ساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های محبوب

آموزش ثبت نام در آمازون و ساخت اکانت

ثبت نام در آمازون، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا، هم‌چنین سومین برند باارزش جهان بسیار بااهمیت است. آمازون به دلیل قیمت‌های رقابتی، تنوع محصولات، سرعت و سهولت در ارسال، به محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین جهان تبدیل شده است. ثبت‌نام در آمازون، روش‌های مختلفی دارد؛ از ثبت‌نام به عنوان فروشنده گرفته تا ثبت‌نام به عنوان خریدار. در این مقاله‌، راهنمای گام به گام ثبت‌نام در آمازون با روش‌های مختلف را ارائه خواهیم کرد.

مراحل گام به گام ساخت اکانت در آمازون با ایمیل

آمازون روش‌های مختلفی برای ثبت‌نام ارائه می‌دهد. در این قسمت مقاله، بر روی یکی از روش‌های ثبت‌نام در آمازون با استفاده از ایمیل تمرکز خواهیم کرد:

  • برای شروع آموزش ثبت‌نام در آمازون با ایمیل، ابتدا باید به وب‌سایت آمازون به نشانی www.amazon.com مراجعه کنید.
  • پس از ورود به سایت، مانند تصویر زیر منوی کشویی «Accounts & Lists» را از گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

ثبت نام در آمازون

  • اگر برای اولین بار در آمازون ثبت‌نام می‌کنید، روی دکمه لینک آبی رنگ «Start here» که درکنار عبارت «New Costumer» قرار دارد، کلیک کنید.

ثبت نام در آمازون

نوشته های مشابه
  • پس از کلیک بر روی «Start here»، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما نام (Your Name)، ایمیل یا شماره تلفن همراه (Mobile Number or Email)، رمز عبور و تأیید رمز عبور درخواست می‌شود.

ثبت نام در آمازون

  • پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، یک کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود. پس از تأیید کد فعال‌سازی، حساب کاربری شما ایجاد می‌شود و نام پروفایل خود را در گوشه بالا سمت راست مشاهده خواهید کرد.
  • در مرحله بعد، باید فرمی را با آدرس و کد پستی خود تکمیل کنید. برای انجام این کار، به «Accounts & Lists» رفته و روی «Account» کلیک کنید. سپس اطلاعات آدرس خود را در بخش آدرس وارد کنید.
  • برای افزودن کارت اعتباری یا انتخاب روش پرداخت خود، گزینه «1 Click Setting» را از منوی « Account» در بخش « Accounts & Lists» انتخاب کنید تا روش پرداخت ترجیحی خود را تعیین نمایید .

استفاده از شماره مجازی برای ثبت نام در آمازون

ثبت‌نام با شماره تلفن مجازی مشابه ثبت‌نام با ایمیل است. در این حالت، به جای ایمیل، باید در بخش « Mobile Number or Email» یک شماره موبایل وارد کنید. برای این کار، نیاز به خرید یک شماره تلفن مجازی از سرویسی مانند «فالووران» دارید.

فالووران امکان دریافت شماره مجازی آمازون تا بیش از 200 کشور مختلف جهان را با هزینه بسیار کم فراهم کرده است؛ سرعت ارسال کد فعال سازی در فالووران آنی می‌باشد. شماره مجازی فالووران در مقایسه با رقبا هزینه بسیار کمتری دارد.  قیمت شماره مجازی آمازون از 5 تا 10 هزار تومان است که بسته به کیفیت، برنامه و کشور آن قیمت گذاری شده است.

به دنبال ساخت اکانت بلیزارد هستید؟ مقاله ما را حتما مطالعه کنید.

مراحل خرید شماره مجازی از فالووران

  • به صفحه خرید شماره مجازی آمازون در وب‌سایت فالووران مراجعه کنید.

خرید شماره مجازی آمازون

  • در صفحه‌ مشابه عکس زیر، کشور مورد نظر خود را برای شماره مجازی انتخاب کنید. توصیه می‌شود کشوری را انتخاب کنید که IP شما با آن همخوانی داشته باشد.

ثبت نام در آمازون

  • پس از پرداخت هزینه، شماره مجازی شما فعال خواهد شد.

پس از خرید شماره تلفن مجازی، آن را در فرم ثبت نام حساب کاربری آمازون خود وارد کنید. کد فعالسازی به پنل کاربری شما در «فالووران» ارسال خواهد شد. کد را کپی کرده و آن را در حساب کاربری آمازون خود وارد نمایید. همچنین، پس از ساخت حساب کاربری، ممکن است در برخی بخش‌ها برای تکمیل حساب خود گزینه‌ی برای افزودن شماره تلفن را مشاهده کنید. برای افزودن شماره تلفن مجازی به حساب کاربری آمازون خود، همین روال را دنبال کنید.

 ثبت نام در آمازون به عنوان فروشنده

در ادامه راهنمایی برای ثبت‌نام به عنوان فروشنده در آمازون را ارائه خواهیم کرد.

  • برای ساخت حساب به عنوان فروشنده، به وب‌سایت sell.amazon.in یا sellercentral.amazon.in بروید و روی دکمه‌ی «شروع فروش» (Start Selling) کلیک کنید. اگر از قبل در آمازون حساب کاربری دارید، از همان ایمیل و رمز عبور برای ایجاد حساب فروشندگی استفاده کنید.

ثبت نام در آمازون به عنوان فروشنده

نکته: اگر حساب کاربری ندارید، روی «ایجاد حساب کاربری آمازون»(Create your Amazon account) کلیک کرده و نام، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

  • شماره‌ی مالیات بر کالا و خدمات (GST) خود را وارد کنید. در صورتی که کالای بدون GST می‌فروشید، گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. سپس روی (Continue to Verify) کلیک کرده و کد تاییدیه‌ که به ایمیل و تلفن همراه فرد اصلیِ شماره‌ی GST فرستاده شده، وارد نمایید.

ثبت نام در آمازون به عنوان فروشنده

  • یک نام منحصربه‌فرد برای فروشگاه خود در Amazon.in انتخاب کنید که معرف کسب‌وکار شما باشد.
  • آدرسی را که محصولات از آنجا برای سفارشات مشتریان جمع‌آوری می‌شوند، وارد کنید. می‌توانید از آدرسی که در شماره‌ی GST شما ثبت شده استفاده کنید یا آدرس جدیدی را در Seller Central اضافه نمایید.
  • یک روش حمل و نقل را انتخاب کنید:  (Easy Ship) یا (Self Ship). ارسال آسان هزینه‌ی بیشتری دارد، در حالی که ارسال شخصی به عهده‌ی خود شماست و بسته‌بندی و حمل و نقل را برعهده می‌گیرید.

ثبت نام در آمازون به عنوان فروشنده

  • اطلاعات حساب بانکی فعال خود را که برای انتقال وجه حاصل از فروش آنلاین در Amazon.in استفاده می‌شود، وارد نمایید.

آنچه در ثبت نام در آمازون بررسی کردیم

آمازون، چه به عنوان خریدار و چه به عنوان فروشنده، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه می‌دهد. خریدی امن، قیمت‌های رقابتی و تضمین‌های قابل اعتماد، آمازون را به پلتفرمی ایده‌آل برای خریداران تبدیل کرده است. به عنوان فروشنده، می‌توانید به بازاری گسترده دسترسی پیدا کنید، به مخاطبان بین‌المللی برسید و درآمد دلاری داشته باشید. نامبرلند این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از مزایای آمازون بهره‌مند شوید و دنیایی از محصولات لوکس و به‌روز را کشف کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

خسروی

نویسنده‌ای کنجکاو و شیفته دنیای تکنولوژی که پیچیدگی‌های این دنیا را با قلمی روان و لحنی گویا بیان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا