تلگرام

آموزش ساخت ربات تم تلگرام

برنامه تلگرام در آپدیت های اخیر خود امکان تغییر پیش زمینه و ساخت پوسته را در اختیار کاربران قرار داده است. شما با استفاده از ویرایش پوستر های تلگرام می توانید تم مورد علاقه خود را بسازید. حال به دلیل تنوع زیاد و کارایی آسان می توانید از ربات تم تلگرام استفاده کنید.

در آخرین بروز رسانی های تلگرام شما می توانید تم های خود را ویرایش دهید و یا یک پوسته جدید بسازید. برای انجام تمامی خواسته خود باید مراحلی را پشت سر بگذارید. ما در این قسمت قصد داریم نحوه استفاده از ربات تم تلگرام را بازگو کنیم و نحوه فعال سازی تم را توضیح دهیم.

مقدمه ?

تلگرام یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین اپ های پیام رسان می باشد. شما با استفاده از آپدیت های جدید در تلگرام، می توانید امکانات زیادی را تجربه کنید. به طور کل در آخرین آپدیت تلگرام، اجازه استفاده و ساخت تم به شما داده شده است. شما با استفاده از روش های ویژه ای می توانید پیش زمینه خود را تغییر دهید و فضا را برای گفتگو خود مهیج تر کنید.

امکان تغییر ظاهر در تلگرام باعث شد ربات تم تلگرام معرفی شود. در حال حاضر تعداد خیلی زیادی از ربات های تم در تلگرام فعالیت می کنند و ساخت تم مورد علاقه شما را آسان تر می کنند.

بسیاری از افراد برای ساخت تم های خود ناتوان هستند و نمی توانند با استفاده از تنظیمات خود تلگرام مانور دهند. دلیل آن نا مناسب بودن ابزار های ادیت در تنظیمات تم تلگرام است. شما با استفاده از ربات و یا برنامه های ادیتور می توانید تم های مورد نظر خود را بسازید. تنظیمات تم تلگرام کمی پیچیده است و ما قصد داریم برای راهنمایی بیشتر تمامی مراحل ساخت تم با استفاده از ربات تم تلگرام و یا بدون برنامه را نام ببریم.

ربات تم تلگرام معرفی شد

ربات تم تلگرام

اگر از نرم افزار تلگرام به صورت منظم استفاده می کنید، می توانید آپدیت های بی شمار آن را دنبال کنید. به تازگی تلگرام با تغییرات عظیمی که در قسمت تم به وجود آورد همه را شگفت زده کرد. تلگرام برای تغییرات تم رباتی را معرفی کرد تا بتوانید با استفاده از ربات تم تلگرام پیش زمینه مورد علاقه خود را بسازید.

بسیاری از افراد با استفاده از ربات تم تلگرام Inlink به تم های مورد نظر خود می دهند. شما می توانید با استفاده از Inlink به صفحاتی مانند پینترست و یا عکس های گوگل، تم ها و پیش زمینه خود را انتخاب کنید.

@TelegramThemes ربات تم تلگرام ⭐️

این ربات توسط برنامه تلگرام معرفی شده است و افراد زیادی از آن استفاده کرده اند. شما می توانید با استفاده از این ربات تم دلخواه خود را انتخاب کنید و یا پوسته مورد نظر خود را بسازید. ربات تم تلگرام به شما کمک می کند تا رنگ های مورد علاقه خود را بسازید.

اگر از این ربات استفاده کرده باشید متوجه می شوید که به تازگی قادر به انجام دستورات شما نیست. دلیل آن آپدیت های تلگرام است. امکان دارد در آپدیت های اخیر استفاده از این ربات بسیار راحت تر شود.

البته بسیاری از منابع درباره تغییرات بسیار زیاد تنظیمات تم صحبت می کنند. امکان دارد به دلیل باگ های موجود در آپدیت تم تلگرام، بروزرسانی دیگری درباره پیش زمینه ها در راه باشد. این ربات برای تمامی سیستم عامل ها قابل استفاده بود، در آپدیت های جدید ربات ها به صورت مجزا ارائه می شوند.

انواع چنل تم تلگرام ⭐️

تلگرام چندین چنل تم را معرفی کرده است و به صورت انحصاری آن ها را قابل استفاده اعلام کرده است. برخی از آن ها با نام های :

  1. Android Themes Channel
  2. Desktop Themes Channel

معرفی شده اند.

گروه TelegramThemes کمک کننده ربات تم تلگرام ⭐️

بعد از غیر فعال شدن ربات تم تلگرام، گروهی در تلگرام با همین نام شروع به فعالیت کرد. شما می توانید در این گروه عضو شوید و درخواست خود را اعلام کنید. ادمین گروه به درخواست شما پاسخ می دهد. مدیریت گروه تم تلگرام قصد دارد پوسته های متفاوتی را به شما معرفی کند. شما می توانید تمامی سوالات خود را از ادمین گروه بپرسید و رنگ مورد علاقه خود را در خواست کنید.

حال در نظر بگیرید که این گروه توسط ربات مدیریت می شود و تمامی درخواست های شما توسط ربات تم تلگرام انجام می شود. دلیل این تغییرات سوالات بی شمار و متفاوت کاربران بوده است. شما با استفاده از گروه، می توانید فعالیت بیشتری داشته باشید. گروه تم تلگرام دارای مراحل آموزش فراوانی است که به صورت ویدیو به اشتراک گذاشته شده است.

شما می توانید برای ساخت ربات تم تلگرام اقدام کنید و ربات مورد نظر خود را بسازید. ساخت ربات دارای مراحلی است که می توانید بدون استفاده از برنامه خاصی انجام دهید.

نحوه ساخت پوستر با استفاده از چنل تم تلگرام

برای ساخت پوستر مورد نظر خود باید چنل تم خود را انتخاب کنید. تلگرام تا به امروز تنها برای سیستم عامل اندروید و دسکتاپ چنل معرفی کرده است. برای استفاده از ربات های نام برده شده باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

استفاده از چنل تم تلگرام برای سیستم عامل اندروید ⭐️

  • در ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و در قسمت جستجو عبارت @Themes را جستجو کنید.

ربات پس زمینه تلگرام

  • وارد چنل Android Themes Channel شوید و گزینه join channel را انتخاب کنید.

بات تم برنامه تلگرام

  • شما می توانید در قسمت info چنل تمامی قابلیت های ارائه شده را دنبال کنید.

بات پس زمینه تلگرام

استفاده از چنل تم برای دسکتاپ ⭐️

  • در ابتدا باید وارد تلگرام شوید و عبارت @Themes را جستحو کنید.

ربات تم نرم افزار تلگرام

  • با استفاده از چنل Desktop Themes Channel بر روی تم های خود تمرکز کنید.

بات تم برنامه تلگرام

  • شما می توانید از قسمت info استفاده کنید و یا فیلم های آموزش را برای ساخت تم دنبال کنید.

ربات تم اپلیکیشن تلگرام

نحوه استفاده از ربات تم تلگرام ?

شما با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد ربات های تم می توانید عکس های خود را تبدیل به پیش زمینه کنید و یا رنگ های خاص خودتان را بسازید. شما می توانید تمامی تم های خود را با سلیقه خود بسازید. برای استفاده از تم های ربات تم تلگرام باید مراحلی را پشت سر بگذارید:

  • وارد برنامه تلگرام شوید و در قسمت جستجو عبارت @ThemeChallengeBot را سرچ کنید.

ربات تم در برنامه تلگرام

  • وارد ربات تم تلگرام شوید و گزینه start را بفشارید.

بات پس زمینه در برنامه تلگرام

  • تصویر مورد نظر خود را ارسال کنید تا ربات تم تلگرام این تصویر را به صورت تم به شما تحویل دهد.

ربات بک گراند تلگرام

  • در قسمت info ربات تم تلگرام جزئیاتی برای استفاده از ربات نوشته است.

بات بک گراند تلگرام

آموزش ساخت تم تلگرام موبایل

اگر می خواهید پوسته تلگرام خود را تغییر دهید باید مراحلی را پشت سر بگذارید تا بتوانید پیش زمینه دلخواه خود را به دست آورید.

  1. در ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و به قسمت تنظیمات بروید.
  2. بخش Theme را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.
  3. بهتر است عملیات ساخت تم بر روی گزینه Default باشد.
  4. گزینه Create New Theme را انتخاب کنید تا عملیات ساخت تم آغاز شود.
  5. در این قسمت یک پالت نقاشی به صورت شناور بر روی صفحه دیده می شود.
  6. با لمس پالت می توانید رنگ های تلگرام را دنبال کنید.
  7. در این قسمت رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید.

تغییرات تم در قسمت های متفاوت تلگرام

در این بخش تمامی قسمت های تلگرام که با تغییر تم منفاوت می شود را نام خواهیم برد. شما می توانید برای برخی از قسمت های شخصی تر تم بسازید.

تغییر رنگ در صفحه گفتگو ها

ربات بک گراند نرم افزار تلگرام

شما می توانید وارد گفتگو مورد نظر خود شوید و آیکون نقاشی را انتخاب کنید. با استفاده از آیکون نقاشی تم گفتگو خود را به صورت خصوصی تغییر دهید. این تغییرات تنها بر روی گفتگو مورد نظر شما انجام می شود. بات تغییر پوسته در تلگرام این عملیات را انجام می دهد.

تغییر پوسته صفحه اصلی 

صفحه اصلی یکی از قسمت های پر تغییر می باشد. شما می توانید با استفاده از بخش تنظیمات تم صفحه اصلی را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که پوسته صفحه اصلی ( چت، کانال، گروه) یکی می باشد و نمی توانید به صورت جداگانه به تغییر تم بپردازید. ربات تم تلگرام تمامی این تغییرات را ایجاد می کند.

A special offer to buy telegram views

تغییر رنگ صفحه کشویی

ربات بک گراند اپلیکیشن تلگرام

شما می توانید دریچه ورود به قسمت تنظیمات را تغییر دهید. منو کشویی تنظیمات را می توان با استفاده از SETTINGS خود تلگرام تغییر داد. شما چندین آیتم برای تغییر رنگ منو کشویی دارید که می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. بات تغییر پیش زمینه در تلگرام این عملیات را در کم ترین زمان انجام می دهد.

تغییر رنگ صفحه تنظیمات

در صفحه تنظیمات نواری در قسمت بالا مشاهده می شود که دارای سر تیتر ها و یا عنوان های می باشد. شما می توانید با استفاده از تغییر تم، رنگ نوار بالایی تنظیمات را تغییر دهید. این رنگ با رنگ صفحه اصلی یکی است و نمی توان به صورت جداگانه برای آن تم انتخاب کرد. با استفاده از ربات تم تلگرام این تغییرات را انجام دهید.

تغییر رنگ صفحه مخاطبین

بات تم در نرم افزار تلگرام

در صفحه مخاطبین جزئیاتی وجود دارد که به هنگام تغییر رنگ تغییر می کند. شما می توانید نام مخاطبان، آخرین بازدید ها، اسکرول صفحه، حروف انگلیسی و یا فارسی کنار صفحه را تغییر دهید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تغییر رنگ پلیر تلگرام

PLAYER تلگرام یکی از مناطقی است که در تغییر تم دیده می شود. شما با تغییر تم تلگرام متوجه تغییر رنگ در قسمت پلیر های تلگرام نیز می شود. برای باز کردن آهنگ ها و یا فیلم های خود می توانید تم دلخواه خود را انتخاب کنید. بات تغییر پوسته های تلگرام در آپدیت جدید خود این عملیات را انجام می دهد.

تغییر رنگ در پروفایل کاربران و کانال ها

با تغییر تم، پروفایل کاربران نیز تغییر می کند. شما می توانید با استفاده از تغییرات رنگ پوسته در تلگرام، تم کاربران و یا کانال های خود را تغییر دهید. ربات تم تلگرام این عملیات را برای شما انجام می دهد.

پیشنهاد ما: اموزش کامل مدیریت گروه تلگرام

انواع برنامه ساخت تم تلگرام ?

ربات بک گراند در نرم افزار تلگرام

در حال حاضر برنامه های فراوانی برای ساخت تم در تلگرام معرفی شده است. شما با استفاده از تم های متفاوت می توانید گفتگو خود را در تلگرام مهیج تر کنید. در بسیاری از مواقع برنامه های معرفی شده برای سیستم عامل های خاصی عمل می کنند. ما در این بخش برخی از بهترین اپلیکیشن های ساخت تم را معرفی می کنیم.

برنامه ساخت تم برای اندروید

  1. Samsung Theme Park
  2. Themer Beta
  3. Peafowl
  4. themediy

تم های خودکار تلگرام

تا به امروز تلگرام یکی از نرم افزار هایی معرفی شده که با هربار آپدیت خود قابلیت خاصی را به خود افزوده می کند. در نسخه های آخر تلگرام قابلیتی به آن افزوده شد که بدون استفاده از ربات تم تلگرام می توانستید تم تلگرام خود را به صورت خودکار تغییر دهید.

این قابلیت با عنوان Auto Night Mode شناخته شده است و با استفاده از آن می توانید به صورت خودکار تم تلگرام خود را تغییر دهید. با فعال کردن حالت Auto Night mode این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در طول شبانه روز تم تلگرام شما به طور خودجوش به حالت شب تغییر کند و تیره شود.

شما با استفاده از این قابلیت می توانید زمانی را برای تغییر تعیین کنید. برای مثال از ساعت 23 تا 8 صبح را بر روی حالت شب قرار دهید، از ساعت 8 به بعد به طور خودکار به حالت روز باز می گردد و این امر یکی از ترفند های مخفی تلگرام است.

برای فعال کردن تم خودکار تلگرام باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد برنامه تلگرام خود شوید و به قسمت تنظیمات مراجعه کنید.
  • با باز شدن منو شما باید گزینه chat settings را انتخاب کنید.

ربات تم تلگرام

  • در این قسمت گزینه تم برای شما رونمایی می شود، قسمت Auto night mode را لمس کنید تا سه گزینه برای شما نمایش داده شود.
  • سپس باید گزینه Scheduled را انتخاب کنید و بعد از آن قسمت From را کلیک کنید.
  • در مرحله بعد شما ساعت تغییر خودکار را مشخص می کنید. برای مثال می توانید 23 را در قسمت from ثبت کنید با وارد کردن ساخت 8 صبح در قسمت to زمان تغییر خودکار را به ثبت برسانید.

بات تم تلگرام

قابلیت تغییر تم با موقعیت مکانی

بهتر است بدانید با فعال کردن قسمت Use Local Sunset & Sunrise از قابلیت جدیدی برخوردار می شوید. با استفاده از این قابلیت حالتی را برای تلگرام ایجاد می کنید که به طور خودکار با در نظر داشتن محل سکونت شما تم را تغییر می دهد. از زمانی که هوا رو به تاریکی می رود تلگرام به صورت خودکار تم را تاریک می کند. بعد از اینکه هوا روشن می شود تم به حالت روز باز می گردد.

کانال های اصلی برای انتخاب تم تلگرام

امروزه در تلگرام کانال های زیادی ساخته شده است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. کانال های زیادی دایر شده است که در آن تم های مختلف با رنگ بندی های گوناگونی درج شده است.

افراد زیادی از این تم ها استفاده می کنند و به تلگرام خود رنگ و شکل دیگری می دهند. شما برای استفاده از این تم ها بدون استفاده از ربات تم تلگرام کافیست در این کانال ها عضو شوید. کانال تم تلگرام به تازگی رنگ ها و پیش زمینه های متفاوتی را ارائه کرده است. شما می توانید با مراجعه به کانال از این تم ها استفاده کنید.

ساخت تم تلگرام برای سیستم عامل اندروید

جدا از قابلیت ساخت استیکر تلگرام این برنامه به کاربران اجازه ساخت تم را نیز می دهد. شما برای این کار نیازی به ربات تم تلگرام ندارید. افراد زیادی با ساختن تم های مد نظر خود برنامه تلگرام را برای خود مهیج تر کرده اند. انجام این عمل کار سختی نیست و با فشردن چند کلیک امکان پذیر است.

مراحل ساخت تم تلگرام برای سیستم عامل اندروید شامل موارد زیر است:

  • ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و سه خط بالا سمت چپ را بفشارید.

ربات پس زمینه تلگرام

  • منو برای شما باز می شود و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.

بات پس زمینه در برنامه تلگرام

  • با وارد شدن به قسمت تنظیمات با گزینه Themes مواجه می شوید، بر روی آن کلیک کنید.

ربات بک گراند تلگرام

  • سپس باید گزینه create New Theme (ایجاد تم جدید) را انتخاب کنید.

بات بک گراند در برنامه تلگرام

  • در مرحله بعد شما باید برای تم خود اسمی را در نظر بگیرید و آن را درج کنید، بعد گزینه OK را بفشارید.

ربات تم اپلیکیشن تلگرام

  • در این قسمت شما باید بر روی سه نقطه کنار تم خود ضربه بزنید.

بات تم در اپلیکیشن تلگرام

  • گزینه Edit را بفشارید.

ربات پس زمینه اپلیکیشن تلگرام

  • در گوشه سمت راست آیکون پالت دیده می شود. این آیکون لیست رنگ های تم است.

بات پس زمینه در اپلیکیشن تلگرام

  • بر روی گزینه ای که قصد دارید ویرایش کنید کلیک کنید.

ربات بک گراند نرم افزار تلگرام

  • هر گزینه دارای منویی از رنگ ها است. با کلیک بر روی گزینه ها پالت رنگی برای شما ظاهر می شود که با استفاده از آن می توانید رنگ مد نظر خود را بسازید.

بات بک گراند در نرم افزار تلگرام

  • برای اطمینان و اتمام مراحل گزینه save را بفشارید.

ربات تم در نرم افزار تلگرام

انواع ربات تم تلگرام

تلگرام یکی از برنامه های سرشناس است که دارای ربات های فراوانی می باشد. این بات ها خدمات زیادی را ارائه می دهند و جز پر کاربرد ترین بات ها هستند. ربات تم تلگرام یکی از مهم ترین ربات های تلگرام است. شما با استفاده از این ربات می توانید تم های زیادی داشته باشید.

در این بخش برخی از این ربات ها را برای شما نام می بریم:

  1. ربات @Themelphonee_bot ?
  2. بات @ThemerBot v ?
  3. ربات @Them_rangi_bot ?
  4. بات @theme_bot ?

پیشنهاد ما: ترفندهای کانال داری در تلگرام کدام اند؟

مشکل اجرا نشدن تم چیست؟ 

در بسیاری از مواقع تم های انتخابی اجرا نمی شوند. یکی از دلایل این مشکل قدیمی بودن نسخه تلگرام شما است. شما برای اینکه بتوانید از تم های مختلف تلگرام استفاده کنید ابتدا باید مطمئن شوید که تلگرام از آخرین نسخه آپدیت برخوردار است. برای اجرا تم نسخه تلگرام باید حداقل 3.17 باشد.

اگر شما از نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام، پلاس، آیگرام و … استفاده می کنید، برای آپدیت به کافه بازار سر بزنید و تلگرام خود را آپدیت کنید. با آپدیت برنامه خود می توانید از اجرا تم بهره ببرید. هم چنین می توانید برای تغییر تم خود از ربات تم تلگرام استفاده کنید.

نکته قابل توجه برای کاربرانی که گوشی آیفون دارند و یا از سیستم عامل ای او اس استفاده می کنند وجود دارد. برای این نسخه فقط تم های تنظیمات تلگرام اجرا می شود و نمی توان از تم دیگری استفاده کرد.

تغییر تم برای سیستم عامل ویندوز

ربات تم پیام رسان تلگرام

ربات تم تلگرام برای این سیستم عامل قابل استفاده است و شما می توانید با استفاده از آن تم تلگرام خود را تغییر دهید.

برای تغییر تم تلگرام دکستاپ خود باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا باید برنامه تلگرام را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید و وارد آن شوید.
  2. در مرحله بعد وارد قسمت Settings (تنظیمات) شوید.
  3. وارد تنظیمات شوید و گزینه chat background را انتخاب کنید.
  4. سپس گزینه Edit them را انتخاب کنید.
  5. در مرحله آخر شما می توانید تم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بر روی تلگرام شما قرار بگیرد.

بهتر است بدانید که شما می توانید برای دکستاپ خود تم بسازید. حتی می توانید با روش های آسان و ساده تر تم های زیبا و متنوعی دانلود کنید و بر روی دکستاپ خود قرار دهید. با استفاده از کانال های مخصوص تم این عمل برای شما میسر می شود.

چگونه عکس را به بک گراند تلگرام تبدیل کنیم؟

یکی از ترفند های تلگرام انتخاب بک گراند مد نظر خود است. شما برای انجام این کار نیازی به ربات تم تلگرام ندارید و با طی کردن مراحلی ساده امکان پذیر است. با استفاده از این قابلیت می توانید تصاویر شخصی خود و یا عکس های زیبایی که دوست دارید را در پست صفحه چت قرار دهید.

افراد زیادی از این قابلیت استفاده می کنند و به موجب این امر تلگرام را برای خود مهیج تر می کنند. برای انجام این کار کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد تلگرام خود شوید و به بخش تنظیمات سر بزنید.
  2. با وارد شدن به قسمت تنظیمات گزینه Appearance را انتخاب کنید.
  3. منویی برای شما لیست می شود که در آن باید گزینه chat background را انتخاب کنید.
  4. در این مرحله شما برای انتخاب عکس از گالری خود باید گزینه choose from photos را بفشارید.

شما با انجام این مراحل می توانید بک گراند مد نظر را انتخاب کنید و بر روی صفحه چت خود عکس مورد علاقه تان را قرار دهید. این ترفند برای تمامی سیستم عامل ها ( اندروید، ای او اس، ویندوز) قابل اجرا است.

ربات ساخت تم تلگرام ایتا چگونه کار می کند؟

امروزه ربات های زیادی ساخته شده است که هر کدام قابلیت ویژه ای را دارند. ربات تم تلگرام ایتا یکی از ربات های خوب برای ساخت تم معرفی شده است. کاربران با به کار گیری این ربات توانسته اند از تم های زیبایی برخوردار شوند.

برای اینکه بتوانید از این ربات ها استفاده کنید باید آی دی آن ها را در قسمت جست و جو تلگرام سرچ کنید. سپس با Start (شروع) کردن ربات و طی کردن مراحل ساخت تم می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید.

سخن پایانی

اگر به صورت روزانه از اپ تلگرام استفاده می کنید متوجه تغییرات و بروز رسانی های این برنامه می شوید. به طور کل تلگرام سعی دارد آپدیت های فوق العاده ای به خود اضافه کند. یکی از آپدیت های هیجان انگیز این برنامه ساخت تم بود. این برنامه به شما اجازه می دهد تا تم دلخواه خود را انتخاب کنید.

با معرفی ربات تم تلگرام به کاربران کمک کرد تا رنگ های مورد علاقه خود را دیافت کنند و یا تم های متفاوتی بسازند. ربات تم تلگرام دارای مراحل متفاوتی است که با انجام مراحل می توانید در فستیوال های رنگی تلگرام شرکت کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا