دیسکوردساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های محبوب

ساخت اکانت دیسکورد

ساخت حساب کاربری در دیسکورد بسیار ساده است و برای همه کاربران این پلتفرم در دسترس است. شما می‌توانید با چند کلیک ساده و به کمک آموزش‌های مربوطه، به راحتی حساب کاربری خود را در دیسکورد بسازید.در این مقاله به مراحل ساخت اکانت دیسکورد خواهیم پرداخت.

آنچه خواهیم آموخت:

creating-discord-account

نحوه ساخت اکانت دیسکورد

مراحل ساخت حساب کاربری در دیسکورد به شرح زیر است:

  •  ورود به سایت دیسکورد

اولین قدم در ساخت حساب کاربری در دیسکورد، ورود به سایت دیسکورد است. برای ورود به سایت دیسکورد، شما می‌توانید از مرورگر خود استفاده کنید.

  •  ایجاد حساب کاربری

پس از ورود به سایت دیسکورد، برای ایجاد حساب کاربری باید روی دکمه “Sign Up” یا “ثبت نام” کلیک کنید. سپس باید ایمیل خود را وارد کرده و یک نام کاربری (username) برای خود انتخاب کنید.

  • تأیید ایمیل

پس از ایجاد حساب کاربری، دیسکورد یک ایمیل به آدرس شما ارسال می‌کند. برای فعال سازی حساب کاربری، باید روی لینک فعال سازی در این ایمیل کلیک کنید.

  •  تنظیمات حساب کاربری

بعد از تأیید ایمیل، شما به صفحه تنظیمات حساب کاربری منتقل می‌شوید. در این قسمت می‌توانید تصویر پروفایل خود را انتخاب کنید، نام کامل خود را وارد کنید و همچنین یک رمز عبور قوی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید.برای تکمیل پروفایل کاربری خود و افزایش امنیت اکانت خود بهتر است شماره ای برای اکانت دیسکورد خود وارد کنید که پیشنهاد ما استفاده از شماره مجازی دیسکورد فالووران است.

  • دانلود اپلیکیشن

شما می توانید باتوجه به دستگاهی(اندروید،ویندوز و …) که استفاده می کنید، اپلیکیشن قابل استفاده خودتون رو دانلود کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.سپس با وارد کردن ایمیل و رمز اکانت خود می توانید از آن استفاده کنید.

  •  پیدا کردن سرورها

حالا که حساب کاربری خود را به راحتی ساختید، باید به دنبال سرورهای اطراف خود بگردید. شما می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی، به سرورهای مورد نظر خود برسید و در آن‌ها عضو شوید. برای اینکه خودتون سرور حرفه ای بسازید، باید دیسکورد نیترو داشته باشید، برای خرید دیسکورد نیترو کلیک کنید.

  • شروع گفتگو

پس از پیوستن به یک یا چند سرور، می‌توانید با دیگر کاربران درون آن سرورها گفتگو کنید. می‌توانید به راحتی مطالب خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با هم صحبت کنید.

مقاله پیشنهادی: ساخت اکانت اپیک گیمز

با این مراحل ساخت حساب کاربری در دیسکورد، شما می‌توانید به راحتی به صورت گفت‌وگو با دوستان و سایر کاربران در دیسکورد بپردازید. همچنین می‌توانید به سرورهای دیگر نیز ملحق شوید و با افراد جدید آشنا شوید.

ضمناً، می‌توانید تنظیمات حساب کاربری خود را نیز تغییر دهید. به عنوان مثال، می‌توانید صدا و تصویر خود را برای مشارکت در تماس‌های صوتی و تصویری تنظیم کنید و یا فعالیت‌های خود را در دیسکورد به دوستان خود نشان دهید.

به طور خلاصه، ساخت حساب کاربری در دیسکورد بسیار ساده است و شما با توجه به مراحل فوق، به راحتی می‌توانید حساب کاربری خود را در این پلتفرم بسازید.

با شروع به کار در دیسکورد، می‌توانید با دوستان خود به راحتی در گفتگوی آنلاین شرکت کنید و از امکانات ویژه آن برای ارتباط با دوستان و هم‌افزایان خود بهره‌مند شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا