تردز

چگونه در تردز چند اکانت داشته باشیم؟

در مورد ساخت چند اکانت تردز، یک خبرخوب داریم و یک خبر بد. آن دسته از کاربران اینستاگرام که بیش از یک اکانت دارند می‌توانند پروفایل‌های جداگانه تردز را برای هر یک از حساب خود ایجاد کنند. اما خبر بد آنکه برخلاف اینستاگرام جابه‌جایی بین این پروفایل‌ها در حال حاضر به هیچ وجه فرآیندی ساده نیست. در این مقاله به تمامی نکاتی که در مورد امکان استفاده از چند اکانت در تِرِدز نیاز دارید، می‌پردازیم. 

آیا ساخت چند اکانت در تردز ممکن است؟

آیا می‌توان از چند حساب کاربری در تردز استفاده کرد؟ بله، می‌توانید از چند حساب کاربری در تردز استفاده کنید، اما نمی‌توانید همزمان از آن‌ها استفاده کنید. برخلاف اینستاگرام و توییتر که کاربران به راحتی و با یک ضربه می‌توانند بین حساب‌ها جابجا شوند، در تِرِدز امکان لاگین همزمان با چند حساب و استفاده از آن‌ها وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر در تردز یک حساب شخصی و یک حساب کاری دارید، نمی‌توانید با یک ضربه از یکی به دیگری سوئیچ کنید. بلکه مجبورید برای دسترسی به حساب دیگر، از حساب فعلی خود خارج شده و سپس با حساب دیگر وارد شوید.

کاربران شبکه‌های اجتماعی که به سادگی بین حساب‌های خود در پلتفرم‌های مختلف عادت کرده‌اند، قطعا این قابلیت را در اپلیکیشن تردز کم‌رنگ خواهند دید. با این حال، ورود و خروج از حساب‌ها نباید برای کسی دشوار باشد.

برای آموزش تردز می‌توانید مقاله ما را مطالعه کنید!

آموزش ساخت چند اکانت تردز

برای اضافه کردن حساب دوم و ساخت چند حساب تردز، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در برنامه اینستاگرام وارد حساب‌های کاربری خود شوید.
  2. در برنامه تردز، روی نماد پروفایل در پایین سمت راست ضربه بزنید.
  3. روی دکمه خطوط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  4. به ترتیب روی گزینه “خروج” و سپس دوباره روی “خروج” ضربه بزنید.
  5. در صفحه باز شده، گزینه Switch Accounts را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  6. در صفحه سوییچ اکانت، گزینه “ورود به حساب کاربری دیگر اینستاگرام” را انتخاب کنید.
  7. اطلاعات حساب دوم اینستاگرام خود را (نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه و رمز عبور) وارد کنید و روی “ورود” ضربه بزنید.

آموزش ساخت چند اکانت تردز

با انجام این مراحل، می‌توانید از حساب دوم خود در تردز استفاده کنید. در صورت تمایل به ایجاد یک حساب جدید تردز، باید آن را ابتدا از طریق برنامه اینستاگرام ایجاد کنید و سپس آن را به تردز متصل کنید.

نحوه سوییچ کردن بین اکانت های تردز چگونه است؟

برای اینکه به یک پروفایل دیگر در تردز سوئیچ کنید، اول باید وارد اکانت اینستاگرامِ مرتبط با آن پروفایل شوید. به اینستاگرام بروید و روی آیکون عکس پروفایل در پایین سمت راست برنامه ضربه بزنید. سپس، روی فلش کنار نام کاربری در بالای صفحه پروفایل ضربه بزنید تا منویی که حاوی تمام پروفایل‌های اینستاگرام فرد است باز شود. از این منو، حسابی را که می‌خواهید در تردز استفاده کنید انتخاب کنید. حالا از اینستاگرام خارج شده و برنامه تردز را باز کنید.

کاربران برای خروج از حساب کاربری قبلی تردز ، باید روی منوی تنظیمات (دو خط افقی) در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود ضربه بزنند. گزینه خروج (Log out) در پایین گزینه تنظیمات (Settings) قرار دارد. Log out را انتخاب کرده و سپس خروج خود را در پنجره باز شده، تأیید کنید. برنامه تردز بسته خواهد شد و با باز کردن مجدد آن، گزینه ورود با اینستاگرام (Log in with Instagram) مجددا ظاهر می‌شود، اما این بار نام کاربری اکانت جدیدی که می‌خواهید به آن سوئیچ کنید را نشان می‌دهد.

در تردز اکانت دارید؟ برای ساخت اکانت تردز مقاله ما را از دست ندهید

آنچه در ساخت چند اکانت در تردز بررسی کردیم

در حالی که امکان استفاده از چند اکانت در تردز مانند اینستاگرام وجود ندارد، جابه‌جایی بین اکانت‌ها یک راهکار بالقوه است. کاربران برای سوئیچ بین حساب‌ها باید از حساب فعلی خود خارج شده و سپس با حساب دیگر وارد شوند.

با وجود این که این فرآیند ایده‌آل نیست، اما این قابلیت می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال تفکیک محتوای خود در حساب‌های مختلف هستند، مفید باشد. در حال حاضر، هیچ راه دیگری برای جابه‌جایی سریع بین حساب‌ها در تردز وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

خسروی

نویسنده‌ای کنجکاو و شیفته دنیای تکنولوژی که پیچیدگی‌های این دنیا را با قلمی روان و لحنی گویا بیان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا