تلگرام

مراحل آموزش قفل تلگرام

قابلیت جدید تلگرام به شما اجازه می دهد تا برای این پیام رسان رمز عبور تعیین کنید. مراحل آموزش قفل تلگرام به شما کمک می کند تا برای تلگرام در سیستم عامل های متفاوت قفل بگذارید. فعال کردن قابلیت (passcode lock) بسیار ساده است و شما می توانید با دنبال کردن آموزش قفل کردن تلگرام، به راحتی برای گروه ها و گفتگو های شخصی خود رمز عبور تعیین کنید.

در این مطلب قصد داریم مراحل آموزش قفل تلگرام را برای شما بازگو کنیم تا با مراحلی ساده مسنجر خود را ایمن کنید. با سایت فالووران همراه باشید.

آموزش قفل اکانت تلگرام

آموزش قفل تلگرام

اگر شما نگران پیام های شخصی خود در برنامه تلگرام هستید و می خواهید از نظر امنیت، تلگرام خود را ایمن کنید، از آموزش قفل تلگرام استفاده کنید. شما با استفاده از این قابلیت می توانید برای برنامه تلگرام رمز عبور تعیین کنید. اگر کسی قصد استفاده از تلگرام شما را داشته باشد، باید در ابتدا امر از مرحله ورود رمز بگذرد.

 

قفل تلگرام (آموزش ویدیویی مراحل رمز گذاری و قفل تلگرام)

قابلیت رمز گذاری در سیستم عامل ها متفاوت است. ما در این مرحله آموزش قفل تلگرام در سیستم عامل های مختلف را بیان می کنیم. امنیت تلگرام اولویت کاربران این مسنجر است.

?برای قفل اکانت تلگرام خود در سیستم عامل اندروید، می توانید از روش های متفاوتی استفاده کنید. بهتر است بدانید که تلگرام بعد از مدت معینی برنامه را قفل می کند. شما می توانید برای برنامه تلگرام خود رمز عبور تعیین کنید. برای رمز عبور می توانید از حروف و اعداد استفاده کنید.

روش اول برای قفل تلگرام در سیستم عامل اندروید

  • ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.

یادگیری قفل تلگرام

  • بعد از ورود به قسمت تنظیمات وارد قسمت Privacy & Security ( حریم خصوصی و امنیت) شوید و گزینه Passcode Lock را لمس کنید.

یادگیری پسور تلگرام

 

  • تیک فعال سازی رمز عبور را انتخاب کرده تا منو مربوط به تنظیمات رمز برای شما باز شود.

آموزش گذرواژه تلگرام

 

  • رمز عبور خود را انتخاب کنید و سعی کنید رمزی تشکیل شده از حروف و اعداد را برای خود در نظر بگیرید. باری دیگر گذر واژه خود را وارد کنید تا تاییده دو مرحله ای را به پایان برسانید.

اموختن گذرواژه تلگرام

 

در این مرحله آموزش قفل تلگرام به پایان می رسد. برنامه تلگرام شما دارای قفل امنیت است و بعد از ورود به صفحه گفتگو، می توانید قفلی را در قسمت بالایی سمت راست مشاهده کنید. در هنگام خروج از برنامه تلگرام قفل را لمس کنید تا تلگرام شما به طور کامل ایمن شود.

یادگیری قفل تلگرام

روش دوم برای قفل اکانت تلگرام در سیستم عامل اندروید

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید و به قسمت Settings سر بزنید.

آموزش گذرواژه تگرام

  1. بعد از ورود به قسمت تنظیمات، گزینه Privacy & Security را انتخاب کنید و وارد آن شوید.

آموزش رمزعبور تلکرام

  1. در این مرحله باید گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید. در مرحله تایید دو مرحله ای باید گذرواژه ای را انتخاب کنید.

یادگیری رمزعبور تلگرام

  1. بعد از انتخاب رمز عبور، باید قسمت یادآوری پسوورد را وارد کنید. برخی از کاربران برای فراموش نشدن رمز عبور از این مرحله اسکرین شات می گیرند.

آموختن پسورد تلگرام

✔️ نحوه قفل کردن سیستم عامل اندروید با تاچ آیدی 

در برخی از گوشی های پیشرفته سیستم امنیتی از ورود پسوورد به touch id ( استفاده از سیستم اثر انگشت برای امنیت) تغییر کرده است. شما می توانید برای قفل کردن تلگرام خود از تاچ آیدی استفاده کنید تا از نظر امنیتی قوی تر شود. بهتر است بدانید که این سیستم تنها در تلفن هایی فعال است که از سیستم اثر انگشت استفاده می کند.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید با استفاده از ایمیل خود به اکانت تلگرام دسترسی پیدا کنید و رمز عبور را تغییر دهید. در غیر این صورت با فراموش کردن پسوور خود، اکانت تلگرام شما قفل می شود. در آموزش قفل تلگرام نحوه بازیابی رمز عبور درج شده است.

قفل کردن اکانت تلگرام برای سیستم عامل ویندوز

بسیاری از افراد بر روی کامپیوتر خود تلگرام نصب می کنند و بعد از نصب این برنامه به دنبال امنیت بیشتر آن هستند. برای فعال کردن رمز عبور تلگرام در سیستم عامل ویندوز باید مراحلی را پشت سر بگذارید. ما در ادامه به آموزش قفل تلگرام برای سیستم عامل ویندوز می پردازیم.

  • وارد قسمت تنظیمات می شوید و گزینه Advanced را انتخاب می کنید.

آموزش گذرواژه برنامه تلگرام

  • گزینه Turn on local passcode را لمس کنید و رمز عبور خود را وارد کادر کنید.

آموختن قفل تلگرام

  • گزینه save را بفشارید. بعد از انجام مراحل نام برده رمز عبور تلگرام شما فعال می شود.

آموزش رمزگذاری تلگرام

برای غیر فعال کردن رمز عبور در سیستم عامل ویندوز وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه پیشرفته را لمس کنید. با استفاده از گزینه Turn off می توانید قفل اکانت خود را غیر فعال کنید.

قفل کردن اکانت تلگرام برای سیستم عامل آی او اس

  • وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه Privacy & Security را بفشارید.

یادگرفتن گذرواژه تلگرام

  • بعد از ورود به قسمت حریم خصوصی و امنیت گزینه passcode & touch id را لمس کنید.

آموختن رمزعبور تلگرام

  • اگر تلفن همراه شما دارای تاچ آیدی است، می توانید رمز عبور خود را با اثر انگشت فعال کنید. در غیر این صورت در سیستم عامل آی او اس باید از اعداد استفاده کنید.

آموزش پسوورد تلگرام

  • بعد از ورود رمز عبور باید یادآوری رمز را انجام دهید.

یادگیری رمز عبور تلگرام

  • بعد از انجام این مراحل، تلگرام شما دارای رمز عبور می شود و شما وارد صفحه تنظیمات پسوور می شوید.

آموزش رمزعبور تلگرام

  • در این قسمت می توانید گزینه auto _ lock ( قفل خودکار) را بر روی ساعت مورد نظر خود بگذارید تا طبق ساعت مشخص شده، برنامه قفل شود.

یادگیری گذرواژه گذاری تلگرام

  • اگر می خواهید تلگرام با اثر انگشت باز شود، گزینه unlock with touch id ( باز کردن قفل به همراه اثر انگشت) را فعال کنید.

آموزش قرار دادن پسورد تلگرام

  • در صورت تغییر و یا غیر فعال کردن قفل تلگرام، می توانید از گزینه های change passcode و turn passcode off استفاده کنید.

یادگیری قرار دادن گذرواژه تلگرام

آموزش قفل تلگرام برای سیستم عامل ای او اس به شما کمک می کند تا تلگرام خود را محافظت کنید.

✔️ استفاده از Two-Step Verification برای سیستم عامل IOS

در قسمت آموزش قفل تلگرام برای اندروید مراحل استفاده از قسمت Two-Step Verification را توضیح داده ایم. برای سیستم عامل IOS می توانید از گزینه تایید دو مرحله ای استفاده کنید تا امنیت بیشتری را تجربه کنید. استفاده از این گزینه برای به دست آوردن امنیت بیشتر است به همین دلیل توصیه می شود با انجام مراحل نام برده شده، تایید دو مرحله ای را فعال کنید.

✔️ نحوه غیر فعال کردن قفل تلگرام

برای غیر فعال کردن تمامی قفل های تلگرام باید در قسمت passcode گزینه turn off را بفشارید. در قسمت آموزش قفل تلگرام IOS می توانید مراحل را دنبال کنید.

آموزش قفل کردن گفتگو های خصوصی در تلگرام

آموزش قفل تلگرام

قابلیت قفل کردن پی وی و گروه ها در نسخه اصلی تلگرام وجود ندارد و برای داشتن این قابلیت باید نسخه غیر رسمی تلگرام را نصب کنید. موبوگرام یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام است که دارای این قابلیت منحصر به فرد می باشد. مراحل آموزش قفل پی وی به شما کمک می کند که چت های خصوصی شما گذرواژه دار شود.

شما می توانید تمامی کانال ها و یا گروه های خود را قفل کنید تا کسی جز شما به آن ها دسترسی نداشته باشد. بسیاری از افراد به دلیل قابلیت های موبوگرام از آن استفاده می کنند.

موبوگرام دارای قابلیت هایی مانند حالت روح، حذف تیک دوم پیام ها و … است. برای به دست آوردن قفل پی وی باید مراحل آموزش قفل تلگرام برای گفتگو را پشت سر بگذارید. ما در ادامه شما را با مراحل قفل کردن چت ها در نسخه غیر رسمی تلگرام آشنا می کنیم.

فعال کردن قفل چت خصوصی در موبوگرام

برای استفاده از قابلیت مورد نظر باید نسخه جدید موبوگرام را از سایت های معتبر دانلود کنید.

  • وارد قسمت MENU شوید و گزینه تنظیمات موبو را انتخاب کنید.

آموزش قرار دادن گذرواژه تلگرام

  • گزینه تنظیمات قفل گفتگو را انتخاب کرده و فعالسازی قفل کردن گفتگو را انتخاب کنید.

یادگیری رمزعبور برنامه تلگرام

  • در این مرحله باید رمز عبوری را برای قفل گفتگو انتخاب کنید. شما می توانید از الگو و یا اعداد برای قفل کردن استفاده کنید.

آموختن رمزعبور تلگرام

  • بعد از تایید پین کد، شما می توانید برای تمامی گفتگو ها، کانال ها و گروه های خود رمز فعال کنید.
  • برای فعال کردن رمز وارد گفتگو مورد نظر خود شوید و سه نقطه سمت راست بالا را لمس کنید.

آموزش قرار دادن ققل تلگرام

  • گزینه تنظیمات گفتگو را انتخاب کرده و قسمت قفل کردن گفتگو را فعال کنید.

بادگیری پسورد تلگرام

بعد از انجام مراحل شما برای وارد شدن به گروه و یا چت خصوصی خود، باید رمز عبور وارد کنید. آموزش قفل تلگرام به شما کمک می کند تا محیط مسنجر خود را امن کنید.

If you want to grow your page very quickly and enter Explorer, we recommend buying Instagram Explorer

آموزش قفل تلگرام برای فوروارد پیام 

بسیاری از افراد به هنگام ارسال پیام ها و یا فوروارد پیام ، مشکلاتی از قبیل مزاحمت دارند. متاسفانه تا به امروز روشی برای جلوگیری از مشکلات رونمایی نشده است. در حال حاضر شما می توانید با استفاده از روش هایی ساده، فوروارد پیام های خود را HIDE کنید.

با استفاده از آموزش قفل تلگرام برای فوروارد پیام ها، می توانید قسمت اطلاعات پیام را خصوصی کنید تا کسی نتواند با کلیک بر روی نام شخص وارد پی وی و اطلاعات تلگرامی آن شود. ما در این قسمت نحوه قفل فوروارد را برای شما توضیح می دهیم.

آموختن پسوورد تلگرام

  1. در مرحله اول وارد قسمت تنظیمات شده و گزینه privacy and security را انتخاب می کنید.
  2. باید بر روی گزینه forwarded massages کلیک می کنید.
  3. در این قسمت لیستی را به شما نشان می دهد تا شما تصمیم بگیرید چه کسی پیام های شما را ببیند.
  4. این لیست دارای سه گزینه my contacts، everybody و Nobody است.
  5. شما باید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید تا دیگر کسی نام شما را در فروارد پیام ها دنبال نکند.
  6. شما می توانید اشخاصی را در این قسمت مشخص کنید تا پی وی شما را در صورت فوروارد پیام دنبال کنند.
  7. برای اضافه کردن افراد به این لیست، گزینه add exceptions را انتخاب کنید.
  8. شما می توانید اشخاص استثنا را وارد این لیست کنید.

☑️ بهتر است برای دیده نشدن پیام های شما در هنگام فوروارد پیام ها، گزینه هیچکس را انتخاب کنید. اگر مایل هستید که مخاطبین شما از ارسال پیام های شما با خبر باشند و نام شما را مشاهده کنند، گزینه مخاطبین من را انتخاب کنید.

ربات HideItBot برای قفل پیام

آموزش ققل تلگرام

تلگرام تمامی قابلیت های خود را با انجام روش هایی ساده در اختیار شما قرار داده است. برخی از مواقع شما به دنبال استفاده از قابلیت های طراحی شده در این اپلیکیشن هستید. امکانات زیادی در تلگرام وجود دارد که توسط ربات های طراحی شده انجام می شود. در ادامه به برخی از قابلیت های ربات Hide It Bot در تلگرام می پردازیم.

  • ارسال پیام های مخفی
  • مانع از کپی شدن پیام ها در چت خصوصی
  • مانع از کپی شدن پیام ها در کانال ها و یا گروه های عمومی
  • جلوگیری از فوروارد پیام ها
  • جلوگیری از گرفتن اسکرین شات از پیام ها

تمامی قابلیت های نام برده شده توسط ربات Hide It Bot انجام می شود. ما در این مطلب قصد داریم مراحل آموزش قفل تلگرام در روش های متفاوت را برای شما بیان کنیم.

 آموزش کار با Hide It Bot برای ارسال پیام مخفی

ربات Hide It Bot یکی از کاربردی ترین ربات های تلگرامی برای ارسال پیام های مخفی است. شما با ارسال پیام های مخفی می توانید از فوروارد شدن و یا اسکرین شات پیام ها جلوگیری کنید. این ربات دارای قابلیت های متفاوتی به نسبت دیگر ربات ها در برنامه تلگرام می باشد. برای استفاده از این ربات برای ارسال پیام های پنهان، باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

آموزش پسورد تلگرام

 

  1. در ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و در زبانه جستجو HideItBot را جستجو کنید.
  2. بعد از وارد شدن به صفحه چت ربات، گزینه start را بفشارید.
  3. بلافاصله بعد از ارسال گزینه شروع، راهنمای استفاده از ربات برای شما ارسال می شود.
  4. برای ارسال پیام مخفی وارد صفحه گفتگو مورد نظر خود شوید و عبارت HideItBot@ بنویسید.
  5. بلافاصله بعد از عبارت، پیام خود را بنویسید
  6. در این مرحله پنجره ای برای شما باز می شود. این پنجره دو روش برای پیام های پنهان به شما معرفی می کند.
  7. پیام های شما در این مرحله به شکل مکعب سیاه رنگ دیده می شود.
  8. این ربات به شما اجازه می دهد تا 200 پیام را به صورت پنهان ارسال کنید.
  9. شما می توانید بخش دلخواهی از پیام های خود را پنهان کنید و مکعب مشکی رنگ را جا به جا کنید.

با این روش اگر کسی به تلگرام شما دسترسی پیدا کند، نمی تواند پیام های شما را بخواند. ربات Hide It Bot به شما اجازه می دهد تا 200 پیام را به صورت متوالی ارسال کنید و از فوروارد شدن آن جلوگیری کنید. برخی از منابع اعلام کرده اند که این ربات در سال 1401 دارای تغییرات زیادی می شود و قابلیت های ویژه ای را نمایش می دهد.

ربات های ناشناس

یادگیری رمزعبور تلگرام

برخی از افراد به دلیل حفاظت از پیام های خود به دنبال آموزش قفل تلگرام هستند. روش های زیادی برای حفاظت از پیام های ارسالی در تلگرام وجود دارد که با استفاده از ربات ها امکان پذیر است. با استفاده از ربات های ناشناس می توانید گفتگو خود را محافظت کنید و هرگز کسی از نام شما باخبر نشود.

برخی از افراد از ربات ها چت ناشناس استفاده می کنند. این ربات ها دارای قابلیت های متفاوتی هستند و به شما کمک می کنند تا پیام های خود را به صورت ناشناس به مخاطب خود برسانید. در این بخش برخی از قابلیت های ربات ناشناس را نام می بریم.

  1. نشان ندادن نام بعد از ارسال پیام
  2. ایجاد سرگرمی برای ارتباط
  3. امنیت پیام
  4. ایجاد گروه های ناشناس
  5. امکان ارسال اطلاعات، بعد از فوروارد پیام های شما
  6. ارسال voise با امکان تغییر صدا
  7. ارسال نامحدود پیام
  8. امکان کسب درآمد

پیشنهاد ما: قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام روش جدید

نحوه پنهان کردن پیام ها در تلگرام

پیام رسان تلگرام یکی از ابزار های اصلی برای ارتباط است. امروزه افراد زیادی از این برنامه برای سیستم عامل های متفاوت استفاده می کنند. در حال حاضر تلگرام قابلیت های ویژه ای برای محافظت از فضای خصوصی شما فراهم کرده است. با آموزش قفل تلگرام، می توانید برای برنامه پیام رسان خود رمز عبور تعیین کنید تا کسی نتواند وارد مسنجر شما شود. ربات های ناشناس به شما کمک می کنند تا بدون اطلاعات شخصی به ارتباط خود برسید.

در این قسمت قصد داریم نحوه پنهان کردن پیام ها در برنامه تلگرام را آموزش دهیم. این قابلیت در سیستم عامل های متفاوت کاربرد دارد و یکی از ترفند ها در آموزش قفل تلگرام برای امنیت است.

پنهان کردن پیام ها در سیستم عامل آی او اس

با استفاده از امکان مخفی کردن چت در تلگرام، می توانید آرشیو چت های مخفی خود را بسازید و تنها شما از آن با خبر باشید. با استفاده از مراحل آموزش قفل تلگرام، می توانید برای قسمت آرشیو خود قفل بگذارید.

آموختن رمزعبور تلگرام

  • وارد برنامه تلگرام شوید و به صفحه اصلی بروید.
  • مخاطبین خود را انتخاب کنید و نام آن ها را به سمت چپ بکشید.
  • مخاطبین مورد نظر شما بایگانی می شوند و به قسمت بالایی چت ها منتقل می شود.

بازگردانی پیام های آرشیو شده در سیستم عامل آی او اس

در سیستم عامل آی او اس باید مکالمه خود را به سمت چپ بکشید و مخاطب را از مرحله آرشیو خارج کنید.

پنهان کردن پیام ها در سیستم عامل اندروید

آموزش رمزگذاری تلگرام

  • پیام مورد نظر خود را انتخاب کنید و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید.
  • با نگه داشتن انگشت خود بر روی پیام، تیک سبزی در کنار عکس مخاطب دیده می شود.
  • با انجام این مراحل در قسمت بالایی فهرستی برای شما باز می شود.
  • در فهرست گزینه ای را انتخاب کنید که دارای یک فلش به سمت پایین است.
  • با انتخاب گزینه ARCHIVE قسمتی جدید برای شما باز می شود.

✅ نحوه بازگردانی پیام های آرشیو شده در سیستم عامل اندروید

شما می توانید برای بازگردانی پیام ها، چت مورد نظر خود را انتخاب کنید.بعد از انجام این مراحل، از فهرست بالا، مرحله UNARCHIVE را انتخاب کنید. آموزش قفل تلگرام در صورتی برای شما مورد استفاده قرار می گیرد که با برخی از قابلیت های تلگرام آشنایی نداشته باشید. با استفاده از قابلیت های جدید تلگرام بدون نیاز به قفل تلگرام، پیام های خود را محافظت کنید.

آموزش پنهان کردن چت، گروه و کانال در برنامه موبوگرام

یادگیری پسورد برنامه تلگرام

موبوگرام به شما اجازه می دهد تا پیام های خصوصی و کانال های خود را مخفی کنید و برای استفاده از آن ها رمز عبور تعیین کنید. این قابلیت تنها در برنامه موبوگرام وجود دارد و به همین دلیل افراد زیادی از موبوگرام استفاده می کنند. آموزش قفل تلگرام برای تمامی برنامه ها تعیین شده است و شما می تواند از نسخه اصلی استفاده کنید اما برنامه قفل و پنهان کردن چت ها، در برنامه موبوگرام وجود دارد.

در این قسمت قصد داریم مراحل پنهان کردن را برای شما بازگو کنیم، به یاد داشته باشید که این قابلیت در موبوگرام وجود دارد و نمی توان در تلگرام استفاده کرد.

  1. وارد برنامه موبوگرام شوید و چت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. گفتگو شما می تواند شامل گروه، کانال و چت شخصی باشد.
  3. با نگه داشتن انگشت خود بر روی چت مورد نظر، پنچره پاپ اپ برای شما باز می شود.
  4. در این مرحله باید گزینه مخفی شود را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از پیام های پنهان

  1. وارد برنامه موبوگرام شوید و سه نقطه سمت راست بالا را لمس کنید.
  2. انگشت خود را بر روی گزینه جستجو نگه دارید.
  3. رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید از گفتگو پنهان خود استفاده کنید.

سخن پایانی

آموزش قفل تلگرام به شما کمک می کند تا اکانت تلگرام خود را محافظت کنید. شما می توانید با انجام مراحلی ساده، پروفایل خود را قفل کنید. قفل تلگرام برای سیستم عامل های متفاوت وجود دارد و تنها روش های انجام مراحل با هم متفاوت است.

برخی از افراد به دلیل امنیت بیشتر، از آموزش های قفل تلگرام پیروی می کنند، اما روش های دیگری برای محافظت از چت های خصوصی شما وجود دارد. یکی از روش های مناسب و آسان استفاده از ربات HIDE IT BOT است. با استفاده از ربات HIDE IT BOT پیام های پنهان بفرستید. با استفاده از قابلیت ربات، دیگر نیازی به آموزش قفل تلگرام نیست.

البته بسیاری از افراد برای گفتگو های خود قفل تعیین می کنند و یا از ربات ها ناشناس استفاده می کنند. استفاده از ربات های ناشناس مزیت های زیادی دارد که می تواند به ایمن بودن ارتباط کمک کند. برنامه موبوگرام به شما کمک می کند تا بدون استفاده از آموزش قفل تلگرام گفتگو های خود را مخفی کنید و رمز عبوری برای آن تعیین کنید.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا