تلگرام

بررسی ایردراپ بازی بلوم؛ مسیری برای کسب درآمد!

ایردراپ بازی بلوم، یک پروژه در دنیای متنوع ارزهای دیجیتال می‌باشد. این ایردراپ با امتیاز دادن از طریق ربات تلگرام به توزیع رایگان توکن ها به کاربران خود می‌پردازد. ایردراپ تلگرامی بلوم، با کمک تیمی از کارشناسان مجرب در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال طراحی و توسعه یافته است که کاربران می‌توانند با ورود به بازی بلوم و با کسب امتیازهای آن، در زمان لیست شدن آن درآمد کسب کنند.

ایردراپ بازی بلوم، ایردراپ تلگرامی بلوم

نحوه ایردراپ بازی بلوم به چه صورت است؟

ایردراپ زمانی توزیع می شود که پروژه وارد مرحله عرضه شود. افرادی که امتیاز دریافت کرده‌اند می توانند سکه های خود را به توکن های قابل معامله تبدیل کنند. برای این کار باید ارز بازی را دریافت کنید. برای استخراج ارز در بلوم ابتدا باید نحوه‌ وارد شدن به بازی و هم‌چنین ثبت نام در آن را یاد بگیرید که در ادامه آورده‌ایم:

  • در حال حاضر ورود به Blum امکان پذیر نیست و باید در صف انتظار منتظر بمانید یا از طریق «دریافت کد دعوت» یا «قرارگیری در لیست انتظار» استخراج را شروع کنید. اما برای ورود سریع و آسان به بازی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
لینک ریفرال برای ورود به بازی بلوم
ورود به بازی بلوم
  • سپس بر روی گزینه‌ی BlumCryptoBot کلیک کرده تا بازی شروع شود.
  • در این بازی برای جمع‌آوری توکن های Blum، هر 8 ساعت وارد بازی شوید.

مزایای ایردراپ تلگرامی بلوم

ایردراپ بلوم که بخشی از پروژه‌ی بازی می‌باشد، نسبت به بازی‌های مشابه خود دارای مزایایی می‌باشد که به آن می‌پردازیم:

  • ثبت‌نام در Blum هیچ هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان است.
  • کاربران می‌توانند به آسانی به وسیله‌ی تلفن همراه یا رایانه به ربات‌های تلگرامی دسترسی داشته باشند.
  • ·محدود بودن عضویت در این بازی به دلیل نیاز داشتن به لینک دعوت، یکی از ویژگی‌های مثبتی است که در آینده ارزش توکن ها افزایش پیدا کند.
  • اعتبار پروژه‌ بازی تلگرامی بلوم توسط صرافی‌های مشهور مانند بایننس تایید شده است.
  • در آینده پروژه‌ Blum به یک صرافی کریپتو هیبریدی متمرکز و غیرمتمرکز تبدیل می‌گردد که با در اختیار داشتن توکن­ های آن، خرید و فروش ارز دیجیتال به آسانی انجام می‌پذیرد.
خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (بلوم، همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

آنچه در ایردراپ تلگرامی Blum بررسی کردیم!

ایردراپ بازی بلوم، یکی از پروژه های تایید شده توسط بایننس است که با کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال توجه کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. هم‌چنین این بازی با تیمی قوی توانسته است به جایگاه خوبی در میان بازی‌های مشابه خود راه یابد. رشد سریع این بازی نشان‌دهنده‌ آینده‌ خوب برای آن است.

ایردراپ بازی بلوم، ایردراپ تلگرامی بلوم

سوالات متداول درباره‌ ایردراپ بازی بلوم

ایردراپ تلگرامی بلوم چیست؟

بازی بلوم، یک صرافی ارز دیجیتال است و برای توکن های خود، یک رویداد ایردراپ در تلگرام برگزار کرده است. کاربران می‌توانند با فعالیت در این ربات تلگرامی، ارز دیجیتال Blum را دریافت نمایند.

ارزش ایردراپ بازی Blum چقدر می‌باشد؟

ارزش ایردراپ بلوم، به عواملی مانند میزان شرکت کاربران و قدرت پروژه در ایجاد کاربرد و توسعه عملکرد آن بستگی داشته و تا زمان لیست نشدن توکن های بازی، نمی‌توان ارزش دقیق آن را تشخیص داد.

آیا ایردراپ بلوم معتبر و قانونی می‌باشد؟

بله زیرا صرافی معتبر بایننس اعتبار آن را تایید کرده است؛ و هم‌چنین بلوم نقشه راه مشخصی دارد. به همین دلیل این موضوع باعث شده است تا کاربران را امیدوار نماید.

ایردراپ بلوم چه زمانی انجام می‌گردد؟

تا به این زمان اطلاعات دقیق مبنی بر زمان توزیع و ایردراپ بلوم معین نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا