اینستاگرام

آرشیو استوری اینستاگرام _ خاطرات اینستاگرام

اینستاگرام هر بار با قابلیت های فوق العاده خود ما را هیجان زده می کند. یکی از این قابلیت ها آرشیو استوری اینستاگرام است.

برایتان جالب است استوری های سابق خود را مرور کنید؟ آن ها را وارد آرشیو خود کنید. با من همراه باشید تا به شما بگویم چطور باید استوری های خود را وارد آرشیو کنید.

 آرشیو استوری اینستاگرام (آموزش ویدیویی )

یادآوری استوری اینستاگرام

طبق آمار گرفته شده بیشترین محبوبیت و پیشرفت در اینستاگرام مربوط به استوری و لایو بوده است.

روزانه تعداد زیادی افراد از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. برخی افراد از این قابلیت به عنوان سرگرمی و برخی دیگر برای کسب و کار استفاده می کنند.

اما همانطور که می دانید استوری های اینستاگرام تنها 24 ساعت قابل نمایش هستند. بعد از این مدت حذف می شوند و دیگر برای مخاطبانتان قابل نمایش نیست.

آرشیو استوری (یادآوری استوری) اینستاگرام باعث می شود که بتوانید خاطرات خود را مرور کنید. در واقع استوری های قدیمی خود را یادآوری کنید.

در ضمن در صورت تمایل می توانید آنها را دوباره به اشتراک بگذارید. ویژگی خوبی که این قابلیت دارد این است که تاریخ هر استوری که در گذاشته آپلود کرده اید را می توانید ببینید.

قابلیت آرشیو استوری اینستاگرام

 

آرشیو کردن

آرشیو کردن به معنای جمع آوری کردن میباشد. این جمع آوری در فضای مجازی متعلق به فایل، عکس و فیلم است که مزایای بسیاری نیز دارد. به همین دلیل است که میخواهیم این کار را در اینستاگرام به شما آموزش دهیم.

 

چرا باید رای نظرسنجی و ویو استوری خریداری کنید؟

خرید رای نظرسنجی استوری می تواند باعث افزایش تعامل با کاربران شده و به رشد پیج شما کمک کند.

خرید ویو استوری اینستاگرام می تواند پروسه پیشرفت شما را کوتاه تر کرده و شانس دیده شدن پست هایتان را در اکسپلور افزایش دهد.

 

استفاده از آرشیو استوری اینستاگرام

بیشتر نسل قدیم یادشان می آید که هر خانه ای برای خود یک آلبوم عکس قدیمی داشتند. عکس هایی که با دوربین ها و یا در عکاس خانه ها گرفته می شدند.

آدم ها را در یک حالت خاص در قاب عکسمان نگه می داشتیم. بدون این که زمان روی آن ها اثر بگذارد. عکس های بچگی، عروسی و هر اتفاق جذاب دیگری که ممکن بود پیش بیاید.

عصر تکنولوژی هر گوشی موبایل را به یک دوربین عکاسی تبدیل کرده است.

اینستاگرام هم آلبوم عکسی است که می توانید با درست کردن یک پیج برای همیشه عکس های خود را در آن نگه دارید.

اما عکس ها را می توان پست کرد و آن ها را نگه داشت. استوری ها چه بلایی بر سرشان می آید؟ به شما بستگی دارد.

می توانید انتخاب کنید که استوری های شما حتی آن هایی که طی 24 ساعت حذف می شوند به صورت آرشیو در آمده و بعدها آن ها را یادآوری کنید.

استفاده از آرشیو استوری اینستاگرام

این مطلب برای شما مفید خواهد بود: آموزش استوری اینستاگرام و تنظیمات آن

در سال گذشته دو قابلیت بسیار جالب به نام آرشیو استوری اینستاگرام و استوری هایلایت به این برنامه اضافه شد. در واقع این دو قابلیت می توانند به هم مرتبط باشند.

خبرخوبی که وجود دارد این است که شما می توانید از بخش آرشیو استوری، استوری های گذشته خود را هم ذخیره کنید.

به طور مثال استوری هایی که در گذشته گذاشته اید را فراموش کرده اید در قسمت هایلایت قرار دهید یا در آن لحظه تصمیم نداشته اید آنها را ذخیره کنید. بنابراین اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

زیرا در هر لحظه می توانید با مراجعه کردن به قسمت آرشیو استوری در اینستاگرام آنها را ببینید. و هر کدام را که علاقه داشتید ذخیره کنید. در ضمن می تواند یادآوری جالبی هم برای شما باشد.

به این صورت که شاید شما فراموش کرده باشید در فلان تاریخ در کجا و در کنار چه افرادی بوده اید. اما این قابلیت در آن زمان خاطرات را برای شما یادآوری می کند.

آرشیو استوری اینستاگرام

 

چگونه یادآوری استوری اینستاگرام را فعال کنیم

همان طور که می دانید استوری ها بعد از 24 ساعت حذف می شوند.

اما شاید یک استوری یا همه آن ها برای شما مهم باشد. می توانید بعد از حدف شدن آن ها به پلتفرم اینستاگرام بگویید که برای یادآوری های بعدی آن ها را برای شما آرشیو کند.

برای فعال کردن آرشیو استوری اینستاگرام خود باید این مراحل را طی کنید.

  • ابتدا اپ اینستاگرام خود را آپدیت کنید.
  • در تنظیمات به Story Controls بروید. (با استفاده از 3 نقطه در آی او اس و با کلیک روی چرخ دنده روی اندروید وارد تنظیمات می شوید.)
  • اگر گزینه SAVE TO ARCHIVE روشن نبود آن را روشن کنید.
  • بعد از فعال بودن این گزینه، با کلیک روی ARCHIVE می توانید همه پست ها و استوری های خود را دوباره جستجو کنید.

فعال کردن آرشیو استوری اینستاگرام

حالا شما یک آلبوم جذاب از عکس های قدیمی و استوری های خود دارید. می توانید ساعت ها با مرور آنها خاطرات خوبی را که داشته اید در اینستاگرم یادآوری کنید. حتی می توانید دوباره آن ها را پست یا استوری کنید.

استفاده از آرشیو استوری اینستاگرام در کسب و کار

آرشیو استوری اینستاگرام

هر قابلیتی که اینستاگرام قرار داده است علاوه بر استفاده عادی برای کسب و کار ها هم مناسب است.

آرشیو استوری اینستاگرام از آن قابلیت های شیک و خاصی است که می توانید کارهای خود را با آن مرور کنید. حتی می توانید از آن برای بررسی روند پیشرفت های خود استفاده کنید.

اما حالا این سوال پیش می آید که چطور می توان از این قابلیت اینستاگرام استفاده کرد.

پیشنهاد من این است که اگر تا به حال گزینه آرشیو اینستاگرام خود را فعال نکرده اید همین الان این کار را انجام دهید.

اگر به تازگی یک پیج برای بیزینس خود درست کرده اید پس همین الان این قابلیت را فعال کنید. خب می توانید برای موارد زیر از آن استفاده کنید.

 

1) مرور پست های قبل

شاید برای دیگران جالب باشد که خاطرات قبل خود را مرور کنند. اما برای یک کسب و کار بررسی روند پست هایی که گذاشته است جزو مهم ترین بخش های کسب و کارش است.

آرشیو کردن پست ها

بعد از دوره های 3 ماهه روند پست گذاشتی پیج خود را بررسی کنید. اگر قالب پست ها را عوض کرده اید. و یا حتی اگر استوری های شما روند مختلفی را در پیش گرفته است. همه این ها را باید مرور کنید.

Buy LinkedIn connections, don’t worry, we are with you to grow your LinkedIn

2) بررسی روند کاری

روند کاری خود را مرور کنید. فکرش را کنید که چطور تا به حال پیش رفته اید. روزانه چند پست گذاشته اید. کار خود را در یک مسیر قرار داده اید؟

برخی از پیج ها تا یک مدت کم بر روی موضوع کسب و کار خود متمرکز هستند. اما بعد از آن از مسیر خارج می شوند.

داشتن آرشیو و بررسی آن ها به شما کمک می کند که بررسی کنید آیا در یک مسیر باقی مانده اید یا نه.

استفاده از آرشیو استوری اینستاگرام در کسب و کار

 

3) برآورد میزان تعامل دیگران

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دیگران قبلا چطور با شما تعامل داشته اند. و اکنون نظرشان در مورد شما چی است.

می توانید با استفاده از قابلیت آرشیو استوری ها بررسی کنید که قبلا چقدر آن ها دیده شده اند. و اکنون وضعیت شما چطور است.

استفاده از آرشیو استوری اینستاگرام در کسب و کار

سخن آخر

آخرین نکته ای که باید مطرح کنیم اسن است که اگر بخواهید پست را به صفحه اصلی برگردانید کافیست به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود برگشته و آیکون 3 خط را بزنید. حال آیکون Archive را انتخاب نمایید. سپس Posts Archive را انتخاب نمایید. اکنون باید پست مورد نظر را انتخاب کده و show on profile را بزنید تا به صفحه اصلی منتقل شود.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر می خواهید از این قابلیت برای کسب و کار خود استفاده کنید چه کارایی های دیگری به ذهنتان می رسد؟ آن ها را با ما هم درمیان بگذارید.

راستی اگر برای دیده شدن کسب و کارتان به کمک نیاز دارید می توانید روی کمک ما هم حساب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا