اینستاگرام

ترفند دیدن پیج خصوصی اینستاگرام بدون فالو کردن

در بسیاری از مواقع شما با شخصی آشنا می شوید و به دنبال صفحه شخصی او در اینستاگرام می‌پردازید اما متوجه می‌شوید اکانت این شخص پرایوت و یا به اصطلاح شخصی می باشد. اگر شما به دنبال راهی برای دیدن پست ها و یا عکس پروفایل آن هستید می توانید از ترفند دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام استفاده کنید.

در این مطلب قصد داریم آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید اکانت های خصوصی و قفل دار اینستاگرام را مشاهده کنید. دیدن پیج پرایوت اینستاگرام را بدون فالو کردن انجام دهید تا دیگران متوجه حضور شما نشوند.

? آیا می‌توان پیج های خصوصی اینستاگرام را دید؟

اگر شما به دنبال دیدن اکانت های دوستان سابق خود هستید و یا به تازگی با شخصی آشنا شده‌اید و می‌خواهید اکانت آن را بدون فالو کردن نگاه کنید می‌توانید از ترفند دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام استفاده کنید. این اتفاق کار ساده‌ای نمی‌باشد و دلیل آن امنیت بیش از حد اینستاگرام است. 

اینستاگرام یکی از برنامه‌های اجتماعی معروف و مشهور در سرتاسر جهان است که افراد فراوانی از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توان به امنیت آن از امتیاز 10 امتیاز 9 داد. 

اینستاگرام تمامی اپدیت‌های خود را برای امنیت کاربران منتشر می‌کند و روز به روز به امنیت اکانت های خصوصی و یا عمومی می‌پردازد. بسیاری از افراد با انجام مراحل تاییدهای دو مرحله ای اکانت خود را مورد نظارت ویژه اینستاگرام قرار می‌دهند.

حال در نظر بگیرید با امنیت بالای اینستاگرام چگونه امکان دارد اکانت های پرایوت را مشاهده کنید؟ چگونه امکان دارد تمامی پست های اینستاگرام افراد را ببینید و کسی متوجه حضور شما در اکانت خود نشود؟ آیا می توان عکس‌های پروفایل اینستاگرام را به صورت واضح نگاه کرد؟ چه طور فالوورهای پیج خصوصی را ببینیم؟

برای پاسخ به سوالات خود بهتر است تا انتها این مقاله با ما همراه باشید. در این راهنما به روش‌های دیدن پیج پرایوت اینستاگرام می‌پردازیم.

? برنامه‌های متعدد برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

حساب های خصوصی اینستاگرام به نوعی طراحی شده‌اند که هیچ یک از اطلاعات اکانت در اختیار افرادی که انتخاب نمی‌شوند قرار نمی‌گیرد. 

اینستاگرام در زمینه محافظت از کاربران بسیار جدی عمل می‌کند، بنابراین آن‌ها راهی برای شکستن قوانین در اختیار افراد قرار نمی‌دهند. برخی از برنامه ها وجود دارند که به وسیله آن ها می‌توان وارد حساب های خصوصی شد.

این برنامه ها اکانت های شخصی افراد را به شما نشان می‌دهند. روش کار این برنامه ها مشخص نمی‌باشد و کم‌تر کسی از روش کار آن‌ها مطلع است. ما در این بخش برخی از آنها را بررسی می‌کنیم تا متوجه شویم چگونه این عملیات را انجام می‌دهد.

بسیاری از این وب‌سایت ها به دلیل مسائل امنیتی بسته شده‌اند و در برخی از موارد حتی باز هم نمی‌شوند. این امر به شما نشان می‌دهد که استفاده از این برنامه ها دارای ریسک بالایی است. 

در بسیاری از مواقع شما برخی از ویروس های سایبری را دانلود می‌کنید و این امر تمام اکانت و حافظه تلفنتان را درگیر می‌کند. اگر دیدن پست های شخصی آن قدر برای شما مهم نیست بهتر است این عملیات را انجام ندهید. اگر به دنبال برنامه های برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام هستید با ما همراه باشید.

?برنامه Private Instagram Viewer برای دیدن پیج‌های خصوصی اینستاگرام

تیم توسعه‌دهنده این برنامه در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تا به امروز از روش‌های متفاوتی استفاده کرده‌ایم تا بتوانید اکانت های خصوصی را بدون فالو کردن دنبال کنیم.

در حال حاضر روش مطمئنی برای انجام این عملیات پیدا نکرده‌ایم. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید پروفایل های اکانت های خصوصی را دنبال کنید و بدون نیاز به ابزاری برای دانلود، از طریق مرورگر پروفایل شخص مورد نظر خود را ببیند.

برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به تازگی در بین کاربران اینستاگرامی معروف شده است و افراد فراوانی از تجربه‌های تلخ و یا شیرین خود درباره این برنامه صحبت کرده‌اند.

بسیاری از افراد با استفاده از این برنامه اکانت خود را از دست داده‌اند. اگر شما تصمیم خود را برای استفاده از این برنامه گرفته اید برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد نرم‌افزار شوید و نام پروفایل مورد نظر خود را وارد کنید.
  2. بعد از ورود نام مورد نظر، دکمه Access Now را بفشارید.
  3. با انجام این مراحل می توانید پروفایل شخص مورد نظر خود را چک کنید.

اگر شما به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید با استفاده از لینک موجود به خرید فالوور حقیقی اینستاگرام بپردازید و اکانت خود را در مسیر رشد قرار دهید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

برنامه Private Instagram Viewer برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

? نرم افزار  Instagram Viewer برای دیدن پیج پرایوت اینستاگرام

یکی از برنامه های مطرح در زمینه دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام Instagram Viewer می‌باشد. 

این برنامه توسط گروهی از افراد ساخته شده است. این تیم در بیانیه‌های خود اعلام کرده‌اند که با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس پروفایل حساب های خصوصی، پروفایل افراد مسدود شده، ویدیو ها و عکس های اکانت های خصوصی را مشاهده کنید. 

در حین استفاده از این برنامه امکان دارد فعالیت اسپم شما توسط تیم نظارت اینستاگرام ضبط شود و اکانت شما برای همیشه ریپورت شود. 

بهتر است قبل از استفاده از این برنامه تصمیم نهایی خود را بگیرید. تمامی این ادعا ها در برخی از سایت ها بررسی شده است و کمتر از 2 دقیقه برای تمامی این عملیات وقت می‌خواهند.

در برخی از موارد ادعا شده است که شما می‌توانید با استفاده از این برنامه تمامی فعالیت ها را پیگیری کنید و اشتراک گذاری های حساب خصوصی را دنبال کنید. برای استفاده از این نرم افزار دیدن پیج پرایوت مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد برنامه شوید و در کادر مورد نظر آیدی اینستاگرام مورد نظر خود را وارد کنید.
  2. دکمه CHECK USERNAME را بفشارید تا تعداد فالوور ها و تعداد فالووینگ ها مشخص شود.
  3. برای ادامه دکمه سبز رنگ confirm را بفشارید.
  4. در این بخش با 3 آپشن رو به رو می شوید و می‌توانید با استفاده از آن ها به مشاهده عکس، دانلود عکس و مشاهده پروفایل و بپردازید.
  5. بعد از اتمام مراحل سرور های این برنامه محتویات مد نظر را در اختیار شما قرار می دهند.

نکته: بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از این برنامه ها امکان دارد اکانت شما را به خطر بیندازد. بهتر است تصمیم نهایی خود را برای استفاده از این نرم افزار ها بگیرید.

نرم افزار Instagram Viewerبرای دیدن پیج پرایوت اینستاگرام

?برنامه instaviewy برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

نرم افزارinstaview  یکی دیگر از برنامه هایی است که شما می‌توانید با وارد کردن نام پروفایل اینستاگرام مورد نظر، اطلاعات او را مشاهده کنید. 

این برنامه یکی از برنامه های پرطرفدار در آمریکا است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند اما به دلیل تحریم‌های موجود در ایران استفاده از این برنامه کمی زمان‌بر است و امکان دارد درست عمل نکند. 

تمامی برنامه های مربوط به این عملیات درگیر تحریم ایران هستند. شما با استفاده از فیلتر شکن می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام اقدام کنید و عکس پروفایل، ویدیو ها،عکس ها، استوری ها و هایلایت های افراد متفاوت را زیر نظر بگیرید.

برنامه instaviewy برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

اگر نمی‌خواهید فالوورهای شما از وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن شما در اینستاگرام باخبر شوند باید در تنظیمات آن را مخفی کنید.

?مزایا و معایب استفاده از برنامه برای دیدن حساب های شخصی

استفاده از این برنامه ها دارای مزایا و معایب فراوانی می باشد که امکان دارد خسارات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. اگر شما در اینستاگرام اکانتی سالم و پر از فالوور دارید، بهتر است برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام ریسک نکنید و از این نرم افزار ها استفاده نکنید. 

ما در این بخش به برخی از مهم ترین مزایا و معایب استفاده از این برنامه ها می پردازیم:

?مزایا:

  1. دیدن پروفایل اکانت های خصوصی
  2. دیدن پروفایل اکانت های مسدود شده
  3. اطلاع از امورات روزمره در اینستاگرام
  4. بازدید ویدیوها و عکس ها و هایلایت ها
  5. بازدید عکس های استوری شده

?معایب:

  1. امکان به خطر افتادن اکانت شما
  2. امکان ریپورت شما توسط اینستاگرام
  3. ویروسی شدن اکانت
  4. اکانت خود را از دست می دهید.
  5. بلاک شدن اکانت اینستاگرام
  6. مطلع شدن تیم توسعه اینستاگرام و تشخیص فعالیت اسپم شما

۲) سایت دیدن پیج پرایوت یا شخصی اینستاگرام

سایت Picuki یک ابزار آنلاین مبتنی بر وب است که می‌توانید از آن برای مشاهده پروفایل های خصوصی اینستاگرام بدون نظرسنجی یا تأیید انسانی استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است:

  1. به وب‌سایت Picuki مراجعه کنید.
  2. نام کاربری را وارد کنید.
  3. روی «View Now» کلیک کنید و از دیدن خصوصی عکس ها لذت ببرید.

این ابزار نمایش خصوصی اینستاگرام هنگام مشاهده پست های خصوصی اینستاگرام بدون استفاده از حساب کاربری شما مفید است.

شما نیازی به انجام نظرسنجی یا ارائه هیچ گونه اطلاعات شخصی ندارید، بنابراین آن را به گزینه ای امن و مطمئن برای مشاهده پروفایل های پرایوت اینستاگرام تبدیل می‌کند.

سایت دیدن پیج پرایوت یا شخصی اینستاگرام

سایت های دیگری نیز برای دیدن پیج خصوصی یا Private اینستاگرام وجود دارند که اکثر آنها از شما می‌خواهند تا نظرسنجی یا کارهایی از این دست را انجام دهید تا بتوانید محتویات اکانت قفل شده را ببینید. برخی از این سایت‌ها عبارتند از:

  • Insta Stalker
  • Glassagram
  • iglookup

۳) ربات تلگرام دیدن پیج پرایوت

با توجه به اینکه تقریبا در هر زمینه‌ای یک یا گاها چندین ربات تلگرام وجود دارد که کار را بسیار ساده و سریع انجام می‌دهد الان هم به دنبال یک ربات کاربردی برای دیدن پیج خصوصی اینستاگرام گشتیم.

نتیجه این شد که در حال حاضر رباتی برای شکستن قفل حساب های پرایوت اینستاگرام که به درستی کار کند پیدا نکردیم.

با این حال در جستجوهایمان به ربات Regrambo رسیدیم که برای مشاهده اکانت Private دیگران طراحی شده است. با این ربات نیاز به دانلود برنامه ندارید، اما فقط چند بار اول استفاده از این ربات رایگان است.

دقت کنید که ما این برنامه را بررسی نکردیم و از امنیت و کارایی این برنامه اطلاعی نداریم. پس بهتر است برای استفاده از آن کمی تحقیق کنید.

اگر برای دانلود محتوای هایلایت، استوری‌ها، تصاویر، فیلم و لایو اینستاگرام خود به دنبال ربات تلگرام می‌گردید پس مقاله معرفی ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام برای شماست.

۴) دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام با ساخت یک اکانت جدید (جعلی)

ممکن است بخواهید مخفیانه وارد شوید تا صاحب حساب اینستاگرام هویت شما را نداند. برای رسیدن به این هدف، باید یک صفحه اینستاگرام جدید ایجاد کنید. سپس با پیج جدید برای فرد مورد نظر درخواست فالو بفرستید.

در صورتی‌:ه فرد شما را اکسپت کند می‌توانید طبق روال معمول پست و استوری و فالوور و کلا هر آنچه در پیج او رخ می‌دهد را ببینید. برای این کار کافیست تا ساخت چند اکانت در اینستاگرام را بلد باشید.

این یک راه ایده‌آل برای دیدن عکس‌ها، ویدیوها، ریلزها و استوری‌های پیج پرایوت در اینستاگرام بدون ارسال درخواست فالو از حساب اصلی خودتان است.

دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام با ساخت یک اکانت جدید (جعلی)

۵) جستجوی پروفایل آنها را در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی

اگر شخصی پروفایل اینستاگرام خود را خصوصی کرده، ممکن است حساب خود را در سایر پلتفرم‌ها خصوصی نکرده باشد. کاربران رسانه‌های اجتماعی اغلب تصاویر و ویدیوهای یکسانی را در پلتفرم‌های مختلفی که حساب کاربری دارند، منتشر می‌کنند.

اگر واقعاً به دیدن پیج خصوصی اینستاگرام یک شخص علاقه‌مندید، حساب توییتر، تیک تاک، فیس‌بوک، اسنپ‌چت و غیره او را بررسی کنید.

می توانید نام کامل آنها را از پروفایل اینستاگرام آنها دریافت کنید و به پلتفرم‌های دیگر بروید. با مراجعه به حساب‌های آنها در سایر پلتفرم ها، می‌توانید جزئیات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

مشاهده پیج از طریق حساب یک دوست: همچنین می‌توانید اکانت اینستاگرام یک شخص را از طریق یک دوست مشترک که آن شخص را دنبال می‌کند، مشاهده کنید. این روش قدیمی است.

ممکن است به دنبال دیدن استوری اینستاگرام دیگران بدون اینکه سین بخورد نیز باشید.

۶) استفاده از جستجوی گوگل

همچنین می‌توانید به گوگل برای کمک به دیدن پیج خصوصی اینستاگرام اعتماد کنید. 

  • ابتدا Google Chrome را باز کنید. 
  • نام کاربری شخص را در نوار جستجو تایپ کنید و سپس اینتر بزنید. 

بیشتر اوقات، وقتی کاربران اینستاگرام حساب خود را پرایوت می‌کنند، گوگل کتابخانه‌ای از پست‌های قبلی آنها دارد. با این حال، اینها فقط پست های عمومی هستند که قبل از خصوصی شدن حساب ایجاد کرده‌اند.

سپس نتایج جستجویی به شما نمایش داده می‌شود که به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، یعنی: «All»، «Images»، «News» و «Videos». برای مشاهده مجموعه‌ای از پست های عمومی و تصاویر پروفایل کاربر، تب تصویر را انتخاب کنید.

اگر تنها به دنبال یک عکس خاص هستید، این ترفند می‌تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از جستجوی گوگل برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

?۷) روشی بدون خطر برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم تنها راهی که می‌توانید بدون هیچ نرم افزاری به آن بپردازید و اکانت خود را از دست ندهید، استفاده از روش درخواست فالو می باشد. 

اگر شما برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام شخصی درخواست فالو بدهید، می توانید به راحتی پست های آن ها را ببنید و در صورت فالو کردن شما نیز به تمامی اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کنید. شما می توانید تمامی اشتراک گذاری ها، لایک ها و فرد مورد نظر خود را دنبال کنید.

اگر اکانت شما توسط شخصی فالو شود اینستاگرام به شما اطلاع می‌دهد اما اگر درخواست شما رد شود نمی‌توانید مطلع شوید. 

درخواست فالو تنها روش ایمن از سوی اینستاگرامی می باشد. با این روش اکانت شما درگیر ویروس نمی شود و شما می توانید اکانت افراد دیگر را ببینید. 

البته امکان دارد که توسط فرد مورد نظر خود قبول نشوید. این امر به دلیل قدرت انتخاب اینستاگرام است. شما می توانید افرادی را به پیج شخصی خود راه دهید و یا درخواست آنها را رد کنید.

روشی بدون خطر برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

چگونه فالوور های پیج خصوصی را ببینیم؟

ممکن است شما فقط بخواهید تا Follower های پیج خصوصی اینستاگرام فردی را ببینید. برای این کار نیز حتما باید درخواست فالو کرده باشید و صاحب پیج هم درخواست شما را پذیرفته باشد.

اگر پیج فرد را فالو نکرده باشید تنها می‌توانید لیست فالوورهای مشترک خود (mutual friends) را با شخص مدنظر ببینید. برای دیدن فالوور های مشترک خود با پیج خصوصی اینستاگرام مورد نظر مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به پروفایل اینستاگرام شخص بروید.
  • پایین دکمه Follow، نام فالوورهای مشترک و حتی تعداد آنها نمایش داده می‌شود.
  • روی آن بزنید تا لیست کامل فالوورهای مشترک خود را با پیج قفل شده ببینید.

روشی بدون خطر برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام

شاید شما هم مثل من بخواهید بدانید با وجود این راه‌ها چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می‌کنند؟ پس به مقاله ما در سایت سری بزنید.

سخن پایانی 

اگر شما می‌خواهید اکانت افراد متفاوتی را بدون فالو کردن دنبال کنید و عکس های آن ها را ببنید می توانید از برنامه های متفاوتی برای این امر استفاده کنید برای دیدن پیج های خصوصی اینستاگرام می توانید از روشی بی خطر مانند فالو کردن افراد استفاده کنید.

اینها برخی از موثرترین راه های مشاهده اکانت خصوصی اینستاگرام هستند. با خیال راحت یکی از این روش ها را انتخاب کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه آنها نتایجی را که می خواهید به شما ارائه نمی دهند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵۲ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا