توییچساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های محبوب

نحوه ساخت اکانت توییچ یا Twitch در گوشی یا کامپیوتر

ساخت اکانت توییچ یکی از مهمترین قدم‌هایی است که برای شروع استفاده از این سرویس باید انجام داد. به طور کلی، ایجاد حساب در Twitch بسیار آسان و سریع است و در عمل به سه مرحله ساده تقسیم می‌شود. در ادامه مراحل ساخت اکانت در توییچ در کامپیوتر یا گوشی را به طور کامل بیان خواهیم کرد.

مراحل ساخت اکانت توییچ در دسکتاپ

اگر در Twitch تازه‌کار هستید، باید بدانید بدون داشتن یک حساب توییچ نمی‌توانید شروع به پخش فعالیت‌های خود کنید یا به لایو استریم‌ها بپیوندید. بیایید ببینیم چگونه یک حساب توییچ را در کامپیوتر بسازیم؟

  •  باز کردن صفحه اصلی توییچ: باز کردن صفحه اصلی توییچ اولین قدم در ساخت اکانت است. برای باز کردن این صفحه، یک مرورگر را روی دسکتاپ خود باز کنید و به وب‌سایت توییچ بروید.

مراحل ساخت اکانت توییچ در کامپیوتر

  •  ثبت نام: پس از باز کردن صفحه اصلی توییچ، بر روی دکمه «Sign Up» کلیک کنید. اگر قبلاً اکانت در توییچ نساخته‌اید، می‌توانید با حساب گوگل یا فیسبوک خود وارد شوید. در غیر این صورت، برای ساخت اکانت جدید، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس روی «Next Step» بزنید.

مراحل ساخت اکانت توییچ در کامپیوتر

نوشته های مشابه
  • وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل: در پنجره جدید باید شماره موبایل خود را بنویسید دقت کنید که شماره باید واقعی باشد زیرا برای آن شماره کد تایید ارسال می شود که باید وارد کنید. همچنین می‌توانید به جای شماره تلفن از ایمیل معتبر استفاده کنید. برای ورود ایمیل روی گزینه «Use email instead» بزنید. در این صورت کد برای ایمیل شما فرستاده می‌شود.

مراحل ساخت اکانت توییچ در کامپیوتر

  •  تکمیل فرآیند ثبت نام: پس از وارد کردن اطلاعات لازم برای ثبت نام، باید کد امنیتی ارسال‌شده به شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را وارد کنید.
  • تاریخ تولد: در ادامه تاریخ تولد خود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

مراحل ساخت اکانت توییچ در کامپیوتر

  • برای تکمیل ساختن حساب Twitch خود، با دستورالعمل های انجمن آنها موافقت کنید و فرآیند ثبت نام تمام می‌شود.

پس از این مرحله، اکانت شما در توییچ ساخته می‌شود و شما می‌توانید از این پلتفرم برای پخش بازی‌ها، برگزاری جلسات بحث و گفتگو و یا تماشای پخش زنده استفاده کنید.

ممکن است بخواهید نحوه ساخت اکانت نتفلیکس را هم بدانید.

 

نکات مهم هنگام ایجاد حساب Twitch

هنگام ساخت حساب کاربری در توییچ، باید به چند نکته دیگر هم توجه کرد. این نکات شامل انتخاب نام کاربری (Username)، پروفایل عکس و توضیحات شخصی است.

۱. انتخاب نام کاربری: نام کاربری شما باید واضح و قابل شناسایی باشد. بنابراین، انتخاب نام کاربری مناسبی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالت کلی، بهتر است نام کاربری شما با نام واقعی شما یا نام مستعاری که با آن در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید، یکسان باشد.

۲. عکس پروفایل: تصویر پروفایل شما باید خلاقانه و جذاب باشد، اما بهتر است از عکس‌هایی استفاده کنید که با محتوای کانال شما همخوانی داشته باشد. برای مثال، اگر شما یک بازیکن رسمی فوتبال هستید، بهتر است از یک عکس پروفایل با لباس فوتبال استفاده کنید تا مخاطبان شما را بهتر بشناسند.

۳. توضیحات شخصی: توضیحات شخصی در بخش «درباره من» قابل ویرایش است. این بخش به شما اجازه می‌دهد تا خودتان و کانال خود را معرفی کنید. بهتر است در این بخش به مخاطبان خود توضیح دهید که چه نوع محتوایی را ارائه خواهید داد.

 

آموزش ساخت اکانت توییچ در گوشی

Twitch یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز دارد که می‌توانید آن را دانلود کرده و برای ساخت حساب کاربری توییچ خود از آن استفاده کنید.

  • برنامه موبایل توییچ را از گوگل‌پلی‌استور در موبایل اندروید و از اپ‌استور در گوشی ایفون دانلود کنید.
  • برنامه دانلود شده را نصب کنید.
  • پس از نصب، برنامه را باز کنید و روی دکمه «Sign-Up» بزنید.
  • در صفحه ثبت نام، شماره تلفن خود را اضافه کنید یا به جای آن گزینه ایمیل را برگزینید.
  • پس از افزودن شماره تلفن یا ایمیل خود، سایر جزئیات مورد نیاز را بیفزایید.
  • در آخر، دکمه Sign-Up را لمس کنید.

آموزش ساخت اکانت توییچ در اندروید و ایفون

  • در صورت لزوم، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. باید به ایمیل خود بروید و ایمیلی که توسط توییچ برای تأیید ارسال شده را باز کنید و لینک را فعال کنید.
  • علاوه بر این، برای تقویت امنیت حساب خود و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، احراز هویت دو مرحله‌ای را نیز فعال کنید.

به طور خلاصه، ساخت اکانت در Twitch در اندروید و آیفون بسیار ساده و فقط در چند مرحله انجام می‌شود. پس به راحتی می‌توانید اکانت خود را در این پلتفرم ثبت کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

 

عدم ارسال کد تایید به شماره موبایل یا ایمیل توییچ

همانطور که گفتیم هنگام ثبت‌نام باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس یک کد ۶ رقمی یکبار مصرف از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید. سپس شما ۵ دقیقه فرصت دارید تا کد را در برنامه تایپ نمایید.

اگر در عرض 5 دقیقه پیامک یا ایمیلی از توییچ دریافت نکردید کارهای زیر را انجام دهید:

  • روی فلش در بالا سمت چپ کلیک کنید تا به مرحله قبل برگردید و دوباره بررسی کنید که شماره تلفن ارائه شده درست است، سپس دوباره تست کنید.
  • برای اطمینان از صحیح بودن آدرس ایمیل ارائه شده، روی لینک تغییر ایمیل بزنید و سپس مجدد وارد شوید.
  • اگر با VPN اقدام به ساخت اکانت توییچ کرده‌اید پس حتما از وصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

سازندگان توییچ توصیه می‌کنند که حتی اگر با یک شماره تلفن تایید شده ثبت‌نام کردید آدرس ایمیل خود را نیز ارائه کنید، زیرا برای بازیابی حساب یا ارسال اطلاعات مهم درباره پروفایل شما بسیار مفید است.

در ضمن می‌توانید از پنل خدمات توییچ فالووران برای افزایش فالوور یا کیفیت پیج خودتان استفاده کنید.

پنل خدمات توییچ فالووران

 

ساخت اکانت Twitch در ایران؟

بله همانطور که احتمالا حدس زده‌اید برای دسترسی به وب‌سایت توییچ در ایران نیاز به روشن کردن فیلترشکن داریم. بهتر است از یک VPN معتبر با آي‌پی ثابت استفاده کنید تا از پریدن حساب خود جلوگیری کنید.

برای ایجاد حساب توییچ در ایران ابتدا باید تغییر دهنده IP را روشن کنید، سپس به وب‌سایت Twitch بروید یا از اپ‌استور و گوگل‌پلی برنامه موبایل آن را دانلود کنید. باقی مراحل را همانگونه که در بالا توضیح دادیم انجام دهید و اکانت خود را بسازید.

نحوه ساخت اکانت توییچ در ایران

 

سخن پایانی

در کل، ساخت حساب کاربری در Twitch بسیار آسان است و به همراه چند نکته کوچک می‌توانید یک حساب کاربری جذاب و قابل توجه در این پلتفرم داشته باشید. پس اگر شما هنوز در توییچ عضو نشده‌اید، برای شروع بهتر است که یک اکانت کاربری در این پلتفرم بسازید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

اگر می‌خواهید بازی کنید و همزمان پول دربیاورید پس مقاله چگونه با بازی کردن در توییچ می‌توان درآمد کسب کرد؟ را بخوانید.

در این مقاله به آموزش نحوه ساخت اکانت توییچ در گوشی یا وب پرداختیم و نکات مهم برای ساختن پروفایل را شرح دادیم. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا