئن شوید از استوری ها پنهان شده اید یا خیر.

چگونگی فهمیدن اینکه چه کسانی اینستاگرام ما را بلاک کرده اند

هنوز راه دیگری برای فهمیدن پنهان سازی استوری ها وجود ندارد.

بهتر است مقاله آموزش منشن کردن افراد در استوری های اینستاگرام را مطالعه کنید.

لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند و ارتباط با فرد بلاک کننده

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما را بلاک کرده است

اگر شما نمیتوانید کامنت بگذارید، دایرکت پیام دهید و در حالت کلی فعالیت های شما محدود شده است بدین معناست که از طرف اینستاگرام بلاک شده اید. اگر بار اول است که بلاک میشوید در مدت زمان کمی به حالت قبل بازخواهید گشت. اما اگر این اتفاق قبل از این هم افتاده مدت زمان آن طولانی تر میباشد.

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما را بلاک کرده است

چگونه کسانی را که در اینستاگرام بلاک کرده ایم پیدا کنیم

اگر به دنبال راهی برای پاسخ به سوال چگونه کسانی را که در اینستاگرام بلاک کردیم پیدا کنیم هستید باید بگوییم که برای این کار، وارد پروفایل شخصی خود شوید، برروی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید، از بخش تنظیمات، قسمت Privacy and security، گزینه Blocked accounts را انتخاب نمایید. در این صورت لیست افرادی که بلاک نموده اید مشخص خواهد شد.

سوالات متداول :

سوال اول :شخصی که در اینستاگرام بلاک شده پست های فرد مربوطه را می بیند ؟

پاسخ سوال اول: اگر می‌توانید پست‌های شخص مورد نظر را ببینید، بلاک نیستید.

سوال دوم: از کجا بفهمیم اکانتی که پرایوت است ما را بلاک کرده یا خیر ؟

پاسخ سوال دوم: برای حساب‌های پرایوت اگر پروفایل با پیام «این حساب خصوصی است» را مشاهده می‌کنید، همه چیز خوب است و بلاک نشده‌اید.

کلام آخر

ما در این مقاله بیان نمودیم که نمیتوان لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند را مشخص نماییم و دیدن پروفایل کسانی که ما را بلاک کردند در اینستاگرام امکان پذیر نمیباشد.

نکته آخری که میخواهیم مطرح کنیم این است که اگر افراد زیادی شما را بلاک کنند، اینستاگرام فرض را بر این میگذارد که شما برای افراد زیادی ایجاد مزاحمت کرده اید و اکانت شما را به کل بلاک میکند. و شما دیگر نمیتوانید برای مطلبی کامنت بگذارید، لایک کنید و … .

پس حتما دقت داشته باشید که دچار این مشکل نشوید. زیرا هدف اینستاگرام این است که محیطی امن و آرام برای کاربران خود ایجاد کند. و با کوچکترین شکی به ایجاد مزاحمت پیج شما را مورد بررسی قرار میدهد.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

74 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر اگه کسی بلاکم کرده باشه ولی صفحه چتمون بیاد و حتی بتونم بهش پیام بدم ولی نوشته باشه کاربر Instagram یعنی بلاکم کرده یا پیجش رو دی اکتیو کرده چون تعداد پست هاش هست ولی پست هاش برای من نمیاد حتی تعداد فالور هاش حتی پروفایلش هم میتونم ببینم

  2. سلام من ۳تا اکانت داشتم که هیچکدوم با شماره و ایمیل مشترک نبودن و الان یکی منو بلاک کرده هر ۳تا اکانتم بلاک شده
    خواستم بدونم باید چکار کنم؟ اون اکانتها که ربطی به اکانت اصلی من نداشت چرا اینجوری شد؟

    1. سلام آن شخص انتخاب کرده که هر اکانتی که مرتبط با شما هست رو بلاک کنه.
      با این سه اکانت و همین اپلیکیشن اینستاگرام در همان دستگاه کاری نمیتونید بکنید

  3. سلام
    من یه اکانت پرایوت منو بلاک کرده اما وقتی پیجش رو سرچ میکنم اطلاعاتش رو میتونم ببینم
    یعنی هم تعداد دنبال کنندگان و هم دنبال شنوندگان و اینکه حتی وقتی روی هر کدوم از دو مورد فوق کلیک میکنم میتونم ببینم که چه افرادی دنبال کننده هستند و چه کسانی دنبال شونده آیا میشه گفت بلاک نشدم و فقط آنفالو شدم؟؟؟

  4. درود
    لطفا راهنمایی بفرمایید چطور بفهمم به چه کسانی درخواست فالو دادم
    قبلا یک گزینه در ستینگ بود، ولی الان نمیتونم پیداش کنم

    ممنونم

    1. سلام متأسفانه، اینستاگرام راه مستقیمی برای مشاهده لیستی از همه افرادی که درخواست فالو برایشان ارسال کرده اید در خود برنامه ارائه نمی دهد. با این حال، دو روش وجود دارد که می توانید امتحان کنید: 1. داده های اینستاگرام خود را دانلود کنید: این جامع ترین راه برای مشاهده تمام درخواست های دنبال کردن ارسال شده شما است. این شامل درخواست یک فایل حاوی تمام داده های اینستاگرام شما است که می تواند شامل مواردی مانند پست ها، نظرات و حتی ارسال درخواست های فالو شود. این شکار است: دریافت اطلاعات از اینستاگرام ممکن است تا 30 روز طول بکشد. این روش درخواست هایی را که قبلاً پذیرفته شده اند نشان نمی دهد. در اینجا نحوه دانلود داده های اینستاگرام خود آورده شده است: در اپلیکیشن اینستاگرام به صفحه پروفایل خود بروید. روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. روی «تنظیمات» و سپس «امنیت» ضربه بزنید. در بخش «داده‌ها و سابقه»، روی «دسترسی به داده‌ها» ضربه بزنید. اکنون روی «مشاهده همه» در کنار «درخواست‌های پیگیری فعلی» در بخش اتصالات ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا