اینستاگرام

چگونه از فیس افکت اینستاگرام استفاده کنیم؟

موضوع این مقاله فیس افکت اینستاگرام میباشد. حتما تاکنون از بین کسانی که آن ها را در اینستاگرام دنبال می کنید افرادی را دیده اید که برای زیباتر شدن تصویر یا سرگرمی از فیس افکت اینستاگرام استفاده می کنند.

در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چطور شما نیز با استفاده از فیس افکت ها سرگرمی ایجاد کنید. یا عکس های خود را با جلوه ای زیباتر به اشتراک بگذارید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اگر می خواهید بدانید که چگونه افکت های اینستاگرام را فعال کنیم حالا مطلب زیر را بخوانید.

فیس افکت اینستاگرام چیست؟

اخیرا اینستاگرام در به روزرسانی های خود، این قابلیت را برای کاربرانش فراهم کرده است که بتوانند از فیس افکت ها استفاده کنند. اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های فیلمبرداری و تصویربرداری و ثبت خاطرات در اینترنت است. بروزرسانی افکت های اینستاگرام امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید بدانیم که با توجه به مناسبت و روز و زمان خاص از یک افکت مناسب بهره مند شویم.

چگونه افکت های اینستاگرام را فعال کنیم

اگر بخواهیم به سوال چگونه افکت های اینستاگرام را فعال کنیم پاسخ دهیم باید بگوییم که این افکت ها نیاز به فعال کردن ندارند و به صورت خودکار در لیست شما قرار خواهند گرفت.

این قابلیت ابتدا در استوری های اینستاگرام فعال بود. اما به مرور زمان فیس افکت ها یا فیلترهای چهره به لایو ها اضافه شدند.

یکی از ویژگی هایی که فیس افکت ها دارند این است که باعث می شود مخاطب پیچ خود را بیشتر درگیر کند. البته این افکت ها فقط برای چهره نیستند، بلکه برای طبیعت و اشیاء نیز قابل استفاده است.

جالب است بدانید گاهی استفاده از فیس افکت های محبوب در افزایش فالوور اینستاگرام موثر می باشند.

فیس افکت اینستاگرام

 

افکت اینستاگرام

اینستاگرام افکت های بسیار زیادی دارد که از جذاب ترین آنها افکت های مربوط به چهره (فیس افکت می باشد) ما در ادامه به طور مفصل فیس افکت ها را معرفی نموده ایم و در کنار آنها دیگر افکت های محبوب اینستاگرام را نیز مطرح کرده تا شما کاربران عزیز بتوانید از این افکت ها به سادگی استفاده نمایید.

 

افکت اینستاگرام

فراموش نکنید که استفاده از افکت ها به افزایش بازدید استوری های شما بسیار کمک خواهند کرد.

چطور از فیس افکت اینستاگرام استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا گفته شد، قابلیت استفاده از فیلتر های اینستاگرام در آپدیت های اخیر افزوده شده است. پس برای استفاده از فیس افکت ها باید ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

لازم به ذکر است که این فیس فیلتر ها قابل استفاده روی عکس و فیلم می باشد و انواع مختلفی دارند.

شما می توانید از این فیس افکت ها استفاده کنید و آن را روی چهره خود در فیلم یا تصویر تنظیم کنید.

چطور از فیس افکت اینستاگرام استفاده کنیم؟

 

فیلتر اینستاگرام کجاست؟

حال میخواهیم بگوییم که فیلتر اینستاگرام کجاست؟
استفاده ار فیس افکت ها اصلا کار سخت و مشکلی نیست. اما برای راحتی شما در ادامه نحوه استفاده از فیس فیلتر ها را به طور کامل توضیح داده ایم.

در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و از آن جا برای گرفتن تصویر آماده شوید. به عکس زیر توجه کنید.
گام اول برای استفاده از فیس افکت اینستاگرام

چطور از فیس افکت ها در استوری استفاده کنیم؟

  • در اولین تصویر از سمت چپ، اگر به بالای تصویر سمت چپ دقت کنید، یک عکس دوربین مشاهده می کنید. بر روی آن را ضربه بزنید تا اینستاگرام به قسمت دوربین برود.
  • البته باید دقت داشته باشید که حتما اجازه دسترسی به دوربین را به اینستاگرام بدهید.
  • بدین ترتیب بعد از این مرحله می‌توانید تصویر خود را مشاهده کنید. بعد از انجام این مرحله شما می توانید از دوربین تلفن همراه خود استفاده کنید. و تصویر مورد نظر را در صفحه تلفن همراه خود مشاهده کنید. (عکس دوم)
  • اگر می خواهید از دوربین پشت گوشی خود استفاده کنید می توانید از آیکون دوربین که در پایین و سمت راست تصویر مشاهده می کنید، استفاده کنید. کافی است روی آیکون مدنظر ضربه بزنید تا دوربین ها جا به جا شوند.
  • همانطور که در عکس دوم مشاهده می کنید در نوار پایین صفحه آیکون های دایره ای وجود دارند. که اینستاگرام آنها را به شما پیشنهاد داده است. این آیکون ها از قبل و بدون اینکه نیاز باشد شما کار خاصی را انجام دهید، در پایین صفحه وجود دارند.
  • برای استفاده از فیس افکت ها نوار پایین صفحه را به چپ و راست بکشید. و فیس افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گام دوم برای استفاده از فیس افکت اینستاگرام

در تصویر بالا از افکت های مختلفی استفاده شده است. و شما می توانید برای استفاده از فیلتر های مختلف، آن ها را انتخاب کنید.

چطور از فیس فیلتر ها برای گرفتن فیلم استفاده کنیم؟

اگر می خواهید می توانید از این افکت‌ها برای گرفتن فیلم یا عکس استفاده کنید. برای گرفتن عکس کافی است دکمه وسط را یکبار لمس کنید. و برای ضبط فیلم نیز دکمه وسط را مدت بیشتری نگه دارید.

و وقتی که از فیلم گرفتن منصرف شدید، دست خود را از روی کلید وسط بردارید.

اگر قصد دارید که فیلتر ها را غیر فعال کنید و تصویر نرمال و بدون افکت داشته باشید. کافی است روی علامت ضربدری که در بالای دایره فیس افکت هست، ضربه بزنید. با ضربه زدن روی ضربدر فیلتر غیر فعال خواهد شد.

چطور از فیس فیلتر ها برای گرفتن فیلم استفاده کنیم

چطور فیس فیلتر ها را ذخیره کنیم؟

شما با کمک روش هایی که در زیر توضیح داده شده می توانید فیلترهای دلخواه تان را ذخیره نمایید تا بتوانید دوباره از آن ها استفاده کنید.

چطور فیس فیلتر ها را ذخیره کنیم

همانطور که مشاهده می کنید در قسمت پایین دکمه وسطی صفحه، که همان آیکون فیس افکت هست، یک نوشته وجود دارد. که در اصل نام فیس افکت در حال اجراست.

اگر می خواهید فیس افکت مورد نظر خود را ذخیره نمایید تا بعدا آن را استفاده کنید. کافی است روی نوشته مورد نظر ضربه بزنید.

بعد از این مرحله، منویی مانند عکس دوم برای شما باز می شود. و می توانید به کمک «save effect» فیس فیلتر مورد نظر خود را ذخیره نمایید.

چطور فیلتر های جدیدتر و مطابق میل خود را پیدا کنیم و از آن ها استفاده کنیم؟

پیدا کردن face Effect خاص اینستاگرام

اگر به دنبال یک فیلتر خاص می گردید می توانید مطابق تصویر فوق از طریق گزینه browse effects اقدام کنید. به کمک این گزینه می توانید فیس افکت مورد نظر خود را پیدا کنید.

فیلتر های جدید در اینستاگرام

کافی است در کادر بالا فیلتر مورد نظر خود را سرچ کنید. یا اگر نام آن را نمی دانید، از عبارات مرتبط استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر دنبال فیلتری که به گربه مربوط است می گردید، باید کلمه cat را سرچ کنید.

به راحتی می توانید فیس افکت تان را پیش نمایش کرده و انتخاب نمایید. حالا آن را ذخیره (Save) نمایید.

معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام

با معرفی جذاب ترین فیس افکت های اینستاگرام در خدمت شما هستیم. در ادامه اسم افکت های معروف اینستاگرام را خدمتتان معرفی خواهیم نمود. پس حتما با ادامه مقاله همراه باشید.

معرفی جذاب ترین فیس افکت در اینستاگرام

قبل از معرفی فیس افکت ها این نکته را بگوییم که این افکت ها کاملا سلیقه ای هستند و ما اینها را براساس نظرسنجی و توجه کاربران به این افکت ها جمع آوری کرده ایم. حتما افکت های بسیار زیادی هستند که شاید افراد زیادی از آن استفاده نمیکنند اما از نظر شما جذاب و کاربردی است.

فیلتر ارایش اینستاگرام

افکت ارایش اینستاگرام

از آنجایی که بسیاری از افراد علاقه زیادی به فیلتر ارایش اینستاگرام دارند چند نمونه ازفیلتر های آرایش اینستاگرام را بیان خواهیم نمود.

افکت YULBERT MAKEUP: فیلتر آرایش اینستاگرام به نام YULBERT MAKEUP چشم های شما را زیباتر خواهد نمود.

فیلترMY MAKEUP: با سرچ کردن این عبارت افکت های بسیار زیاد ارایشی را پیدا خواهید نمود که بسیار کاربردی و جذاب هستند

افکت BARA FACE: این افکت یک ارایش ملایم و کاملا طبیعی به شما خواهد بخشید.

فیلتر SWEET FACE: فیلتر ارایش اینستاگرام به نام SWEET FACE، یک افکت آرایشی کاملا خاص است که بسیاری از بلاگر ها از آن استفاده میکنند و کاملا حالت صورت شما را تغییر خواهد داد.

اسم افکت های آرایشی اینستاگرام را در مطلب بالا به طور کامل خدمتتان توضیح داده ایم.

 

افکت بچه شدن در اینستاگرام

افکت بچه شدن در اینستاگرام

افکت BABY FACE از KRUPSKAYA: hc :از افکت های بچه شدن در اینستاگرام میتوان به این افکت اشاره نمود. این افکت چهره شما را کودکانه و بامزه خواهد کرد

فیلتر BABY از ANYAZHIKH: این افکت نیز با تغییر در حالت چهره تا حدودی آن را بچگانه خواهد نمود

افکت BABY FACE از BARISDOKUZER: این افکت چهره شما را روی بدن نوزاد قرار خواهد داد

فیلتر BABY FACE از DUBU_HOLIC : یکی دیگر از افکت های بچگانه این افکت میباشد که کاملا جذاب و خاص است

افکت های منظره در اینستاگرام

افکت های منظره در اینستاگرام

فیلترautmn filter از love.is.masha: فیلتری برای استفاده از تصاویر گرم و تم پاییزی است.

افکت Black White Film از ilhamrofiqi: اگر افکتی سیاه و سفید با حال و هوایی قدیمی میخواهید از این افکت استفاده کنید.

بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی

اسم افکت های معروف اینستاگرام برای سلفی را خدمتتان می خواهیم معرفی کنیم. در ادامه برخی از مهم ترین افکت های سلفی اینستا را که شامل:

A4 filter: با فیلترهای A4 می توانید هر ساعت از روز خود را با لایه ای عاشقانه و جذاب عکس و ویدیو سلفی بگیرید.

Honey Skill + movie: عاشق این فیلتر اینستا خواهید شد و با رنگ‌های تابستانی داخلی خانه و رنگ‌های سفالی ارائه می دهد برای عکس هایی که از این گوشه از خانه می گیرید که به آن بسیار افتخار می کنید یا معمولاً به عکس های داخل خانه نور بیشتری می دهد. حال و هوای گرمی به تمام عکس های شما خواهد داد.

Definition: اگر از طرفداران طراحی گرافیکی، خلاقیت و نوآوری هستید، از بازی با این فیلتر که فوکوس دوربین را با طرحی سفید که جلوه ای با دست نشان می دهد، لذت خواهید برد.

بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی

برخی دیگر از افکت های سلفی:

Cinema Stories: یک فیلتر عالی برای سفر به زمان گذشته می باشد و می توانید از آرایش تا لباس تان را همانند سینمای قدیم بکنید.

INFRA: این فیلتر دارای چندین انتخاب تن و رنگ است و می توانید سبک تصویر و ویدیوی خود را تغییر دهید. یکی از روش های عالی برای زیباتر کردن تصاویر شما در عکاسی می باشد.

Moody up: گاهی اوقات ما خاطرات جالبی داریم که شایسته است با دنیا به اشتراک بگذاریم. تنها کاری که در این لحظات باید انجام دهیم این است که با این فیلتر به آنها فرمان دهیم. هر لحظه عکاسی از روز خود را برای همیشه با فیلتر Moody Up ذخیره کنید و آن را با موسیقی همراه کنید.

Clarendon: فیلتری که دارای کنتراست بالا بوده و به تصویر شما یک رنگ کلی خنک می دهد، اما رنگ پوست گرم و معمولی باقی می ماند. شما می توانید هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید زیرا در هر تصویری، چه یک عکس منظره یا یک پرتره، خوب به نظر می رسد. قطعا یکی از بهترین فیلترهای اینستاگرام برای عکس است.

سایر افکت های محبوب اینستاگرام

سایر افکت های محبوب در اینستاگرام

افکت glitter: عکس برداری و فیلم برداری با افکتی نورانی و کاملا جذاب توسط glitter انجام میشود

فیلتر ineslongevial: یکی از افکت های محبوب اینستاگرام است زیرا صورت شما را نقاشی میکند

افکت Sunlight: با این افکت میتوانید یک عکس هنری از خود بیاندازید زیرا هاله ای از نور خورشید روی صورت شما خواهد انداخت

فیلتر time warp scan: این دقیقا همان افکتی است که بسیاری از بلاگرها با آن تصاویر جذابی میسازند. در این حالت یک خط افقی و یا عمودی روی تصویر شما خواهد افتاد که حرکت کرده و میتوانید حالت چهره خود را تغییر دهید

چطور فیس افکت ها را از استوری دیگران برداریم؟

حتما دوست دارید که از فیس فکت اینستاگرام استفاده و خواهان آن باشید. اما روش استفاده و ذخیره کردن آن را ندانید.

در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه فیلتر های مورد علاقه خود را در هر پیچ و استوری به راحتی ذخیره کنید. و در هر زمانی که دوست داشتید از آن بهره ببرید.

برای اینکه بتوانید از فیس افکت استوری های دیگران استفاده کنید، دو روش را امتحان کنید.

روش اول را در تصویر ذیل مشاهده می کنید:

چطور فیس افکت ها را از استوری دیگران برداریم؟

طبق عکس بالا و چپ تصویر، در زیر آی دی شخص می توانیم نام فیلتر را ببینید.

برای ذخیره فیس افکت کافی است، روی نام فیس افکت کلیک کنید. تا یک منو در پایین تصویر برای شما باز شود. و از منوی مربوطه، save effect را انتخاب کنید تا فیلتر مورد نظر شما ذخیره شود.

ذخیره فیس افکت در اینستاگرام

امروزه از فیس افکت ها در لایو اینستاگرام استفاده زیادی می شود.

فیلتر چهره اینستاگرام

 

رفع مشکل افکت اینستاگرام

رفع مشکل افکت اینستاگرام

 

البته از زمان تولید این قابلیت مدت زیادی می گذرد ولی هنوز برخی مشکل دارند، دلیل این موضوع میتواند آپدیت نبودن اینستاگرام و یا حتی ضعیف بودن اینترنت شما باشد. اگر اینستاگرام خود را آپدیت نمایید و همچنین مطمئن شوید که اینترنت سرعت مناسبی دارد حتما این قابلیت به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

فیلتر جدید اینستاگرام

فیلتر جدید اینستاگرام

تمام فیلترهایی که معرفی نمودیم از فیلترهای جدید اینستاگرام بودند و بیشترین استفاده را افکت های آرایشی داشته اند. هر زمان که افکت های بیشتر و جدیدتری به اینستاگرام اضافه شود حتما آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید فیلم ها و عکس های بیشتری را به کمک افکت ها زیباتر کنید.

قبل از به پایان رساندن مقاله باید بگوییم که میتوانید خرید کامنت اینستاگرامخرید ویو IGTV  را با قیمت مناسب از سایت ما انجام دهید.

جدیدترین افکت های اینستاگرام

جدیدترین افکت های اینستاگرام

همانطور که می دانید امروزه از افکت های آرایشی و سلفی بسیار زیاد استفاده می شود و اگر بر روی صورت شما جوش و لک و سیاهی باشد با استفاده از افکت می توانید چهره تان را زیباتر کنید و از این راه فالوورها و تعداد دنبال کننده را افزایش دهید. جدیدترین افکت های اینستا امروزه با کمی سرچ در اینترنت قابل پیدا کردن هستند و می توانید انواع آنها را در خود برنامه اینستاگرام دانلود و بارگذاری نمایید. اینستاگرام امروزه از قابلیت و پیشرفت های زیادی برخوردار است و افکت ها یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین کارها است.

چگونه فیلتر اینستاگرام را فعال کنیم

برای فعال کردن فیلترها در اینستاگرام، ابتدا برنامه را باز کنید و سپس روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. با این کار منویی باز می شود که در آن می توانید “تنظیمات” را انتخاب کنید. از اینجا به پایین اسکرول کنید تا قسمت «فیلترها» را ببینید و سپس دکمه کنار «فعال کردن فیلترها» را در موقعیت روشن قرار دهید.

چگونه فیلتر اینستاگرام را فعال کنیم

چرا نمی توانم از فیلترها در اینستاگرام استفاده کنم؟

فیلترهای اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که ظاهر و احساس خاصی به برنامه ببخشند و در نتیجه تغییراتی را در عکس ها اعمال می کنند که قابل بازگرداندن نیستند. این بدان معنی است که اگر می خواهید عکس اصلی را نگه دارید، نمی توانید از فیلتر روی آن استفاده کنید.

چگونه فیلتر اینستاگرام را روی عکس بگذاریم

برای افزودن فیلتر به عکس‌های موجود اینستاگرام، کاربران باید برنامه را باز کرده و عکسی را که می‌خواهند ویرایش کنند انتخاب کنند. بعد از انتخاب تصویر، فیلترهای مختلفی در بخش پایین نمایش داده خواهد شد. برای اعمال فیلتر، کاربران باید انگشت خود را به چپ یا راست بکشند تا فیلتر مورد نظر را پیدا کنند.

جمع بندی

شما با فیس افکت اینستاگرام و ایجاد یک صحنه زیبا و دلپسند در لایو یا استوری خود می توانید فالوورهایتان را بیشتر با پیج خود درگیر کنید. و هر چه بیشتر فالوور داشته باشید، راحت تر می توانید رشد پیدا کنید و به هدف خود نزدیک تر شوید.

همچنین می توانید از فیس فیلترهایی که مضمون مسابقه، پرسش و پاسخ و…. دارند استفاده کنید. بدین ترتیب هم کار شما در تولید محتوا راحت تر خواهد شد. و هم با مخاطبان خود رابطه صمیمی تری می توانید برقرار کنید.

از دیگر مزیت های فیلتر های اینستاگرام این است که می توانید فیلترها و افکت های جدید را بدون خارج شدن از برنامه به عکسها و فیلمهای خود اضافه کنید.

این فیس افکت ها نقش بسیار زیادی در جذابیت محتوای تولیدی شما دارند.

در این مقاله سعی کردیم درباره تمام موارد مهم درباره فیس افکت اینستاگرام صحبت کنیم. تا با مزیت آنها و جستجو کردن، ذخیره و نحوه استفاده از فیلترهای چهره به طور کامل آشنا شوید.

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

5 دیدگاه

  1. واسه من چرا اون یک تیکه که استیکر میخام بزارم رو فیلم اون اپشن رو نداره تازه هم بروز رسانی کردم

  2. ببخشید وقتی یه فیلمی رو سیو داربم چطوری میتونیم روش افکت های خودمون که ذخیرش کردیم رو بذاریم؟

    1. شما فیلم یا عکستونو توی استوری انتخاب کنید کنار سیو علامت 3 تا ستاره مانند است اون رو بزنید افکت رو انتخاب کنید و قرار بدید. این بهترین راه برای استفاده از افکت ها هستش

    1. سلام دوست عزیز. بعضی اوقات به دلیل لود نشدن افکت نمایش داده نمیشه. یکبار برنامه رو ببندید و دوباره وارد بشید و یک مقدار صبر کنید تا فیس افکت ها لود و فعال بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا