تلگرام

ساخت اکانت مجازی تلگرام

ساخت اکانت جدید تلگرام یکی از نیازهای همیشگی کاربران تلگرام است. در این مقاله درباره ساخت اکانت مجازی تلگرام با استفاده از شماره مجازی بحث خواهیم کرد.

برای ساخت اکانت جدید تلگرام، شما باید نرم‌افزار تلگرام را دانلود و نصب کنید (اگه برنامشو نداشته باشی)، سپس با شماره مجازی ثبت‌نام کنید، نام کاربری و عکس پروفایل خود را انتخاب کنید و دوستان خود را به تلگرام دعوت کنید.

چگونه اکانت جدید تلگرام بسازم

 

 

چگونه با استفاده از شماره مجازی اکانت جدید تلگرام بسازیم؟؟

شما می‌توانید در چند مرحله ساده و راحت، اکانت جدید تلگرام خود را با شماره مجازی بسازید:

  1. ابتدا باید شماره مجازی تلگرام خود را خریداری کنید. (برای خرید کلیک کنید)
  2. ای‌پی خود را روشن کنید.
  3. دقت کنید که ای‌پی فیلترشکن شما با ای‌پی کشور یا قاره‌ای که از آن شماره دریافت می‌کنید یکی باشد. برای این منظور بهتر است از وی‌پی‌ان های پولی به جای رایگان استفاده کنید.
  4. بهتر است قبل از اینکه شماره را در تلگرام وارد کنید، شماره را در موبایل ذخیره کنید و در برنامه چک کنید تا اکانتی با آن شماره وجود نداشته باشد. اگر با آن شماره اکانتی را یافتید حتما شماره مجازی را لغو کنید و به سراغ شماره یا حتی کشور دیگری بروید.
  5. سپس شماره دریافتی خود را در تلگرام وارد کنید و کد دریافتی از سمت سایت فالووران را وارد کنید.
  6. تبریک، به همین راحتی اکانت شما ساخته شد.

شما می‌توانید اکانت های جدید زیادی بسازید که در کنار اکانت اصلی خودتان استفاده کنید بدون اینکه مشکلی داشته باشید. 

در ضمن خیالتان از بابت خرید از سایت راحت باشد. چراکه اگر شماره را دریافت نکردید کافیست کد شماره را لغو کنید تا هزینه به کیف پول شما برگردد.

خرید اکانت پریمیوم تلگرام

 

چرا از شماره مجازی برای ساخت اکانت تلگرام استفاده کنیم؟

شماره مجازی مانند یک شماره تلفن است اما سیم کارت فیزیکی ندارد. بنابراین برای فرستادن یا دریافت SMS یا تماس صوتی می‌توان به جای شماره خود از شماره‌های مجازی استفاده کرد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “چرا حتی برای تلگرام به شماره مجازی نیاز دارم؟”

استفاده از یک شماره فیک به جای شماره تلفن واقعی شما چندین مزیت دارد. که عبارتند از:

  • حریم خصوصی: با یک شماره مجازی، می توانید شماره تلفن خود را مخفی کنید و از اطلاعات شخصی خود در برابر هکرها یا کلاهبرداران بالقوه محافظت کنید.
  • اجتناب از اسپم‌ها: استفاده از شماره مجازی می‌تواند خطر دریافت تماس‌ها یا پیامک‌های ناخواسته را با شماره تلفن واقعی شما کاهش دهد.
  • چند اکانت: اگر می‌خواهید حساب‌های تلگرام جداگانه برای اهداف مختلف داشته باشید شماره مجازی این امکان را به شما می‌دهد.
  • استفاده بین‌المللی: شماره‌های مجازی می‌توانند بدون نیاز به برنامه‌های گران قیمت تماس بین‌المللی، برقراری ارتباط با مردم کشورهای دیگر را آسان‌تر کنند.

چرا از شماره مجازی برای ساخت اکانت تلگرام استفاده کنیم؟

نکات مهم بعد از ایجاد اکانت تلگرام با شماره مجازی

نکاتی که باید بعد از ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی رعایت کنید تا توسط تلگرام مسدود یا بلاک نشوید عبارتند از:

  • یک عکس پروفایل برای اکانت خود بگذارید
  • در بیو (bio) توضیحاتی در مورد خودتان بنویسید.
  • رمز دو مرحله‌ای (Two-Step Verification) را فعال کنید
  • یک اسم مناسب برای اکانت تلگرام خود انتخاب کنید.
  • از انتخاب اسامی مانند تست، اعداد یا تلگرام اجتناب کنید.

حتما خبر دارید که تلگرام پس از مدت‌ها سرویسی را تحت عنوان تلگرام Premium ارائه کرده است که قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد. از جمله امکانات بی‌نظیر این سرویس محبوب می‌توان به دانلود سریع‌تر، عکس پروفایل متحرک، و حذف تبلیغات اشاره کرد. 

ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

متاسفانه فعالسازی این نسخه با شماره‌های ایرانی امکان‌پذیر نیست و باید از یک ارائه‌دهنده شماره مجازی استفاده کنید. خبر خوش اینکه باز هم می‌توانید به راحتی اکانت پرمیوم تلگرام را از فالووران تهیه کنید.

استفاده از شماره مجازی رایگان برای تلگرام خوب است یا بد؟

استفاده از شماره تلفن مجازی رایگان برای تلگرام، خط‌مشی‌های تلگرام را نقض نمی‌کند، بنابراین شما مرتکب جرم نمی‌شوید. اما یافتن یک شماره تلگرام واقعی و در عین حال رایگان تقریبا انتظاری دور از ذهن است.

با این حال، چند سرویس‌دهنده وجود دارند که شماره های یکبار مصرف و جعلی را برای تلگرام ارائه می‌دهند. این شماره‌ها در واقع می‌توانند به شما کمک کنند تا یک اکانت تلگرام رایگان بسازید و بدون مشکل از آن استفاده کنید. اما از آنجایی که دیگران می‌توانند به راحتی به همان روشی که شما شماره‌ها را ایجاد کرده‌اید به آنها دسترسی داشته باشند، شخصی می‌تواند وارد حساب شما شده و به داده‌های شما دسترسی داشته باشد.

بنابراین هنگام استفاده از شماره مجازی رایگان برای ساخت اکانت تلگرام، باید از عواقب آن آگاه بود. معایب ارائه شده توسط شماره تلفن جعلی برای تلگرام بیشتر از مزایای آن است. پس صلاح نیست.

اگر علاقه‌مند به ایجاد اکانت تلگرام بدون شماره تلفن مبتنی بر سیم هستید، بهتر است شماره مجازی‌ای را انتخاب کنید که امن، قابل اعتماد و فقط متعلق به شما باشد.

سایت فالووران بستری امن، ارزان و دائمی را برای خرید شماره مجازی تلگرام ارائه می‌کند که بدون نگرانی از ریپورت شدن یا از دست دادن شماره می‌توانید اقدام به تهیه Virtual Number کنید.

 

سوالات متداول

1)آیا می‌توانم بدون شماره تلفن حساب کاربری تلگرام بسازم؟

بله شما خیلی راحت با استفاده از شماره مجازی می توانید چندین اکانت در ریجن های مختلف داشته باشید.

2)آیا ساخت حساب کاربری تلگرام هزینه‌ای دارد؟

تنها هزینه ساخت اکانت مجازی تلگرام، هزینه شماره مجازی است که شما می توانید با کمترین هزینه از ما خریداری کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا