تلگرام

اموزش مدیر شدن در گروه تلگرام

تلگرام یکی از مهم ترین اپلیکیشن های دنیا برای کسب و کار است. با آپدیت های جدید تلگرام، شما می توانید کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید. اموزش مدیریت گروه تلگرام به شما کمک می کند تا با نکاتی بسیار ساده، گروه های خود را در دست بگیرید و با مدیریت درست خود، کسب درآمد کنید.

در این بخش قصد داریم اموزش رهبری گروه تلگرام را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از آپدیت های مربوط به ادمین های تلگرام، گروه خود را مدیریت کنید. با سایت فالووران همراه باشید.

 

مدیریت گروه تلگرام ( آموزش ویدیویی )

 

اموزش مدیریت تلگرام چگونه است؟

اموزش کامل مدیریت گروه تلگرام

بسیاری از ادمین های تلگرام با استفاده از قابلیت های جدید، به راحتی کانال های خود را اداره می کنند. مدیر تلگرام دارای مسئولیت های فراوانی است و برای بهتر شدن وضعیت گروه خود باید تلاش کند. نکاتی درباره نحوه اداره کردن گروه ها وجود دارد که در ادامه به برخی از آن نکات می پردازیم.

خوشبختانه آپدیت های 2022 تلگرام به مدیران کمک می کند تا با استفاده از ربات های همیار به مدیریت کانال ها و گروه های خود بپردازند. در حال حاضر حدود 10 ربات مدیریت در تلگرام کشف شده اند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی گروه های خود را کنترل کنید. برای رهبری گروه و کانال های تلگرامی خود می توانید از روش های ساده ای استفاده کنید.

? برای بهتر شدن وضعیت گروه خود، لینک های مربوط به دیگر شبکه های اجتماعی را در تلگرام قرار دهید. باید لینک گروه خود را در اینستاگرام قرار دهید و نام کانال و گروه تلگرامی خود را با نام صفحه اینستاگرام خود یکی کنید.

با اموزش مدیریت گروه تلگرام نکاتی را برای مدیریت گروه خود دنبال کنید. مدیریت گروه نیاز به شگرد های آسانی برای دیده شدن دارد. شما با استفاده از ویژگی های مدیریتی، گروه خود را در سطح بالایی قرار می دهید. در این قسمت به برخی از نکات مهم درباره مدیریت تلگرام می پردازیم.

مدیر گروه در تلگرام چه اختیاراتی دارد ؟

نظارت کردن بر گروه تلگرام

  1. باید نام مناسبی برای گروه خود انتخاب کنید.
  2. انتخاب user name جذاب و کوتاه
  3. تبادل لینک با دیگر کانال ها
  4. بهتر است گروه خود را در حالت public قرار دهید.
  5. اشتراک لینک تلگرام در بیو اینستاگرام و بالعکس
  6. استفاده از سوپر گروه برای کنترل بیشتر بر روی کاربران

مدیریت گروه تلگرام به شما کمک می کند تا با استفاده از شگرد های جدید، کسب درآمد خود را چند برابر کنید. بهتر است ترفتد های مناسب مدیریت را بدانید تا با نحوه برخورد خود مشتری جذب کنید. اداره گروه تلگرامی با روش های ساده ای انجام می شود.

چگونه مدیر گروه تلگرام شویم ؟

ادمین گروه وظیفه دارد تا کاربران را به گروه خود جذب کند. در حال حاضر بسیاری از ادمین های تلگرام با ترفند های مدیریت، گروه و کانال خود را اداره می کنند و این امر باعث افزایش ممبر در گروه آن ها می شود. برای داشتن یک گروه مفید باید ترفند ایجاد تعهد را اجرا کنید و در کنار تلاش برای افزایش کاربران، از ریزش آن ها جلوگیری کنید.رهبری تلگرام با انجام نکات های مهم و ساده ای امکان پذیر است.

نکات مهمی برای اداره کردن گروه ها وجود دارد که با استفاده از این نکات، می توانید به راحتی از گروه های خود کسب درآمد کنید. مدیریت گروه تلگرام به شما کمک می کند تا با انجام ترفند هایی ساده گروه خود را مدیریت کنید.

  • انتخاب نام گروه بر اساس فعالیت

اداره کردن گروه تلگرام

یکی از مهم ترین گام ها برای بهتر دیده شدن گروه، نام آن است. بهتر است نامی بر اساس فعالیت خود انتخاب کنید تا بتوانید موضوعات گروه خود را مدیریت کنید و محتوا خوب تولید کنید. مدیریت گروه تلگرام می توانید کاربران زیادی را جذب گروه خود کنید. شما با رهبری درست تلگرام خود می توانید گروه ها و کانال های خود را مدیریت کنید.

?Where to get Free Telegram Post Views

  • ایجاد محتوایی هدفمند توسط مدیر گروه

کنترل کردن گروه تلگرام

مدیر گروه باید بتواند محتوایی خوب برای گروه خود تولید کند. تولید محتوا خوب باعث بهتر شدن وضعیت گروه شما می شود. افراد زیادی به دنبال معاشرت در گروه ها هستند و این امر بستگی به موضوع گروه شما دارد. بهتر است معاشرت گروه خود را بر طبق نام و محتوا خود انجام دهید.

  • استفاده از یوزر گروه در انتها مطالب

گرداندن گروه تلگرام

هنگامی که محتوایی را تولید می کنید کاربران شروع به اشتراک گذاشتن آن می کنند. اگر آدرس گروه خود را در انتها مطالب قرار دهید و یا از فوروارد های آزاد استفاده کنید، می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. با استفاده از سوپر گروه ها می توانید فوروارد پیام های خود را کنترل کنید.

  • مدیریت کاربران و ایجاد محتوا برای بحث

اموزش اداره کردن گروه تلگرام

شما می توانید با استفاده از تولید محتوا درست، کاربران را به بحث بکشانید. این امر باعث می شود تا ممبر های تلگرامی جذب گروه شما شوند. به یاد داشته باشید که مدیریت شما در ایجاد مباحث بسیار مهم است. محتوا خوب یکی از مهم ترین نکات برای اداره گروه تلگرام است.

مدیریت گروه تلگرام به شما کمک می کند تا با ایجاد محیطی مناسب کاربران را تشویق به فعالیت در گروه کنید. باید نحوه رفتار با کاربران را بدانید، تا بتوانید به راحتی گروه خود را کنترل کنید.

  • ارتباط با کاربران گروه به وسیله راه های ارتباطی

مدیریت گروه در تلکرام

مدیر گروه باید یک راه ارتباطی برای کاربران فراهم کند. با استفاده از راه ارتباطی کاربران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیر گروه اعلام کنند و این امر باعث اداره بهتر گروه می شود.

آپدیت جدید تلگرام چه امکاناتی در اختیار مدیر گروه قرار می دهد؟

به تازگی برنامه تلگرام امکانات جدیدی را به خود اضافه کرده است که با استفاده از این امکانات می توانید گروه خود را به راحتی کنترل کنید. در حال حاضر دسترسی های زیادی به ادمین های تلگرام داده شده است و این امر باعث اداره راحت تر گروه ها و کانال ها می باشد. رهبری گروه تلگرام به شما کمک می کند تا بتوانید اکانت خود را با روش هایی ساده مدیریت کنید و ادمین های گروه خود را انتخاب کنید.

با مدیریت گروه تلگرام و امکانات جدید این برنامه، می توانید گروه خود را اداره کنید و به راحتی از تلگرام کسب درآمد کنید. در ادامه به برخی از قابلیت های مربوط به مدیران تلگرام می پردازیم.

قابلیت جدید سوپر گروه برای مدیران

در آپدیت های جدید تلگرام، قابلیت های منحصر به فردی به تلگرام اضافه شده است. ادمین های تلگرام با استفاده از قابلیت های جدید می توانند گروه و کانال های خود را به راحتی اداره کنند. در اموزش مدیریت گروه تلگرام با نحوه استفاده از سوپر گروه ها آشنا می شوید. مراحل زیر مربوط به مهم ترین قابلیت های سوپر گروه می باشند.

اضافه کردن کاربران تا سقف 10,000 نفر در اموزش  مدیریت گروه تلگرام

آموزش کنترل گروه در تلگرام

در آپدیت های جدید مدیران اجازه دارند تا 10,000 نفر را به سوپر گروه های خود اضافه کنند و با استفاده از قابلیت های کنترل کننده، کاربران را اداره کنند. این قابلیت باعث پیشرفت گروه های زیادی شد.

استفاده از قابلیت ban در اموزش  مدیریت گروه تلگرام

سرپرست گروه در تلگرام

مدیران می توانند از قابلیت ban برای کاربران استفاده کنند. این قابلیت به ادمین اجازه می دهد تا در صورت بی قانونی اشخاص، آن ها را در حالت تعلیق قرار دهد. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی کاربران را کنترل کنید. اداره گروه تلگرام به شما کمک می کند تا بتوانید با کمک ادمین های خود گروه را رونق ببخشید. موارد زیر تنها بخش کوتاهی از کنترل کاربران می باشد.

  1. محدود کردن قابلیت خواندن پیام ها و ارسال پیام
  2. محدود کردن کاربر برای ارسال گیف، عکس و لینک
  3. استفاده از حالت بن کردن تا تاریخ مشخص شده توسط مدیر گروه تلگرام

ایجاد دسترسی برای ادمین در مدیریت گروه تلگرام

 اموزش ریاست گروه های تلگرام

در اموزش مدیریت گروه تلگرام با تعیین دسترسی ادمین اشنا می شوید. در این قابلیت مدیر اصلی گروه، می تواند تعدادی ادمین را مشخص کند و ادمین می تواند تغییراتی را در گروه اعمال کند.

بازدید رخداد های گروه در مدیریت تلگرام

مسئول گروه در تلگرام

ادمین با استفاده از گزینه events ( رخداد ها) می تواند به راحتی تمامی اتفاقات مهم گروه را دنبال کند. تمامی رخداد ها تا 48 ساعت قبل در قسمت رخداد ها نگه داشته می شود و مدیر گروه می تواند اتفاقاتی مانند لفت دادن اعضا، تغییر عکس، ارسال پست و حذف پست ها را دنبال کند.

پیشنهاد ما:رفع مشکل بلاک تلگرام بدون حذف اطلاعات

چگونه مدیریت گروه تلگرام را انتقال دهیم

با آپدیت های جدید تلگرام، مدیران می توانند به سادگی کانال ها و یا گروه های تلگرام خود را واگذار کنند. در گذشته بسیاری از ادمین های تلگرام مجبور بودند شماره خود را واگذار کنند و دلیل آن نبود امکانات برای تغییر مالکیت بود. رهبری گروه تلگرام به تنهایی سخت است و شما نتیجه خوبی را به دست نمی آورید. شما می توانید بدون استفاده از شماره، مالکیت گروه خود را به فرد دیگری منتقل کنید. در اموزش  مدیریت گروه تلگرام شما نحوه انتقال مالکیت بدون نیاز به شماره را آموزش می بینید. برای انتقال مالکیت گروه و یا کانال مراحل زیر را طی کنید.

  • در ابتدا شخصی که می خواهید مالکیت را در اختیار آن قرار دهید را وارد گروه کنید و به لیست مدیران اضافه کنید.
  • برای انجام این کار باید وارد بخش Administrator شوید و گزینه add admin را انتخاب کنید.

آموزش سرپرستی گروه تلگرام

 

  • در این مرحله گزینه Transfer Channel Ownership برای شما نمایش داده می شود.
  • تلگرام برای شما پیامی را ارسال می کند و بعد از ارسال پیام مالکیت گروه به شخص مورد نظر منتقل می شود.

آموزش ادمین گری گروه تلگرام

آموزش مدیریت گروه تلگرام برای دسترسی اعضا

آموزش سامانبخشی گروه تلگرام

 

بسیاری از مدیران برای جلوگیری از تغییرات اعضا بر روی گروه، ترجیح می دهند تا از سوپر گروه برای اداره افراد استفاده کنند. ادمین می توانید با استفاده از گروه های معمولی کاربران را کنترل کند. در اموزش  مدیریت گروه تلگرام نحوه کنترل انواع گروه را دنبال می کنید. گروه های تلگرام شامل دو دسته است، مدیر برای کنترل کاربران در گروه های معمولی و سوپر گروه، باید مراحلی را پشت سر بگذارد.

⬅️ روش کنترل گروه های معمولی

  1. وارد تلگرام شوید و گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. به قسمت تنظیمات آن بروید و سه خط سمت راست بالا را لمس کنید.
  3. گزینه set admin را انتخاب کنید.
  4. برای از بین بردن دسترسی تمامی اعضا گروه گزینه All Members are Admins را لغو کنید.
  5. ادمین می تواند دسترسی را به برخی از افراد آزاد بگذارد.

➡️ روش کنترل سوپر گروه

  1. وارد تلگرام شوید و گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. به قسمت تنظیمات بروید تا بتوانید دسترسی را از اعضا عادی در گروه پس بگیرید.
  3. روی سه نقطه کنار نام شخص بزنید و گزینه Restrict Use را انتخاب کنید.
  4. در این قسمت می توانید قابلیت های مورد نظر خود را از کاربر صلب کنید.

پیشنهاد ما:رفع مشکلات دریافت مجدد کد تلگرام

اموزش مدیریت گروه تلگرام برای اضافه کردن ادمین ?

اگر می خواهید ادمینی به گروه تلگرام خود اضافه کنید باید اموزش مدیریت گروه تلگرام را دنبال کنید. مراحل اضافه کردن ادمین عبارت اند از :

  • وارد گروه انتخابی خود شوید و به قسمت تنظیمات بروید.

آموزش رهبری گروه تلگرام

  • گزینه administrators را انتخاب کنید تا تنظیمات مدیران برای شما نمایش داده شود.

آموزش اداره کردن گروه تلگرام

  • در این مرحله گزینه add administrators را انتخاب کنید.

آموزش ساماندهی گروه تلگرام

  • با انتخاب گزینه add new admins ادمین خود را انتخاب کنید.

آموزش کنترل گروه تلگرام

  • بعد از نمایش لیست تنظیمات ادمین مورد نظر، باید دسترسی های ادمین را مشخص کنید.

ادمین گروه تلگرام

چگونه لینک دعوت به گروه بسازیم؟

مسئول گروه تلگرام

شاید برایتان سوال پیش آمده است که چگونه لینک دعوت به گروه بسازیم و دیگر کاربران را به گروه خود دعوت کنیم. برای انجام این امر می توانید از اموزش  مدیریت گروه تلگرام استفاده کنید. روش های ساخت لینک دعوت در این مقاله برای شما بازگو می شود. ساخت لینک دارای مراحلی است که با دنبال کردن آن می توانید به راحتی لینک دعوت برای گروه خود بسازید.

  1. وارد برنامه تلگرام شوید و به گروه مورد نظرتان سر بزنید.
  2. نام گروه را لمس کنید و به قسمت تنظیمات بروید.
  3. گزینه Add member را انتخاب کنید و از قسمت بالایی گزینه Invite to Group via Link را انتخاب کنید.
  4. گزینه Copy Link را انتخاب کنید تا لینک گروه خود را در کیبورد خود کپی کنید.
  5. شما می توانید لینک گروه خود را تغییر دهید و یا لینک گروه خود را share کنید.

پیشنهاد ما:آموزش ساخت ربات تم تلگرام

ربات مدیریت گروه تلگرام

آموزش سرپرستی گروه تلگرام

اگر شما مدیر گروه بزرگی در تلگرام هستید و در زمان های استراحت خود نیاز به اداره کردن گروه دارید می توانید از ربات های کمک کننده برای مدیریت تلگرام استفاده کنید. در اموزش  مدیریت گروه تلگرام با نحوه ساخت و استفاده ربات مدیریت گروه در تلگرام آشنا می شوید.

ربات مدیریت در تلگرام دارای قابلیت های فراوانی می باشد. شما با استفاده از قابلیت های ربات می توانید گروه خود را به خوبی کنترل کنید. در ادامه به چند مورد از مهم ترین قابلیت های ربات مدیریت اشاره خواهیم کرد.

قابلیت ربات مدیریت در تلگرام ?

  1. برنامه ریزی پست ها
  2. استفاده از کلید های میانبر برای کنترل سریع تر گروه
  3.  نشان دادن آمار اعضا اضافه شده و کم شده برای مدیر اصلی
  4. استفاده از مدیریت ربات در ساعات استراحت مدیران

ربات تلگرام به شما کمک می کند تا با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد گروه خود را کنترل کنید. در اموزش  مدیریت گروه تلگرام با نحوه استفاده از ربات مدیریت آشنا می شوید.

  • انواع ربات های رایگان در اموزش مدیریت گروه تلگرام

اداره کردن گروه تلگرام

 

در حال حاضر ربات های Maingroupbot و Telegpbot مورد استفاده مدیران زیادی در تلگرام هستند. تا به امروز ربات های فراوانی برای مدیریت تلگرام معرفی شده اند اما بهترین ربات مدیریت در تلگرام که دارای سابقه زیادی در این راستا است، ربات botfother می باشد.

به یاد داشته باشید که با استفاده از ربات botfother می توانید گروه و یا کانال خود را به راحتی اداره کنید. اموزش  مدیریت گروه تلگرام با استفاده از ربات ها به شما کمک می کنند تا اداره گروه و یا کانال برای شما راحت تر شود.

ربات های مدیریت به شما کمک می کنند تا گروه و کانال خود را اداره کنید. با استفاده از ربات مدیریت می توانید از امکانات زیر استفاده کنید.

  1. ارسال پیام های آماده توسط ربات مدیریت
  2. حذف پیام های ناپسند
  3. کنترل قرعه کشی ها و ایجاد پست های نظر سنجی
  4. خاموش کردن گروه و کانال در زمان استراحت
  • ربات های غیر رایگان در مدیریت گروه تلگرام

 کنترل گروه در تلگرام

 

بعد از آپدیت چدید تلگرام مدیریت گروه ها بسیار راحت تر شد و دلیل آن وجود برخی از ربات های مدیریت گروه می باشد. تمامی ربات های مدیریت گروه دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم. ربات هانتر یکی از بهترین ربات های مدیریت در گروه های تلگرامی می باشد. ربات هانتر دارای قابلیت های خصوصی و عمومی می باشند که بهتر است قبل از استفاده از آن ها مطلع شوید.

قابلیت های خصوصی ربات مدیریت تلگرام

? پاکسازی پیام‌های گروه
?تشخیص رسانه های مستهجن
?قفل توهین
?قفل خیانت مدیر
?قابلیت گزارش فعالیت مدیران
?قابلیت پاکسازی ممبر فیک
?قفل احزار هویت برای کاربران
?ارسال دستورات
?قفل های رسانه ای برای عکس، فیلم، گیف و انواع استیکر
?اجبار عضویت در کانال
?قابلیت اجبار حضور در گروه دوم ( در صورت نیاز)
? ایجاد فان و سرگرمی

قابلیت های عمومی ربات مدیریت تلگرام

  1. ارسال لینک گروه
  2. نشان دادن ساعت و تاریخ
  3. نشان دادن هواشناسی
  4. ارسال قوانین گروه برای کاربران جدید
  5. ارسال گزارش تخلفات برای مدیر گروه
  6.  اعلام اذان
  7. ارسال اطلاعات اینستاگرام در گروه
  8. ارسال اطلاعات گروه برای کاربران

پیشنهاد ما:روش های حذف دائمی اکانت تلگرام

مدیریت گروه تلگرام با استفاده از اختیارات جدید

در اموزش  مدیریت گروه تلگرام با برخی از جدید ترین اختیارات ادمین برای کنترل گروه آشنا می شوید. بهتر است بدانید که ادمین های تلگرام به نسبت دیگر مدیران کار بسیار دشوار تری را دنبال می کنند. دلیل این امر نبود اکسپلور در تلگرام است.

با استفاده از اختیارات ادمین می توانید گروه های خود را به خوبی کنترل کنید. ربات های فراوانی برای اداره گروه به کمک ادمین های تلگرام آماده اند. با استفاده از اموزش  مدیریت گروه تلگرام با اختیارات ادمین ها در گروه و در این بخش به برخی از اختیارات جدید ادمین اشاره می کنیم.

اختیارات ادمین گروه 

مدیریت گروه تلگرام

  1. تغییر اطلاعات گروه ( Change Group Info)
  2. حذف پیام ( Delete Messages)
  3. امکان بن کردن کاربران (Ban Users)
  4. پین کردن پیام ها (Pin Messages )
  5. تعیین ادمین جدید (Add New Admin)

نحوه دسترسی به قسمت اختیارات ادمین

  • وارد گروه مورد نظر شوید و بعد از انتخاب قسمت تنظیمات، بخش Administrators را انتخاب کنید تا بتوانید اختیارات ادمین را مشاهده کنید.

آموزش رهبری گروه در تلگرام

  • بر روی پروفایل ادمین مورد نظر خود کلیک کنید و اختیارات ادمین را ویرایش کنید.

اداره گروه تلگرام

  • با نمایش لیست کامل ادمین های گروه، می توانید اختیاران ادمین را ویرایش کنید.

آموزش ادمین گری گروه تلگرام

  • برای حذف ادمین وارد بخش نام برده شوید و گزینه Dismiss admin را لمس کنید.

آموزش مدیریت گروه تلگرام

هک کردن مدیر تلگرام

متاسفانه امروزه افراد زیادی با هک کردن گروه های تلگرامی به کسب درآمد می پردازند. اگر شما به عنوان مدیر تلگرام از هک شدن گروه خود می هراسید، باید نکات مهم برای امنیت تلگرام را دنبال کنید. بسیاری از افراد با هک کردن گروه با استفاده از spam ، گروه را به راحتی از بین می برند و مالکیت گروه را از دست مدیران خارج می کنند.

بسیاری از هکران بدون نیاز به آیدی و شماره تلفن در تلگرام فعالیت می کنند و به هم کانال ها و یا گروه ها می پردازند. با استفاده از ربات های مدیریت از هک شدن جلوگیری کنید. در اموزش  مدیریت گروه تلگرام با قابلیت های امنیتی ربات های تلگرامی آشنا شدید. در صورت استفاده نکردن از ربات ها بهتر است روش های امنیت تلگرام را دنبال کنید و یا با استفاده از ادمین های خود به مراقب 24 ساعت گروه بپردازید.

پیشنهاد ما: بهترین ربات دوست یابی تلگرام کدامند؟

سخن پایانی

مدیریت گروه های تلگرام نیاز به برنامه ریزی های دقیقی دارد. بهتر است شما برای مدیریت 24 ساعت گروه خود از ربات های مدیریت استفاده کنید. با مدیریت گروه تلگرام اداره کردن گروه خود را راحت تر کنید و به راحتی از گروه خود کسب درآمد کنید.

شما با استفاده از قابلیت های ادمین های گروه و ربات های مدیریت می توانید گروه خود را از حمله لینک ها دور نگه دارید. باید ازمدیریت گروه تلگرام استفاده کنید تا با برخی از قابلیت های مربوط به آپدیت جدید تلگرام آشنا شوید.

بسیاری از مدیران در تلگرام قصد انتقال مالکیت گروه خود را دارند. در آپدیت های جدید شما نیازی به انجام مراحل سخت ندارید و تنها نیاز به انجام روش هایی ساده برای انتقال مالکیت به فرد دیگری دارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا