تلگرام

کسب درآمد از بلوم به چه صورت انجام می شود؟

کسب درآمد از بلوم یکی از فرصت‌های جذابی است که برای افراد در دسترس قرار گرفته است. برای کسب درآمد از این ربات تلگرامی شما نیاز به استخراج توکن دارید. این توکن ها را می‌توانید در طول بازی استخراج کرده و بعد از لیست شدن در صرافی‌های معتبر ایرانی مانند بایننس، برای نقد کردن آن اقدام کنید. برای این که با نحوه‌ درآمدزایی از Blum آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

کسب درآمد از بلوم با استخراج توکن بازی

کسب درآمد از بلوم با استخراج توکن بازی

کسب درآمد از ربات تلگرامی بلوم تنها با کسب امتیاز توسط استخراج توکن بازی امکان‌پذیر می‌باشد. برای کسب درآمد از ربات تلگرامی بلوم مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا باید در بازی بلوم ثبت‌نام نمایید. توجه داشته باشید که برای وارد شدن به این بازی باید لینک دعوت از طرف دوستان داشته باشید؛ که در غیر این صورت بعد از ثبت‌نام باید یک هفته منتظر بمانید تا تایید آن از طریق ایمیل برای شما ارسال گردد. اما از طریق لینک زیر می‌توانید همین الان وارد بازی شوید.
لینک ریفرال برای ورود به بازی بلوم
ورود به بازی بلوم
  • بعد از تایید و وارد شدن به بازی، برای کسب امتیاز باید بر روی گزینه‌ی Farm کلیک کنید. هم‌چنین برای جمع‌آوری امتیاز بیشتر باید هر 8 ساعت یکبار وارد بازی شوید.
  • یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری امتیازهای زیاد از طریق دعوت دوستان خود به بازی صورت می‌گیرد.

در زمان لیست شدن بازی بلوم، شما می‌توانید درآمد حاصل از توکن ها را به کیف پول خود انتقال داده و تا رسیدن به آن زمان توکن های خود را افزایش دهید.

آیا می‌توان به کسب درآمد از بازی تلگرامی بلوم اعتماد کنیم؟

با مشخص بودن نقشه‌ی راه این بازی امید به درآمدزایی از Blum در آینده وجود دارد. دلیل دیگر این است که بایننس، یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی، کسب درآمد از Blum را از بین 700 بازی مشابه تایید کرده و آن را در رده 13 پروژه‌ها قرار داده است.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (بلوم، همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

آیا می‌توان به کسب درآمد از بازی تلگرامی بلوم اعتماد کنیم؟

آنچه درباره کسب درآمد از Blum آموختیم!

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم بلوم یکی از بازی‌های محبوب تلگرامی می‌باشد که به کاربران خود امکان کسب سود را می‌دهد. یکی از راه‌های ورود به دنیای ارز دیجیتال برای کسب درآمد، ایردراپ بلوم می‌باشد. همچنین با انجام تسک های ربات می‌توانید امتیاز بالایی کسب کنید. توجه داشته باشد که توکن های خود را به کیف پول انتقال دهید تا در زمان لیست شدن توکن بلوم، بتوانید آن را به فروش برسانید.

سوالات شما درباره درآمدزایی از ربات تلگرامی Blum

در بازی تلگرامی بلوم از چه راه‌هایی می‌توان امتیاز بیشتری کسب نمود؟

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب امتیاز در بازی بلوم، دعوت از دوستان در بازی می‌باشد.

نحوه‌ کسب درآمد از بازی بلوم به چه صورت است؟

با استفاده از استخراج توکن های بلوم و شرکت کردن در بازی می‌توانید امتیاز کسب نمایید؛ و با فروش توکن ها هنگام لیست شدن بازی، می‌توانید کسب درآمد کنید.

آیا بلوم می‌تواند به عنوان یک منبع درآمد ثابت باشد؟

بازی بلوم می‌تواند باعث یک کسب درآمد خوب باشد اما میزان درآمد از آن با توجه به فعالیت و کسب امتیاز متفاوت خواهد بود.

توکن های بلوم را چگونه می‌توان به پول نقد تبدیل کرد؟

بعد از لیست شدن بلوم در صرافی‌های معتبر، شما می‌توانید توکن‌های خود را در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز به فروش رسانده و آن‌ها را به پول نقد تبدیل نمایید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا