ساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های محبوب

ساخت شماره مجازی با nextplus چگونه است؟

امروزه یکی از این برنامه‌های پرطرفدار برای برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه، nextplus است که امکان ساخت شماره مجازی ر را ارائه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی ساخت شماره مجازی با nextplus را به شما آموزش دهیم.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (همستر، نات کوین و …)
خرید شماره مجازی تلگرام

معرفی  برنامه nextplus

textPlus، یک شرکت برنامه پیام‌رسانی مبتنی بر Marina Del Ray است که بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد. این شرکت اخیرا یک برنامه به‌نام nextplus طراحی و عرضه کرده که به گفته خودش نمونه‌ای از آینده برنامه‌های پیام‌رسانی است. با تداوم تمرکز textPlus بر ساخت برنامه‌های تلفن ابری، کاربران nextplus می‌توانند به ساخت شماره تلفن‌های مجازی بپردازند و بدون نیاز به قرارداد با اپراتورهای تلفن، از این شماره‌ برای تماس و ارسال پیام به تلفن‌های سنتی استفاده کنند. این برنامه همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند GIF، استیکر و ویژگی وضعیت آنلاین است.

مراحل ساخت شماره مجازی با nextplus

در ادامه قصد داریم آموزش ساخت شماره مجازی با nextplus را به‌صورت گام‌به‌گام به شما ارائه کنیم.

نوشته های مشابه
  • اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را روی گوشی تلفن همراه خود دانلود کنید. نسخه اندروید و iOS این برنامه منتشر شده است و در دسترس شما قرار دارد.
  • بعد از نصب برنامه، آن را اجرا کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به تحریم‌های ایران، باید آی‌پی خود تغییر دهید.
  • پس‌ از تغییر آی‌پی، در صفحه‌ای که برایتان به نمایش درمی‌آید، گزینه Sign up را انتخاب کنید.
  • سپس وارد یک صفحه می‌شوید که لازم است یک نام کاربری و یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید و تیک تایید را بزنید. در این مرحله با فشردن دکمه Sign up، یک حساب کاربری برایتان ایجاد می‌شود.

مراحل ساخت شماره مجازی با nextplus - مرحله 1

  • در مرحله بعد و در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، لازم است که نام ایالت و کد منطقه مورد نظر خود را انتخاب و سپس گزینه Get a custom number را بزنید. بدین‌ترتیب یک شماره مجازی به‌نام شما ثبت می‌شود و در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مراحل ساخت شماره مجازی با nextplus - مرحله 2

  • برای این‌که بتوانید شماره مجازی خود را ببینید، آیکون سه‌خطی را که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد انتخاب کنید.
  • با انتخاب این گزینه، شماره مجازی برایتان نمایش داده خواهد شد.

همچنین برای اینکه امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید، پیشنهاد می‌کنیم به قسمت My Profile بروید و ایمیل‌تان را در محل مشخص‌شده وارد کنید. بدین‌ترتیب درصورتی‌که رمز عبور خود را فراموش کردید، می‌توانید از طریق ایمیل، آن را بازیابی کنید.

برای خرید شماره مجازی کلیک کنید.

مزایای ساخت شماره مجازی با nextplus

مزایای کلیدی ساخت شماره مجازی با برنامه نکست پلاس، عبارت‌اند از:

مزایای ساخت شماره مجازی با nextplus

  • دریافت یک شماره تلفن رایگان برای برقراری و دریافت تماس و پیامک؛
  • ارسال و دریافت پیام متنی نامحدود رایگان به هر شماره تلفن؛
  • برقراری تماس‌های ورودی و خروجی نامحدود به هر شماره تلفن؛
  • سازگار با دستگاه‌های Android و iOS؛
  • برخورداری از ویژگی‌های سرگرم‌کننده مانند ایموجی، استیکر، GIF، پیام صوتی و پیام گروهی؛
  • امکان شخصی‌سازی آواتار خود با عکس یا GIF؛
  • امکان حذف تبلیغات و دریافت ویژگی‌های اضافی.

این برنامه در همه دستگاه‌ها کار می‌کند و یک تجربه پیام‌رسانی اجتماعی را در کنار ویژگی‌های اولیه تماس و پیامک ارائه می‌دهد.

آنچه در ساخت شماره مجازی با nextplus بررسی کردیم

ساخت شماره مجازی با nextplus یک راه‌حل راحت و مقرون‌به‌صرفه برای تماس و پیامک، بدون نیاز به اپلیکیشن تلفن همراه است. با داشتن این شماره مجازی می‌توانید پیام‌های متنی رایگان نامحدود به هر شماره تلفن همراه در ایالات متحده یا کانادا ارسال کنید و تماس‌های ورودی و خروجی نامحدود، داشته باشید. با برنامه nextplus دیگر نگران ثبت شماره تلفن در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی نخواهید بود و می‌توانید از تمام قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا