اینستاگرام

ترتیب فالوورها در اینستاگرام و نحوه مرتب سازی آنها

با موضوع ترتیب فالوورها در اینستاگرام با شما هستیم. در این مقاله قصد داریم چگونگی مرتب سازی لیست فالوور ها و فالویینگ های اینستاگرام را آموزش دهیم.

اینستاگرام یک برنامه به اشتراک‌گذاری رایگان عکس و فیلم در اپل، اندروید و Windows Phone است. افراد می‌توانند عکس‌ها یا فیلم‌ها را در سرویس اینستاگرام بارگذاری کنند. و آنها را با دنبال کنندگان خود یا با گروهی از دوستان خود به اشتراک بگذارند.

آنها همچنین می‌توانند پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانشان در اینستاگرام را مشاهده کنند. نظر داده و لایک کنند.

آیا می توان لیست فالوور ها و فالویینگ های خود را در اینستاگرام به دلخواه مرتب کرد؟

اینستاگرام، قابلیت جدیدی را ارائه کرده است. که با آن می توانیم به مرتب سازی لیست فالویینگ اینستاگرام خود به صورت دلخواه بپردازیم.

البته این امکان هنوز برای لیست فالوور های اینستاگرام ما در دسترس نیست. و آنها فقط بر اساس تعامل یا حروف الفبا مرتب می شوند. جلوتر در این باره توضیح خواهیم داد.

اما این قابلیت چگونه کار می کند؟

ترتیب فالوورها در اینستاگرام

 

قابلیت کاملاً جدید اینستاگرام برای مرتب سازی لیست فالویینگ (following)

در ادامه قصد داریم درباره قابلیت کاملاً جدید اینستاگرام که به تازگی معرفی شده صحبت کنیم. که احتمالاً برای بسیاری از افراد کاربردی و مهم باشد.

این قابلیت اینستاگرام امکانی را برای کاربر به وجود می‌آورد تا کاربر قادر باشد خودش لیست فالویینگ را تنظیم و مرتب نماید.

در این قابلیت آیکونی به اسم sort by اضافه شده است. که شبیه دایره ای با دو فلش به سمت بالا و پایین است.

این آیکون این امکان را به کاربر می‌دهد لیست فالویینگ های خود را بر مبنای جدیدترین و یا قدیمی‌ترین آنها مرتب نماید.

ترتیب فالوورها و فالویینگ ها در اینستاگرام

 

 به شما پیشنهاد میدهیم با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام بازدید پیج خود را بالا ببرید. تمامی خدمات با قیمتی عالی در سایت ما عرضه میشوند 

لیست فالووینگ اینستاگرام

وقتی روی لیست فالووینگ اینستاگرام ضربه می‌زنید قادر هستید این لیست را مرتب کنید. روی sorted by که ضربه بزنید سه گزینه برای شما به نمایش درمی‌آید:

  • Default : فالوور های صفحه‌تان به صورت پیش‌فرض مرتب‌سازی شده‌اند.
  • Date Followed: Latest : با انتخاب این آیکون فالوور ها بر مبنای آخرین دفعه‌ای که فالو کردید منظم می‌شوند.
  • Date Followed: Earliest : این آیکون افرادی را نشان می دهد که برای اولین‌بار فالو کردید. به‌این‌ترتیب که با انتخاب این آیکون، قدیمی ترین افراد صفحه‌تان را به‌آسانی پیدا می کنید.

ترتیب فالوورها در اینستاگرام

مرتب سازی لیست فالویینگ اینستاگرام بر اساس تعامل

اما پیش از مرتب کردن لیست فالویینگ های خود،  بهتر است کمی در مورد ترتیب فالوورها در اینستاگرام صحبت نماییم. اینستاگرام دو گزینه به شما پیشنهاد می دهد.که هر کدام می توانند به شما لیست فالویینگ های شما بر اساس کمترین تعامل یا بیشترین تعامل نشان دهند.

این دو گزینه عبارتند از:

ترتیب فالوورها در اینستاگرام

  • Least Interacted With: این گزینه به شما لیست فالویینگ های شما را نشان می دهد که کمترین تعامل را با آنها داشته اید.
  • Most Shown in Feed: اما با انتخاب این گزینه اینستاگرام لیست فالوویینگ هایی را به شما نشان می دهد که پست های بیشتری را از آنها در فید خود دیده اید. یا به عبارتی پست های آنها را پیگیری می کنید.

مرتب سازی لیست فالویینگ اینستاگرام بر اساس تعامل

به این ترتیب با این دو گزینه می توانید به مرتب سازی لیست فالویینگ های خود بر اساس میزان تعامل خود با آنها یا برعکس بپردازید.

برای بالا بردن تعداد فالوور های خود با مقاله چالش اینستاگرامی برای افزایش فالوور همراه شوید.

این قابلیت بسیار کاربردی و محبوب است و شما میتوانید به سادگی از آن استفاده نمایید.

ترتیب فالوورها در اینستاگرام به طور کلی

پس دلایل زیادی وجود دارد که شما قصد دارید از ترتیب مرتب شده دنبال کنندگان خود مطلع شوید. مانند اینکه اینستاگرام چگونه مشخص می‌کند که چه کسی در بالای لیست فالوور های شما قرار دارد؟

Have your followers on Instagram decreased? Don’t worry about anything, get Buy Instagram Followers

  1. اگر کمتر از 200 فالوور یا فالویینگ در اینستاگرام خود دارید:

ترتیب مرتب‌سازی بر اساس الفبای نامی در پروفایل آنها سازماندهی می‌شود نه نام کاربری آنها. اگر نامی در پروفایل خود نداشته باشند، بر اساس آخرین لیست حروف الفبا مرتب می‌شوند.

چگونگی مرتب سازی لیست فالووران

  1. اگر بیش از 200 فالوور یا فالویینگ در اینستاگرام خود دارید:

ترتیب مرتب سازی لیست فالوور یا فالویینگ اینستاگرام بر اساس جدیدترین تعامل با آنها، سازمان‌یافته است. بنابراین این بدان معنی می‌باشد که شما به ترتیب، آنها را دنبال کرده‌اید یا آنها شما را دنبال کرده‌اند.

نکات مهم برای مرتب کردن لیست فالوورها و فالووینگ ها

 

چه کسی در بالای لیست فالوور و فالویینگ اینستاگرام من قرار دارد؟

لیست دنبال کنندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام شما به ترتیب زمانی است. در بالای لیست، جدیدترین دنبال‌کننده خود را پیدا خواهید کرد.

در انتهای لیست دنبال کنندگان خود می‌توانید اولین دنبال کنندگان خود را پیدا نمایید. (اگر هنوز هم شما را دنبال می‌کنند).

چه کسی در بالای لیست فالوور و فالویینگ اینستاگرام من قرار دارد و ترتیب فالوورها در اینستاگرام چگونه است

سخن پایانی 

در این مقاله تمام گزینه های مربوط به ترتیب فالوورها در اینستاگرام را ارائه دادیم. و از آخرین قابلیتی که اینستاگرام برای مرتب سازی آنها ارائه داده، رونمایی کردیم. تا شما کاربران بتوانید به راحتی از این قابلیت کاربردی استفاده نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

36 دیدگاه

    1. این ویژگی به کاربران تو یه پیدا کردن شخص و یا صفحه کسب و کار خاصی در بین لیست Follower ها یا Following ها بسیار کمک کرده و امکان تعامل بیشتر با کاربران قدیمی رو فراهم خواهد کرد.

  1. اپدیت جدید مرتب سازی لیست فالوور های اینستاگرام برای همه قابل اجرا است؟

    1. این ویژگی هنوز بر روی تمامی پیج ها فعال نیست و بسیاری از پیج ها این گزینه رو مشاهده نمی کنن که به نظر می رسه در آینده ای نزدیک همگانی شده و در دسترس همگان قرار بگیره.

  2. چه گزینه ای در این اپدیت جدید برای مرتب سازی لیست فالوور ها ایجاد شده ؟ اسمش چیه؟

    1. در این ویژگی گزینه ای به نام sort by اضافه شده که این امکان را به کاربر میده لیست فالوورهای خود رو بر اساس جدیدترین و یا قدیمی ترین فالوورها یا following ها مرتب سازی کنه.

    1. فالوورها یا فالووینگ ها رو بر مبنای پیش فرض مرتب سازی می کنه و در حالت معمولی بر روی همین گزینه قرار داره.

  3. با سلام خدمت شما چکار کنم که لیست کسانی که آنها را فالووینگ کرده ام همیشه بر روی گزینه Earliest بماند و بعد از بیرون آمدن از اینستاگرام دوباره به حالت پیش فرض برنگردد؟؟

    1. سلام متاسفانه لیست فالوویینگ ها رو هر سری باید مرتب کنین، چون بعد از بیرون اومدن از اینستاگرام دوباره به حالت پیش فرض بر می گرده

  4. براساس default به صورتیکه که افرادی که بیشتر باهاشون در ارتباطیم و ایدیمونو چک میکنن ردیف میشه؟

    1. خیر، ترتیب مرتب‌سازی بر اساس الفبای نامی در پروفایل آنها سازماندهی میشه نه نام کاربری آنها.

  5. سلام وقتتون بخیر لطفا کمکم کنید
    پیج شوهرم خصوصی شده ولی تو لیست لایک پست هاش یک پیج هست که تعداد فالویینگها و فالووراش صفر هست میخام بدونم چجوری صفر هست و پیج شوهرم که خصوصیه چجوری پستش لایک شده توسط این کاربر لطفا کمکم کنید خواهشا

    1. برای این مشکل دلایل مختلفی وجود داره. امکان بلاک از طرف اینستاگرام، شادوبن و… وجود داره

    1. سلام دوست عزیز. ممنون که سایت ما رو برای مطالعه انتخاب کردین.
      متاسفانه ابزاری برای این کار هنوز وجود نداره

    2. سلام.من قبلا وارد اکانته دوستم میشدم آخرین نفری ک فالو کرده بود رو میتونستم ببینم ولی چندروزه ترتیبه فالوهاش بهم ریخته چرا؟

      1. سلام این اتفاقات ممکنه به علت باگ اینستاگرام اتفاق بیوفته. بهتره یکبار از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید به اکانت

    1. اگه شما توسط اکانت فرد خاصی بلاک شده‌ اید نمی تونید اکانتش رو فالو کنین. در این وضعیت با وجود اینکه تعداد پست های پیج مورد نظرتون بیش از صفر عدد هستش، هیچ پستی در آن پیج مشاهده نخواهین کرد.

    1. حساب شما به حداکثره تعداد فالورهای مجاز رسیده هست. در اینستاگرام هر کاربر می‌تونه بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشه. به عنوان مثال اگه هیچ‌کی شما رو فالو نکرده باشه، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر هستین. این عدد بر اساسه تعداد فالوئر‌های شما متغیر هستش. پس اگه شاهد چنین مشکلی هستین، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظرتون رو فالو کنین.

    1. اگه نمی‌ تونید هیچ اکانتی رو دنبال کنین و با یک صفحه سفید هم روبرو می‌ شید و احتمالا شما با مشکل Security Code مواجه هستین. این به این معنی هستش که شماره تلفن همراه خود رو در اکانتتون نزدین و یا شماره موبایل شما نیاز به تایید داره. در این وقت باید درخواست کد کنین، این کد به شماره شما SMS میشه و در نهایت کد را در فیلد مربوطه وارد کنین تا مسئله شما حل بشه.

    1. بعضی از کاربران گزارش کرده اند که عدم فعالیت برای زمان کوتاه چندروزه، به رفع شادوبن پیج شون کمک کرده . عدم فعالیت به این معنا هست که هیچ لایک، کامنت، فالو و آنفالو و حتی لاگین به حساب نداشته باشیم.

  6. خیلی مقاله کاملی بود. این ترتیب میتونه همیشگی باشه؟ یکبار برای همیشه مرتب کنیم؟

  7. پیج من با اضافه دن یک فالوور،، چند تا فالوور مو کم میکنه
    هر وقت یکی اضاف بشه، سریع چندتا کم میشه
    چرا؟

    1. سلام، وقت بخیر
      از مهم ترین دلایل ریزش فالوور میشه به داشتن فالوور فیک، جذابیت نداشتن کپشن و محتوا، قرار گرفتن در معرض شادوبن، استفاده نادرست از هشتگ ها، فعالیت نامنظم، تبلیغات بیش از حد اشاره داشت. بهتره اول حقیقی بودن فالوورهاتون رو مورد بررسی قرار بدید.

      1. سلام وقتتون بخیر، وقتی شخصی برنامه اینستگرام رو از روی گوشیش پاک کنه، ولی پیچ اش رو حذف کاربری نکرده باشه، آیا امکان داره بدون اینکه توی پیچش فعالیت داشته باشه، مدام هی ترتیب کسانی که خودش فالو کرده توی لیست فالووینگش جا به جا بشن؟

  8. سلام لطفاً میتونین کمک کنید یاد بگیرم چطور تعداد فالووینگها و فالوورها رو بالانس کنم و آنهایی که فالو نکردن از فالوینگهام حذف بشن ممنون

  9. سلام ..پستهای من دیده نمیشه ۱۵ تا کامنت بر خلاف دستور انجمن گذاشتم مثلا زیاد از شکلک استفاده هشدار محدود آمد وبعد استفاده نکردم والان فالور نمیاد برام پستهای فالورام دیر میاد…پستهایم نه لایک میشه نه کامنت فالور نمیاد برام اگه شادوبن شدم یک راه ساده خوب باشه برام نشان بده ممنون

    1. در صورتی که شدوبن شده باشید باید برای یه مدتی فعالیت خود را کاهش بدید و یا برای یه مدتی فعالیت خود را قطع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا