تلگرام

آموزش خرید ری اکشن تلگرام

در حال حاضر دایره پیام رسانی در شبکه های مجازی بسیار گسترده شده است و روز به روز قابلیت های جدیدی را مشاهده می کنیم. تلگرام در آپدیت جدید خود ویژگی منحصر به فردی را برای گفتگو مهیج تر معرفی کرده است. ری اکشن تلگرام یکی از جدید ترین قابلیت های تلگرام است که با استفاده از آن می توانید فضای چت خود را زیبا تر کنید.

ما در این بخش قصد داریم نحوه فعالسازی ری اکشن تلگرام را توضیح دهیم و آموزش خرید رای شکلکی در تلگرام را برای شما بازگو کنیم. اگر به دنبال اطلاعات جدید درباره آپدیت جدید تلگرام و قابلیت های منحصر به فرد آن هستید با تیم فالووران همراه باشید.

آموزش ویدیویی ری اکشن تلگرام 

 

اپلیکیشن تلگرام آپدیت جدیدی را روانه بازار کرده است که در این آپدیت ویژگی های جالبی را به کاربران خود معرفی کرده است. آپدیت جدید تلگرام با ورژن 8.4 در سال 2021 معرفی شد. این آپدیت دارای قابلیت های منحصر به فردی است که یکی از آن ها رای شکلکی یا ری اکشن تلگرام است. کاربران تلگرام می توانند با استفاده از ویژگی های متنوع تلگرام به گفتگو جامع تری بپردازند.

ری اکشن تلگرام چیست؟

ری اکشن تلگرام

در آپدیت اخیر تلگرام شما می توانید به پیام های دیگر افراد واکنش نشان دهید. این عمل در صورتی انجام می شود که در کنار پیام های شما فهرستی از 6 ایموجی قرار دارد. شما می توانید به نسبت محتوا پیام ها واکنش های تصویری خود را انتخاب کنید. واکنش های تصویری به پیام مورد نظر شما متصل می شود و شما می توانید منظور واکنش خود را برسانید.

در ری اکشن تلگرام شما از استیکر های تلگرام استفاده می کنید. تنها تفاوت آن در نحوه ارسال استیکر است. اگر شما قصد ارسال ایموجی را داشته باشید به صورت پیامی جداگانه ارسال می شود، اما در صورتی که شما به پیام های شخصی واکنش نشان دهید، ایموجی متصل به متن است و به صورت جداگانه ارسال نمی شود.

نحوه استفاده از ری اکشن تلگرام 

برای انجام فعالسازی سرویس واکنش در تلگرام باید مراحلی را پشت سر بگذارید. برای استفاده از واکنش های پیام باید بر روی حباب های پیام دو بار ضربه بزنید تا فهرستی واکنش ها برای شما باز شود.

در برخی از موارد شما برای بالا بردن تعاملات کانال خود تمامی روش ها را انجام داده اید و چوابی که می خواستید را نگرفته اید، پیشنهاد می شود با خرید کانال تلگرام تعاملات خود را بالا ببرید و به کسب درآمد بپردازید.

نحوه تغییر ایموجی های ری اکشن

برای تغییر ری اکشن تلگرام باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به قسمت Settings بروید.
  • گزینه Stickers را انتخاب کنید.
  • Quick Reaction را لمس کنید.
  • Emoji مورد نظر خود را تغییر دهید.

واکنش تلگرام

با نگه داشتن بر روی حباب های پیام می توانید Emoji های خود را ببیند و از آن ها استفاده کنید. Emoji های ری اکشن به صورت پراکنده بر روی صفحه شما نمایش داده می شود و بعد به پیام مد نظر شما می چسبد.

دیگر قابلیت های جدید تلگرام

قابلیت واکنش تلگرام

  • قابلیت جوهر نامرئی: یکی دیگر از قابلیت های تلگرام استفاده از گزینه Spoiler است. استفاده از جوهر نامرئی در سیستم عامل آی او اس وجود دارد و با استفاده از آن می توانید قسمتی از متن را نامرئی کنید. وقتی پیامی را تایپ کنید می توانید با استفاده از منو پاپ آپ گزینه Spoiler را انتخاب کنید. پیام هایی که به صورت اسپویلر ارسال می شوند تار دیده می شوند. برای آشکار شدن آن باید بر روی آن کلیک کنید.
  • مترجم: یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام درباره ترجمه پیام ها می باشد. برای استفاده از این قابلیت می توانید به قسمت تنظیمات Language بروید. کاربران می توانند با کلیک بر روی پیام خود زبان دلخواه خود را انتخاب کنند تا پیام آن ها با زبان مورد نظر ترجمه شود. برای فعال کردن این قابلیت باید سیستم عامل آی او اس 15 را دارا باشید.
  • کد های تم QR: این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در کانال ها و گروه های خود از ایموجی هایی استفاده کنید که صدا دارند.

پیشنهاد ما: آموزش حذف مخاطبین تلگرام

آیا خرید ری اکشن تلگرام امکان پذیر است؟

شما می توانید برای پیام های خود ری اکشن بخرید. این اتفاق با استفاده از سایت معتبر انجام می شود و به این صورت است که شما ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعداد واکنش های مد نظر خود را نیز انتخاب می کنید. سایت فالووران تعداد بیشماری از سرویس های خود را به شما معرفی می کند. سرویس خرید ری اکشن تلگرام دارای انواع بسیار زیادی است که می توانید با کم ترین قیمت به خرید آن ها  بپردازید. شما می توانید برای پیام های خود در گروه و سوپر گروه ها واکنش بخرید. با این اتفاق شما می توانید اعتماد برخی از افراد را جذب کنید.

در حال حاضر سایت های متفاوتی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها نیز به خرید ری اکشن تلگرام بپردازید. بهتر است بدانید که شما می توانید برای کانال های خود ممبر تهیه کنید و بازدید های پست خود را افزایش دهید. با خرید ممبر کانال می توانید کانال خود را برای کاربران تلگرامی مطرح کنید.

برخی از ادمین های تلگرامی به دلیل دیده شدن پست های محصولات کانال و یا گروه ها به خرید رای های شکلکی می پردازند. به طور کل با استفاده از سرویس های تلگرامی می توانید کانال خود را به خوبی مدیریت کنید. برای خرید ری اکشن تلگرام باید به چند نکته توجه کنید:

  1. ری اکشن مورد نظر خود را انتخاب کنید و تنها یک ری اکشن را خریداری کنید.
  2. شکلک های تلگرام باعث جلب توجه می شوند و به بازدید کانال شما کمک می کنند.
  3. تعرفه های متفاوتی برای خرید رای شکلکی وجود دارد که به شکلک های شما بستگی دارد.
  4. در ابتدا جهت اطمینان سوابق سایت مورد نظر را بخوانید.

آیا خرید رای شکلکی بر روی بازدید پست ها تاثیر دارد؟

قابلیت ری اکشن تلگرام

در بسیاری از مواقع شما می توانید با خرید بازدید کانال و یا خرید ممبر برای گروه خود، بازدید و ری اکشن پست های خود را بالا ببرید. بهتر است برای بالا بردن فعالیت کاربران در گروه پست های جنجالی و یا پست های جایزه دار بگذارید. ری اکشن های تلگرام باعث می شوند بازدید پست های شما افزایش پیدا کند. شما می توانید برای خرید ری اکشن تلگرام از طریق سایت فالووران اقدام کنیدو  از سرویس های بیشمار آن استفاده کنید.

پیشنهاد ما: آموزش ساخت فولدر در تلگرام

آیا ری اکشن های خریداری شده واقعی هستند؟

تمامی رای های شکلکی خریداری شده توسط اکانت های مجازی ارائه می شوند و شخص حقیقی پشت رای های شکلکی نیست. به یاد داشته باشید که شما با خرید رای برای پست خود تنها یک پست را تامین می کنید و دیگر پست های شما نیاز به خرید مجدد دارند. شما باید برای کانال خود بازدید بخرید.

انتخاب ایموجی ری اکشن به پیام در تلگرام

واکنش برنامه تلگرام

انتخاب ایموجی های Reaction به شما کمک می کند تا حس خود را به خوبی بیان کنید و ارتباط بهتری در گفتگو های خود ایجاد کنید. این قابلیت تنها برای پیام های شخصی به کار نمی رود و شما می توانید با استفاده از واکنش ها در سوپر گروه ها و یا کانال ها فعالیت کنید.

نکته مهم این اتفاق درباره لایک کردن پیام های دیگر افراد است. شما با استفاده از Reaction تلگرام نه تنها صفحه چت خود را مهیج می کنید بلکه پیام های دیگر افراد را لایک می کنید. به یاد داشته باشید که تعداد لایک های هر پست، به دیده شدن بهتر کانال شما کمک می کند.

بسیاری از ادمین های تلگرام به دلیل دیده شدن بهتر محصولات و یا کانال خود از بازدید های پست استفاده می کنند و به خرید بازدید می پردازند. به طور کل ادمین های تلگرام برای مدیریت گروه و یا کانال های خود نیاز به برخی عوامل کمک کننده دارند.

برای استفاده از Reaction تلگرام باید مراحلی را پست سر بگذارید:

  1. در ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید و صفحه چت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  2. یک پیام را برای استفاده از ری اکشن انتخاب کنید. 
  3. سپس انگشت خود را بر روی پیام نگه دارید تا نواری سفید رنگ برای شما باز شود و ایموجی های Reaction تلگرام را ببینید.
  4. شما می توانید روی پیام مد نظر خود دو بار کلیک کنید تا نوار ایموجی برای شما باز شود.
  5. با استفاده از پنجره ایموجی ها به پیام Reaction نشان دهید. 
  6. شما می توانید نوار را به سمت راست و یا چپ بکشید تا تعداد ایموجی های ری اکشن تلگرام را ببنید.

نحوه نمایش ری اکشن تلگرام

Reaction تلگرام به دلیل نحوه نمایش خود باعث هیجان می شود. بسیاری از افراد آپدیت جدید تلگرام را دنبال می کنند و تنها دلیل آن نحوه نمایش ایموجی ها می باشد. ری اکشن تلگرام در پایین پیام های شما دیده می شود و برای اعلام حضور به شکل خاصی دیده می شود.

در ابتدا شما ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب آن متوجه می شوید در پایین صفحه ایموجی را نشان می دهد. در بیشتر مواقع ایموجی ها به صورت بارانی نمایش داده می شوند.

پیشنهاد ما: مراحل آموزش قفل تلگرام

استفاده از ری اکشن در گروه با اجازه ادمین تلگرام

ایموحی های ری اکشن تلگرام

استفاده از قابلیت ری اکشن تلگرام برای عموم آزاد می باشد و شما می توانید در تمامی چت های خود از آن استفاده کنید. برای استفاده از Reaction تلگرام در گروه باید اجازه ادمین گروه را داشته باشید.

اگر خودتان در گروه ادمین هستید، می توانید به راحتی به پیام ها ری اکشن نشان دهید و دیگر افراد را تشویق به این عمل کنید چرا که افزایش ری اکشن باعث افزایش بازدید می شود.

اگر ادمین گروه را کنترل می کند و شما نیاز به اجازه ادمین برای استفاده از ری اکشن دارید، باید از راه های ارتباطی خود استفاده کنید و از مدیر بخواهید تا استفاده از ری اکشن را برای شما آزاد کند.

نحوه فعالسازی ری اکشن تلگرام برای کانال ها

برای استفاده از واکنش برای کانال ها و یا گروه ها در تلگرام باید قابلیت Reactions را فعال کنید. اگر نمی توانید در کانال و یا گروه واکنش نشان دهید به دلیل حذف دسترسی توسط مدیر می باشد. برای فعالسازی باید مراحلی را پشت سر بگذارید:

  • در ابتدا وارد گروه و یا کانال خود شوید.
  • بر روی گزینه مداد در بالای صفحه کلیک کنید.

قابلیت ری اکشن برنامه تلگرام

  • بعد از نمایش صفحه تنظیمات گزینه Reactions را انتخاب کنید.

ویژگی واکنش تلگرام

  • باید گزینه Reactions را از حالت OFF به ON تبدیل کنید.

ایموجی واکنش برنامه تلگرام

  • در پایین صفحه ایموجی های ری اکشن را تماشا می کنید.
  • جلوی هر ایموجی نوار آبی رنگی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید ایموجی مورد نظر خود را فعال و غیر فعال کنید.

ری اکشن تلگرام

ویژگی ری اکشن تلگرام به کدام برنامه ها شباهت دارد؟

قابلیت ری اکشن تلگرام یکی از قابلیت های مشابه به ری اکشن در آی مسیج سیستم عامل آی او اس ( آیفون) است. در iMessage آیفون شما می توانید با استفاده از ری اکشن به پیام های طرف مقابل خود رای بدهید. البته انجام این عمل در آیفون و اندروید دارای تفاوت هایی می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم. این قابلیت در برنامه های دیسکورد و اسلک نیز وجود دارد. در بروز رسانی جدید تلگرام شما می توانید این قابلیت را تجربه کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های ری اکشن تلگرام درباره نحوه نمایش آن است. شما واکنش های خود را به صورت جداگانه ارسال نمی کنید و به پیام مد نظر شما متصل است.

شما می توانید رای خود را به هر پیامی که می خواهید بچسبانید. به یاد داشته باشید که شما می توانید به پیام های خود نیز ری اکشن نشان دهید. تلگرام این قابلیت را در قالب 6 استیکر ارائه داده است.

سخن پایانی

با آپدیت جدید در تلگرام می توانید پیام های دیگر افراد را لایک کنید و ری اکشن خود را ثبت کنید. به یاد داشته باشید که ری اکشن تلگرام به شما اجازه می دهد تا به پیام های دیگر افراد در گفتگو های شخصی و یا به پیام های کانال ها واکنش نشان دهید. ویژگی ری اکشن تلگرام، یکی از ثابلیت های جدید و منحصر به فرد در تلگرام است.

شما با استفاده از این مقاله می توانید نحوه فعالسازی ری اکشن تلگرام را دنبال کنید. اگر به دنبال سوالات خود درباره استفاده از ری اکشن در تلگرام هستید، می توانید این مطلب را دنبال کنید.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

13 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    واقعا مطالبی ک ب اشتراک گذاشتید عالی و جامع بود
    ممنونم خدا قوت ?

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی خوب شما امیدواریم همه مطالب این مقاله و مقالات دیگه سایتمون براتون مفید بوده باشه

  2. سلام من tele messenger دارم ولی هرکاری میکنم نمیتونم ری اکشن فعال کنم میزنم روش کلن هنگ میکنه بایدبرم بیرون ازتلگرام
    میتونین راه حل بدین ممنون میشم

    1. سلام، وقت بخیر
      این مشکل معمولا به دلیل به روز نبودن برنامه هست. برای رفع این مورد باید برنامه تلگرام رو آپدیت کنین.

    2. سلام وقت خوش. یه سوالی دارم ممنون میشم راهنماییم کنید. شخصی که ادمین یه کانال تلگرامی هست ، وقتی که کاربرا زیر یه پست از استیکرهای راکشن استفاده می کنن اسامی یا نام پروفایلشون رو می فهمه؟ یعنی ادمین این آپشن رو در اختیار داره که اسامی افرادی که از استیکر ریاکشن استفاده کردن رو ببینه ؟ مثلا در کانالی که خیلی هم عضو نداره
      ممنون از مطالب خوبتون

  3. سلام من از طریق کامپیوتر به کانالم میرم اصلا گزینه مداد نیست چیکار کنم؟ لطفا جواب بدید مداد نیستش که بخوام ری اکشنارو فعال کنم

    1. سلام طبق اطلاعاتی که در دست من هست، این امکان برای کامپیوتر فعال نبوده (یا در ان زمانی که شما می خواستید فعال نبوده).

  4. سلام وقت بخیر
    من یک کانال در تلگرام دارم
    چطور میتونم متوجه بشم که چه کسانی لایک میکنند؟
    اینکه ری اکشنها توسط چه کسانی انجام میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا