تلگرام

راهنمای کامل انتخاب بهترین کیف پول همستر کامبت!

بهترین کیف پول همستر، کیف پولی است که از شبکه‌ی Toncoin پشتیبانی نماید. بنابراین، در بین کیف پول‌های نرم‌افزاری که با این شبکه سازگار هستند، کیف پول تون کیپر، تراست ولت و متا مسک جز بهترین کیف پول‌ها برای همستر هستند. در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید تا شما را با لیست بهترین کیف پول‌های همستر آشنا کنیم.

خرید رفرال همستر کامبت به ساده‌ترین شکل با کمترین قیمت
خرید رفرال همستر کامبت
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

بهترین کیف پول همستر

کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)

Tonkeeper بهترین کیف پول همستر بوده که برای مدیریت شبکه‌ی Toncoin طراحی گردیده است. این کیف پول به شما کمک می‌کند تا بتوانید شبکه‌ی تون کوین و شبکه‌های دیگر توکن های پشتیبانی شده را دریافت و مدیریت نمایید. این کیف پول برای دستگاه‌های ویندوز، اندروید مک لینوکس و iso قابل استفاده می‌باشد. کیف پول تون کیپر یک گزینه‌ی مناسب برای کاربران ایرانی می‌باشد زیرا در این کیف پول کاربران می‌توانند همه‌ی دارایی‌های خود را کنترل کنند.

مزایای کیف پول تون کیپر معایب کیف پول تون کیپر 
داشتن هزینه‌ی تراکنش کم وابسته بودن به امنیت دستگاه موبایل
ایجاد رابط کاربری ساده پشتیبانی محدود از انواع توکن ها

تون کیپر بهترین کیف پول برای همستر

کیف پول کراپتی (Cropty)

کیف پول کراپتی یکی از کیف پول‌های حضانتی بوده که برای افراد مبتدی و حرفه‌ای قابل استفاده می‌باشد. این کیف پول دارای امکاناتی مانند وام گرفتن و استیک کردن است.

مزایای کیف پول کراپتی  معایب کیف پول کراپتی
قابل استفاده برای همه‌ی افراد ناشناخته بودن
امنیت بالا مانند اثر انگشت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال محدود

کیف پول تون هاب (Tonhub)

تون هاب یکی از ولت‌های نرم‌افزاری می‌باشد. کیف پول تون هاب بر بستر بلاکچین عرضه شده است و با ولت‌های دیگر این شبکه سازگاری می‌کند.

مزایای تون هاب معایب تون هاب
تایید تراکنش‌ها با سرعت بالا وابستگی به امنیت دستگاه
دریافت کارمزد کم

کیف پول تراست (Trust)

ولت تراست یک کیف پول نرم‌افزاری رمزنگاری شده با امنیت بالا می‌باشد. این کیف پول از 10 میلیون دارایی در بیشتر از 100 بلاک چین از جمله رمز ارزها پشتیبانی می‌نماید. کیف پول تراست به راحتی بر روی گوشی موبایل نصب می‌شود.

مزایای کیف پول تراست معایب کیف پول تراست
پشتیبانی از برنامه‌ی دیفای امنیت کم نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری
رابط کاربری ساده منبع باز و غیر متمرکز

کیف پول سیف پال (Safepal)

ولت سیف پال یکی از بهترین ولت‌های سخت‌افزاری است که دارای امنیت بالایی می‌باشد. کیف پول سیف پال از 1000 دارایی دیجیتال مانند نات کوین و همستر کامبت پشتیبانی می‌نماید به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در بازار پیدا کرده است.

مزایای کیف پول سیف پال معایب کیف پول سیف پال
دارای امنیت فیزیکی بالا پشتیبانی نکردن از دسکتاپ
پشتیبانی از تعداد زیادی از ارز دیجیتال نیاز به خریداری دستگاه

کیف پول لجر (Ledger)

شرکت لجر بزرگترین تولید کننده‌ی کیف پول‌های دیجیتال در دنیا می‌باشد که سرمایه گذاران زیادی از این کیف پول استفاده می‌نمایند. کیف پول لجر که از نوع سخت‌افزاری است دارای انواع مختلف لجر اس پلاس و لجرایکس می‌باشد. از این ولت یا کیف پول می‌توان برای نگهداری از ارزهای دیجیتال مانند همستر کامبت و نات کوین استفاده کرد.

مزایای کیف پول لجر معایب کیف پول لجر
دارای امنیت فیزیکی بالا دارای پیچیدگی بالا برای افراد مبتدی
رابط کاربری ساده و خوب نیاز به خرید دستگاه

بهترین کیف پول همستر، بهترین کیف پول برای همستر، لیست بهترین کیف پول های همستر

کیف پول متامسک (Metamask)

ولت متامسک یکی از بهترین کیف پول همستر نرم‌افزاری می‌باشد که آن را همانند افزونه‌های دیگر نصب می‌کنند. با نصب این افزونه کاربران می‌توانند توکن های خود را ذخیره نمایند؛ و هم‌چنین کاربران می‌توانند با اتصال به برنامه‌های مبتنی بر اتریوم توسط کیف پول متامسک کوین‌های خود را در گیم های مبتنی بر ارزهای دیجیتال خرج کرده و آن‌ها را در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله نمایند.

مزایای کیف پول متامسک معایب کیف پول متامسک
ادغام شدن با بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز وابسته بودن به امنیت مروگر و دستگاه
داشتن کاربری آسان امکان هک شدن مرورگر

کیف پول ترزور (Trezor)

یکی دیگر از بهترین کیف پول برای همستر ترزور می‌باشد؛ که در انواع مختلف کیف پول ترزور تی و ترزور وان است. سیستم ترزور شبیه به یو اس بی بوده و به دلیل داشتن ویژگی امنیتی در هنگام وارد کردن پین‌های غلط در ذخیره سازی تاخیر می‌کند. کیف پول ترزور با داشتن قابلیت ذخیره سازی آفلاین یکی از با امنیت‌ترین کیف پول برای ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال می‌باشد.

مزایای کیف پول ترزور معایب کیف پول ترزور
داشتن امنیت فیزیکی بالا هزینه‌ی بالا
کاربر پسند بودن نیاز به نرم‌افزار اضافی برای استیک کردن

کیف پول کوینومی (Coinomi)

ولت کوینومی یکی از بهترین کیف پول همستر از نوع نرم‌افزاری می‌باشد که خدمات ذخیره‌ی ارزهای دیجیتالی آن به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌گردد.

مزایای کیف پول کوینومی  معایب کیف پول کوینومی 
داشتن کاربری چند منظوره رابط کاربری سخت
امنیت بالا پیچیده برای افراد مبتدی

کیف پول تلگرام (Telegram)

ولت تلگرام را که یکی از بهترین کیف پول سازگار با تلگرام می‌باشد در بلاکچین های مختلف مانند بیت کوین، ترون و تون قابل انتقال و ذخیره می‌باشد. کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی توصیه نمی‌شود زیرا تلگرام در قوانین خود کاربران ایرانی را تحریم می‌نماید.

مزایای کیف پول تلگرام معایب کیف پول تلگرام
رابط کاربری ساده امکانات کم
عدم نیاز به نصب کردن نرم‌افزارهای اضافه پشتیبانی محدود از انواع مختلف توکن ها
خرید شماره مجازی تلگرام برای بازی های تپ تو ارن
خرید شماره مجازی تلگرام
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

نکات مهم قبل از انتخاب بهترین کیف پول همستر

برای این‌که بهترین کیف پول برای همستر را انتخاب نمایید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید و با مقایسه‌ی انواع کیف پول‌ها از نظر حضانتی و فیزیکی، بهترین ولت همستر را انتخاب کنید.

بهترین کیف پول همستر، بهترین کیف پول برای همستر، لیست بهترین کیف پول های همستر

  1. حضانتی یا غیرحضانتی بودن کیف پول: یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب کیف پول، بودن تفاوت ولت حضانتی و غیر حضانتی است. در ولت حضانتی (Custodial) که نوعی کیف پول است توسط صرافی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه‌ی دارایی‌های داخل آن در اختیار صرافی می‌باشد؛ اما در کیف پول غیر حضانتی (Non-Custodial)  همه‌ی دارایی‌ها در اختیار شخص است.
  2. کیف پول سرد یا گرم: ولت سرد یا به عبارت دیگر کیف پول فیزیکی که به صورت یک هارد فلش است و بدون اتصال به اینترنت می‌باشد دارای امنیت بالایی است. کیف پول گرم و یا کیف پول نرم‌افزاری به راحتی روی تلفن همراه نصب شده و با اتصال به اینترنت به راحتی و در هر زمانی قابل دسترس می‌باشد.
  3. کیف پول امانی یا غیر امانی: ولت امانی در معامله‌هایی که بین دو طرف اعتماد کمی وجود دارد استفاده می‌شود زیرا این کیف پول دارای یک شخص ثالثی است که به طرفین اطمینان می‌دهد که شرایط معامله قبل از آزاد کردن وجوه رعایت گردیده است. ولی کیف پول غیرامانی (Non-Escrow) به وجود سرویس شخص ثالث نیاز ندارد و معامله به صورت مستقیم بین افراد صورت می‌گیرد زیرا دو طرف معامله به هم اعتماد دارند.

آنچه درباره بهترین کیف پول همستر آموختیم

به طور کلی با نزدیک شدن به زمان لیست شدن ارزهای همستر کمبات در صرافی‌ها، افراد به دنبال پیدا کردن بهترین کیف پول همستر برای انتقال و ذخیره‌ی دارایی‌های خود هستند. با مطالعه‌ی مطالب بالا و رعایت نکات گفته شده می‌توانید با مقایسه کردن لیست بهترین کیف پول‌های همستر گزینه‌ی مناسب را انتخاب کرده و دارایی‌های خود را حفظ کنید.

سوالات متداول درباره بهترین کیف پول برای همستر

بهترین کیف پول برای همستر کمبات کدام است؟

بهترین کیف پول برای همستر کمبات، تون کیپر می‌باشد. کیف پول تون کیپر که دارای امنیت بالایی است برای شبکه تون و هم‌چنین همستر کمبات طراحی شده است.

آیا کیف پول داخلی تلگرام برای همستر گزینه‌ی مناسبی می‌باشد؟

کیف پول داخلی تلگرام برای کاربران ایرانی مناسب نیست چون برای برداشت نیاز به احراز هویت اجباری دارد. به همین دلیل به هیچ وجه از کیف پول داخلی تلگرام استفاده نکنید.

بهترین کیف پول همستر برای افراد مبتدی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

بهترین کیف پول همستر برای افراد غیرحرفه ای و مبتدی باید دارای ویژگی‌هایی از جمله احراز هویت دومرحله ای، امنیت بالا، سازگار با همه‌ی سیستم‌عامل‌ها و هم‌چنین داشتن رابط کاربری آسان و ساده باشد.

امن‌ترین کیف پول برای نگهداری ارز همستر چیست؟

امن‌ترین کیف پول‌ها برای همستر، کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر نانو اس می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرزانه یوسفی

فرزانه یوسفی کارشناس و متخصص تولید محتوا، با بیش از 5 سال تجربه در زمینه توسعه شبکه های اجتماعی و افزایش تعامل با مشتریان هستم. مسیر خودم را در بهبود و ارتقای محتوای با کیفیت در این حوزه جستجو میکنم. در دنیای کلمات شما را به همسفری دعوت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا