یوتیوب

فهرست 10 ویدیو با رکورد بیشترین کامنت یوتیوب

یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم‌ ویدئویی جهان، مکانی است که کاربران از سرتاسر دنیا در آن به تماشا، اشتراک‌گذاری و بحث در مورد ویدئوها می‌پردازند. در یوتیوب تعداد کامنت‌های یک ویدئو می‌تواند نشان‌دهنده محبوبیت، تاثیرگذاری و میزان تعامل با مخاطبان باشد. جالب است بدانید در حال حاضر که این مقاله را می‌خوانید رکورد بیشترین کامنت یوتیوب در دست یک ایرانی است و آن فرد کسی نیست جز امیر تتلو؛ خواننده معروفی که توانسته بیشترین تعداد کامنت یوتیوب در دنیا را با آهنگ “یه سرم به ما بزن” کسب کند. 

به نظر شما باقی رکوردداران کامنت در یوتیوب چه کسانی هستند؟ سهم کدام کشور از این رکورد در یوتیوب بیشتر است؟ 10 رتبه برتر دارای بیشترین تعداد کامنت در پلتفرم یوتیوب، به ترتیب زیر ثبت شده است:

بیشترین کامنت یوتیوب

1. امیر تتلو با رکورد کامنت یوتیوب در ویدیو “یه سرم به ما بزن”

ویدئو “یه سرم به ما بزن” در سال 2020 بر روی یوتیوب آپلود شد و تا به حال رکورد بیشترین کامنت یوتیوب دنیا را از آن خود کرده است. 19 میلیون آن هم برای تعداد کامنت و نه بازدید یا لایک، به هیچ عنوان عدد کمی نیست. این تعداد کامنت برای ویدیویی که حدود یک میلیون بازدید داشته است نشان از تعامل بالای کاربران و طرفداران این چهره است.

رکورد بیشترین کامنت یوتیوب

2. BTS – Dynamite

ویدیو Dynamite از BTS در تاریخ 2020 بر روی یوتیوب آپلود شد و با بیش از یک و نیم میلیون بازدید با کسب بیش از 16 میلیون کامنت، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

آیا می‌دانید بیشترین سابسکرایب یوتیوب متعلق به کیست؟

3. Me at the zoo – Jawed

جاوید کریم به عنوان یکی از بنیانگذاران یوتیوب در سال 2005 اولین ویدیو یوتیوب را با موضوع “من در باغ وحش” بارگذاری کرد. این ویدیو در حال حاضر رتبه سوم از نظر تعدا کامنت‌ها را دارد و همچنان بعد از حدود 19 سال یکی از معروف‌ترین ویدیوهای پلتفرم یوتیوب است.

4. BTS – Butter

انتشار آهنگ Butter از بی تی اس تنها در 24 ساعت اول بیش از 100 میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورد و بالای 8 میلیون و 800 هزار کامنت را به خود اختصاص داد.

5. BTS – DNA

BTS آهنگ DNA را در سپتامبر 2017 منتشر کرد و تا به حال 490 میلیون بازدید گرفته است. تعداد 6 میلیون و 300 هزار کامنت این محتوا را در رتبه پنجم فهرست بیشترین کامنت یوتیوب دنیا قرار داده است. 

6. BTS – Boy With Luv

آهنگ Boy With Luv تک‌آهنگ اصلی آلبوم ۲۰۱۹ گروه بی تی اس به لطف ملودی و جلوه‌های بصری جذاب به سرعت در بین طرفداران آن محبوب شد؛ به طوری که 6 میلیون کامنت برای آن در یوتیوب به ثبت رسیده است.

7. PSY – GANGNAM STYLE

قطعا ویدیو جنجالی رقص PSY در مکان‌های مختلف سئول را از به خاطر دارید. این آهنگ ترکیبی از موسیقی هیپ هاپ و الکترونیک بود که اشعار آن درباره تمایل PSY برای شبیه شدن به کسانی است که در منطقه ثروتمند گانگنام سئول زندگی می‌کنند. از سال 2012 تاکنون 2.6 میلیارد بازدید برای این ویدیو ثبت شده که به نظر غیر قابل باور است اما حقیقت دارد! ثبت بیش از 5 میلیون نظر برای این آهنگ، آن را در رتبه هفتم قرار داده است. 

8. BTS – Life Goes On

با انتشار آهنگ Life Goes On  در سال 2020 توسط گروه BTS، تا به الان شاهد 5.21 کامنت برای این ویدیو و 300 میلیون بازدید هستیم. 

9. BLACKPINK – How You Like That

با اضافه شدن رتبه هشتم به بی تی اس مشخص است سهم کشور کره در جلب مخاطبان و تعامل با آن‌ها خصوصا در میان نسل جوان بسیار بیشتر از سایر کشورهاست. مخصوصا که رتبه نهم هم به گروه موسیقی دخترانه‌ای از همین کشور اختصاص دارد.

BLACKPINK یک گروه در کره جنوبی است که سابقه تک آهنگ‌های معروف و محبوبی را در کارنامه خود دارد. آهنگ How You Like That با 5 میلیون و 200 هزار کامنت در یوتیوب رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

توصیه می‌شود برای آموزش یوتیوب از 0 تا صد مقاله ما را از دست ندهید.

10. Justin Bieber – Baby

خیلی جالب است که ویدیوی اولین آهنگ معروف جاستین بیبر همچان بعد از 10 سال محبوب بوده و در جایگاه دهم فهرست بیشترین کامنت یوتیوب قرار دارد. برخی از این نظرات حتی منفی هم بوده است اما با این وجود باعث کسب رتبه شده است.

کامنت در یوتیوب به عنوان محلی برای تعامل با مخاطب یا حتی بحث و گفتگوی خود مخاطبان با یکدیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید تعداد کامنت‌ ویدیوهای خود را در یوتیوب افزایش دهید، خرید کامنت یوتیوب با پروموشن باکس است. این سرویس به شما کمک می‌کند تاثیرگذاری محتوای شما با مخاطبانتان بیشتر شده و در جهت وایرال شدن محتوای شما مثل یک کاتالیزور عمل می‌کند.

راهکار امن و آسان برای بالابردن کامنت یوتیوب

کامنت در یوتیوب به عنوان محلی برای تعامل با مخاطب یا حتی بحث و گفتگوی خود مخاطبان با یکدیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید تعداد کامنت‌ ویدیوهای خود را در یوتیوب افزایش دهید، خرید کامنت یوتیوب است. این سرویس به شما کمک می‌کند تاثیرگذاری محتوای شما با مخاطبانتان بیشتر شده و در جهت وایرال شدن محتوا مثل یک کاتالیزور عمل می‌کند.

نتیجه گیری و وجه مشترک رکوردداران کامنت یوتیوب

اگر به لیست بالا دقت کرده باشید نمی‌توانیم فقط دنبال یک خصوصیت خاص به عنوان کلیدی برای وایرال شدن و کسب رکورد بیشترین کامنت یوتیوب پیدا کنیم. امیر تتلو با توجه به محبوبیت و معروفیت بالا تنها یکی از ویدیوهای آن رکورد در بین 10 تای اول را کسب کرد و در مقابل گروه BTS با اینکه 4 جایگاه را دارد اما نتوانسته به رکورد اول برسد. حتی ویدیوی جاوید کریم داستانی متفاوت‌تر از بقیه دارد و با این حال رتبه سوم بیشترین کامنت را کسب کرده است. به نظر شما کدام عامل در بالا رفتن تعداد کامنت در فضای یوتیوب تاثیرگذاری بیشتری دارد؟

پرتکرارترین سوالاتی که در مورد رکورد کامنت یوتیوب جهان پرسیده شده‌اند!

رکورد کامنت‌های یوتیوب به چه دلیل مهم است؟

تعداد کامنت عاملی برای وایرال شدن محتوا و بالارفتن شهرت و محبوبیت خواهد بود. 

آیا تعداد کامنت‌ها در یوتیوب با تعداد بازدید رابطه دارد؟

طبیعتا هر چه بازدید بیشتر باشد تعداد کامنت‌ها نیز بالا می‌رود؛ اما این موضوع همیشه ثابت نیست و مصداق بارز آن بازدید 1 میلیونی ویدیو “یه سرم به ما بزن” با رکورد کامنت 19 میلیونی است.

چه نوع ویدیوهایی در یوتیوب بیشترین کامنت را دریافت می‌کنند؟

معمولاً محتوای افراد معروف و یا محتواهایی با موضوع جنجالی انگیزه‌ی بحث و تعامل بیشتری برای کاربران ایجاد می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا