تلگرام

رفع مشکلات دریافت مجدد کد تلگرام

دریافت مجدد کد تلگرام زمانی رخ می دهد که شما برای بار اول بنا به دلایلی توانایی دسترسی به کد تلگرام را نداشته اید. در مواقع این چنینی تلگرام به شما این اجازه را می دهد که اقدام به دریافت مجدد کد تلگرام بکنید. ابتدا شما برای اینکه بتوانید اکانت تلگرام خود را راه اندازی کنید نیاز است که کد ارسال شده را وارد برنامه تلگرام کنید تا بعد از آن به راحتی به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

در این مطلب قصد داریم روش های متفاوتی را برای دریافت دوباره کد وردو تلگرام بازگو کنیم، تا بتوانید از مشکل عدم دریافت کد ارسالی حلوگیری کنید.

دریافت کد فعالسازی تلگرام از طریق ایمیل چگونه است؟

گرفتن کد تایید از طریق ایمیل در واقع عملی است که شما برای جلوگیری از وارد شدن افراد به حساب کاربری خود انجام می دهید. این کار نیازمند مراحل پیچیده و سختی نمی باشد و تنها از چند روش ساده و با زدن چند کلیک می توانید از این کار بهره مند شوید.

آموزش ویدیویی مشکل دریافت نکردن مجدد کد تلگرام 

نوشته های مشابه

مراحلی که برای دریافت کد فعالسازی تلگرام از طریق ایمیل باید انجام بدهید شامل موارد زیر است:

  • ورود به قسمت حریم خصوصی

دریافت مجدد کد تلگرام

  1. ابتدایی ترین مرحله ای که پیش رو دارید وارد شدن به تلگرام برای انجام مراحل است.
  2. سپس باید به بخش تنظیمات مراجعه کنید و گزینه Privacy and security را کلیک کنید.
  3. گزینه Two-Step verification ( تایید حساب کاربری) را انتخاب کنید.
  • استفاده از گزینه رمز عبور اضافی

کد تلگرام

  1. در مرحله بعد باید وارد قسمت Set additional password شوید و رمز مورد نظر خود را وارد کنید. البته در نظر داشته باشید، بهتر است رمزی که انتخاب می کنید شامل اعداد و حروف باشد.
  2. برنامه از شما می خواهد که رمز را برای اطمینان بیشتر دوباره وارد کنید.
  3. تلگرام دارای قفل های زیادی است که می تواند به امنیت بییشتر شما کمک کند. برای ایجاد قفل های متفاوت باید نحوه ساخت قفل تلگرام را آموزش ببینید.
  • ورود رمز فراموشی

  1. سپس باید رمز Hint را انتخاب کنید و قصد این قسمت در واقع انتخاب رمزی است که در صورت فراموشی رمز اصلی، رمز را برای شما یاد آوری کند.
  2. ایمیل را درج کنید و وارد آن شوید.
  3. لینک برای شما ارسال می شود و با دیدن استیکر تایید، از فعال شدن رمز خود مطمئن شوید.

جلوگیری از ارسال نشدن کد فعالسازی تلگرام

در بعضی مواقع بنا به دلایلی کد فعالسازی تلگرام برای شما ارسال نمی شود. بعضی از افراد بعد از فیلتر شدن تلگرام مشکلات این چنینی را تجربه کرده اند و سوال برای آن ها پیش می آید که دریافت مجدد کد تلگرام از چه طریقی امکان پذیر است؟

تلگرام تماس صوتی را به منظور دریافت مجدد کد، برای کاربران در برنامه خود قرار داده است. شما پس از تماس گرفتن باید کد ذکر شده را در جایی یادداشت کنید تا بتوانید آن را وارد کنید.

دو روش برای دریافت مجدد کد تلگرام پیش رو دارید:

  • استفاده از گزینه Wrong Number

درخواست کد تلگرام

در زیر جایگاه وارد کردن کد، واژه Wrong Number وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به دریافت مجدد کد تلگرام اقدام کنید. شما با وارد شدن به این گزینه در صورت تمایل، می توانید شماره ای که قبل وارد کرده بوده اید را تغییر دهید.

در عوض شماره دیگری را برای دریافت کد وارد کنید. در صورتی که تمایل به عوض کردن شماره نداشته اید، از طریق Wrong Number درخواست مجدد کد را کلیک کنید.

A special offer to buy Telegram group members

  • استفاده از سایت web.telegram.org

دریافت مجدد کد تلگرام

برای دریافت مجدد کد تلگرام به این سایت مراجعه نموده و در آن جا شماره همراه خود را ثبت کنید. در صورتی که کد برای شما به صورت پیامک ارسال نشود، از طریق تماس صوتی به شما اعلام می شود.

به دست آوردن کد تایید تلگرام برای کامپیوتر

کد تلگرام

افرادی که کارهای سیستمی دارند برای اینکه امورات خود را راحت تر به انجام برسانند، نیاز است که تلگرام را در سیستم خود نصب کنند. کاربرانی نیز تمایل دارند که تلگرام را بر روی سیستم خود داشته باشند.

مرحله اول) نصب و ورود شماره

هنگامی که شما تلگرام را بر روی سیستم خود نصب کرده اید، با وارد کردن شماره همراه کد تلگرام برای حساب کاربری شما در گوشی همراهتان ارسال می شود و شما با وارد کردن آن کد می توانید به اکانت خود در کامپیوتر دسترسی پیدا کنید. زمانی که تلگرام را در کامپیوتر خود نصب دارید کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره تلفن شما اس ام اس می شود و در صورت دریافت مجدد کد تلگرام می توانید از طریق تماس صوتی اقدام کنید.

مرحله دوم) استفاده از روش scan

در برخی از موارد تلگرام شما بر روی تلفن همراه شما فعال است و می توانید برای ورود به تلگرام از طریق scan اقدام کنید. در این روش نیازی به وارد کردن کد نیست رو تمامی اطلاعات شما با اسکن گوشی وارد کامپیوتر می شود.

گرفتن کد تلگرام از اینترنت امکان پذیر است؟

دریافت کد برنامه تلگرام

در برخی از موارد کد تلگرام برای شما ارسال نمی شود و شما از راه های متفاوتی برای دریافت آن اقدام می کنید. برای گرفتن کد تلگرام از طریق اینترنت باید وارد سایت وب تلگرام شوید. در این سایت می توانید کد خود را با وارد کردن تلفن همراه دریافت کنید. به یاد داشته باشد که این روش را در انتها انتخاب کنید چرا که روش های راحت تری برای دریافت مجدد کد تلگرام است.

برای ورود به سایت مورد نظر بهتر است فیلتر شکن خود را روشن نگه دارید تا بتوانید تمامی مراحل را به راحتی انجام دهید. در تلگرام بهتر است از پروکسی های قوی استفاده کنید و برای دریافت کد خود از طریق پروکسی های فعال در تلگرام اقدام کنید.

سخن پایانی

برای وارد شدن به اکانت تلگرام نیاز است که کد پنج رقمی که به شماره تلفن شما ارسال می شود را وارد کنید. در صورت ارسال نشدن پیام، شما می توانید از طریق پیام صوتی به دریافت مجدد کد تلگرام اقدام کنید.

روش دریافت مجدد کد تلگرام از طریق ایمیل بسیار راحت می باشد و تنها با وارد شدن برنامه تلگرام می توانید به انجام مراحل آن اقدام کنید. تنها کافی است که به تنظیمات تلگرام بروید و وارد قسمت Privacy and security شوید.

بعد از آن به گزینه Two-Step verification مراجعه کنید. با کلیک کردن واژه Set additional password پسورد خود را انتخاب کنید. سپس می توانید شاهد دریافت کردن کد فعال سازی باشید. روش های متفاوتی برای دریافت مجدد کد تلگرام وجود دارد.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

23 دیدگاه

  1. سلام
    وقتی من نمیتونم وارد تلگرام بشم چطور وارد تنظیماتش بشم ک بتونم کد دریافت کنم‌

    1. سلام، وقت بخیر
      برای دریافت کد تایید تلگرام می تونید از طریق اینترنت اقدام کنید. به این صورت که ابتدا باید وارد وب سایت رسمی تلگرام بشید. سپس در زبانه Apps گزینه تلگرام وب (Telegram web version) رو انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید شماره همراه و نام کشور رو وارد و گزینه Next رو انتخاب کنید. به این صورت کد به شماره شما ارسال میشه
      دقت داشته باشید که برای ورود به این وب سایت حتما باید از فیلترشکن استفاده کنید.

        1. سلام ببینید میتونید از طریق سایت تلگرام پیام را دریافت کنید و از آنجا اقدام کنید.

      1. سلام ،من همینکار رو که شما میگید انجام دادم نشد،به برنامه تلگرام کد فعالسازی میاد که منم نمیتونم وارد برنامه بشم?

    2. دقیقا
      منم تلگرام نه برام پیامک کدشو میفرسته نه تماس میگیره که برم توش بعد این میگه برو تو اکانت که ایملت درست بشه خب اخه..

  2. با سلام
    موبایل من خیلی قدیم از شماره موبایلم روی کامپیوتر استفاده کردم و تلگرام را نصب نمودم حالا کامپیوترم ویروسی شده ویندوز را عوض کردم و تلگرام را که می خواهم نصب کنم با مشکل روبرو شدم کد تلگرام را هم ندارم که بدم و اجرا بشه . ضمنا اصلا هم مهم نیست تلگرام قدیمی کلا حذف بشه و تمام پست هم از بین بره و یه جدید داشته باشم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید. که چکار کنم فقط به موبایل کد تلگرام ارسال بشه .

  3. سلام من ااز طریق تلگرام دسکتاپ و تلگرام وب انجام میدم میگه ما کد رو به تلگرام وسیله دیگه فرستادیم در صورتی که من تلگرامی در گوشی نصب نیست تا برام پیام بیاد!
    We’ve sent the code to the Telegram app on your other device
    چیکار کنم 1.5 ماه تلگرام ندارم ??? لطفا راهنمایی کنیید

    1. سلام دریافت کد فعال سازی تلگرام بدون دستگاهی که قبلاً با آن وارد شده اید به دلیل نگرانی های امنیتی چالش برانگیز است. تلگرام ایمنی کاربر را در اولویت قرار می دهد و برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، به شدت به تأیید دستگاه متکی است. با این حال، بسته به شرایط خود می توانید چند گزینه را امتحان کنید: 1. از دستگاه دیگری که به آن وارد شده اید استفاده کنید: اگر به دستگاه دیگری (تلفن، تبلت، رایانه) دسترسی دارید که قبلاً در تلگرام وارد شده اید، می توانید یک کد فعال سازی جدید در آن دستگاه درخواست کنید و از آن برای ورود به دستگاه فعلی خود استفاده کنید. اگر دستگاه قابل اعتماد دیگری دارید، این ساده ترین گزینه است. 2. درخواست تماس به جای پیامک: هنگام درخواست کد فعال سازی، گزینه «به جای آن با من تماس بگیرید» را انتخاب کنید. با این کار تلگرام با شماره تلفن شما تماس گرفته و کد را به صورت شفاهی بازگو می کند. اگر پیامک دریافت نمی کنید یا با سیگنال تلفن خود مشکل دارید، این کار مفید است. 3. تماس با پشتیبانی تلگرام: اگر گزینه‌های بالا جواب نداد، می‌توانید مستقیماً با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید. وضعیت خود را به وضوح توضیح دهید و هر گونه اطلاعات مرتبط، مانند شماره تلفن خود و هر پیام خطایی که با آن مواجه می شوید، ارائه دهید. آنها ممکن است بتوانند بسته به مشخصات مورد شما بیشتر به شما کمک کنند. با این حال، توجه داشته باشید که اگر نتوانید شواهد کافی مبنی بر مالکیت حساب ارائه دهید، ممکن است پشتیبانی تلگرام نتواند به شما کمک کند.

  4. سلام مهندس برای من مینویسه روی تلگرام روی دستگاه دیگرتان ارسال کردیم چطوری باید کد بگیریم؟

    1. سلام متأسفانه دریافت کد فعال سازی تلگرام بدون دستگاهی که قبلاً با آن وارد شده اید به دلیل نگرانی های امنیتی چالش برانگیز است. تلگرام ایمنی کاربر را در اولویت قرار می دهد و برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، به شدت به تأیید دستگاه متکی است. با این حال، بسته به شرایط خود می توانید چند گزینه را امتحان کنید: 1. از دستگاه دیگری که به آن وارد شده اید استفاده کنید: اگر به دستگاه دیگری (تلفن، تبلت، رایانه) دسترسی دارید که قبلاً در تلگرام وارد شده اید، می توانید یک کد فعال سازی جدید در آن دستگاه درخواست کنید و از آن برای ورود به دستگاه فعلی خود استفاده کنید. اگر دستگاه قابل اعتماد دیگری دارید، این ساده ترین گزینه است. 2. درخواست تماس به جای پیامک: هنگام درخواست کد فعال سازی، گزینه «به جای آن با من تماس بگیرید» را انتخاب کنید. با این کار تلگرام با شماره تلفن شما تماس گرفته و کد را به صورت شفاهی بازگو می کند. اگر پیامک دریافت نمی کنید یا با سیگنال تلفن خود مشکل دارید، این کار مفید است. 3. تماس با پشتیبانی تلگرام: اگر گزینه‌های بالا جواب نداد، می‌توانید مستقیماً با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید. وضعیت خود را به وضوح توضیح دهید و هر گونه اطلاعات مرتبط، مانند شماره تلفن خود و هر پیام خطایی که با آن مواجه می شوید، ارائه دهید. آنها ممکن است بتوانند بسته به مشخصات مورد شما بیشتر به شما کمک کنند. با این حال، توجه داشته باشید که اگر نتوانید شواهد کافی مبنی بر مالکیت حساب ارائه دهید، ممکن است پشتیبانی تلگرام نتواند به شما کمک کند.

  5. سلام
    من شماره ای که تلگرام وصلم رو گم کردم الان از دسترسم خارج شده و نیاز به کد تایید داره لطفا بفرمایید از طریق سایت چطور میتونم کاری کنم که کد به ایمیلم ارسال بشه تا بتونم وارد تلگرام بشم؟

    1. سلام اگر فعالسازی دومرحله ای را فعال کرده باشید، پس ایمیل خود را ارائه کرده اید. پس به سایت تلگرام رفته و به جای شماره موبایل، ایمیل خود را وارد کنید.

  6. سلام من تلگرام را دانلود کردم
    تایید شماره را که میزنم
    میگه پیامک به ایمیلتان ارسال شد ولی من اون ایمیل را حذف کردم و الان ندارم وگزینه ارسال از طریق sms نداره.
    رفتم اکانت را در سایت تلگرام کامل پاک کنم
    تایید شماره را که میزنم میگه کد تایید تو تلگرام ارسال شده در حالی که من به تلگرام نمیتوانم وارد بشم
    الان من چطور میتوانم این شماره ام را وارد کنم ؟

    1. سلام ببینید میتونید از طریق نسخه وب تلگرام اقدام کنید.
      همچنین میتونید ایمیل خود را بازیابی کنید.

  7. سلام و عرض ادب من گذرواژه دومرحله ای رو فعال کرده بودم و اون رو فراموش کردم و از طرفی ایمیلی برای پشتیبانی قرار نداده بودم و الان از اکانتم خارج شدم و از طرفی وقتی میخوام از طریق وب‌سایت اقدام کنم میگه کد رو به شمارتو فرستادیم ولی من چیزی دریافت نمیکنم اگر ممکنه کمکم کنید چون واقعا به اطلاعاتم نیاز دارم

    1. سلام اول مطمئن بشید که کد ارسال شده در اسپم باکس قرار نمیگیره، مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کرده‌اید. میتونید گوشی خود را خاموش روشن کنید و یا کش گوشی خود را خالی کنید.
      اگه این روش‌ها کار نکرد با پشتیبانی اینستاگرام تماس برقرار کنید.

  8. تعمیرات موبایل تبلت در تهران مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزاری
    آدرس: تهران – امامزاده حسن– خیابان فریدون احمدی – پلاک 240 – مرکز تعمیرات ایران موبایل

    شماره تماس: ۰۲۱55711882

    شماره همراه: ۰۹۱۲۶3۶9259

    اینستاگرام: mobileabad_1150@

    1. اقا جان ببیند من وقتی میرم توی برنامه ی تلگرام کرش میکنه و از برنامه خارج میشه یعنی من به هیچ عنوان نمیتونم وارد تلگرام شم و شماره ی اکانتم برای من نیست و اگه بخوام حذف و نصبش کنم کد خب میره روی اکانت و من نمیتونم وارد تلگرام شم چون کرش میکنه چه راه حلی پیشنهاد دارید

      1. ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا تلگرام همچنان در دستگاه شما خراب می شود. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای رفع آن امتحان کنید: بررسی به‌روزرسانی‌ها: مطمئن شوید که آخرین نسخه تلگرام را اجرا می‌کنید. نسخه های قدیمی گاهی اوقات می توانند حاوی اشکالاتی باشند که در نسخه های جدیدتر برطرف شده اند. برنامه را از فروشگاه رسمی دستگاه خود به روز کنید. پاک کردن حافظه پنهان و داده ها: این کار می تواند به حذف فایل های موقتی که ممکن است باعث تداخل می شوند کمک کند. مراحل دقیق بسته به دستگاه شما متفاوت خواهد بود، اما معمولاً می‌توانید گزینه پاک کردن حافظه پنهان و داده‌ها را در منوی تنظیمات گوشی خود در زیر اطلاعات برنامه پیدا کنید. دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید: یک راه اندازی مجدد ساده اغلب می تواند اشکالات موقتی را که ممکن است باعث از کار افتادن برنامه شود برطرف کند. غیرفعال کردن پروکسی (در صورت وجود): اگر از پروکسی برای اتصال به تلگرام استفاده می کنید، آن را به طور موقت غیرفعال کنید. برخی از پراکسی ها می توانند با پایداری برنامه تداخل داشته باشند. نصب مجدد تلگرام: اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، برنامه را دوباره نصب کنید. با این کار هر گونه داده خراب که ممکن است باعث خرابی شود پاک می شود. بررسی قطعی تلگرام: در موارد نادر، ممکن است مشکل مربوط به سرورهای تلگرام باشد. می توانید به صورت آنلاین جستجو کنید تا ببینید آیا سایر کاربران خرابی های مشابهی را گزارش می کنند یا خیر. می‌توانید عبارت «تلگرام خراب است» را در یک مرورگر وب جستجو کنید. اگر همه این مراحل را انجام داده اید و تلگرام همچنان خراب است، می توانید مشکل را به تیم پشتیبانی تلگرام گزارش دهید. آنها می توانند به تشخیص مشکل و ارائه کمک های بیشتر کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا