اسپاتیفای

آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای با 7 روش رایگان

کاربرانی که از اسپاتیفای استفاده می‌کنند باید یک حساب کاربری داشته باشند که می‌تواند رایگان یا پریمیوم (مخصوص) باشد. مطمئناً تفاوت‌های قابل توجهی بین این دو اشتراک وجود دارد که یکی از آن‌ها امکان دانلود موسیقی از اسپاتیفای در نسخه پریمیوم است. در حساب کاربری رایگان، شما امکان دانلود آهنگ‌ها و گوش دادن به آن‌ها به صورت آفلاین را ندارید، اما در حساب کاربری پریمیوم، این ویژگی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با این حال، کاربرانی که از حساب رایگان استفاده می‌کنند به دنبال راهی برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای هستند. روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، و ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله به بررسی این روش‌ها بپردازیم. بنابراین، اگر می‌خواهید موزیک را از اسپاتیفای دانلود کنید و حساب کاربری پریمیوم ندارید، با ما همراه باشید.

دانلود از اسپاتیفای با خرید اشتراک پریمیوم

با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای، می‌توانید به راحتی آهنگ‌ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید. در این نسخه حداکثر 10 هزار آهنگ در هر دستگاه قابل دانلود است و آهنگ‌های دانلود شده تا زمان فعال بودن اشتراک پریمیوم در دسترس خواهند بود.

در صورتی که اکانت پریمیوم خریده‌اید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Spotify را باز کنید.
  • به آهنگ مورد نظر خود بروید.
  • روی سه نقطه (…) کلیک کنید.
  • “Download” را انتخاب کنید.
  • کیفیت دانلود را تعیین کنید.
  • منتظر بمانید تا آهنگ دانلود شود.

البته مشکل این روش تنها رایگان نبودن آن نیست. اول اینکه، باید مستقیماً از طریق اسپاتیفای به آهنگ گوش دهید. دوم اینکه، هر بار که به صورت آفلاین به آهنگ گوش می‌دهید، از تعداد مجاز پخش آن آهنگ در نسخه پریمیوم اسپاتیفای کم می‌شود. این موضوعی است که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند.

به دنبال 0 تا 100 آموزش اسپاتیفای هستید؟ مقاله ما را از دست ندهید

معرفی سایت های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

استفاده از وب‌سایت‌های اصطلاحا دانلودر بهترین روش برای دانلود آهنگ از Spotify است. بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن خاصی یا الزام به استفاده از وی‌پی‌ان و پروکسی، تنها با کپی کردن لینک آهنگ‌های اسپاتیفای و انتخاب کیفیت و فرمت دلخواه، می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

راحت‌ترین راه برای دسترسی به این وب‌سایت‌ها، جستجو در گوگل است. با جستجوی عبارت‌های انگلیسی نظیر Spotify Downloader یا Spotify download free  لیستی از نمایش داده می‌شوند. بعد از باز کردن هرکدام از این وب‌سایت‌ها، با کادری مواجه می‌شوید که از شما می‌خواهد لینک اسپاتیفای را وارد کنید. پس از قرار دادن لینک، اگر صحیح باشد، دانلود آغاز شده و گزینه‌های مختلفی برای کیفیت فایل در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

در ادامه چند مورد از بهترین این وب‌سایت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. اما قبل از آن باید بدانید که چگونه لینک آهنگ را در اسپاتفای کپی کنید. برای این کار از روش زیر استفاده کنید.

نحوه کپی کردن لینک آهنگ در اسپاتیفای

  • برنامه اسپاتیفای را باز کنید و آهنگی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را جستجو کنید
  • روی علامت سه نقطه کنار آن آهنگ ضربه بزنید
  • از منوی بازشو، گزینه «اشتراک گذاری» (Share) را انتخاب کنید
  •  روی «کپی کردن لینک» (Copy Link) کلیک کنید
  •  حالا یک لینک (URL) به کلیپ‌بورد شما اضافه شده است.

نحوه کپی کردن لینک آهنگ در اسپاتیفای

سایت Spotify-downloaader

این وبسایت به طور خاص برای دانلود مستقیم از اسپاتیفای طراحی شده است. با دسترسی به سایت از طریق این لینک ارائه شده، از شما خواسته می شود تا لینک اسپاتیفای را در کادر تعیین شده وارد کنید و روی دکمه “Submit” کلیک کنید. پس از انجام این کار، فرآیند دانلود به طور خودکار آغاز خواهد شد.

از امکانات این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دانلود تک تک آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش از اسپاتیفای
  • دانلود آسان کل آلبوم‌ها و لیست‌های پخش به صورت یک فایل فشرده زیپ
  • کیفیت عالی دانلود صدا با ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه

سایت Spotify-downloaader

سایت Spotifydown

وب‌سایت‌ Spotifydown گزینه دیگری است که امکان دانلود با سرعت بالا از اسپاتیفای را فراهم می‌کنند و از طریق این لینک قابل دسترسی هستند. مشابه مورد قبلی، در همان صفحه اولیه باید لینک را وارد کرده و این بار روی دکمه‌ی “Download” کلیک کنید.

سایت Spotifydown

سایت Spotify mate

با استفاده از وب‌سایت Spotify Mate که در این لینک قابل دسترسی است، می‌توانید به صورت رایگان و بدون نیاز به اشتراک پریمیوم، آهنگ‌های مورد علاقه خود را از اسپاتیفای دانلود کنید.

سایت Spotify mate

 دانلود از اسپاتیفای با استفاده از ربات تلگرام

ربات‌‌های دانلود از اسپاتیفای امکانات فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند و یکی از این قابلیت‌ها، امکان دانلود آهنگ است. ربات‌های تلگرام زیادی وجود دارند که این قابلیت را ارائه می‌دهند و تنها کاری که شما باید انجام دهید دسترسی به آن‌ها و شروع به کار است. با وارد کردن لینک آهنگ‌های اسپاتیفای ، روند دانلود آغاز می‌شود. مزیت قابل توجه این ربات‌ها این است که بدون نیاز به نصب قابل استفاده هستند و فضایی از حافظه گوشی شما را اشغال نمی‌کنند.

این ربات‌ها ویژگی‌های مفیدی از جمله موارد زیر را ارائه می‌دهند:

  • پشتیبانی از زبان و منوهای فارسی
  • دانلود موسیقی با فرمت‌های مختلف پخش
  • دانلود تک آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پلی‌لیست‌ها
  • انتخاب کیفیت دانلود دلخواه
  • دانلود با سرعت بالا

بهترین ربات های تلگرامی دانلود آهنگ از Spotify

در ادامه چند مورد از بهترین ربات‌های تلگرام برای دانلود از اسپاتیفای آورده شده است:

  • ربات پارس گت با آیدی @ParsgetBot
  • ربات Spotify Downloader با آیدی @Spsavebot
  • ربات اسپاتی‌بات با آیدی @spotify_ru_bot

تنها نکته منفی برای کاربران ایرانی نیاز به استفاده از VPN یا پروکسی برای دسترسی به تلگرام است. در عکس زیر می‌توانید توضیحات هر یک از این ربات‌ها را مشاهده کنید. به عنوان مثال ربات Parsgetbot نیاز به عضویت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مقاله 10 ربات دانلود از اسپاتیفای بدون محدودیت را مطالعه کنید.

بهترین ربات های تلگرامی دانلود آهنگ از Spotify

دانلود از اسپاتیفای با استفاده از برنامه  Audials One 2024

با نرم‌افزار Audials Tunebite، دیگر محدود به یک سرویس پخش موسیقی نیستید. این نرم افزار قدرتمند به شما امکان می دهد تا آهنگ های مورد علاقه خود را از  اسپاتیفای، تیدال، اپل موزیکع دیزر و سرویس های محبوب دیگر، به راحتی دانلود کنید.

این نرم فازار با پشتیبانی از 40 فرمت مختلف برای آهنگ، به شما آزادی انتخاب کاملی در ذخیره موسیقی تان ارائه می دهد. با این وجود برخلاف بسیاری از رقبای خود فعلاً فقط برای سیستم عامل ویندوز در دسترس است.

این نرم‌افزار از اینجا دانلود و نصب کنید و مطابق مراحل زیر اقدام به دانلود کنید:

  • پس از ورود به نرم‌افزار، در پنجره باز شده، بر روی Login to Spotify کلیک کنید.
  • نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری اسپاتیفای خود را وارد کنید و سپس بر روی “Login” کلیک کنید.
  • در نوار جستجوی برنامه، نام آهنگ، آلبوم یا پلی لیستی که می‌خواهید دانلود کنید را وارد کنید.
  • بر روی دکمه “Download” کلیک کنید.
  • کیفیت دانلود مورد نظر خود را انتخاب و بر روی دکمه “Download” کلیک کنید.

دانلود از اسپاتیفای با استفاده از برنامه  Audials One 2024

دانلود از اسپاتیفای با استفاده از برنامه  AlltoMP3

برای دانلود رایگان از اسپاتیفای، می توانید از نرم افزاری به نام AlltoMP3 استفاده کنید. این نرم‌افزار را از این لینک دانلود کنید.

این نرم افزار به شما امکان می دهد تا به راحتی آهنگ ها و پلی لیست ها را از اسپاتیفای دانلود کنید. برنامه AlltoMP3 به دلیل متن باز بودن، به صورت رایگان برای همه در دسترس است و تنها بر روی سیستم عامل های لینوکس، مک و ویندوز قابل اجرا است.

برای دانلود یک پلی لیست یا آهنگ، ابتدا وارد اسپاتیفای شوید، سپس لینک پلی لیست یا آهنگ مورد نظر خود را کپی کرده و آن را در کادر بالای نرم افزار AlltoMP3 جایگذاری کنید. برای شروع دانلود آهنگ، کلید Enter را فشار دهید.

پس از اتمام دانلود، اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید، موسیقی دانلود شده در پوشه Music ذخیره خواهد شد.

دانلود از اسپاتیفای با استفاده از برنامه  AlltoMP3

دانلود رایگان آهنگ از اسپاتیفای در اندروید

چنانچه به دنبال روشی ایده‌آل برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای هستید، برنامه‌های اندرویدی دریچه‌ای به شمار می‌روند. با نصب این برنامه‌ها از طریق گوگل پلی، اپ‌استور، بازار، مایکت و یا دانلود مستقیم، امکان دانلود هر آهنگ دلخواه از اسپاتیفای و لذت بردن از آن به صورت آفلاین فراهم خواهد شد.

هرچند بسیاری از این برنامه‌ها برای استفاده از تمامی امکاناتشان نیازمند پرداخت هزینه هستند، اما جای نگرانی نیست! در این بخش، تعدادی از برنامه‌های محبوب و کارآمد و البته رایگان برای دانلود از اسپاتیفای معرفی می‌گردد که با نصب آن‌ها می‌توانید به سادگی هر آهنگی که می‌خواهید را دانلود کنید:

این برنامه‌ها مزیت‌های زیادی برای کاربران ایرانی دارند. اول اینکه برخلاف بعضی روش‌های دیگه، نیاز به فیلترشکن ندارند. دوم اینکه بعضی از این برنامه‌ها به شما امکان دانلود رایگان آهنگ‌ها رو می‌دهند. سوم اینکه می‌توانید آهنگ‌ها رو با فرمت‌های مختلف دانلود کنید. چهارم اینکه کیفیت دانلود رو خودتون انتخاب می‌کنید. و در آخر، می‌تونید آهنگ‌ها رو به صورت تک‌تکی یا حتی کل آلبوم دانلود کنید.

دانلود از اسپاتیفای با افزونه کروم SpotDown

با استفاده از یک افزونه کروم پرطرفدار به نام  SpotDownآهنگ‌های مورد علاقه خود را از اسپاتیفای به صورت آفلاین دانلود کنید. برای استفاده از این افزونه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. افزونه SpotDown را از این لینک دانلود و به مرورگر کروم خود اضافه کنید.
  2. به اسپاتیفای بروید، لینک آهنگ را کپی کنید.
  3. افزونه SpotDown را باز کنید و لینک را جایگذاری و دانلود را آغاز کنید.

دانلود از اسپاتیفای با افزونه کروم SpotDown

استفاده آسان، سرعت بالا، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف و سازگاری با کروم،SpotDown  را به انتخابی ایده‌آل برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای تبدیل کرده است.

اگر به دنبال انتقال پلی لیست اسپاتیفای خود هستید، مقاله ما را از دست ندهید!

نتیجه‌گیری

در این مقاله، 7 روش کاربردی و رایگان برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای، چه با حساب کاربری پریمیوم و چه بدون آن، به شما معرفی شد. اگر به دنبال روش‌های رایگان هستید، می‌توانید از وب‌سایت‌های دانلود آهنگ، ربات‌های تلگرام، نرم‌افزارهای کامپیوتر، برنامه‌های اندروید یا افزونه کروم استفاده کنید. وب‌سایت‌ها و ربات‌های تلگرام استفاده آسانی دارند، اما ممکن است سرعت دانلود پایینی داشته باشند. نرم‌افزارهای کامپیوتر امکان دانلود با کیفیت بالا را فراهم می‌کنند، اما فقط برای سیستم‌عامل‌های خاص در دسترس هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

خسروی

نویسنده‌ای کنجکاو و شیفته دنیای تکنولوژی که پیچیدگی‌های این دنیا را با قلمی روان و لحنی گویا بیان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا