ساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های محبوبشماره مجازی

آموزش ساخت اکانت بلیزارد

ساخت اکانت بلیزارد دنیای گیمرها مهارت مهمی است. دنیای گیمرها و بازی‌های کامپیوتری پهناور و مجذوب‌کننده است. دنیایی متنوع که هر روز آپدیت می‌شود و هر بار شاهد طراحی‌های جدید و خیره‌کننده‌ای در آن هستیم. با گسترده‌تر شدن اینترنت، بازی‌های آنلاین به محبوبیت قابل توجهی دست یافته‌اند.

بسیاری از کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند به‌صورت آنلاین بازی کنند. به چالش کشیدن رقبای خارجی یا دوستان بدون نیاز به حضور فیزیکی، بسیار جذاب است. شرکت بلیزارد با ارائه بازی‌های زیبا و به‌روز و یک محیط رقابتی برای گیمرها، به میدان نبرد جذابی برای آن‌ها تبدیل شده است. در این مقاله بر روی آموزش ساخت حساب کاربری بلیزارد تمرکز خواهیم کرد.

آموزش ساخت اکانت بلیزارد در کامپیوتر

برای دسترسی به اکانت بلیزارد مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید:

  •  وارد سایت بیلزارد به نشانی www.blizzard.com شوید.
  • مانند تصویر زیر به گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه برید و روی “Account” کلیک کنید، سپس “Sign Up” را انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت بلیزارد در کامپیوتر

  • بعد از کلیک روی Sign Up ، پنجره‌ای باز می‌شود که باید کشور و تاریخ تولدتان را وارد کنید. می‌توانید ایران را به‌عنوان کشور انتخابی خود وارد کنید؛ در حال حاضر، ایران تحت تحریم‌های بلیزارد قرار ندارد. پس از انتخاب کشور، تاریخ تولد خود را وارد کنید. به صفحه‌ی بعد بروید و نام و نام خانوادگی‌تان را بنویسید.

آموزش ساخت اکانت بلیزارد در کامپیوتر

  • در صفحه‌ی بعدی، ایمیل و شماره تلفن از شما خواسته می‌شود. وارد کردن شماره تلفن اجباری نیست، اما می‌توانید شماره‌ای را وارد کنید که ممکن است بعداً به آن نیاز داشته باشید.

آموزش ساخت اکانت بلیزارد در کامپیوتر

  • در صفحه‌ی بعد، باید دو کادر را تیک بزنید. تیک مربوط به اشتراک ایمیل و تیک تأیید موافقت با قوانین و مقررات را که اجباری است، علامت بزنید. روی “Continue” کلیک کنید و سپس یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. بعد از تأیید رمز عبور، بلیزارد به شما اطلاع خواهد داد که ثبت‌نام شما تکمیل شده است.

حالا زمان دانلود Battle است. شما می‌توانید برنامه Battle را برای دسکتاپ، iOS یا اندروید دانلود کنید.

برای ساخت اکانت استیم کلیک کنید!

شماره‌های مجازی برای دسترسی به بلیزارد

استفاده از شماره مجازی ایرانی برای بلیزارد امکان‌پذیر است، اما شما همچنین می‌توانید از شماره‌های مجازی کشورهای دیگر استفاده کنید یا از طریق سرویس‌هایی مانند «فالووران» شماره مجازی مخصوص بلیزارد تهیه کنید. دسترسی به شماره‌های مجازی خارجی می‌تواند امکان ورود به برخی بازی‌ها، انجمن‌ها و مسابقات را برای شما فراهم کند. با استفاده از شماره‌های «فالووران» می‌توانید حساب کاربری بلیزارد را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که بلیزارد شماره‌های دائمی گوگل ویس را نمی‌پذیرد.

اگر قصد دارید به عنوان یک گیمر حرفه‌ای از بلیزارد استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از این سرویس استفاده کنید، زیرا این شماره‌ها برای امنیت حساب بسیار توصیه می‌شوند. برخی از این شماره‌ها قابلیت تمدید دارند و برای مدت طولانی‌تری در دسترس کاربر باقی می‌مانند.

[smcore_single_promotion title=”خرید شماره مجازی بلیزارد” cta_text=”همین حالا خرید کنید” cta_link=”https://followeran.com/vn/buy-virtual-number-for-blizzard/” bg_color=”undefined” text_color=”undefined ]

  • قیمت ارزان
  • تحویل فوری
  • امنیت بالا

[/smcore_single_promotion]

آنچه در ساخت اکانت بلیزارد بررسی کردیم

بلیزارد اکنون این فرصت را به شما می‌دهد تا با میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان به رقابت بپردازید. با دنبال کردن راهنمای گام به گام ساخت حساب کاربری بلیزارد، به جدیدترین و بهترین بازی‌های کامپیوتری با قیمتی مناسب دسترسی پیدا خواهید کرد. فرقی نمی‌کند هیجان بازی چندنفره‌ی آنلاین، تجربه‌ی عمیق کمپین‌های تک‌نفره یا راحتی دانلود و بازی آفلاین را ترجیح دهید، بلیزارد همه‌ی این‌ها را ارائه می‌دهد. دنیای بی‌پایان بازی با بلیزارد، تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

خسروی

نویسنده‌ای کنجکاو و شیفته دنیای تکنولوژی که پیچیدگی‌های این دنیا را با قلمی روان و لحنی گویا بیان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا