تلگرام

ربات کامنت تلگرام چیست؟

یکی از برنامه هایی که با بروز رسانی های خود افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد تلگرام است. این برنامه در آپدیت های جدید خود ربات کامنت تلگرام را برای کاربران عرضه کرد. اپلیکیشن تلگرام در آخرین بروز رسانی خود قابلیت لایک و کامنت بر روی پست های کانال ها را افزود. ما در این مطلب روش های استفاده از ربات کامنت تلگرام را بازگو می کنیم و در افزایش بازدید کانال های خود به شما کمک کنیم.

کامنت گذاری در تلگرام

ربات کامنت تلگرام

یکی از قابلیت های جدید تلگرام کامنت گذاری بر روی پست های چنل های تلگرامی است. شما می توانید بر روی پست های کانال ها کامنت بگذارید و آن ها را در صورت تمایل لایک کنید. این عمل با فشردن کلیک پایین هر پست انچام می شود و طبق آن صفحه ای برای گفت و گو باز می شود.

شما می توانید کامنت خود را بر روی صفحه باز شده قرار دهید. این ویژگی در صورتی که ادمین کانال ها به کانال خود افزوده کنند قابل استفاده است. زمانی که ادمین گروه ربات کامنت تلگرام را ادمین کانال کند قابلیت کامنت گذاری برای چنل فعال می شود. قابلیت لایک و کامنت بر روی پست های چنل باعث می شود افراد نظرات خود را بیان کنند و این امر موجب تعامل بیشتر آن ها با ادمین چنل می شود.

نوشته های مشابه

پیشنهاد ما: آموزش ساخت پروفایل متحرک تلگرام

قابلیت کامنت گذاری با استفاده از ربات

تلگرام بات هایی را توسعه بخشیده است که توسط آن ها می توان قابلیت کامنت گذاری را برای چنل ها فعال کرد. ربات کامنت تلگرام پست هایی را در کانال های منتشر می کند که قابلیت کامنت و لایک کردن را دارند.

نحوه استفاده از ربات Anycombot

یکی از بات ها که به عنوان بهترین ربات کامنت تلگرام به حساب می آید AnyCombot نام دارد. شما با به کار گیری این ربات می توانید از خدمات کامنت و لایک در پست کانال ها بهره مند شوید. در ادامه این مطلب قصد داریم که نحوه کار این ربات را برای شما بازگو کنیم و مراحل استفاده از آن را قدم به قدم توضیح دهیم.

  1. ابتدا باید عبارت Anycombot@ را در قسمت جست و جو تلگرام سرچ کنید.
  2. وارد ربات شوید و با زدن گزینه استارت آن را فعال کنید.

بات نظر تلگرام

در این قسمت شما می توانید از دو روش برای استفاده از ربات استفاده کنید:

  1. در روش اول ابتدا یکی از پست های کانال های عمومی را برای ربات بفرسید.
  2. ربات لینک سازی می کند و توسط آن لینک کاربران به صفحه کامنت گذاری هدایت می شوند

ربات کامنت برنامه تلگرام

ادمین های کانال ها با اد کردن این ربات به عنوان ادمین می توانند پست هایی را اشتراک گذاری کنند که قابلیت لایک و کامنت داشته باشد. برای استفاده از این ربات در چنل های خود می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا ربات را به لیست ادمین های چنل اضافه کنید.
  2. بعد از انجام این کار سایر عمل ها توسط ربات انجام می شود.
  3. کافی است شما پست را در کانال خود ارسال کنید و موارد دیگر را بر عهده بات قرار دهید.
  4. بعد از این عمل ربات لینک گذاری را انجام می دهد و افراد می توانند با گزینه لایک، کامنت و اشتراک گذاری در فیسبوک و توییتر رو به رو شوند.

بات نظر برنامه تلگرام

بات های دیگر برای به اشتراک گذاشتن نظر

یکی از اپ هایی که تا به امروز ربات ها را با خدمات متفاوت ساخته برنامه تلگرام است. این اپ در آخرین نسخه های آپدیت خود ربات های کامنت تلگرام را طراحی کرد. این بروز رسانی باعث شد که چنل ها پست هایی را قابلیت لایک و کانت منتشر کنند. بات های لایک و کامنت قادر به اضافه کردن passcode lock به پیام های شما هستند. در این صورت افراد باید به پی وی مدیر سر بزنند و رمز کامنت را دریافت کنند. در این قسمت برخی از ربات های لایک و کامنت را برای شما نام می بریم:

بات CommentFarsibot

ربات کامنت تلگرام یکی از ترفند های این برنامه به شمار می آید. یکی از ربات هایی که از قابلیت کامنت برخورد دار است commentFarsibot نام دارد. بسیاری از افراد به دلیل بازدید های بیشتر برای پست ها در کانال، از ربات های کامنت و یا لایک استفاده می کنند. شما می توانید با خرید بازدید کانال، اعضا کانال خود را افزایش دهید. برای استفاده از این ربات باید آن را در کانال خود اد کنید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

If you want to get Telegram views for free, Free Telegram Post Views is the right way

بات Discussbot

این ربات در سال 2019 از برنامه تلگرام برای کاربران معرفی شد. طریقه استفاده از این ربات به شرح زیر است:

  1. ابتدا آی دی Discussbot@ را در قسمت جست و جو تلگرام اد کنید.
  2. وارد ربات شوید و آن را استارت کنید.

ربات نظر اپیکیشن تلگرام

  1. در مرحله بعد شما باید ربات را ادمین کانال کنید. به کانال رفته و به بخش Administrators مراجعه کنید.
  2. سپس گزینه Add Administrator را بفشارید. بعد از آن نام ربات را سرچ کنید و آن را اد کنید.

بات کامنت نرم افزار تلگرام

بات Likebot

این ربات قابلیت انتشار پست با ویژگی لایک و کامنت را دارد. شما با استفاده از این ربات می توانید در گروه ها، کانال ها و حتی چت های شخصی خود پست ها را ارسال کنید و افراد بتوانند در آن ها لایک و کامنت درج کنند. بات likebot گزینه لایک و دیس لایک را دارد و کاربران می توانند با انتخاب بر روی لینک شیشه ای این بات نظرات خود را بیان کنند.

پیشنهاد ما: حذف تیک دوم در تلگرام _ عدم نمایش تیک دوم

نحوه اضافه کردن نظر بدون بات

استفاده از قابلیت لایک و کامنت تنها با ربات میسر نیست. شما می توانید با وصل کردن گروه به کانال خود از این ویژگی بهره مند شوید. برای فعال کردن کامنت گذاری در کانال تلگرام بدون استفاده از ربات کامنت تلگرام باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. شما باید یک گروه به کانال خود اضافه کنید. برای این کار به نتظیمات کانال خود مراجعه کنید.
  2. به بخش Discussion بروید. در این قسمت گروه مد نظر خود را به به کانال وصل کنید. در نظر داشته باشید که حتما باید مالک گروه باشید.
  3. بعد از طی مراحل پست هایی که شما منتشر می کنید دارای قابلیت لایک و کامنت هستند.

ربات کامنت تلگرام

سخن پایانی

برای شما زیاد پیش آمده که شاهد لینک های شیشه ای در زیر پست های کانال ها باشید. این لینک گذاری ها توسط ربات کامنت تلگرام صورت می گیرد. ادمین های چنل ها با اضافه کردن این بات ها در چنل خود می توانند از پست هایی با قابلیت لایک و کامنت برخوردار شوند.

شما می توانید بدون استفاده از ربات کامنت تلگرام از قابلیت لایک و کامنت بر روی پست های چنل خود بهره مند شوید. کافی است که به چنل خود یک گروه اضافه کنید تا شاهد این ویژگی بر روی پست های چنل خود باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا