اینستاگرام

فن پیج اینستاگرام چیست؟

بار ها اتفاق افتاده که آی دی سلبریتی و هنرمند خاصی را در اینستاگرام سرچ کنید اما سرانجام پیح این افراد به تنهایی بالا نیامده باشد. علاوه بر پیج سلبریتی ها و هنرمندان شما با پیج هایی مواجه می شوید که برای حمایت از سلبریتی و یا هنرمند خاصی تشکیل شده است. فن پیج اینستاگرام راهی برای ایجاد محبوبیت بیشتر یک سلبریتی و یا هنرمند برای کاربران است. امروزه افراد زیادی از طریق ایجاد فن پیج فرد مورد علاقه خود به درآمدزایی رسیده اند. ما در این مقاله شما را با نحوه ساخت فن پیج اینستاگرام آشنا می کنیم و اصول داشتن صفحه طرفداران را با شما در میان می گذاریم

❎فن پیج چیست؟

فن پیج اینستاگرام

زمانی که شما نام یک سلبریتی را سرچ کرده و همراه آن چند پیج دیگر با آن نام و مضمون برای شما بالا می آید؛ درواقع شما با فن پیج های آن شخص مواجه شدید. افراد برای حمایت از هنرمند و سلبریتی مورد علاقه خود دست به ایجاد فن پیج اینستاگرام می زنند. امروزه در برنامه اینستاگرام پیج های زیادی به عنوان فن پیج اینستاگرام در حال فعالیت هستند.

هدف از ایجاد فن پیج اینستاگرام حمایت از سلبریتی مورد نظر و در نتیجه درآمد زایی از طریق آن می باشد. اگر سوال برای شما ایجاد شده است که فن پیچ چیست؟ در واقع فن (fan) در انگلیسی به معنا طرفدار و هوادار می باشد. به طور کلی به پیجی گفته می شود که برای حمایت و معرفی شخص خاصی ایجاد شده است.

هوادارانی که برای حمایت سلبریتی و هنرمند خود پیج می سازند و مدیریت پیج را در دست می گیرند ادمین های فن پیج اینستاگرام به شمار می روند. ادمین ها برای روند و پیشرفت پیج خود به فالور های زیادی نیاز دارند. برای افزایش فالور های خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از روش هایی که بیشتر ادمین ها استفاده می کنند خرید فالوور می باشد.

❎چرا فن پیج داشته باشیم؟

بیشتر افراد فن پیج ها را به دلیل علاقه شخصی خود به یک هنرمند و یا سلبریتی ایجاد می کنند. ایجاد فن پیج کمک زیادی به شما نمی کند مگر اینکه قصد درآمدزایی از طریق آن را داشته باشید. امروزه ادمین های زیادی از فن پیج اینستاگرام خود روزانه درآمدزایی می کنند. فن پیج اینستاگرام باعث شناخت بیشتر سلبریتی ها و نمایش آثار آن می شود. به طوری یک حرکت فرهنگی به شمار می رود که افراد از آن درآمدزایی نیز دارند.

به طور کلی سلبریتی هایی که افراد برای آن ها فن پیج اینستاگرام ایجاد می کنند، خودشان در شبکه اینستاگرام دارای یک پیج اصلی می باشند. بیشتر فن پیج ها برای حمایت بیشتر از سلبریتی مورد علاقه خود آی دی پیج اصلی سلبریتی را در بیو فن پیج قرار می دهند. تمام فعالیت ادمین فن پیج در جهت سلبریتی و هنرمندی است که برای آن فن پیج درست شده است.

❎چگونه فن پیج به درآمد می رسد؟

پیج طرفداری اینستاگرام

در عصر جدید برنامه اینستاگرام جز شبکه های اجتماعی درآمدزا به شمار می رود. شما با طی روند صحیح می توانید از طریق افزایش فالوور به درامد بالا در برنامه اینستاگرام دست یابید. فن پیج اینستاگرام یکی از بهترین موضوع ها برای افزایش فالوور و درآمد زایی از طریق اینستاگرام است. برحی از افراد بر این باورند که فن پیج ها صفحات خوبی برای کسب اطلاعات از سلبریتی و یا هنرمندان می باشند.

برای اینکه بتوانید از فن پیج اینستاگرام درامدزایی داشته باشید، باید ترفند های لازم برای انجام ابن کار را فرا بگیرید. اولین قدم برای روند کار فن پیج اینستاگرام جذب و افزایش روزانه فالور می باشد. زمانی که فن پیج اینستاگرم با افزایش فالوور زیادی رو به رو شود، ادمین می تواند از طریق دریافت تبلیغ به درآمد بالایی برسد. برای داشتن پیجی با فالوور های بالا نیاز است قوانینی را رعایت کنید:

  1. انتشار پست در ساعات مناسب.
  2. انتشار استوری به طور روزانه و در ساعات مناسب.
  3. افزایش فالوور به طور روزانه از طریق خرید فالوور و یا روش فالو در ازا فالو.
  4. برقراری ارتباط درست با کاربران.
  5. فرهنگ سازی و انتشار عنوان های مربوط به سلبریتی و یا هنرمندی که فن پیج آن شده اید.
  6. تولید محتوا عامیانه و دل نشین.

در بعضی از مواقع اینستاگرام با مشکل رو به رو می شود و برنامه برایتان باز نمی شود. این امر دلایلی دارد که با کسب اطلاعات راجب آن می توانید مشکلات اینستاگرامی خود را به تنهایی و به راحتی حل کنید.

❎دلیل اصلی فعالیت صفحات طرفداری چیست؟

امروزه فن پیج های زیادی با فالوور های بالا در حال فعالیت در برنامه اینستاگرام می باشند. هر یک از فن پیچ ها هدف خاصی را دنبال می کنند و طبق الگوریتم خاصی فعالیت خود را ادامه می دهند. فن پیج اینستاگرام دارای قوانین و مقرارت خاصی نمی باشد بلکه طبق الگوریتم افزایش فالوور به امورات خود ادامه می دهند. بیشتر آن ها هدف افزایش فالوور و حمایت از سلبریتی مد نظر را دارند.

البته باید بدانید که اداره فن پیج اینستاگرام کار راحتی نمی باشد. شما روزانه باید به فکر افزایش فالوور و انتشار پست های مورد علاقه افراد باشید. با کاربران مخالف رو به رو می شوید و طزر برخورد شما باید طوری باشد که سوتفاهم ایجاد نکند. گاهی برای افزایش فالوور باید هزینه کنید و فالوور های خود را بخرید.

پیشنهاد ما: آنفالویاب اینستاگرام 

❎تولید محتوا برای فن پیج به چه صورت است؟

پیج طرفداری اینستا

به طور کلی تولید محتوا برای فن پیج اینستاگرام همانند تولید محتوا برای حوزه های دیگر اینستاگرام می باشد. این کار نیاز به رعایت دو اصول می باشد:

  1. ادیت عکس و ویدئو
  2. انتخاب درست برای نوع محتوا

به طور کلی ادمین فن پیج اینستاگرام برای رعایت این دو اصل باید مواردی را در نظر بگیرد. چرا که اداره فن پیج کار راحتی نیست و نیاز به زمان زیادی برای افزایش فالوور دارد. هم چنین راضی نگهداشتن کاربران عاملی است که بیشتر از افزایش فالوور برای ادمین فن پیج دغدغه ایجاد می کند.

برای اینکه بتوانید پیج مرتب و باب میل کاربران ایجاد کنید باید اقداماتی را در نظر بگیرید:

طراحی پروفایل برای فن پیج ها

توجه داشته باشید اولین چیزی که به چشم کاربران می خورد عکس پروفایل پیج شما می باشد. شما باید عکس پروفایل خود را متناسب با موضوع پیج خود طراحی کنید. بعضی از ادمین ها برای اینکه پیج خود را خاص و منحصر به فرد کنند با طراحی لوگو مخصوص به پیج خود جلوه خاصی می دهند. این عمل باعث جذب کاربران می شود و هم چنین به پیج شما نمای مرتب تری می دهد.

طراحی پروفایل یکی از عوامل مهم در جذب فالوور می باشد. قبل از اینکه فرد وارد فن پیج شما شود، پروفایل شما را مشاهده می کند. باید در نظر داشته باشید که بهتر است پروفایل شما مربوط به سلبریتی باشد که برای آن فن پیج ایجاد کرده اید.

برای اینکه بتوانید فن پیج اینستاگرام خود را بهتر راه اندازی کنید نیاز است از عکس ها و ویدئو های سلبریتی مورد نظر خود استفاده کنید. برای اینکار نیاز به دانلود عکس ها، استوری ها، فیلم ها و لایو هایی که برگذار می کند دارید. استفاده از ربات دانلود اینستاگرام در این رابطه کمک زیادی می کند.

پیشنهاد ما: کاربرد ربات دانلود اینستاگرام چیست؟

یکی از عوامل مهم دیگر برای اداره فن پیج اینستاگرام انتخاب آی دی مناسب برای حساب کاربری می باشد. زمانی که افراد سلبریتی مورد نظر را سرچ می کنند، آی دی شما باید به گونه ای باشد که با نام سلبریتی برای کاربران بالا بیاید. بهترین گزینه برای انتخاب بهترین اسم، اضافه کردن کلمه fan در اول یا آخر اسم پیج خود است. برای مثال شما نام سلبریتی مورد نظر را در آی دی قرار می دهید و در انتها آن واژه fan را قرار می دهید.

fan در لغت به معنی طرفدار و هوادار می باشد. از این رو کاربران می توانند تشخیص دهند که شما فن پیج اینستاگرام هستید. بعضی از ادمین ها فن پیج خود را به جای پیج اصلی سلبریتی جا می زنند و خود را آن شخص اصلی معرفی می کنند. اما خب این کار اخلاقی نمی باشد و هم چنین زمانی که کاربران متوجه این موضوع شوند پیج را آنفالو می کنند.

عکس پروفایل، بیو فن پیج و انتخاب نام

صفحه طرفداری اینستاگرام

 

به طور کلی عکس پروفایل فن پیج ها نقش ویترین یک مغازه را ایفا می کنند. برای اینکه مشتری یا کاربران جذب پیج شود، وجود پروفایل جذاب و مرتب تاثیر بسیار زیادی دارد. بیشتر ادمین های فن پیج اینستاگرام برای اینکه کار خود را حرفه ای تر جلوه دهند دست به طراحی لوگو برای عکس پروفایل می زنند. به طور کلی برای فن پیج اینستاگرام خود لوگو طراحی می کنند و آن را بجای عکس پروفایل پیج قرار می دهند.

یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی بر روی کاربر می گذارد عنوان بیو شما است. همان طور که می دانید بیو به قسمتی از پیج گفته می شود که در آن می توانید توضیحات لازم در رابطه با پیج و یا فعالیت های پیج  قرار دهید. تولید محتوا متن بیو فن پیج اینستاگرام شما باید شامل متنی ساده با بیان توضیحات کامل باشد. شما با چیدن کلمات باید طوری در ذهن کاربر جلوه کنید که جذب بازدید پیج شما شوند. عنوان هایی که می توانید برای بیو فن پیج خود قرار دهید شامل موارد زیر است.

  1. ثبت آدرس چنل تلگرام مربوط به فن پیج خود.
  2. توضیحات لازم و معرفی خود به عنوان یک فن پیج.
  3. اگر سلبریتی انتخابی شما خواننده بود؛ می توانید قسمتی از متن آهنگ های آن را در قسمت بیو قرار دهید.

Our special offer is buy vimeo likes, so don’t waste your time

هایلایت های فن پیج ها

فن پیج اینستا

طبق آمار سنجی، افراد تمایل بیشتری به بازدید استوری دارند. به نوعی می توان گفت امروزه افراد استوری را سریع تر و سرگرم کننده تر از پست می دانند. این امر وجود هایلایت های مفید را برای ادمین های فن پیج اینستاگرام ضروری می کند. افراد بیشتر وقت خود را صرف بازدید استوری و هایلایت در اینستاگرام می کنند. ادمین های فن پیج اینستاگرام با انتشار استوری ها و دسته بندی هایلایت های متفاوت می تواند به افزایش و جذب فالوور های خود کمک کنند.

هایلایت ها باید طبق موضوع و محتوا خاصی در پیج دسته بندی شوند. برای مرتبی و نظم بیشتر پیج بهتر است برای هر هایلایت اسم مخصوص مشخص کرد. بسیاری از افراد با قرار دادن عکس جذاب برای پروفایل هایلایت های خود توانسته اند به جذب کاربران دست پیدا کنند. عکس پروفایل و اسم هایلایت شما باید طوری باشد که کاربر را کنجکاو به بازدید کند.

امروزه ربات های اینستاگرام زیادی برای کمک به افزایش فالوور طراحی شده است. ادمین های فن پیج اینستاگرام با بکارگیری این ربات ها امورات را برای خود راحت تر کرده اند. بسیاری از ادمین ها افزایش فالوور های خود از طریق بکارگیری ربات های افزایش فالوور اینستاگرام بدست آورده اند. اگر شما دارای فن پیج هستید و به دنبال افزایش فالوور های خود می باشید؛ بهترین گزینه بکارگیری ربات های افزایش فالوور است.

تولید محتوا برای پیج ها

همان طور که می دانید نوع تولید محتوا شما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربران داشته باشد. تولید محتوا شما باید بسیار عامیانه و ساده باشد. توجه داشته باشید اگر قصد دارید در ذهن مخاطبان خود تاثیر بیشری بگذارید، باید برای تولید محتوا فن پیج اینستاگرام خود متن را با فونت فارسی تایپ کنید. محتوا متنی شما باید کوتاه و کامل باشد، چرا که بیشتر افراد وقت خود را برای مطالعه متن های بلند صرف نمی کنند.

سخن پایانی

فن پیج اینستاگرام یکی از روش های حمایت از سلبریتی مورد علاقه خود است. شما از طریق فن پیج اینستاگرام می توانید به درآمد زایی برسید. برای اداره فن پیج باید مدیریت حرفه ای داشته باشید و با رعایت قواعد خاص به افزایش فالوور خود کمک کنید.

رونق فن پیج با افزایش فالوور روزانه همراه است. ادمین ها باید به عکس پروفایل پیج، تولید محتوا، برخورد با کاربران، متن بیو و هایلایت گذاری های خود اهمیت دهند. پست و استوری های خود را در زمانی منتشر کنند که بازدید بیشتری از سمت کاربران دریافت کنند. در این مقاله با نحوه کار فن پیج اینستاگرام آشنا می شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا