یوتیوب

معرفی لیست پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در جهان و ایران

یوتیوب به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ویدئویی جهان، بستری پویا و جذاب برای اشتراک گذاری و بازدید محتواهایی متنوع از سرتاسر دنیا فراهم کرده است. در این مقاله به معرفی پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در جهان و پربازدیدترین های یوتیوب در ایران می‌پردازیم.

خرید ویو یوتیوب
خرید ویو یوتیوب
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

1. baby shark از پربازدیدترین های یوتیوب

رتبه اول پربازدیدترین ویدیو یوتیوب که آمار بازدید آن حدود 14 میلیارد است، به baby shark تعلق دارد. این ویدئو یک آهنگ شاد درباره خانواده کوسه‌ها است. پس از بازدید گسترده کاربران از این ویدیو، چالش‌های زیای براساس آن اجرا شد.

نکته دیگر اینکه این آهنگ در سال 2019 به رتبه 32 Hot billboard دست پیدا کرد.

محبوب ترین ویدئو یوتیوب

2. Despacito

دومین ویدیوی پربازدید در یوتیوب شامل موزیک ویدئو Despacito می‌شود. این ویدئو توسط یک خواننده پورتوریکویی به نام لوئیس فونسی آن هم با زبان فرانسه خوانده شده است.

جالب است بدانید میزان محبوبیت این آهنگ به جایی رسید که حتی جاستین بیبر هم ترغیب به ساخت نسخه ریمیکس آن شد. البته استقبال از نسخه ریمیکس به هیچ عنوان قابل مقایسه با نسخه اصلی آهنگ نبود. این ویدئو تا به الان حدود 9 میلیارد بازدید از یوتیوب دریافت کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید ویدیوهای با بیشترین کامنت در یوتیوب کدامند پس این مقاله را از دست ندهید.

3. Johny Johny Yes Papa

موزیک ویدئو “جانی جانی بله بابا” یکی از پربازدیدترین ترانه‌های کودکان در سال 2022 است. این شعر توسط Loo Loo kids در سال 2014 منتشر شده است. این ویدیو کودکانه به سرعت در بین کاربران به محبوبیت رسید و توانست بازدید‌های چند میلیاردی از یوتیوب دریافت کند.

پربازدیدترین ویدئو یوتیوب ویژه کودک

4. Bath Song پربازدیدترین ویدیو یوتیوب

معمولا بسیاری از والدین دغدغه حمام کردن بدون چالش کودکانشان را دارند. اگر شما نیز علاقه‌مند به ترانه کودکان هستید یا با حمام کردن کودکتان مشکل دارید، می‌توانید از موزیک Bath Song نهایت استفاده را ببرید. این ویدیو با هدف سرگرم کردن کودکان در فضای حمام طراحی شده است.

جالب اینکه این ویدیو توانست ظرف مدت زمان کوتاهی به پربازدیدترین ویدئوهای یوتیوب تبدیل شود. حدود 7 میلیارد نفر از Bath Song بازدید کرده‌اند که این رقم در نوع خود کم نظیر است.

5. See you again

آهنگ See you again در سال 2017 توانست رکورد پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب را بشکند و در بین رقبا صدر نشین جدول شود. این محتوا در حقیقت اولین موزیک ویدئویی بود که موفق به عبور از Gangam Style از دیگر محتواهای موفق یوتیوب شد.

این محتوا با هدف احترام به هنرپیشه فقید، Paul Walker ساخته شده است. به عقیده بسیاری از افراد همین مسئله باعث موفقیت بی‌نظیر این موزیک و استقبال چند میلیاردی از آن شده است.

see you again موزیک ویدئو مشهور یوتیوب

6. Gangnam Style از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب

یکی از محبوب‌ترین موزیک ویدیو‌های کره‌ای‌ Gangnam Style نام دارد که توسط Psy رپر مشهور اجرا شده است. این ویدئو همراه با جذابیت‌های بصری زیاد و رقص جالب و حرفه‌ای، مفاهیم عمیقی را به بیننده منتقل می‌کند.

این ترانه به سبک پاپ کلاسیک اجرا شده است و شامل نکات ظریفی درباره کره جنوبی می‌شود. Gangnam Style تا مدت‌ها یکی از پربیننده‌ترین ویدئو‌های یوتیوب بود که توجه دنیا را به خود جلب کرد.

با شکسته شدن رکورد بازدید آن توسط محتواهای دیگر، این موزیک ویدئو همچنان یکی از صدر نشینان جدول به شمار می‌رود.

7. Bailando

موزیک ویدئو Bailando که در سال ۲۰۱۴ توسط انریکه ایگلاسیاس اجرا شد و به سرعت در لیست پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب قرار گرفت.

جالب است بدانید انریکه این آهنگ را به زبان‌های مختلف اجرا و منتشر کرد. با این حال از میان تمام نسخه‌های موجود، نسخه اسپانیایی آن مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و توانست بازدید میلیاردی دریافت کند.

موزیک ویدئو محبوب انریکه

8. موزیک Sorry

جاستین بیبر خواننده مطرح جهانی در سال 2015 آهنگ مشهور Sorry را منتشر کرد. استقبال از این محتوا که از جمله آهنگ‌های آلبوم چهارم جاستین به حساب می‌آید، به اندازه‌ای بود که آن را جزو دو ویدیو پربازدید یوتیوب قرار داد.

علاوه بر این، Sorry برای مدتی در برخی از کشور‌ها به عنوان محبوب‌ترین آهنگ شناخته می‌شد.

در مقاله‌ای دیگر به کانال‌ها با بیشترین سابسکرایب یوتیوب در جهان و ایران پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنم به آن سری بزنید.

9. ویدیو پربازدید Counting Stars

Counting Stars یکی از آهنگ‌های گروه راک آمریکایی OneRepublic است که در سال 2013 به اجرا درآمد. این آهنگ به تنهایی سبب شد آلبوم Native آنها فروش فوق العاده‌ای در حدود بیش از یک میلیون نسخه را در کانادا و بریتانیا تجربه کند.

نکته جالب اینکه OneRepublic با این آهنگ تبدیل به نخستین گروه موزیسینی شد که توانست تعداد بازدیدهای بیش از یک میلیارد را در یوتیوب به دست آورد.

10. Shake It Off

اگرچه Taylor Swift یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین هنرمندان امروزی در جهان به شمار می‌رود. عملکرد این خواننده در حوزه موسیقی و استقبال از کارهای او را می‌توان فوق العاده دانست. با این حال تقریبا هیچکدام از آثار او مانند Shake It Off نتوانست به عنوان 50 هفته در فهرست 100 موسیقی برتر آمریکا قرار داشته باشد.

این موزیک ویدئو را می‌توان یکی از پربازدیدترین ویدئوهایی دانست که توسط یک زن به اجرا درآمده و بیشترین بازدید یوتیوب را دریافت کرده است.

مشهورترین موزیک ویدئو تیلور سوئیفت

11. موزیک ویدیو Hello

همین چند سال پیش بود که آهنگ Hello از Adele، خواننده محبوب انگلیسی در دنیا سر و صدای زیادی به پا کرد. این محبوبیت سبب انفجاری در بازدید‌های این موزیک ویدئو در فضای یوتیوب شد. موزیک ویدیوی Hello تنها ظرف 88 روز توانست بازدید خود را به بیش از یک میلیارد برساند.

 

پربازدیدترین ویدیوهای ایرانی یوتیوب

در جدول زیر به پربازدیدترین های یوتیوب در ایران می‌پردازیم.

نام یوتیوبر نام اثر تاریخ انتشار تعداد بازدید تعداد لایک
آرش  Broken Angle ۱/۱۰/۱۳۸۹ ۲۰۴.۳۸۲.۸۲۰ ۱.۶M
محسن یگانه بهت قول میدم ۳/۱۰/۱۳۹۵ ۱۰۲.۲۴۰.۹۷۴ ۳۶۸K
ایوان بند عالیجناب عشق ۲۵/۹/۱۳۹۸ ۴۱.۱۷۶.۰۹۴ ۱۹۵K
لیلا فروهر جونی جونوم ۱۷/۴/۱۳۸۸ ۳۷.۶۵۶.۹۲۳ ۱۰۳K
سامی بیگی ای ‌جونم ۲۹/۱۲/۱۳۹۱ ۳۰.۱۸۱.۴۶۳ ۴۱K
معین همدم ۲۲/۱۲/۱۳۸۹ ۲۷.۳۶۲.۸۴۲ ۴۹K
محسن ابراهیم‌زاده دونه دونه ۶/۵/۱۳۹۷ ۲۴.۴۶۳.۰۳۵ ۱۲۸K
شادمهر عقیلی انتخاب ۲۱/۴/۱۳۹۱ ۱۶.۷۸۷.۷۷۹ ۳۵K
آرون افشار شب رویایی ۵/۱/۱۳۹۹ ۱۱.۱۵۲.۹۹۱ ۴۲K

اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از یوتیوب هستید پس این مقاله را مطالعه نمایید.

 

آنچه در مقاله پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب دیدیم

پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب نمایانگر ترکیبی از قدرت محتوای جذاب، کیفیت بالای محتوا، و در کنار آن فهم عمیق از نیاز و دغدغه مخاطبان است. محتواهای موفق طبق الگوریتم‌های یوتیوب و با توجه به فرهنگ و ارزش‌های مخاطب هدف و با رعایت استانداردهای کیفی تولید شده‌اند.

در این مقاله درباره تعدادی از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در جهان با شما صحبت کردیم. اطلاع از این موارد می‌تواند شما را با سلیقه مردم جهان و عوامل موفقیت در فضای یوتیوب به شکل بهتری آشنا کند.

سوالات متداول پربازدیدترین های یوتیوب

آیا می‌توان آینده یوتیوب را پیش‌بینی کرد؟
نمی‌توان به طور دقیق محتواهای پربازدید در آینده این پلتفرم را پیش‌بینی کرد. با این حال با بررسی عوامل مختلف می‌توان حدس‌هایی در این خصوص درنظر گرفت. دراین خصوص به طور مفصل در مقاله صحبت کردیم.
پربازدیدترین ویدیو یوتیوب تا به امروز کدام است؟
رتبه اول پربازدیدترین ویدئو یوتیوب به baby shark تعلق دارد.
آشنایی با پربازدیدترین های یوتیوب چه مزیتی به دنبال دارد؟
آشنایی با محبوب ترین محتواها در این پلتفرم می‌تواند شما را با سلیقه مردم جهان و عوامل موفقیت در فضای یوتیوب به شکل بهتری آشنا کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا