اینستاگرام

ارسال پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

با موضوع پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام با شما عزیزان هستیم. آیا می‌دانید می‌توان در دایرکت اینستاگرام پیام‌های ناپدید شونده فرستاد؟

دایرکت اینستاگرام، سرویس پیام‌رسان برنامه، در حال حاضر حدود 300 میلیون کاربر در هرماه دارد. اما تا به امروز، تمام پیام‌های به اشتراک گذاشته‌شده در دایرکت دائمی بودند.

با تغییرات جدید اینستاگرام، کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای ناپدید شونده را در دایرکت گروهی و خصوصی ارسال کنند. درحالی‌که ارسال پیام به شیوه سنتی در دایرکت را نیز حفظ می‌کنند.

قابلیت ارسال پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام، بسیار شبیه به برنامه پیام‌رسان iOS یا اسنپ چت است.

بهتر است برای تعاملات بیشتر پیج خود به خرید منشن اینستاگرام بپردازید، تا بتوانید پیج خود را بالا ببرید و وارد اکسپلور کنید.

آموزش ویدئویی ارسال پیام های منقضی شونده در اینستاگرام

اسنپ چت بستر اصلی ارسال پیام‌های عجیب‌وغریب است. و امکان می‌دهد که عکس‌های در لحظه گرفته‌شده را با نیت ناپدید شدن پس از یک‌بار مشاهده به دوستان خود فرستاد.

اما اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پیام‌های ناپدید شونده را به یک یا چند مخاطب خود ارسال نمایید بدون اینکه آنها را در فید خود منتشر کنید.

پیام های منقضی شونده در اینستاگرام

در ویدئوی بالا می‌توانیم ببینیم که چگونه پیام‌های منقضی شونده را در دایرکت اینستاگرام ارسال، مشاهده یا پاسخ دهیم.

حالت ناپدید شونده اینستاگرام

یکی از قابلیت های جذابی که این روزها به اینستاگرام اضافه شده است. و نظر کاربران را به خود جلب کرده، حالت ناپدید شونده اینستاگرام می باشد.

مزیتی که این پیام ها دارند این است که تنها یک بار امکان مشاهده را دارند. و برای هر چند افرادی که می خواهید می توانید ارسال کنید.

بنابراین اگر می خواهید تصویر یا ویدیویی برای شخصی ارسال کنید که پس از مشاهده به صورت خودکار حذف شود این قابلیت حالت ناپدید شونده اینستاگرام، امکانات مدنظر شما را فراهم کرده است.

ارسال پیام های منقضی شونده در اینستاگرام

اگر میخواهید به راحتی پیام های مختلف را در دایرکت اینستاگرام ریپلای کنید حتما با مقاله ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام همراه شوید.

پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام، جدیدترین ویژگی دایرکت اینستاگرام است. که به شما امکان می‌دهد تا ویدئوها و تصاویری ارسال کنید که بعد از یکبار بازدید ناپدید می‌شوند.

این آخرین به‌روزرسانی، انتخاب و کنترل بیشتری را در اختیار کاربران برنامه قرار داده است و به‌احتمال‌زیاد درست همانند اسنپ چت، افراد را به اشتراک محتوای صمیمی از طریق دایرکت اینستاگرام جذب و وسوسه می‌کند.

پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

 

نحوه ارسال پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

می‌توانید یک عکس یا ویدیوی ناپدید شونده را به‌صورت پیام گروهی یا فردی ارسال کنید.

بعدازاینکه کسی پیام ناپدید شونده‌ای را دید که برای آنها ارسال کرده‌اید، آن پیام دیگر در دایرکت آنها قابل‌مشاهده نیست. مگر اینکه اجازه پخش مجدد پیام خود را داده باشید.

نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

می‌توانید به دو روش، پیام ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام خود بفرستید.

 

روش اول ارسال پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام:

1) وارد اینستاگرام خود شوید.

2) در بالا سمت راست صفحه روی دایرکت خود ضربه بزنید.

دایرکت اینستاگرام

3) اکنون در دایرکت بر روی علامت دوربین کنار نام هر کاربری بزنید که می‌خواهید برای او پیام ناپدید شونده ارسال کنید.

پیام های ناپدیدشونده در دایرکت اینستاگرام

*اگر می‌خواهید پیام ناپدید شونده را در دایرکت به چندین نفر بفرستید، بر علامت بالا سمت راست کلیک کنید و سپس بر Chat بزنید.

اکنون یک گروه را تشکیل داده‌اید که هرکسی در گروه می‌تواند پیام شما را ببیند یا پاسخ دهد. برای ارسال پیام ناپدید شونده روی علامت دوربین آبی کلیک کنید.

ارسال پیام های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

4) اکنون، عکس یا ویدئوی خود را با زدن بر روی دایره سفید بگیرید. یا آن را از گالری خود انتخاب کنید.

ارسال پیام های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

5) می‌توانید عکس خود را ویرایش کنید. می‌توانید استیکر، طراحی یا متن را به عکس خود اضافه کنید.

  • برای افزودن متن، در بالا سمت راست روی Aa ضربه بزنید. می‌توانید یک رنگ انتخاب کنید، متن را وارد کنید، سپس روی آن ضربه بزنید و متن را روی عکس قرار دهید.
  • برای طراحی بر روی آیکون قلم‌مو در سمت چپ آیکون Aa بزنید.
  • برای اضافه کردن استیکر، روی آیکون چهره بزنید و از میان استیکرها انتخاب کنید.

6) برای ارسال عکس یا ویدئوی ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام سه گزینه را در نوار پایینی می‌بینید.

انتخاب گزینه در ارسال پیام های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

 

گزینه های زیر شامل:

View Once: با انتخاب این گزینه شخص یا گروهی که عکس یا ویدئوی ناپدید شونده شما را دریافت می‌کند فقط یک‌بار می‌تواند آن را مشاهده کند. (بعد از یک‌بار دیدن پیام ناپدید می‌شود و دیگر قابل‌مشاهده نیست.)

Allow Replay: با انتخاب این گزینه به گیرنده یا گیرنده‌های عکس یا ویدئوی خود اجازه می‌دهید که قبل از ناپدید شدن عکس یا ویدئو چند بار دیگر آن را ببیند. (چندین بار برای یک دوره محدود اجازه پخش مجدد را می‌دهید.)

Keep in Chat: با انتخاب این گزینه می‌توانید یک پیش‌نمایش از عکس یا ویدئوی ناپدید شونده خود را در دایرکت حفظ کنید. (عکس یا ویدئو به‌صورت دائمی در چت باقی می‌ماند.)

7) پس از انتخاب گزینه، روی ارسال (Send) در پایین صفحه بزنید.

فرستادن پیام های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

 

روش دوم ارسال پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

1) وارد اینستاگرام خود شوید.

2) به دایرکت خود بروید.

3) در همان لیست دایرکت در پایین صفحه یک علامت دوربین مشاهده می‌کنید. (با زدن روی آن می‌توانید عکس ناپدید شونده خود را تهیه نمایید.)

فرستادن پیام های ناپدید شونده در لیست دایرکت اینستاگرام

4) همانند مراحل بالا عکس یا ویدئوی خود را انتخاب کنید و آن را ویرایش نمایید.

5) یکی از سه گزینه را انتخاب کنید. سپس بر روی Send بزنید.

 

نکات مهم در مورد پیام های ناپدید شونده

  • شما نمی‌توانید با زدن بر روی علامت دوربین در بالای صفحه، پیام ناپدید شونده را در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید. (این گزینه برای ارسال استوری شماست که بعد از 24 ساعت ناپدید می‌شود ولی امکانات پیام ناپدید شونده را ندارد.)
  • به خاطر داشته باشید که می‌توانید عکس یا ویدئوهای ناپدید شونده را برای افرادی بفرستید که شما را فالو می‌کنند یا قبلاً پیام‌هایی را باهم ردوبدل کرده باشید.
  • وقتی موارد دیگری (مانند پست‌هایی از فید، متن یا هشتگ) را با استفاده از دایرکت اینستاگرام ارسال می‌کنید، این پیام‌ها از بین نمی‌روند و در مکالمه قابل‌مشاهده خواهند بود.
  • وقتی عکس یا فیلمی را ارسال می‌کنید، در مکالمه با عنوان “Delivered” ظاهر می‌شود.
  • هنگامی‌که مخاطب آن را مشاهده کرد، “Opened” می‌شود.

پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

اگر به طور کلی در دایرکت خود هی پیامی دریافت نمیکنید حتما با مقاله علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام همراه شوید.

چگونه پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام را ببینم یا پاسخ دهم؟

اگر شخصی عکس یا ویدئوی ناپدیدشونده ای را برای شما ارسال کند، آن پیام مانند سایر پیام های دریافتی شما در دایرکت نخواهد بود. بلکه در صفحه لیست دایرکت های شما به صورت یک پیام آبی رنگ به شکل زیر خواهد بود.

دیدن پیام های ناپدید شونده در لیست دایرکت اینستاگرام

در یک گروه، می‌توانید پاسخ‌های همه افراد و اینکه چه کسی دیگری آن پیام را دیده است را ببینید.

برای دیدن پیام ناپدید شونده باید آن چت را باز کنید. سپس روی پیام آبی‌رنگ در صفحه دایرکت بزنید.

همچنین می‌توانید به آن دایرکت بروید و آن پیام ناپدید شونده را مشاهده کنید. حتی بدون رفتن به صفحه چت دایرکت نیز می‌توان بر روی پیام آبی‌رنگ کلیک کرد.

در داخل چت دایرکت، با توجه به گزینه های انتخابی فرد یک پیام آبی رنگ یا تصویر کوچک است. وقتی گزینه Keep in Chat را انتخاب کرده باشید، تصویری کوچک با قابی آبی رنگ در دایرکت نمایش داده می‌شود. در غیر این صورت یک پیام آبی رنگ خواهید دید.

تصویر زیر زمانی را نشان می‌دهد که شما یک پیام ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام ارسال کرده‌اید یا پیامی ناپدید شونده را دریافت کرده‌اید و دیده‌اید.

  • شماره 1 زمانی است که ارسال کننده پیام گزینه Allow Replay را انتخاب کرده باشد که می‌توانید در بازه زمانی مشخص آن را دوباره ببینید.
  • در شماره 2 ارسال کننده بر گزینه View Once زده که بعد از مشاهده دیگر قادر نخواهید بود آن را ببینید.
  • در نهایت شماره 3 زمانی است که ارسال کننده با انتخاب گزینه Keep in Chat پیام را دائمی کرده است.

دیدن پیام های ناپدید شونده در چت دایرکت اینستاگرام

توجه:

*بعد از دیدن پیام مجدداً بسته به انتخاب گزینه‌ها توسط شخص ارسال‌کننده، ویدئو یا عکس برای همیشه ناپدید خواهد شد. و دیگر نمی‌توانید آن را باز کنید. مگر اینکه گزینه Keep in Chat را انتخاب کرده باشد.

پیام ناپدید شونده با حذف کلی دایرکت اینستاگرام متفاوت است. برای حذف دایرکت به مقاله حذف کلی دایرکت های اینستاگرام در چند گام ساده مراجعه نمایید.

برای پاسخ به عکس یا ویدئوی ناپدید شونده، باید دایرکت را باز کرده و روی پیام ناپدید شونده بزنید.

در قسمت پایین عکس یا ویدئوی ارسالی (Message…) می‌توانید پیام خود را ارسال کنید. یا شما نیز متقابلاً عکس یا ویدئویی بفرستید.

همچنین می‌توانید بعد از دیدن پیام ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام، به‌طور مستقیم در دایرکت پاسخ دهید.

کجا عکس‌ها و ویدئوهای ناپدید شونده‌ای را که خودم ارسال کرده‌ام ببینم؟

شما نمی‌توانید عکس‌ها یا ویدئوهای ناپدید شونده‌ای که ارسال کرده‌اید مشاهده کنید، مگر اینکه گزینه Keep in Chat را انتخاب کرده باشید.

اما می‌توانید بینید که آیا ویدئو یا عکس به شخص رسیده است، بازشده است، دوباره پخش‌شده است یا اینکه کسی از پیام شما اسکرین شات گرفته است.

بعد از ارسال عکس یا ویدئو ناپدید شونده، وضعیت پیام (Delivered، Opened، Replayed، Screenshot) را در انتهای مکالمه خود در دایرکت مشاهده خواهید کرد.

کجا عکس‌ها و ویدئوهای ناپدید شونده‌ای را که خودم ارسال کرده‌ام ببینم؟

 

چه مدتی پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام باقی می‌ماند؟

پیشتر، بعد از اینکه شخصی که شما تصویر یا ویدئوی خود را برای او ارسال کرده‌اید، آن را مشاهده می‌کرد، برای همیشه از مکالمه شما ناپدید می‌شود.

اما حالا شما می‌توانید انتخاب کنید که پیام ناپدید شونده شما در دایرکت اینستاگرام به مدت 24 ساعت قابل‌مشاهده باشد. یا با گزینه Keep in Chat، آن را برای همیشه در گپ نگه دارید.

این حرکت کنترل بیشتری را به کاربران می‌دهد. و همچنین می‌تواند افراد را به اشتراک‌گذاری تصاویر صمیمی‌تر و طعنه‌آمیزتر از طریق دایرکت وسوسه کند.

چه مدتی پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام باقی می‌ماند؟

 

اسکرین شات گرفتن از پیام ناپدید شونده

مانند استوری، پیام‌های ناپدید شونده دایرکت اینستاگرام، پیام‌هایی هستند که منقضی می‌شوند. بااین‌حال، پیام‌های ناپدید شونده دایرکت فقط می‌توانند عکس یا ویدئو باشند.

اگر از پیام‌های ناپدید شونده دایرکت اینستاگرام اسکرین شات بگیرید، اینستاگرام به کاربر یا اعضای دیگر گروه اطلاع می‌دهد که از پیام اسکرین شات گرفته‌ اید.

اسکرین شات گرفتن از پیام ناپدید شونده

هنگامی که کسی از پیام شما اسکرین شات بگیرد، به شکل زیر در کنار آن علامتی ایجاد می‌شود.

اسکرین شات از پیام های ناپدیدشونده در دایرکت اینستاگرام

 

می‌توان پیام‌های ناپدید شونده را در اینستاگرام ذخیره کرد؟

در حقیقت، اینستاگرام اجازه ذخیره کردن عکس‌ها یا ویدئوهای ناپدید شونده در دایرکت را نمی‌دهد.

بااین‌حال، ممکن است راه‌های فرعی مانند برنامه‌های شخص ثالث یا ضبط کننده‌های صفحه‌نمایش وجود داشته باشد.

می‌توان پیام‌های ناپدید شونده را در اینستاگرام ذخیره کرد؟

دیدن دوباره عکس یکبار مصرف اینستاگرام

اگر میخواهید عکس را اسکرین بگیرید و صاحب عکس متوجه آن نشود قبل از باز کردن عکس. اینترنت خود را خاموش کرده(مطمئن شوید که از هر لحظه اینترنت قطع است) سپس عکس مورد نظر را باز و از آن اسکرین بگیرید. سپس به طور کامل برنامه اینستاگرام را ببندید. حال اینترنت را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید.

اگر یکبار تصویر را باز کرده باشید دیگر نمایش پیدا نخواهد کرد. پس قبل از باز کردن عمل بالا را انجام دهید.

یکی از این خدمات فروش لایک است. بنابراین شما میتوانید خرید لایک ایرانی اینستاگرام با قیمتی بسیار مناسب از طریق سایت ما انجام دهید.

حالت ناپدید شدن در اینستا

شما با حالت ناپدیدی در اینستاگرام، می توانید چت های خصوصی داشته باشید که پس از خواندن نیز از بین بروند. در واقع این حالت بیشتر استفاده از حالت Vanish Mode در اینستاگرام می باشد. در واقع شما با تنظیم وانیش می توانید پیام های زمان دار ایجاد کنید و پس از پایان چت، پیام ها پاک خواهند شد.

حالت ناپدید شدن در اینستا

 

حالت Vanish چیست؟

Vanish Mode در ابتدا بر روی فیسبوک سال 2022 فعال شد ولی اما به ویژگی های پیام رسان اینستاگرام نیز اضافه شده است. فیس‌بوک اعلام کرد که این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا رشته‌های چت موقت ایجاد کرده و به آن بپیوندند که پس از پایان چت به طور خودکار پاک می‌شوند.

این بسیار شبیه به ویژگی پاک کردن خودکار اسنپ چت است، اما تنها زمانی کار می کند که آن را به صورت دستی روشن کنید. حالت Vanish نیز فقط برای چت با دو نفر کار می کند. در چت های گروهی کار نمی کند.

نحوه سکرت چت در اینستاگرام

هیچ راه قطعی برای مخفی کردن پیام ها در اینستاگرام وجود ندارد. برخی از کاربران در مخفی کردن پیام‌ها با ارسال پیام‌های مستقیم (DM) به جای ارسال آن‌ها به‌عنوان به‌روزرسانی عمومی، موفقیت خود را گزارش کرده‌اند، اما این روش تضمینی کارایی ندارد. گزینه دیگر استفاده از یک برنامه شخص ثالث مانند Hiding Text برای پنهان کردن پیام های متنی حساس است.

برای مخفی کردن چت خود در اینستاگرام، برنامه را باز کنید و به پروفایل خود بروید. روی سه خط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و “تنظیمات” را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی «تنظیمات چت» ضربه بزنید و سپس دکمه «پنهان کردن چت» را روشن کنید.

 

مکالمات مخفی در اینستاگرام را چگونه می بینید؟

برای مشاهده مکالمات مخفی در اینستاگرام، ابتدا باید برنامه را باز کنید و سپس روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی کلیک کنید. با این کار منویی با لیستی از گزینه ها باز می شود و شما باید “تنظیمات” را انتخاب کنید.
هنگامی که در منوی تنظیمات قرار گرفتید، باید به پایین بروید تا بخش «حساب» را ببینید. در زیر این عنوان، گزینه ای به نام «پیام های خصوصی» وجود دارد.

You want to buy Quora Followers, so stay with us

لغو نادیده گرفتن پیام در اینستا

اگر در پلتفرم اینستاگرام کسی را فالو نکرده باشید، پیام های شخص مورد نظر در بخش ذخیره می‌شوند. با یک سری تنظیمات می توانید چنین پیام های را به طور کامل حذف نمایید. به طور پیش‌فرض اگر شخصی که در اینستاگرام فالو نکرده‌اید پیامی ارسال کند در بخشی مجزا به نام Requests ذخیره می‌شوند. اگر نمی‌خواهید بخش Message requests از افراد ناشناس را در اینستاگرام ببینید، می‌توانید به‌طور کامل این بخش را غیرفعال کنید.

  • در مرحله اول باید اپلیکیشن اینستاگرام آیفون یا اندروید را باز کنید. سپس دکمه‌ی Profile در گوشه‌ی راست پایین صفحه را لمس کنید. وارد صفحه‌ی پروفایل خود شوید و دکمه‌ی منو (سه خط) در گوشه‌ی راست بالای صفحه لمس کنید.

لغو نادیده گرفتن پیام در اینستا

 

  • بر روی قسمت Settings و سپس Privacy شوید.

لغو نادیده گرفتن پیام در اینستا

  • در Privacy گزینه‌ی Messages را انتخاب کنید.

post unavailable یعنی چه؟

  • در پایین صفحه بخش Other People را پیدا کنید. روی Others on Instagram کلیک کنید. زیر بخش Others on Instagram روی گزینه‌ی Don’t Receive Requests بزنید.

Others on Instagram

  • حالا  Message request غیر فعال شده است. اگر کاربر ناشناسی به شما پیام بدهد نوتیفیکشن پیام را دریافت نمی‌کنید و هیچ پیامی در پوشه‌ی Requests وجود نخواهد داشت. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اپلیکیشن اینستاگرام دارای گزینه‌ای برای غیرفعال‌سازی پیام از سوی کاربران فیسبوک است.
یکی دیگر از خدمات سایت فالووران خرید ویو IGTV است که به وسیله این سرویس میتوانید بازدیدکنندگان پست های خود را افزایش دهید .

 

post unavailable یعنی چه؟

استوری هایی که حذف شده اند، دلیل اصلی نمایش دادن پیغام post unavailable می باشد. استوری هایی که در دسترس نیستند معمولاً به دلیل حذف آنها توسط کاربر ایجاد می شوند. کاربرانی که استوری های خود را حذف کرده اند دیگر نمی توانند آن ها را بیابند یا ببینند. تنها چیزی که باید بدانید این است که حساب شما مسدود نشده است یا چیزی شبیه به آن، مشکلی برای شما نیست. همه اینها مربوط به کاربری است که پست را ارسال کرده است. چیزی در حساب آنها به برخی از اکانت ها اجازه نمی‌دهد پست‌هایشان را ببینند.

هیچ معنایی پشت پیام ارسال غیرقابل دسترس نیست، اما یکی از دلایلی که شما آن را مشاهده می کنید این است که ممکن است صفحه شما را مسدود کرده باشد.

وقتی روی پیام کلیک می‌کنید، می‌توانید متوجه شوید که کاربر یافت نشد. قطعا دلیل اصلی آن حذف شدن پست ها قبل از ارسال است.

کلام آخر

قابلیت اینستاگرام برای ارسال پیام‌های ناپدید شونده به دوستان، یکی دیگر از ویژگی‌های رقابت مستقیم اینستاگرام با اسنپ چت است.

پیچیدگی زیادی در این ویژگی جدید ارسال پیام‌های ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام اضافه نشده است.

اما بزرگ‌ترین تفاوت آن در مقایسه با اسنپ چت این است. که کاربران اکنون می‌توانند تصمیم بگیرند که پیام‌هایی را که در دایرکت اینستاگرام با دیگران به اشتراک می‌گذارند، پس از یک‌بار مشاهده ناپدید شوند. یا قابلیت پخش مجدد داشته باشند یا به‌طور دائم در گپ بمانند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

18 دیدگاه

  1. میشه یکی از پیامهای ناپدید شونده رو که تو اینستاگرام برای من ارسال کردنو پاک کنم؟

    1. پیامی که توسط دیگران برای شما ارسال شده را نمی توانید پاک کنید، مگر اینکه کل دایرکت خود را با فرد موردنظر پاک کنید.

    1. پیام هایی که در دایرکت ارسال می کنید می توانید با نگه داشتن پست برای یک لحظه و زدن گزینه Unsend حذف کنید.

    1. نشانه ارسال شدن پیام،  Deliveredو Opened نشان‌دهنده خوانده شدن پیام شما توسط مخاطب است.

  2. پیامی ناپدیدشونده ای که دوستم فرستاده بود رو نتونستم ببینم، راهی وجود داره که بتونم دوباره ببینمش؟

    1. امکان دیدن پیام ناپدید شونده بیش از یک‌بار وجود ندارد، مگر اینکه دوست شما گزینه Keep in Chatرو زده باشد. از دوست خود بخواهید تا آن را دوباره برای شما ارسال کند.

  3. موقعی که از پیام ناپدیدشونده اسکرین شات می گیرن نوتیفیکیشنی برای ما ارسال میشه؟

    1. بله، هنگام گرفتن اسکرین شات از پیام ناپدیدشونده در دایرکت اینستاگرام و همچنین هنگامی که آن را دوباره باز می کنند، اینستاگرام در اعلان گوشی شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد کرد.

  4. ممکنه کسی از پیام اسکرین شات نگیره اما اینستاگرام اون رو به عنوان اسکرین شات گرفته محسوب کنه؟

    1. این امر تقریبا غیر ممکن است مگر اینکه اینستاگرام دچار مشکل شود. در غیر این صورت تنها اگر مخاطب از پیام ناپدید شونده شما اسکرین ‌شات بگیرد، زیر اسم او عبارت Screenshot درج خواهد شد.

  5. من پیام ناپدیدشونده رو دیدم ولی تا بخوام جواب بدم تموم شد؟ حالا چطوری جوابشو بدم؟

    1. اگر پیام ناپدیدشونده در دایرکت را دیدید و پاسخ ندادید، می توانید در دایرکت به مکالمه خود با شخص ادامه دهید.

    1. درسته که در صورت گرفتن اسکرین‌شات از پیام ناپدیدشونده شما اینستاگرام شما را آگاه می کند و راهی برای ذخیره آن در برنامه اینستاگرام وجود ندارد، اما همیشه راه هایی برای ذخیره تصاویر یا ویدئوها وجود دارد. مثلا استفاده از screen record ها یا عکس گرفتن از صفحه گوشی با گوشی دیگر. پس بهتر است در ارسال پیام‌های ناپدیدشونده نیز احتیاط کنید.

    1. بهترین راهش گرفتن اسکرین هستش.
      چون شما نمیتونید به عنوان یک گیرنده یک پیام رو از حالت ناپدید شونده خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا