لایکی

چگونه ویدیوهای جذاب را از لایکی بدون واترمارک دانلود کنیم؟

با مقاله دانلود ویدئو از لایکی با شما هستیم. آیا پستی را در لایکی دوست داشته اید که بخواهید آن را دانلود و ذخیره کنید؟ با نحوه دانلود ویدئو ها از Likee آشنا شوید. لایکی یک پلتفرم ویدئویی اجتماعی است. این سیستم‌عامل مردم را با فرمت فیلم کوتاه 10 تا 15 ثانیه‌ای سرگرم می‌کند. لایکی یک شبکه اجتماعی جدید (و رقیب جدید TikTok) است که به کاربران امکان ضبط، ویرایش و به اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه و همچنین پخش مستقیم را می‌دهد.

ویژگی‌ها و امکانات متنوع لایکی

لایکی برنامه‌ای است که امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در آن می‌توان ویدیوهای جذابی ساخت. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران از فیلم های لایکی بسیار استقبال می‌کنند. این یک برنامه موبایلی است که به شما امکان می‌دهد رنگ ویدئوها را تغییر دهید. همچنین آنها را با استیکر، موسیقی، جلوه‌های ویژه تزئین کنید. حتی چهره شخصیت اصلی را آرایش کرده و کمی تغییر دهید.

لایکی از فناوری توصیه هوشمند برخوردار است. بنابراین کاربران می‌توانند به‌سرعت محتوایی را که ممکن است بیشتر به آنها علاقه داشته باشد پیدا کنند. Likee، در حال حاضر، یکی از برنامه‌هایی است که در Google Play Store بیشترین دانلود را دارد. بدون شک، ما در مورد بستری صحبت می‌کنیم که در حال حاضر رشد مداوم دارد. به همین دلیل، امروز چگونگی دانلود ویدئو از لایکی را در کامپیوتر،Mac ، iPhone و Android توضیح خواهیم داد. با این روش‌ها شما می‌توانید بدون واترمارک و به‌صورت نامحدود ویدئو ها را دانلود کنید.

برای دیدن بخش های مختلف و تنظیمات لایکی حتما به مقاله تنظیمات و ترفندهای برنامه لایکی مراجعه کنید.

فیلم های برنامه لایکی

 

آیا می‌توان فیلم‌های لایکی را دانلود کرد؟

روش‌های مختلفی برای دانلود ویدیو از برنامه Likee وجود دارد که می‌توانید به دلخواه و بر اساس نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر سوال شما این است که چگونه از لایکی فیلم دانلود کنیم؟ پس در ادامه با همراه شوید تا به معرفی سایت‌ها و برنامه‌ها و اکستنشن‌های دانلود از لایکی بدون واترمارک بپردازیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنیم.

همانطور که می‌دانید عملکرد لایکی بسیار شبیه به برنامه تیک تاک است. اگر دوست دارید نحوه استفاده از تیک تاک را نیز یاد بگیرید مقاله آموزش تیک تاک ما را از دست ندهید.

چگونه از لایکی فیلم دانلود کنیم؟

 

سایت‌های دانلود ویدئو از لایکی بدون واترمارک

وب‌سایت‌های دانلود ویدیوی آنلاین متعددی امکان ذخیره ویدیوها از پلتفرم‌هایی مانند Likee را ارائه می‌دهند. شما به سادگی URL ویدیو را جایگذاری می‌کنید، کیفیت مورد نظر خود را برمی‌گزینید و سایت یک لینک قابل دانلود ایجاد می‌نماید.

 

۱) سایت دانلود ویدئو 4k Video Downloader

4K Video Downloader نرم‌افزار رایگان ارائه شده برای macOS، ویندوز و اوبونتو است. آن به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را از سایت‌های معروف مانند فیسبوک، یوتیوب و اینستاگرام و لایکی و غیره دانلود کنید.

رابط کاربری ساده آن یک مزیت است. این نرم‌افزار برای همه سیستم‌عامل‌ها ساده عمل می‌کند. از تمام قالب‌ها و با تمام وضوح پشتیبانی می‌کند. 4k Videos Downloader به شما امکان می‌دهد فرمت مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید.

  • برای دانلود ویدئو ها از لایکی، ابتدا مرورگر وب خاص خود را باز کنید و به سایت اصلی لایکی بروید.
  • وارد حساب خود شوید و ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید پیدا کنید.
  • پس از پیدا کردن ویدئو، آدرس (URL) را کپی کنید.
  • سپس 4k Videos Downloader را راه‌اندازی کنید، روی نماد بزرگ سبز در سمت چپ در زیر منوی اصلی کلیک کنید. این سایت به‌صورت خودکار لینک کپی شده ویدئو را دریافت می‌کند.
  • بعدازآن شما به پنجره‌ای هدایت می‌شوید که باید قالب و وضوح آن را انتخاب کنید. قالب و وضوح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید صدا را استخراج کنید، روی منوی کشویی سمت راست کلیک کرده و Extract audio را انتخاب کنید.
  • پس‌ازاینکه همه گزینه‌ها را انتخاب کردید، به‌سادگی بر روی گزینه Download کلیک کنید. و دانلود ویدئو شما از لایکی شروع می‌شود.

4K Video Download یک برنامه قابل‌اعتماد با عملکردهای مفید است. سادگی و ویژگی‌های قدرتمندی که برنامه دارد، آن را برجسته می‌کند.

اگر ویژگی‌های بیشتری در برنامه می‌خواهید، یک نسخه پرداختی در دسترس است. اگر بخواهید چند ویدئو را دانلود کنید، نسخه رایگان کافی است. بااین‌وجود، نسخه‌های رایگان محدودیت‌هایی دارند. با خرید نسخه پرداختی، از این محدودیت‌ها خلاص می‌شوید.

سایت 4k Video Downloader دانلود ویدئو از لایکی بدون واترمارک

 

۲) دانلود از لایکی با سایت LIKEE DOWNLOADER

Likee Downloader یک ابزار رایگان دانلود ویدئو به‌صورت آنلاین است. این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد بدون ثبت‌نام یا نصب برنامه یا نرم‌افزار، ویدئوهای لایکی را بدون داشتن واترمارک در رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند خود دانلود کنید. ویدئوهای لایکی را در قالب MP4 باکیفیت بالا دانلود کنید و همچنین Likee Music را در قالب MP3 دانلود کنید.

Like Downloader یکی از بهترین و آسان‌ترین ابزار دانلود آنلاین برای افرادی است. که می‌خواهند دانلود ویدئو از لایکی را به‌صورت نامحدود و بدون واترمارک انجام دهد. با استفاده از Likee Downloader بدون محدودیت می‌توانید ویدئوها را به‌راحتی از لایکی دانلود کنید.

  • برای دانلود ویدئو از طریق تلفن یا رایانه، برنامه لایکی را باز کنید. و ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.
  • اگر در برنامه لایکی هستید، روی نماد سه‌نقطه در گوشه سمت راست ‌بالای برنامه کلیک کنید. و سپس روی لینک کپی ضربه بزنید. یا اگر از لایکی در مرورگر وب استفاده می‌کنید، لینک را از نوار آدرس URL کپی کنید.
  • به BotDownloader بروید. لینک کپی شده را در باکس متنی تعبیه شده قرار دهید و سپس روی دکمه Watermark یا No Watermark  کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی، ویدئوی لایکی شما برای دانلود آماده خواهد شد. بر روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آن را دانلود کنید. پس از کلیک بر روی دکمه دانلود، دانلود شما آغاز می‌شود.

دانلود از لایکی با سایت LIKEE DOWNLOADER

 

۳) سایت دانلود ویدئو Likee Video Downloader

دانلود کننده کاملاً رایگان Likee Video Downloader به شما کمک می‌کند فقط با 1 کلیک ویدئوی لایکی را باکیفیت HD و فرمت MP4 در هر دستگاهی (رایانه شخصی، مک، ویندوز، آیفون، اندروید و …) دانلود کنید.

چگونه می‌توان ویدئوهای MP4 لایکی را به‌صورت HD و رایگان دانلود کرد؟

این ابزار این کار را برای شما بسیار آسان می‌کند. شما فقط باید مراحل زیر (و بسیار ساده) را دنبال کنید.

  • در صورت نداشتن برنامه رسمی لایکی، آن را از App Store یا Google Play Store دانلود کنید.
  • از برنامه، هر ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید باز کنید و URL آن را کپی کنید. URL ویدئو را در کادر متنی که در بالای صفحه جایگذاری کنید.
  • در اینجا شما پیش‌نمایش فیلم و دکمه دانلود را مشاهده خواهید کرد. شما فقط باید آن دکمه را فشار دهید و کار تمام است!

فراموش نکنید که می‌توانید همه ویدئوهای مورد نظر خود را با این روش دانلود کنید.

سایت دانلود ویدئو از لایکی Likee Video Downloader

 

۴) سایت دانلود ویدئو Keepsaveit

Keepsaveit همانند دانلود کننده‌های دیگر ویدئو، از کیفیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ویدئو را باکیفیت HD با واترمارک یا بدون آن دانلود کنید. همچنین می‌توانید همه ویدئوهای این پلتفرم را در این وبسایت روی دسکتاپ و هر دستگاه دیگری دانلود کنید.

  • برای دانلود، برنامه لایکی را باز کنید و روی ویدئوی دلخواه کلیک کنید.
  • لینک ویدئو را کپی کنید. سپس در باکس متنی، لینک کپی شده را جایگذاری کنید و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.
  • هنگام دانلود، قالب پرونده دلخواه خود را از لیست و همچنین گزینه دانلود با واترمارک یا بدون آن را انتخاب کنید.

سایت دانلود ویدئو از لایکی Keepsaveit

 

۵) سایت دانلود ویدئو LikeeDownloader

اگر از LikeeDownloader استفاده می‌کنید می‌توانید از بالاترین کیفیت برخوردار شوید. این سایت لینک‌هایی را برای فیلم اصلی ارائه می‌دهد.

با این سایت دانلود با یک کلیک در دسترس است!  LikeeDownloader یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای دانلود ویدئو از لایکی است. برای استفاده از این سرویس نیازی به نصب هیچ برنامه‌ای نیست. تمام آنچه شما نیاز دارید یک مرورگر و یک لینک معتبر است که در صفحه اصلی جای گذاری می‌کنید.

اگر از دستگاه اندروید یا iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی هر ویدئویی را ذخیره کنید. آن از هر دو پشتیبانی می‌کند. آنها همچنین از دانلود فیلم لایکی از کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند. مهم نیست که از کدام سیستم‌عامل ویندوز، مک یا لینوکس استفاده می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید با LikeeDownloader کار کنید.

هیچ علامت و واترمارکی روی ویدئوی شما وجود ندارد. این یک راه‌حل عالی برای ویرایش و انتشار ویدئوهای شما است. این سایت رایگان است و می‌توانید هر تعداد فیلم که می‌خواهید دانلود کنید. دانلود ویدئو کاملاً سریع انجام می‌شود.

  • برای دانلود ویدئو، برنامه رسمی لایکی و سپس ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید را باز کنید.
  • لینک ویدئو را کپی کنید. likeedownloader.com را باز کنید و لینک را در صفحه اصلی قرار دهید. دکمه دانلود را فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا لینک پردازش شود.
  • اگر آیفون یا آی پد دارید، می‌توانید برای دانلود ویدئوهای تیک‌تاک نیز از آن استفاده کنید. اما باید برنامه “Documents by Readle” را از AppStore نصب کنید.
  • لینک ویدئوی تیک‌تاک یا لایکی را کپی کرده و آن را توسط Readle راه‌اندازی کنید. در گوشه پایین سمت راست صفحه نماد مرورگر وب را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.
  • وقتی مرورگر باز شد، به www.likeedownloader.com بروید و لینک ویدئو را جایگذاری کنید. ویدئو در دستگاه شما ذخیره می‌شود.

سایت دانلود ویدئو از لایکی LikeeDownloader

 

اپلیکیشن های دانلود از لایکی در اندروید و ایفون

تعدادی برنامه موبایل نیز وجود دارد که برای دانلود فیلم‌ها از پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مثل لایکی طراحی شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها اغلب یک طراحی ساده و کاربرپسند دارند و امکان ذخیره ویدیوها در گالری گوشی را فراهم می‌کنند.

از جمله مزایا و معایب این برنامه‌های شخص ثالث عبارتند از

مزایا:

  • ممکن است ویژگی‌های اضافی ارائه دهند
  • می‌تواند از دانلودهای چندتایی پشتیبانی کند

معایب:

  • نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی با برنامه‌های ناشناخته
  • عملکرد غیر قابل اعتماد
  • نقض احتمالی شرایط خدمات Likee

 

۱) ابزار دانلود ویدئو Video Downloader For Likee – Like

با Video Downloader For Likee ویدئوی مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره کنید. این ابزار ویدئوها را بدون واترمارک و به‌صورت رایگان دانلود می‌کند.

با استفاده از گزینه‌های اشتراک این ابزار، ویدئو های دانلود شده از لایکی را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارید. همچنین به‌راحتی از کتابخانه Likee Downloader به فیلم‌های ذخیره شده قبلی خود دسترسی پیدا کنید.

این برنامه دانلود کننده ویدئو از لایکی می‌تواند ویدئوهای کوتاه باکیفیت بالا را در عرض چند ثانیه دانلود کند. با استفاده از برنامه می‌توانید فیلم‌های لایکی را با چند ضربه روی صفحه خود به‌راحتی دانلود کنید.

این ابزار به‌طور خودکار URL  لایکی را ضبط کرده و شما را برای دانلود ویدئو از لایکی آگاه می‌کند. این اپ برای استفاده بسیار آسان است.

  • تنها لینک ویدئو را از لایکی کپی کنید سپس روی نوتیفیکیشن دانلود ضربه بزنید!

ابزار دانلود ویدئو از لایکی Video Downloader For Likee – Like

 

۲) اپلیکیشن Likee Video Downloader No Logo

برنامه Likee Video Downloader ساده‌ترین اپلیکیشن برای دانلود و ذخیره ویدیوها از لایکی است.

این برنامه، یک دانلودکننده شگفت‌انگیز ویدیو برای لایکی است و ویدیوهای با کیفیت بالا را بدون واترمارک در موبایل شما ذخیره می‌کند.

اپلیکیشن Likee Video Downloader از حالت دانلود سوپر پشتیبانی می‌کند که می‌تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر سریع‌تر از دانلودرهای دیگر افزایش دهد.

برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  • لینک ویدیوی مدنظرتان در لایکی را کپی نمایید.
  • وارد این اپلیکیشن شوید و URL را در کادر مربوطه جایگذاری شوید.
  • سپس روی دکمه Download بزنید. دانلود فیلم Likee شما بعد از چند ثانیه آغاز می‌شود.
  • پس از اتمام دانلود، ویدیو در گالری گوشی شما دخیره می‌شود.

اپلیکیشن Likee Video Downloader No Logo برای دانلود از لایکی

 

۳) دانلود از لایکی بدون واترمارک با Wondershare UniConverter

اپلیکیشن Wondershare UniConverter بدون شک یکی از بهترین دانلود کننده‌های Likee برای کامپیوتر است. استفاده از آن ساده و سریع است و با همه نسخه های مک و ویندوز کار می‌کند.

  • برای دانلود ویدیو از لایکی با این برنامه کافیست ابزار Downloader را باز کنید.
  • لینک ویدیو را جایگذاری کنید و دانلود فیلم Likee در فرمت‌های MP4 یا MP3 را شروع کنید.
  • در ضمن می‌توانید از ویرایشگر ویدیو برای روتوش بیشتر ویدیوهای لایکی دانلود شده خود قبل از اشتراک‌گذاری استفاده نمایید.

مزایا:

  • کار با آن آسان است.
  • از دانلود از بیش از 10000 وب‌سایت پشتیبانی می‌کند.
  • ویرایشگر ویدیو عالی

معایب:

  • فقط برای کامپیوتر کاربرد دارد.

اگر اکانت Pinterest دارید پس حتما به نحوه دانلود و ذخیره پست‌های پینترست نیاز پیدا می‌کنید.

دانلود از لایکی بدون واترمارک با Wondershare UniConverter

 

ربات دانلود از لایکی

استفاده از ربات تلگرام یکی دیگر از روش‌های دانلود ویدئو از Likee است. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد تلگرام خود شوید و روی آیکون سرچ بزنید.
  • ربات @Likeesave_bot را جستجو کنید. حالا روی این ربات با نام Likee Save Bot بزنید.
  • وقتی وارد صفحه چت این ربات شدید روی START بزنید. برای اینکه زبان آن را متوجه شوید گزینه English را انتخاب نمایید.
  • حالا کافیست تا لینک ویدیو مدنظرتان در لایکی را در کادر Message جایگذاری کنید و کمی منتظر بمانید.
  • ویدیوی شما پس از پردازش آماده دانلود است.

 

دانلود ویدئو از لایکی بدون واترمارک با اکستنشن‌ها

برخی از Extension های مرورگر یا افزونه‌ها می‌توانند فرآیند دانلود ویدیو از Likee را ساده‌تر کنند. این افزونه‌ها معمولا یک دکمه دانلود را در کنار ویدیوها در وب‌سایت‌ها اضافه می‌کنند و ذخیره آنها را راحت می‌کنند.

مزایا:

  • ادغام با مرورگر برای دسترسی سریع
  • برخی از افزونه‌ها گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهند

معایب:

  • مشکلات سازگاری با مرورگرهای مختلف
  • نگرانی‌های امنیتی با اکستنشن‌های خاص

 

۱) اکستنشن Online Likee video downloader برای دانلود از لایکی

افزونه Online Likee video downloader به شما کمک می‌کند ویدیو را از لایکی دانلود کنید، می‌توانید هر ویدیوی Likee را به صورت نامحدود در فرمت‌های MP4، M4A، 3GP دانلود کنید.

چگونه ویدیو لایک را دانلود کنیم؟

  • افزونه Online Likee video downloader را در گوگل کروم یا فایرفاکس دانلود کنید.
  • به برنامه لایکی شده بروید و روی دکمه Download بزنید.

اکستنشن Online Likee video downloader برای دانلود از لایکی

 

۲) افزونه Likee videos downloader

اکستنشن Likee videos downloader یکی از ساده‌ترین ابزارها برای دانلود ویدیوهای لایکی است.

افزونه Likee videos downloader یک افزونه کروم است که به شما امکان می‌دهد به راحتی ویدیوهای لایک را با یا بدون واترمارک دانلود کنید. بدون نیاز به نصب هیچ برنامه اضافی، کافیست لینک ویدیوی لایکی را در صفحه اصلی قرار دهید و شروع به دانلود کنید.

ممکن است استفاده از دانلودکننده‌های ویدیوهای Likee ایمن نباشند و به مجوزهای خطرناکی نیاز داشته باشند. هنگام نصب این افزونه‌ها احتیاط کنید. قبل از نصب به دقت آنها را بررسی نمایید.

اگر دوست دارید influencer شوید پس مقاله فوت‌وفن‌های اینفلوئنسر شدن از مبتدی تا پیشرفته را مطالعه نمایید.

افزونه Likee videos downloader برای دانلود از لایکی

 

۳) افزونه Tubemate Video Downloader

افزونه کروم Tubemate Video Downloader بهترین افزونه‌ای است که می‌توانید برای دانلود از لایکی بر روی مرورگر خود نصب کنید زیرا دیگر مجبور نیستید لینک را کپی و جایگذاری کنید و مراحل دیگر را دنبال نمایید.

کافی است به برنامه لایکی شده بروید و روی آیکون این اکستنشن برای دانلود ویدیو کلیک کنید.

 

ذخیره فیلم از لایکی با نرم‌افزارهای ضبط صفحه

نرم‌افزار یا برنامه‌های ضبط صفحه به شما این امکان را می‌دهند که از هر چیزی که بر روی صفحه نمایش دستگاهتان نمایش داده می‌شود، از جمله ویدیوهای لایکی فیلم بگیرید. این روش انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند، اما ممکن است نیاز به مراحل اضافی برای ذخیره ویدیو در قالب مورد نظر داشته باشد.

برای این کار کافیست ریکوردر دستگاه خودتان را روشن کنید و سپس ویدیوی مدنظرتان از لایکی را پخش نمایید. بعد از اتمام فیلم، ضبط صفحه را متوقف کنید و ویدیو را در دستگاه خود ذخیره نمایید.

مزایا:

  • ساده و به راحتی در اکثر دستگاه‌ها در دسترس است
  • بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی

معایب:

  • کاهش کیفیت و وضوح ویدئو
  • قابلیت ویرایش محدود
  • فرآیند زمان‌بر

 

دانلود از لایکی با لینک مستقیم در گوشی

یکی دیگر از روش‌های آسان و خوب دانلود ویدیو در Likee از طریق قابلیت موبایل است که کمک می‌کند فیلم را در گوشی Android یا iOS ذخیره کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه Likee را باز کنید و وارد آن شوید.
  • ویدیویی را که می‌خواهید ذخیره کنید برگزینید و سپس روی نماد اشتراک‌گذاری در گوشه پایین سمت راست بزنید. اگر نمی‌توانید آن را ببینید، روی لوگوی رسانه اجتماعی که در آنجا ظاهر می‌شود کلیک کنید تا گزینه دانلود را مشاهده نمایید.
  • در نهایت روی آیکون Save (ذخیره) بزنید تا ویدیوهای لایکی را در اندروید یا ایفون خود دانلود کنید.

این قابلیت در گوشی‌های جدیدتر وجود دارد و اگر آن را در موبایل خود نمی‌بینید باید از سایر روش‌های گفته‌شده استفاده کنید.

دانلود از لایکی با لینک مستقیم در گوشی

 

چگونه در لایکی فیلم را در گالری ذخیره کنیم؟

بسیاری از کاربران سوال میکنند چگونه در لایکی فیلم را در گالری ذخیره کنیم؟ باید بگوییم که برای این کار ابتدا باید وارد برنامه Likee شده و پستی که قصد سیو آن در گالری را دارید، باز کنید.

روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید تا چندین گزینه نمایش داده شود. در نهایت ، فقط روی save کلیک کنید تا فیلم در گالری ذخیره شود. (اما در این حالت واترمارک وجود خواهد داشت)

چگونه در لایکی فیلم را در گالری ذخیره کنیم؟

سخن پایانی

لایکی، برنامه شبکه اجتماعی برای ایجاد ویدئو و پخش زنده است و به گزینه‌ای محبوب برای نوجوانان و نسل جدید تبدیل شده است. هم‌اکنون بیش از 100 میلیون کاربر در برنامه لایکی وجود دارد. هر روز این کاربران در حال ایجاد نماهنگ‌ها و ویدئوهای زیبا هستند.

لایکی به شما امکان می‌دهد آهنگ‌ها، صداها و هشتگ های محبوب را مرور کنید. اما نمی‌توانید این ویدئوها را دانلود کنید! با این وجود گاهی اوقات دوست داریم برخی از ویدیوهای لایکی را ذخیره کنیم. بنابراین، باید از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، افزونه‌ها یا از طریق قابلیت‌های گوشی فیلم‌های مورد علاقه خود را دانلود نماییم.

در این مقاله به معرفی این ترفندها و روش‌های دانلود ویدیوی Likee پرداختیم. این روش‌ها دانلود ویدئو از لایکی را برای شما امکان‌پذیر و آسان می‌سازند. همچنین امکان دانلود ویدئو در عرض چند ثانیه را بدون واترمارک برای شما فراهم می‌کنند.

روش پیشنهادی شما برای دانلود فیلم از پلتفرم‌هایی مانند Likee چیست؟

 

سوالات متداول:

  • آیا دانلود ویدیوهای لایکی قانونی است؟

دانلود ویدیوها از برنامه لایکی برای استفاده شخصی کاملا قانونی است. از هیچ ویدیوی دارای کپی رایت برای استفاده تجاری خود بدون کسب اجازه از سازنده ویدیو استفاده نکنید وگرنه ممکن است در آینده با مشکلات قانونی مواجه شوید.

 

  • ویدیوهای لایکی پس از دانلود به کجا می‌روند؟

همه ویدیوهای لایکی اغلب در همه دستگاه‌های Android، iOS، iPhone/iPad، Windows و Mac در پوشه Downloads ذخیره می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا