اینستاگرام

معرفی قابلیت Add Your اینستاگرام

در این بخش به معرفی قابلیت add your اینستاگرام می پردازیم پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قابلیت add your اینستا در واقع یکی از روش های جدید برای درگیر کردن فالوورها باهمدیگر بر سر موضوعات مشابه می باشد. یکی از ویژگی های جدید و کاملا پرطرفدار اینستاگرام محسوب می شود. شما حتما گزینه ادد یور را در استوری دوستان تان در اینستاگرام مشاهده کرده اید.

مثلا استوری هایی با استیکر add your که در آن مثلا فالوورهای تان از شما می خواهند که در یک موضوع خاص نظیر کوهنوردی، طبیعت گردی، عکس حیوان خانگی، آشپزی و … شرکت نمایید و آن را استوری کنید تا در ان اعلان خاص قرار بگیرد و دیگران نیز می توانند به راحتی این استوری را مشاهده کنند. حالا باید روی استیکر add your طرف مقابل زده و عکس مد نظرتان را انتخاب و استوری نمایید. این برچسب تعاملی برای ایجاد زنجیره ای از محتواهای جذاب در استوری ها می باشد و آن را به یک فرصت بزرگ برای ایجاد تعامل در جامعه تبدیل کرده است. آیا برای افزایش تعامل و فالوور با این روش آماده هستید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش ویدیویی اضافه کردن Add Your اینستاگرام

در آموزش ویدیو بالا یاد می گیریم که چگونه در اینستا مورد خود را اضافه کنیم و به راحتی با دیگر افراد آن را به اشتراک بگذاریم، قطعا امروزه باید از هر قابلیت شبکه اجتماعی بهترین استفاده را ببریم.

قابلیت جدید اینستاگرام add your

فعال کردن قابلیت Add Your اینستاگرام

 

فعال کردن قابلیت جدید اینستاگرام add your بسیار ساده است و در ادامه به انجام این کار خواهیم پرداخت.

قبل از فعال سازی قابلیت Add Your اینستاگرام باید این را بگوییم که این قابلیت را هم میتوانید به صورت اختصاصی ایجاد نمایید و خود شروع کننده زنجیره باشید هم میتوانید از صفحه سایر کاربران آن را بردارید.

افراد به آسانی قابلیت مشاهده استوری دیگران با این قابلیت را دارند و می توانند بر روی گزینه add your ضربه بزنند.

 

معرفی قابلیت add your اینستاگرام

 

show me your profile grid را چگونه فعال کنیم؟

اگر میخواهید از show me your profile grid دیگران استفاده نمایید، ابتدا یک اسکرین شات از صفحه پروفایل اینستاگرام خود بگیرید(به طوریکه نام کاربری و قسمتی از پست های شما مشخص شود)

این را نیز بگوییم که میتوانید تصاویر متفاوت و جذاب یک محصول و … را نیز اضافه نمایید.

فعال کردن قابلیت Add Your اینستاگرام مرحله 1

 

اکنون برای دریافت استیکر روی لینک کلیک کنید، سپس از صفحه باز شده، قسمت هایلایت ها (قابلیت add your) را باز کنید. سپس روی استیکر علامت دوربین یا add your را لمس نمایید. حالا می بینید که وارد استوری تان شده و اسکرین شات را از گالری تان انتخاب نموده و اشتراک بگذارید.

 

فعال کردن قابلیت Add Your اینستاگرام مرحله 2

نکته: اگر روی تصاویر کوچک روی استیکر کلیک کنید خواهید دید که چه افرادی این استوری را به صفحه خود اضافه کرده اند.

همچنین باید این را نیز بگوییم که این استیکر به تنهایی باعث افزایش فالوور نمیشود. اگر شما پست هایی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید افراد بعد از دیدن نام شما در لیست روی آن کلیک میکنند و در صورتی که پست های مفید و جذابی داشته باشید شما را دنبال خواهند نمود.

چرا add yours فعال نیست

بسیاری از کاربران سوال کرده اند که چرا add yours فعال نیست؟ اگر این قابلیت در قسمت استوری های شما فعال نیست از طریق پیجی که در بالا معرفی نموده ایم از این قابلیت استفاده نمایید.

Get free LinkedIn followers by visiting this page

قابلیت جدید اینستاگرام add your برای کسب و کارها و برندها:

در واقع قابلیت استیکر جدید استوری اینستاگرام یک فرصت عالی برای برندها و سازمان ها می باشد تا آگاهی را در برند خود افزایش دهند. حتما با خودتان می پرسید که چگونه امکان پذیر است؟

این روش برای معروف شدن کسب و کارهای یک شرکت بسیار عالی می باشد که افراد زیادی می توانند حساب کابری تان را ملاحضه نمایند. پس در زنجیره های Add Yours شرکت کنید و مشارکت عالی برای آشنایی افراد با کسب و کار خود داشته باشید.

قابلیت جدید اینستاگرام add your

همچنین زمانی که شما از این استیکر در استوری خود شرکت می کنید، افراد جامعه و فالوورهای تان را تشویق می کنید تا در آن شرکت کنند. حتی می توانید ببینید که کدام یک از فالوورهای شما به این زنجیره می پیوندد.

البته باید توجه داشته باشید که زمانی روی یک برچسب ادد یورز در استوری ضربه می زنید، فقط تا 300 عکس اضافه شده توسط افراد دیگر نشان داده می شود، حتی اگر تعداد بیشتری از افراد در آن شرکت کرده باشند. اکنون که می دانید چگونه از ویژگی جدید استفاده کنید، می توانید بخشی از بهترین زنجیره مجازی باشید.

سخن پایانی

توضیحات در مورد قابلیت Add Your اینستاگرام به پایان رسید. در این بخش یاد گرفته ایم که چگونه add yours را فعال کنیم و همچنین با ویژگی ها و خصوصیت های آن برای کسب و کارها بیشتر آشنا شده ایم. در پایان امیدواریم با این روش بتوانید تعاملات و فالوورهای تان را بیشتر کنید و بتوانید فعالیت خود را گسترش دهید. اگر هر نوع سوال و مشکلی در این زمینه داشتید در بخش دیدگاه ها آن را با تیم فالووران مطرح سازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

17 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    چرا این گزینه برای پیجم فعال نیست؟:((((

    برای پیج شخصیم فعاله ولی پیج کاریم فعال نیست دلیلش چیههههه؟؟؟

    لطفا بگید

    1. سلام دوست عزیز. وقت شمام بخیر. ببینید قابلیت های جدید به صورت یکباره روی همه اکانت ها اعمال نمیشه و در بعضی اکانت ها زمان بر هستش و باید مدتی صبر کنید

    2. من در پیج کاری گزینه add your داشتم اما یهو حذف شد
      و دیگه نیومد چیکار باید کرد؟

      1. دوست عزیز از اونجایی که این قابلیت به تازگی اضافه شده و به نوعی آزمایشی هست ممکنه یک مدت برای تست قابلیت از بعضی از اکانت ها حذف بشه

    1. سلام وقت بخیر. مشکلی وجود ندارد اینستاگرام به طور ازمایشی یکسری قابلیت ها روبرمیداره و دوباره مجددا قرار میده

  2. سلام من ۴ تا پیج دارم واسه دوتاش فعاله دوتاش نه چیکار کنم اونا پیج اصلیم فعال شه؟ برنامه رو بروز کردم حذف نصب نکردم فایده نداشت

    1. سلام، وقت بخیر
      برای دریافت استیکر Add your و استفاده از این قابلیت می تونید از این لینک: https://www.instagram.com/support_followeran/ استفاده کنید. وارد بخش هایلایت ها بشید و قابلیت Add your رو انتخاب کنید. به این صورت قابلیت وارد استوری میشه و می تونید ازش استفاده کنید.

  3. سلام
    وقت بخیر
    گزینه add yours تو استیکیر های من هست و قابلیت اینکه در استوری خودم به اشتراک بزارم فعاله ولی امکان اینکه تو add yours بقیه شرکت کنم وجود نداره یعنی اگر استوری بقیه رو باز کنم و ببینم این قابلیت رو گذاشتن من نمیتونم add کنم و به کل لینکی برای ضربه زدن روش نیست

    1. سلام، وقت بخیر
      استیکر add yours رو لمس کنید تا بتونید سایر استوری های به اشتراک گذاشته شده رو مشاهده کنید.

  4. سلام یک سوال هر کدام از ما که در ادیورژ دوستانمان شرکت می کنیم شمارش،گر شرکت کنندگان زیاد میشه
    حال بعد از ۲۴ ساعت که استوری ما حذف میشه آیا شمارش گر کم میشه ؟
    یعنی عددی که در ادیورز هست همه شرکت کنندگان از شروع هست یا ۲۴ ساعت آخر

    1. سلام دوست عزیز خیر امار رو میتونن مشاهده کنن بعد از اتمام استوری باید توی تنظیمات اینستاگرامتون فعال کنید این بخش رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا