ساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های محبوب

ساخت اکانت اپیک گیمز

اگر به دنبال بازی کردن در بازی های محبوبی مانند فورتنایت، جی تی آی و… هستید، ساخت یک اکانت اپیک گیمز برای شما الزامی است. اپیک گیمز یکی از بزرگترین شرکت های سازنده بازی های ویدئویی در دنیا است و این اکانت به شما امکان می دهد تا با نصب بازی های مختلف به صورت رایگان یا پولی، بازی کنید. در این مقاله به شما نحوه ساخت یک اکانت اپیک گیمز را به صورت کامل توضیح می دهیم.

آنچه خواهیم آموخت:

ساخت اکانت اپیک گیمز

مراحل ساخت اکانت اپیک گیمز

برای ساخت اکانت اپیک گیمز مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • ورود به وب سایت اپیک گیمز

ابتدا باید به وب سایت اپیک گیمز به آدرس epicgames.com مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت، گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

  • ثبت نام

در صفحه ورود، گزینه “ساختن یک اکانت” را انتخاب کنید. سپس فرم ثبت نام باز می شود و باید جزئیات خواسته شده، مانند نام کاربری، رمز عبور و ایمیل خود را وارد کنید.

  • تأیید حساب کاربری

بعد از تکمیل فرم ثبت نام، برای فعال سازی حساب کاربری خود به ایمیلی که وارد کرده اید، یک لینک فعال سازی ارسال می شود. بر روی لینک کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود.

  • دانلود کردن برنامه اپیک گیمز

حالا که حساب کاربری شما فعال است، باید برنامه اپیک گیمز را دانلود کنید. برنامه اپیک گیمز به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و می توانید آن را از وب سایت اپیک گیمز دانلود کنید.

  • ورود به حساب کاربری

اگر برنامه اپیک گیمز را نصب کرده اید، می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به حساب کاربری خود وارد شوید.

  • تکمیل پروفایل

حالا که به حساب کاربری خود وارد شده اید، باید صفحه پروفایل خود را تکمیل کنید. در این قسمت، می توانید جزئیاتی مانند نام و نام خانوادگی، عکس پروفایل و غیره را وارد کنید.

  • دانلود و نصب بازی ها

حالا که اکانت شما آماده است، می توانید بازی های مورد علاقه خود را از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید. به طور پیش فرض، برخی از بازی های معروف همانند فورتنایت و جی تی آی در فروشگاه اپیک گیمز قابل دسترسی هستند. شما می توانید با استفاده از اکانت اپیک گیمز خود، به صورت آنلاین بازی کنید و بازی های خود را به رایگان یا با پرداخت هزینه، به روز رسانی کنید.

  • اضافه کردن دوستان

بعد از دانلود بازی ها، می توانید دوستان خود را به لیست دوستان خود اضافه کنید. شما می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و سرگرمی بیشتری را با هم تجربه کنید.

  • خروج از حساب کاربری

در صورتی که از حساب کاربری خود خارج می شوید، باید به فروشگاه اپیک گیمز وارد شوید تا بتوانید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که می خواهید اکانت خود را به دیگران بدهید، می توانید با استفاده از گزینه “انتقال اکانت”، حساب کاربری خود را به فرد دیگری انتقال دهید.

مقاله پیشنهادی : ساخت اکانت ea

در نتیجه، ساخت یک اکانت اپیک گیمز بسیار آسان است و به شما امکان می دهد تا در بازی های محبوبی مانند فورتنایت و جی تی آی شرکت کنید. همچنین، با دعوت دوستان خود به بازی، سرگرمی بیشتری را تجربه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا