اسپاتیفای

برترین ربات های دانلود رایگان آهنگ از اسپاتیفای کدامند؟

برای دانلود آهنگ های Spotify برای گوش دادن آفلاین باید حتما از کاربران پریمیوم باشید. اما اگر حساب پرمیوم ندارید نگران نباشید می‌توانید از ربات تلگرام برای دانلود از اسپاتیفای استفاده کنید. در این مقاله به معرفی برترین ربات های رایگان تلگرام و نحوه ذخیره از آنها می‌پردازیم.

ربات تلگرام دانلود از اسپاتیفای چیست؟

ربات تلگرام اسپاتیفای یک چت بات است که به شما امکان می‌دهد آهنگ های Spotify را مستقیما در برنامه تلگرام جستجو و دانلود کنید. این ربات ها معمولا توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث ایجاد می‌شوند و از API Spotify برای دسترسی به کتابخانه موسیقی گسترده این پلتفرم استفاده می‌کنند.

شما به سادگی می‌توانید نام آهنگ یا هنرمندی را که می‌خواهید موزیک او را دانلود کنید بنویسید و ربات، لینک دانلود آهنگ از اسپاتیفای را در اختیار شما قرار می‌دهد. از این پس، آهنگ‌های محلی Spotify را در دستگاه خود دریافت می‌کنید و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به آنها به صورت آفلاین در موبایل خود گوش دهید.

اگر نمی‌دانید Spotify چیست و دوست دارید تا با قابلیت‌های آن آشنا شوید پس مقاله آموزش اسپاتیفای را از دست ندهید.

ربات موزیک تلگرام می‌تواند ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به دستورات شما پاسخ دهد. برای اینکه بتوانید از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنید باید اکانت پریمیوم اسپاتیفای رو خریداری کرده باشید، برای خرید اکانت می‌توانید به صفحه خرید اشتراک اسپاتیفای سر بزنید.

ربات تلگرام دانلود از اسپاتیفای چیست؟

 

بهترین ربات های تلگرام برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای

قبل از یادگیری نحوه دانلود آهنگ های Spotify با استفاده از ربات تلگرام، ابتدا چندین ربات تلگرام دانلود از اسپاتیفای را بررسی می‌کنیم. هر کدام ویژگی‌ها و رابط کاربری منحصر به فرد خود را دارند. ممکن است یک ربات برای مدتی از کار بیفتد اما فقط باید چند روز دیگر دوباره آن را امتحان کنید.

برخی از بهترین bot های دانلود از اسپاتیفای عبارتند از:

۱. ربات اسپاتیفای ایران

ربات @iranspotidl_bot راحت‌ترین و ساده‌ترین ربات دانلود موزیک از اسپاتیفای در ایران است. این ربات کاملا رایگان است و شما می‌توانید روزانه به صورت نامحدود از Spotify موزیک دانلود کنید.

 

۲. ربات Spotify Downloader bot

ربات تلگرام @jaybeespotifybot با استفاده از برنامه‌نویسی پایتون ساخته شده است. می‌توانید از آن برای دانلود از اسپاتیفای و یوتیوب استفاده کنید. علاوه‌بر این، استفاده از این ربات رایگان است.

 

۳. ربات دانلود از اسپاتیفای Spotify Save Bot Telegram

@SpotifySaveBot یک ربات بسیار مفید برای ذخیره و دانلود آهنگ از اسپاتیفای در حساب خود است که می‌توانید بعدها در هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این ربات کافی است آن را در تلگرام جستجو کنید و چت را شروع کنید.

این ربات همچنین توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را بر اساس سابقه شنیداری کاربران ارائه می‌دهد. با این حال، اشاره شده است که کیفیت صدای خروجی تنها 128 کیلوبیت در ثانیه است.

 

۴. بات تلگرامی Music Downloader Bot

رباتSpotify downloader Telegram  به شما امکان دسترسی رایگان به موسیقی اسپاتیفای را می‌دهد. می‌توانید آهنگ های مورد نظر خود را جستجو کرده و به صورت رایگان از اسپاتیفای دانلود کنید. با این حال، برای استفاده از آن باید عضو کانال @botsbtamit باشید.

 

۵. ربات دانلود از اسپاتیفای Spotify Music Downloader

ربات تلگرام @SpotifyMusicDownloaderBot به کاربران این امکان را می‌دهد که موسیقی را از اسپاتیفای در فرمت MP3 با پشتیبانی از حداکثر کیفیت 320kbps دانلود کنند. این ربات همچنین به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ را بر اساس هنرمند، آلبوم یا نام آهنگ جستجو کنند.

برای دیدن سایر روش‌های دانلود آهنگ از اسپاتیفای به مقاله ما در سایت مراجعه کنید.

 

۶. ربات Spotify Bot

ربات تلگرام @Spotify_Bot برای کمک به کاربران برای کشف موسیقی جدید در Spotify طراحی شده است. کاربران می‌توانند نام یک هنرمند را وارد کنند و ربات لیستی از هنرمندان مشابه و همچنین آهنگ‌های محبوب آن هنرمند را ارائه می‌دهد.

 

۷. بات تلگرامی Spotdl

ربات @spotdl_bot، از دانلود آهنگ‌ها از اسپاتیفای و دیگر پلتفرم‌های پخش، از جمله YouTube و SoundCloud پشتیبانی می‌کند.

ما همچنین مقاله‌ای برای روش‌های دانلود ویدیو و عکس از پینترست تهیه کرده‌ایم که ممکن است به آن علاقه‌مند باشید.

 

۸. ربات دانلود آهنگ از اسپاتیفای Spotify Download

ربات @Spotify_Download_Bot به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی را از Spotify در هر دو فرمت MP3 و FLAC دانلود کنند. کاربران می‌توانند URL (لینک) آهنگ، آلبوم یا پلی لیستی را که می‌خواهند دانلود کنند تایپ نمایند و ربات، لینک دانلود موزیک را ارائه می‌دهد.

 

۹. ربات تلگرام Spotify Downloader

ربات @spotify_downloader_bot از دانلود آهنگ ها از اسپاتیفای و یوتیوب در هر دو فرمت MP3 و M4A پشتیبانی می‌کند.

 

۱۰. ربات تلگرام دانلود از اسپاتیفای Spotify Playlist

بات @spotify_playlist_bot به شما امکان می‌دهد کل پلی لیست‌ها را در Spotify جستجو نمایید و آنها را دانلود کنید. کاربران می‌توانند فهرستی از آهنگ‌هایی را که می‌خواهند به پلی لیست اضافه کنند وارد نمایند و ربات یک Playlist جدید را در حساب اسپاتیفای آنها ایجاد می‌کند.

 

۱۱. ربات Spotify Songs

ربات تلگرام @spotifysongsbot به شما امکان جستجوی آهنگ ها را در اسپاتیفای می‌دهد و لینک دانلود آنها را در اختیار شما می‌گذارد. کاربران می‌توانند نام هنرمند یا عنوان آهنگ را وارد کنند و ربات لیستی از آهنگ‌های منطبق را نشان می‌دهد. سپس کاربران می‌توانند مستقیما در داخل ربات به آهنگ ها گوش دهند یا آنها را به کتابخانه اسپاتیفای خود اضافه نمایند.

 

۱۲. دانلود آهنگ با Spotify Play Bot

از این ربات تلگرام می‌توانید برای دانلود میلیون‌ها آهنگ از اسپاتیفای از هر هنرمند دلخواه بهره ببرید. برای استفاده از آن، کافی است به SpotifyPlayBot@ بپیوندید و با زدن روی تب «Send Message» ارتباط را شروع کنید. آهنگ مورد نظر برای گوش دادن را جستجو کنید سپس آن را در فرمت MP3 دانلود کنید.

 

نحوه دانلود آهنگ از ربات تلگرام اسپاتیفای

اکنون که بهترین ربات های ذخیره آهنگ از اسپاتیفای را می‌شناسید وقت آن است که ببینیم چگونه با بات تلگرام از Spotify موزیک دانلود کنیم. نحوه استفاده از ربات اسپاتیفای در تلگرام، بسیار ساده است. برای نمونه، نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای با ربات Spotify Downloader bot را به شما نشان می‌دهیم.

مراحل دانلود اسپاتیفای با بات @jaybeespotifybot به صورت زیر است:

  • تلگرام خود را باز کنید و روی دکمه «جستجو» بزنید.
  • ربات @jaybeespotifybot را جستجو کنید.
  • برای شروع یک چت با ربات، روی «START» کلیک کنید.
  • حالا برای اینکه بتوانید آهنگ مدنظرتان را دانلود کنید به شما می‌گوید باید عضو کانال شوید.

نحوه دانلود آهنگ از ربات تلگرام اسپاتیفای

  • روی Channel بزنید و با کلیک روی Join به آن کانال بپیوندید.
  • اکنون به پیج ربات برگردید. سپس نام آهنگ یا هنرمندی را که می‌خواهید دانلود کنید وارد نمایید؛ یا می‌توانید به پلتفرم Spotify بروید تا لینک را به آهنگ مورد علاقه خود کپی کنید و آن را در کادر چت در تلگرام قرار دهید. سپس روی آیکون «ارسال» بزنید.
  • ربات به شما پیام می‌دهد که کمی صبر نمایید تا ترک را برای شما آماده کند.
  • ربات @jaybeespotifybot لینکی برای دانلود آهنگ در اختیار شما قرار می‌دهد. روی «سه نقطه» بزنید.

نحوه دانلود آهنگ از ربات تلگرام اسپاتیفای

  • حالا گزینه «Save to Music» را انتخاب کنید.

نحوه دانلود آهنگ از ربات تلگرام اسپاتیفای

  • هنگامی که دانلود کامل شد، می‌توانید به فایل موجود در حافظه دستگاه خود دسترسی یابید و از گوش دادن آفلاین به آن لذت ببرید.

مراحل دانلود موسیقی از Spotify برای باقی ربات های تلگرام نیز تقریبا مشابه همین مراحل است.

پیشنهاد می‌کنم مقاله ۸ روش کسب درآمد از اسپاتیفای را نیز مطالعه نمایید تا فقط شنونده نباشید.

 

سوالات متداول

از کجا می‌توانم آهنگ ‌های دانلود شده اسپاتیفای از ربات تلگرام را پیدا کنم؟
به برنامه File Manager در دستگاه اندروید خود بروید. سپس روی Internal Storage بزنید. حالا گزینه Download و سپس Telegram را انتخاب کنید تا آهنگ های دانلود شده Spotify را پیدا کنید. در گوشی آیفون نیز به برنامه Files بروید تا آنها را پیدا کنید. هنگامی که در رایانه هستید، می‌توانید آنها را در پوشه Downloads بیابید.
آیا دانلود موسیقی Spotify از ربات تلگرام ایمن است؟
بله. استفاده از ربات های تلگرام برای دانلود موسیقی از اسپاتیفای تا زمانی که از برخی منابع قابل اعتماد باشد بی‌خطر است.
جستجوی آهنگ های اسپاتیفای در تلگرام چگونه است؟
Bot Music Downloader را راه‌اندازی کنید، نام آهنگ یا هنرمند را در قسمت “Write a message” جستجو کنید و برای شروع جستجو، ارسال را تایید کنید.
دانلود آهنگ در آیفون با Bot Music Downloader چگونه است؟
در صفحه ربات عنوان آهنگی را که می خواهید جستجو کنید بنویسید و سپس روی فلش کلیک کنید تا پیام ارسال شود. در منویی که روی صفحه ظاهر می‌شود، روی نماد اشتراک‌گذاری، واقع در بالا سمت راست کلیک کنید. اکنون باید “Hello to File” را انتخاب کنید و شروع به دانلود آهنگ در گوشی آیفون شما می کند.

 

آنچه در بهترین ربات دانلود از اسپاتیفای خواندیم

در این مقاله به معرفی بهترین ربات های تلگرام برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای پرداختیم. توسط این ربات ها می توانید نه تنها از اسپاتیفای بلکه از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند یوتیوب و تیک تاک نیز آهنگ‌ها را در تلگرام خود دانلود نمایید. با این ربات‌ها موسیقی مورد علاقه خودتان را به راحتی از Spotify دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

با این حال، ربات های تلگرام ممکن است جذابیت دانلود رایگان موسیقی از Spotify را ارائه دهند، اما آنها همچنین دارای معایب و خطرات قابل توجهی هستند. نقض حق کپی‌رایت، قرار گرفتن در معرض بدافزار بالقوه، عدم پشتیبانی مشتری و ملاحظات اخلاقی باید جدی گرفته شود. در ضمن این بات‌ها ممکن است همیشه دانلود با کیفیت بالا یا پشتیبانی از همه ویژگی‌های مورد نیاز شما را ارائه نکنند.

شما چه bot تلگرام دیگری را می‌شناسید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا