تلگرام

قیمت همستر کامبت (به دلار و ریال) چقدر است؟

قیمت همستر کامبت تا زمانی که توکن آن لیست نشود،  مشخص و قابل تعیین نیست. به طور کلی قیمت همستر کمبات تلگرام را نمی‌توان فعلا اعلام کرد.  در ادامه این مقاله در مورد قیمت همستر و عوامل موثر بر آن را یررسی می کنیم.

خرید شماره مجازی تلگرام برای بازی های تپ تو ارن
خرید شماره مجازی تلگرام
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

هر توکن همستر کامبت چقدر است؟

همستر کامبت یک ارز دیجیتال می‌باشد که دارای نماد اختصاری HMSTR و ارزش بازار 0 دلار است. همستر دارای دامیننس و حجم مبادلات روزانه‌ی 0 درصد می‌باشد. در حال حاضر قیمت هر واحد همستر کامبت 0.345700 دلار بوده که با احتساب نرخ تتر 60.947 که معادل 21.069 تومان است معامله می‌گردد. بیشترین قیمت همستر کامبت به دلار در 25 خرداد سال 1403 برابر با 100 دلار بوده است.

هر توکن همستر کامبت چقدر است؟

آیا قیمت همستر در بازار پیش از عرضه دقیق است؟

ارزشی که برای همستر کامبت در بازار پیش عرضه مشخص می‌شود زیاد قابل اطمینان و دقیق نمی‌باشد زیرا این بازارها قبل از عرضه‌ی رسمی و لیست شدن راه‌اندازی می‌گردند. به طور کلی، زمان فروش همستر کامبت و قیمت آن در بازارهای پیش عرضه به دلیل نوسانات باهم فرق دارند. ولی بهتر است بدانید قیمت همستر کامبت در صرافی Gate.io به حدود 0.4 دلار رسیده است.

در حال حاضر ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی‌ها قابل معامله و خرید نمی‌باشد اما به محض لیست شدن همه‌ی افراد می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. برای خرید سکه همستر کامبت از فالوران کلید نمایید.

خرید رفرال همستر کامبت به ساده‌ترین شکل با کمترین قیمت
خرید رفرال همستر کامبت
  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

 

سوالات پر تکرار در مورد قیمت همستر کامبت

آیا سکه همستر کامبت (HMSTR) سرمایه گذاری خوبی است؟

این مورد بستگی به میزان تحمل ریسک شخصی و اهداف سرمایه گذاری شما دارد. همستر کامبت یک ارز دیجیتال است که به شدت نوسان دارد به همین دلیل ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد.

از کجا می‌توانیم رمز ارز سکه همستر کامبت (HMSTR) بخریم؟

ارز همستر کامبت در حال حاضر برای خرید در صرافی ارز دیجیتال در دسترس نیست. در صورت امکان خرید، شما بتوانید Hamster Kombat را از طریق معاملات خارج از بورس (OTC) از سایر معامله گران خریداری کنید. بنابراین باید قبل از انجام هر گونه فعالیت تجاری برای همستر کامبت، تحقیقات خود را انجام دهید و خطرات موجود را درک کنید.

سکه همستر کامبت (HMSTR) تا 5 سال دیگر چقدر خواهد بود؟

بازار کریپتوکارنسی بسیار بی ثبات بوده و می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند سیاست دلار آمریکا، مقررات دولتی، پیشرفت فناوری، احساسات بازار و توسعه محیط زیست پروژه قرار گیرد؛ بنابراین پیش‌بینی دقیق قیمت همستر کامبت به تومان 5 سال بعد غیرممکن است.

قیمت همستر کمبات به ریال یا تومان چقدر می‌باشد؟

هر زمانی که قیمت همستر کمبات به دلار مشخص گردد، می‌توان برای تعیین قیمت آن به ریال یا تومان نیز نظر داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا